Maar was net aan het zoeken naar zijn huis maar ik kon geen huis met dat nummer vinden.
Ik heb dus nu een pasje, kan je daar wat mee doe om zijn adres op te zoeken? Ik heb namelijk nog een beetje hoop dat het geen oplichter is.
Adres bestaat niet, pasje gejat/gevonden en sinds wanneer heeft een ziekenhuis om 5 uur s'ochtends bezoekuur
quote:Does lief
Op vrijdag 3 oktober 2003 18:39 schreef _GdR_ het volgende:wat ben jij een lul joh
Hij is de lul, niet een lul .
Vraag dan ook zijn ID bewijs ofzo heb je nog meer aan. Maar ik zou zoiets gewoon nooit doen dan maar niet naar zijn moeder moet ie maar zorgen dat ie geld heeft. En ook beetje rare tijd.
quote:Ik ben zó benieuwd waarop 'ie kwam!
Op vrijdag 3 oktober 2003 18:37 schreef Sheepcidus het volgende:
Vanmorgen moest ik dus mijn kranten rondbrengen om 5 uur. Ik was vlakbij een pinautomaat bezig kranten in de brievenbus te gooien. Er kwam dus een man aan op zijn ... die wilde pinnen....
quote:Goed idee
Op vrijdag 3 oktober 2003 18:41 schreef Slarioux het volgende:
Hou het pasje, pin het leeg en lever het in.
[Dit bericht is gewijzigd door Evil_Jur op 03-10-2003 18:46]
Er kwam een vrouw bij ons, die had net ruzie gehad met haar vriend/man en wou dus geld hebben voor de bus naar amsterdam.
Ze gaf als borg haar paspoort en telefoon aan ons, dus wij gaven in ruil 25 euro, en de vrouw zou de dag erop het geld komen brengen en haar paspoort en telefoon weer opkomen halen.
Dus wij de volgende dag wachten, maar geen vrouw. Wij maar de politie gebeld, bleek dat wij nog strafbaar waren ook, omdat wij haar paspoort hadden, was schijnbaar niet mag ofzo.
Maar de vrouw stond bekend en zou aangehouden worden als ze kwam opgeven dat haar paspoort was gestolen, de telefoon mochten we houden omdat niemand kon bewijzen dat hij van haar was (geen sim kaart meer).
Verder nooit meer iets over gehoord
Anders bel je de bank en geef je zijn rek. nummer door. Of je doet gewoon aangifte bij de politie.
Mogelijkheden genoeg, maar genaaid ben je, da's zeker
[Dit bericht is gewijzigd door err op 03-10-2003 18:46]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |