abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 11:53:49 #26
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_13618485
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 11:51 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Door te vragen naar een bron

Yep, want leugens zijn dodelijk voor discussies.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_13618496
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 11:53 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Yep, want leugens zijn dodelijk voor discussies.

Grote woorden ook...
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 11:54:20 #28
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_13618499
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 11:49 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Dat lijkt mij ook niet...ik ben niet verantwoordelijk voor de bronnen van Theo van Gogh...

Met andere woorden: Jij gelooft blind wat een columnist schrijft en verkondigt dat als de ultieme waarheid op dit forum, zonder even te checken of wat je verkondigt wel klopt?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_13618628
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 11:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Jij gelooft blind wat een columnist schrijft en verkondigt dat als de ultieme waarheid op dit forum, zonder even te checken of wat je verkondigt wel klopt?

Ik geloof helemaal niet blind wat een columnist schrijft en ik verkondig het ook niet als ultieme waarheid. Ik vind het gewoon een goede column...

Wel een rare veronderstelling eigenlijk dat je eerst zelf een column helemaal op waarheid moet kunnen controleren en moet kunnen staven met bronnen voordat je hem hier neer kan posten. Er staat toch niet voor niets duidelijk bij dat hij van Theo van Gogh is.

Anders had ik hem wel onder mijn eigen naam gepost...

[Dit bericht is gewijzigd door Tikorev op 03-10-2003 12:00]

De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_13618633
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 11:49 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Dat lijkt mij ook niet...ik ben niet verantwoordelijk voor de bronnen van Theo van Gogh...

Dus je plaatst zo maar wat Of trek je de woorden van Van Gogh nu openlijk in twijfel?
pi_13618666
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 11:59 schreef SCH het volgende:

[..]

Dus je plaatst zo maar wat Of trek je de woorden van Van Gogh nu openlijk in twijfel?

Wel een rare veronderstelling eigenlijk dat je eerst zelf een column helemaal op waarheid moet kunnen controleren en moet kunnen staven met bronnen voordat je hem hier neer kan posten. Er staat toch niet voor niets duidelijk bij dat hij van Theo van Gogh is.

pi_13618755
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 11:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Met andere woorden: Jij gelooft blind wat een columnist schrijft en verkondigt dat als de ultieme waarheid op dit forum, zonder even te checken of wat je verkondigt wel klopt?
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 11:59 schreef SCH het volgende:
Hier zal ik jullie trouwens aan helpen herinneren de volgende keer als jullie berichten van derden op Fok! posten. Elke bewering van de journalist of columnist zal met een onafhankelijke bron nog een keer bewezen moeten worden...
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 12:05:28 #33
40772 Chris_Redfield
Sexy mothafuckha
pi_13618790
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 09:01 schreef SCH het volgende:
Niet iedere week die columns van Theo van Gogh aub.
Wat voeg je volgens jou inhoudelijk toe met dit soort opmerkingen?
Satan Stole My Teddybear
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 12:05:40 #34
66444 Lord_Vetinari
pi_13618797
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 11:59 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Ik geloof helemaal niet blind wat een columnist schrijft en ik verkondig het ook niet als ultieme waarheid. Ik vind het gewoon een goede column...

Je plaatst hem met een eigen toevoeging waaruit duidelijk blijkt dat je hem onderschrijft. En je steunt een column of je steunt hem niet. Je brengt geen nuance aan, dus steun je hem helemaal. Dus geloof je blind wat Van Gogh schrijft.

QED.

pi_13618820
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 12:04 schreef Tikorev het volgende:

[..]

[..]

Hier zal ik jullie trouwens aan helpen herinneren de volgende keer als jullie berichten van derden op Fok! posten. Elke bewering van de journalist of columnist zal met een onafhankelijke bron nog een keer bewezen moeten worden...

Jij brengt het als waarheid en het zijn keiharde beschuldigingen dus het is niet zo vreemd als er naar feitelijke onderbouwing wordt gevraagd.
pi_13618863
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 12:05 schreef Chris_Redfield het volgende:

[..]

Wat voeg je volgens jou inhoudelijk toe met dit soort opmerkingen?

Precies wat er staat - dat het niet de bedoeling kan zijn dat hier vrijwel iedere week de nieuwe stemmingmakende column van Theo van Gogh wordt geplaatst. Of moet iedereen hier maar zijn eigen favoriete columnistje neerkwakken? Nee toch.
pi_13618881
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 12:06 schreef SCH het volgende:

[..]

Jij brengt het als waarheid en het zijn keiharde beschuldigingen dus het is niet zo vreemd als er naar feitelijke onderbouwing wordt gevraagd.

Hoe breng je iets als waarheid

Het verhaal staat er als quote met een link naar de site van Theo van Gogh.

vrijdag 3 oktober 2003 @ 12:11:09 #38
66444 Lord_Vetinari
pi_13618921
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 12:09 schreef Tikorev het volgende:

[..]

En met jouw eigen toevoeging en je steunbetuiging, zonder nuance:
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 21:16 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Prachtige column weer van Theo

Hij beschijft maar weer eens duidelijk de hypocrisie van Cohen. Of zijn er mensen die Cohen nog wel een goede burgemeester vinden voor álle Amsterdammers?

pi_13618966
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 12:09 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Jij onderschrijft de column volledig zonder nuancering aan te brengen - dus zeg je de volledige strekking van de column te onderschrijven. Of neem je daar nu afstand van?
pi_13619011
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 12:05 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Je plaatst hem met een eigen toevoeging waaruit duidelijk blijkt dat je hem onderschrijft.

Ik onderschrijf de inhoud dat Cohen een slappe hypociete multikulfreak is. Maar waarom ik dan vervolgens alle woorden van Theo van Gogh moet kunnen onderbouwen met een bron is mij een raadsel. Mijn bron is van Gogh.
quote:
En je steunt een column of je steunt hem niet.
Over nuance gespoken zeg...
pi_13619062
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 12:12 schreef SCH het volgende:

[..]

Jij onderschrijft de column volledig zonder nuancering aan te brengen - dus zeg je de volledige strekking van de column te onderschrijven.

Ik onderschrijf de strekking van de column volledig.

Maar ik wacht in spanning af hoe jij in het vervolg berichten van anderen met tig onafhankelijke bronnen staaft.

[Dit bericht is gewijzigd door Tikorev op 03-10-2003 12:17]

vrijdag 3 oktober 2003 @ 12:17:12 #42
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_13619080
FF proberen weer wat ontopic te gaan:
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 12:14 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Ik onderschrijf de inhoud dat Cohen een slappe hypociete multikulfreak is. Maar waarom ik dan vervolgens alle woorden van Theo van Gogh moet kunnen onderbouwen met een bron is mij een raadsel. Mijn bron is van Gogh.

Dat Cohen de schuld van de integratie op de autochtonen afschuift is een bewering die wordt gedaan om de hypocrisie aan te tonen van Cohen, en om aan te tonen dat Cohen een slechte burgermeester is. Dat deel van de column onderschrijf. Dan vraag ik om een bron voor die leugen, en dan blijkt dat jij helemaal niet weet waar je over praat dus.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_13619094
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 11:50 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Klopt, maar ik had gehoopt op een discussie.

... een discussie over Cohen is bijvoorbaat kansloos.
pi_13619111
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 12:17 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Dan vraag ik om een bron voor die leugen, en dan blijkt dat jij helemaal niet weet waar je over praat dus.

Mijn bron is Theo van Gogh. Geef jij maar een bron waaruit blijkt dat het een leugen is...
pi_13619121
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 12:17 schreef Sidekick het volgende:

Dat Cohen de schuld van de integratie op de autochtonen afschuift is een bewering die wordt gedaan om de hypocrisie aan te tonen van Cohen, en om aan te tonen dat Cohen een slechte burgermeester is. Dat deel van de column onderschrijf. Dan vraag ik om een bron voor die leugen, en dan blijkt dat jij helemaal niet weet waar je over praat dus.

What else is new?

Ik neem meestal de moeite niet eens meer om op topics van dit soort users te reageren, het is iedere keer weer het zelfde gelul alleen de naam van de topicstarter veranderd.

pi_13619150
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 12:19 schreef Tijger_m het volgende:
Ik neem meestal de moeite niet eens meer om op topics van dit soort users te reageren, het is iedere keer weer het zelfde gelul alleen de naam van de topicstarter veranderd.
Whoehahahaha

Nee, jij neemt niet de moeite om te reageren...

vrijdag 3 oktober 2003 @ 12:21:50 #47
66444 Lord_Vetinari
pi_13619178
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 12:18 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Mijn bron is Theo van Gogh. Geef jij maar een bron waaruit blijkt dat het een leugen is...

Oh, werkt het zo? Oke..

Fortuyn was een onecht kind.

Bron: De zus van de buurvrouw van de kraamvrouw.

Bewijs jij maar dat het een leugen is, dan.

pi_13619205
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 12:16 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Ik onderschrijf de strekking van de column volledig.

Alles wat van Gogh hier schrijft is waar?
quote:
Maar ik wacht in spanning af hoe jij in het vervolg berichten van anderen met tig onafhankelijke bronnen staaft.
Geen probleem.
pi_13619235
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 12:18 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Case closed. Doe maar slotje

pi_13619255
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 12:21 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Fortuyn was een onecht kind.

Bron: De zus van de buurvrouw van de kraamvrouw.

Bewijs jij maar dat het een leugen is, dan.

Als jij een website van die vrouw of een interview met die vrouw hebt waarin dat wordt beweert vind ik het best...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')