quote:Een ban-aanvraag is hier not done. Ookal is het geen gehele ban. Haal maar weg. Soms wordt je er namelijk zelf voor gebanned...
Op vrijdag 3 oktober 2003 18:00 schreef Herostratos het volgende:
Ik vraag aan : wekelijke vlaggenparades invoeren, gemeentes..Gesteund door : wekelijke vlaggenparades invoeren, gemeentes..
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 18:03 schreef sizzler het volgende:
Soms wordt je er namelijk zelf voor gebanned...
Je kunt beter op deze letten : Paard van Troje (Cohen) en [Interview] Joost Eerdmans (LPF)
-edit- en deze Paard van Troje (Cohen)
[Dit bericht is gewijzigd door Herostratos op 03-10-2003 18:45]
quote:Top! Dank en hou MED in de gaten!
Op vrijdag 3 oktober 2003 18:11 schreef Herostratos het volgende:[..]
Je kunt beter op deze letten : Paard van Troje (Cohen) en [Interview] Joost Eerdmans (LPF)
-edit- en deze Paard van Troje (Cohen)
Edit: oh, nou geen MED, maar wel weg!
[Dit bericht is gewijzigd door sizzler op 03-10-2003 19:31]
quote:Ik had het gezien. Drie keer hetzelfde melden is niet bepaald inhoudelijk bijdragen aan een discussie, en ook niet gewenst, maar ik reken erop dat drie keer scheepsrecht is. Ik houd het topic in de gaten, maar vooralsnog vind ik dat de discussie redelijk inhoudelijk verloopt.
Op zondag 5 oktober 2003 01:09 schreef SCH het volgende:
Koos_Voos blijft maar doormekkeren over het terroristische gehalte van anti-globalisten terwijl TS in dat topic duidelijk heeft gevraagd om een inhoudelijke discussie over globalisme.
p.s. er kwamen net een paar mooie reacties.
quote:Probeer het eens opnieuw in OOG en kijk ook even naar de links van bestaande topics over dit onderwerp. De discussie is overigens veel vaker gevoerd, ik heb alleen even gezocht op het woordje 'afkomst' in de topictitel.
Op zondag 5 oktober 2003 15:22 schreef kmaestro het volgende:
Ik had net een goeie topic geopend over onderscheid allochtoon-autochtoon, en er waren een paar zeikerdjes die niet normaal bezig waren, maar ik vond dat je hem wel heel snel sloot:'(
Je moet dit topic ook niet sluiten, omdat het een onderwerp is waarover JUIST over gediscussierd moet worden!p.s. er kwamen net een paar mooie reacties.
Uiteraard had ik het topic kunnen verplaatsen, maar ik vond dat er eigenlijk nog geen echte inhoudelijke reactie was geweest in het bewuste topic.
quote:Kan jij stoppen met je flames?
Op maandag 6 oktober 2003 12:44 schreef Lithion het volgende:
SCH weer:VVD wil af van positieve discriminatie
.
Dank U
quote:Quote me.
Op maandag 6 oktober 2003 12:50 schreef SCH het volgende:
Kan jij stoppen met je flames?
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 12:50 schreef SCH het volgende:Kan jij stoppen met je flames?
Dank U
Is het niet gewoon makkelijker om Lithions stellingen onderuit te halen door daadwerkelijk met argumenten te komen ipv te roepen dat het "slechte voorbeelden" zijn?
Deja vu
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 12:53 schreef robh het volgende:[..]
Is het niet gewoon makkelijker om Lithions stellingen onderuit te halen door daadwerkelijk met argumenten te komen ipv te roepen dat het "slechte voorbeelden" zijn?
Deja vu
quote:1. "dát is hoe jij redeneert... walgelijk."
Op maandag 6 oktober 2003 12:53 schreef Lithion het volgende:[..]
Quote me.
2.
3. "Jij hebt blijkbaar niet zo'n problemen met discriminatie."
4. " Ja hoor, wat jij wil."
5. "Je snapt er weer eens helemaal NIETS van."
Verder wacht ik wel weer op een reactie van Kozzmic en/of sizzler, oftewel:
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 12:54 schreef SCH het volgende:Was u geroepen?
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 13:04 schreef Lithion het volgende:
Dat zijn geen flames
Gewoon kappen nou met je geflame, okay?
quote:Jammer dat je leugens nodig hebt
Op maandag 6 oktober 2003 13:04 schreef Lithion het volgende:
met in geen enkel geval een antwoord van jou waarin je met argumenten die stellingen onderuit haalt.
quote:Says who?!
Op maandag 6 oktober 2003 13:07 schreef SCH het volgende:[..]
![]()
Gewoon kappen nou met je geflame, okay?
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 12:40 schreef SCH het volgende:[..]
Mietje
![]()
![]()
![]()
Wat geef je weer snel op.
quote:Niet zo ongeduldig. Je beurt komt wel.
Op maandag 6 oktober 2003 13:08 schreef Lithion het volgende:
Nogmaals:
[..]
Kozzmic c.s. - het is inderdaad vervelend om na 2 of 3 posts in een discussie met Lithion meteen teksten om de oren te krijgen als: "Je snapt er weer eens helemaal NIETS van" - lijkt me geen opbouwende manier van discussieren. Deze meneer vindt het zelf geen flame maar dat laat ik liever aan jullie over.
quote:Ho ho, dat doe je zelf - ik ben op zoek naar de waarheid en jullie draaien als een gladde aal.
Op maandag 6 oktober 2003 13:09 schreef Lithion het volgende:
En weer een topic dat verneukt wordt door onze SCH.PvdA-ideoloog: Rem op grote allochtone gezinnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |