quote:Yep, want leugens zijn dodelijk voor discussies.
Op vrijdag 3 oktober 2003 11:51 schreef Tikorev het volgende:[..]
Door te vragen naar een bron
quote:Grote woorden ook...
Op vrijdag 3 oktober 2003 11:53 schreef Sidekick het volgende:[..]
Yep, want leugens zijn dodelijk voor discussies.
quote:Met andere woorden: Jij gelooft blind wat een columnist schrijft en verkondigt dat als de ultieme waarheid op dit forum, zonder even te checken of wat je verkondigt wel klopt?
Op vrijdag 3 oktober 2003 11:49 schreef Tikorev het volgende:[..]
Dat lijkt mij ook niet...ik ben niet verantwoordelijk voor de bronnen van Theo van Gogh...
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 11:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:[..]
Jij gelooft blind wat een columnist schrijft en verkondigt dat als de ultieme waarheid op dit forum, zonder even te checken of wat je verkondigt wel klopt?
Ik geloof helemaal niet blind wat een columnist schrijft en ik verkondig het ook niet als ultieme waarheid. Ik vind het gewoon een goede column...
Wel een rare veronderstelling eigenlijk dat je eerst zelf een column helemaal op waarheid moet kunnen controleren en moet kunnen staven met bronnen voordat je hem hier neer kan posten. Er staat toch niet voor niets duidelijk bij dat hij van Theo van Gogh is.
Anders had ik hem wel onder mijn eigen naam gepost...
[Dit bericht is gewijzigd door Tikorev op 03-10-2003 12:00]
quote:Dus je plaatst zo maar wat
Op vrijdag 3 oktober 2003 11:49 schreef Tikorev het volgende:[..]
Dat lijkt mij ook niet...ik ben niet verantwoordelijk voor de bronnen van Theo van Gogh...
quote:Wel een rare veronderstelling eigenlijk dat je eerst zelf een column helemaal op waarheid moet kunnen controleren en moet kunnen staven met bronnen voordat je hem hier neer kan posten. Er staat toch niet voor niets duidelijk bij dat hij van Theo van Gogh is.
Op vrijdag 3 oktober 2003 11:59 schreef SCH het volgende:[..]
Dus je plaatst zo maar wat
Of trek je de woorden van Van Gogh nu openlijk in twijfel?
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 11:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Met andere woorden: Jij gelooft blind wat een columnist schrijft en verkondigt dat als de ultieme waarheid op dit forum, zonder even te checken of wat je verkondigt wel klopt?
quote:Hier zal ik jullie trouwens aan helpen herinneren de volgende keer als jullie berichten van derden op Fok! posten. Elke bewering van de journalist of columnist zal met een onafhankelijke bron nog een keer bewezen moeten worden...
Op vrijdag 3 oktober 2003 11:59 schreef SCH het volgende:
Dus je plaatst zo maar watOf trek je de woorden van Van Gogh nu openlijk in twijfel?
quote:Wat voeg je volgens jou inhoudelijk toe met dit soort opmerkingen?
Op vrijdag 3 oktober 2003 09:01 schreef SCH het volgende:
Niet iedere week die columns van Theo van Gogh aub.
quote:Je plaatst hem met een eigen toevoeging waaruit duidelijk blijkt dat je hem onderschrijft. En je steunt een column of je steunt hem niet. Je brengt geen nuance aan, dus steun je hem helemaal. Dus geloof je blind wat Van Gogh schrijft.
Op vrijdag 3 oktober 2003 11:59 schreef Tikorev het volgende:[..]
![]()
![]()
![]()
Ik geloof helemaal niet blind wat een columnist schrijft en ik verkondig het ook niet als ultieme waarheid. Ik vind het gewoon een goede column...
Wel een rare veronderstelling eigenlijk dat je eerst zelf een column helemaal op waarheid moet kunnen controleren en moet kunnen staven met bronnen voordat je hem hier neer kan posten. Er staat toch niet voor niets duidelijk bij dat hij van Theo van Gogh is.
QED.
quote:Jij brengt het als waarheid en het zijn keiharde beschuldigingen dus het is niet zo vreemd als er naar feitelijke onderbouwing wordt gevraagd.
Op vrijdag 3 oktober 2003 12:04 schreef Tikorev het volgende:[..]
[..]Hier zal ik jullie trouwens aan helpen herinneren de volgende keer als jullie berichten van derden op Fok! posten. Elke bewering van de journalist of columnist zal met een onafhankelijke bron nog een keer bewezen moeten worden...
quote:Precies wat er staat - dat het niet de bedoeling kan zijn dat hier vrijwel iedere week de nieuwe stemmingmakende column van Theo van Gogh wordt geplaatst. Of moet iedereen hier maar zijn eigen favoriete columnistje neerkwakken? Nee toch.
Op vrijdag 3 oktober 2003 12:05 schreef Chris_Redfield het volgende:[..]
Wat voeg je volgens jou inhoudelijk toe met dit soort opmerkingen?
quote:Hoe breng je iets als waarheid
Op vrijdag 3 oktober 2003 12:06 schreef SCH het volgende:[..]
Jij brengt het als waarheid en het zijn keiharde beschuldigingen dus het is niet zo vreemd als er naar feitelijke onderbouwing wordt gevraagd.
Het verhaal staat er als quote met een link naar de site van Theo van Gogh.
quote:En met jouw eigen toevoeging en je steunbetuiging, zonder nuance:
Op vrijdag 3 oktober 2003 12:09 schreef Tikorev het volgende:[..]
Hoe breng je iets als waarheid
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 21:16 schreef Tikorev het volgende:[..]
Prachtige column weer van TheoHij beschijft maar weer eens duidelijk de hypocrisie van Cohen. Of zijn er mensen die Cohen nog wel een goede burgemeester vinden voor álle Amsterdammers?
quote:Jij onderschrijft de column volledig zonder nuancering aan te brengen - dus zeg je de volledige strekking van de column te onderschrijven. Of neem je daar nu afstand van?
Op vrijdag 3 oktober 2003 12:09 schreef Tikorev het volgende:[..]
Hoe breng je iets als waarheid
quote:Ik onderschrijf de inhoud dat Cohen een slappe hypociete multikulfreak is. Maar waarom ik dan vervolgens alle woorden van Theo van Gogh moet kunnen onderbouwen met een bron is mij een raadsel. Mijn bron is van Gogh.
Op vrijdag 3 oktober 2003 12:05 schreef Lord_Vetinari het volgende:[..]
Je plaatst hem met een eigen toevoeging waaruit duidelijk blijkt dat je hem onderschrijft.
quote:Over nuance gespoken zeg...
En je steunt een column of je steunt hem niet.
quote:Ik onderschrijf de strekking van de column volledig.
Op vrijdag 3 oktober 2003 12:12 schreef SCH het volgende:[..]
Jij onderschrijft de column volledig zonder nuancering aan te brengen - dus zeg je de volledige strekking van de column te onderschrijven.
Maar ik wacht in spanning af hoe jij in het vervolg berichten van anderen met tig onafhankelijke bronnen staaft.
[Dit bericht is gewijzigd door Tikorev op 03-10-2003 12:17]
quote:Dat Cohen de schuld van de integratie op de autochtonen afschuift is een bewering die wordt gedaan om de hypocrisie aan te tonen van Cohen, en om aan te tonen dat Cohen een slechte burgermeester is. Dat deel van de column onderschrijf. Dan vraag ik om een bron voor die leugen, en dan blijkt dat jij helemaal niet weet waar je over praat dus.
Op vrijdag 3 oktober 2003 12:14 schreef Tikorev het volgende:[..]
Ik onderschrijf de inhoud dat Cohen een slappe hypociete multikulfreak is. Maar waarom ik dan vervolgens alle woorden van Theo van Gogh moet kunnen onderbouwen met een bron is mij een raadsel. Mijn bron is van Gogh.
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 11:50 schreef Sidekick het volgende:[..]
Klopt, maar ik had gehoopt op een discussie.
quote:Mijn bron is Theo van Gogh. Geef jij maar een bron waaruit blijkt dat het een leugen is...
Op vrijdag 3 oktober 2003 12:17 schreef Sidekick het volgende:[..]
Dan vraag ik om een bron voor die leugen, en dan blijkt dat jij helemaal niet weet waar je over praat dus.
quote:What else is new?
Op vrijdag 3 oktober 2003 12:17 schreef Sidekick het volgende:Dat Cohen de schuld van de integratie op de autochtonen afschuift is een bewering die wordt gedaan om de hypocrisie aan te tonen van Cohen, en om aan te tonen dat Cohen een slechte burgermeester is. Dat deel van de column onderschrijf. Dan vraag ik om een bron voor die leugen, en dan blijkt dat jij helemaal niet weet waar je over praat dus.
Ik neem meestal de moeite niet eens meer om op topics van dit soort users te reageren, het is iedere keer weer het zelfde gelul alleen de naam van de topicstarter veranderd.
quote:Whoehahahaha
Op vrijdag 3 oktober 2003 12:19 schreef Tijger_m het volgende:
Ik neem meestal de moeite niet eens meer om op topics van dit soort users te reageren, het is iedere keer weer het zelfde gelul alleen de naam van de topicstarter veranderd.
Nee, jij neemt niet de moeite om te reageren...
quote:Oh, werkt het zo? Oke..
Op vrijdag 3 oktober 2003 12:18 schreef Tikorev het volgende:[..]
Mijn bron is Theo van Gogh. Geef jij maar een bron waaruit blijkt dat het een leugen is...
Fortuyn was een onecht kind.
Bron: De zus van de buurvrouw van de kraamvrouw.
Bewijs jij maar dat het een leugen is, dan.
quote:Alles wat van Gogh hier schrijft is waar?
Op vrijdag 3 oktober 2003 12:16 schreef Tikorev het volgende:[..]
Ik onderschrijf de strekking van de column volledig.
quote:Geen probleem.
Maar ik wacht in spanning af hoe jij in het vervolg berichten van anderen met tig onafhankelijke bronnen staaft.
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 12:18 schreef Tikorev het volgende:[..]
Mijn bron is Theo van Gogh. Geef jij maar een bron waaruit blijkt dat het een leugen is...
Case closed. Doe maar slotje
quote:Als jij een website van die vrouw of een interview met die vrouw hebt waarin dat wordt beweert vind ik het best...
Op vrijdag 3 oktober 2003 12:21 schreef Lord_Vetinari het volgende:[..]
Fortuyn was een onecht kind.
Bron: De zus van de buurvrouw van de kraamvrouw.
Bewijs jij maar dat het een leugen is, dan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |