abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13608680
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 21:19 schreef FreedonNadd het volgende:

[..]

In mijn ogen functioneert de democratie in Nederland redelijk in ieder geval niet slecht genoeg om politici te bedreigen of te terroriseren.

En dat gebeurt in de praktijk gelukkig dan ook nauwelijks over het algemeen.
pi_13609786
Ik val in herhaling maar:

Wilders

pi_13609890
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:30 schreef battlesickloner het volgende:

Wilders

En als Halsema aangifte had gedaan, was je dan net zo enthousiast geweest.

serieuze vraag, niet links-rechts, ik zet er maar even bij voor de slechte verstaander

donderdag 2 oktober 2003 @ 22:57:33 #104
69728 Likud_NL
America: WAKE UP!!!
pi_13610487
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:34 schreef SCH het volgende:

[..]

En als Halsema aangifte had gedaan, was je dan net zo enthousiast geweest.

serieuze vraag, niet links-rechts, ik zet er maar even bij voor de slechte verstaander

Halsema zal wel niet bedreigd worden door Islammietjes.
We must secure...
pi_13610666
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:30 schreef battlesickloner het volgende:

Wilders

idd.. Wilders is okee !
pi_13610730
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:57 schreef Likud_NL het volgende:

[..]

Halsema zal wel niet bedreigd worden door Islammietjes.

Waarom niet? Ze is vrouw wil graag de baas spelen en is voor meer emmanicipatie. Genoeg reden om haar neit te mogen dacht ik zo .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  donderdag 2 oktober 2003 @ 23:08:13 #107
69728 Likud_NL
pi_13610803
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 23:05 schreef du_ke het volgende:

[..]

Waarom niet? Ze is vrouw wil graag de baas spelen en is voor meer emmanicipatie. Genoeg reden om haar neit te mogen dacht ik zo .

Pfff onzin. Waarom zou ik 'n vrouw gaan bedreigen die bekend staat als feministe. Onzin zeg. Natuurlijk ben ik liever de baas thuis, maar om daarvoor nou Halsema te bedreigen?

Het gebeurt ook niet, terwijl Islammietjes wel politici bedreigen omdat er eindelijk eens een politicus in NL is wakker geworden en er voor pleit Moslimfundamentalisme met wortel en tak uit te roeien. Dat werd tijd ook!

We must secure...
pi_13610869
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 23:08 schreef Likud_NL het volgende:

[..]

Pfff onzin. Waarom zou ik 'n vrouw gaan bedreigen die bekend staat als feministe. Onzin zeg. Natuurlijk ben ik liever de baas thuis, maar om daarvoor nou Halsema te bedreigen?

Het gebeurt ook niet, terwijl Islammietjes wel politici bedreigen omdat er eindelijk eens een politicus in NL is wakker geworden en er voor pleit Moslimfundamentalisme met wortel en tak uit te roeien. Dat werd tijd ook!

Zo jongen last van traumatjes .
  donderdag 2 oktober 2003 @ 23:11:06 #109
69728 Likud_NL
pi_13610889
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 23:10 schreef du_ke het volgende:

[..]

Zo jongen last van traumatjes .

Tja, ontopic discussieren valt niet mee he voor je?
We must secure...
pi_13611336
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 23:11 schreef Likud_NL het volgende:

[..]

Tja, ontopic discussieren valt niet mee he voor je?

Nou ik heb je usericon en je talgebruik over moslims nog even goed gelezen en je lijkt me niet direct een type om nog meer tijd aan te verspillen .
  donderdag 2 oktober 2003 @ 23:32:04 #111
69728 Likud_NL
pi_13611399
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 23:29 schreef du_ke het volgende:

[..]

Nou ik heb je usericon en je talgebruik over moslims nog even goed gelezen en je lijkt me niet direct een type om nog meer tijd aan te verspillen .

Reageer eens inhoudelijk man.
We must secure...
pi_13611537
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 23:08 schreef Likud_NL het volgende:

[..]

Nou als een moslim al politici bedreigd. Hoewel dat tot nu toe gelukkig wel meevalt. zie ik niet zoveel reden waarom ze wel een of andere man met een slecht kapsel zouden bedreigen, die een paar ongefundeerde dingen roept. En niet een vrouw die met haar gedrag en uitspraken recht indruist tegen hun normen en waarden.
  donderdag 2 oktober 2003 @ 23:38:42 #113
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_13611571
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 14:17 schreef Kozzmic het volgende:
Ongetwijfeld zijn er nog wel meer voorbeelden te vinden.
Jazeker:
quote:
Op vrijdag 8 maart 2002 11:45 schreef 666crew het volgende:
ik zou het niet erg vinden dat er een kogel door zijn kop gaat
in Fortuyn is de nieuwe Hitler/Stalin/Mussolini

V.

Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 2 oktober 2003 @ 23:43:37 #114
69728 Likud_NL
pi_13611692
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 23:37 schreef du_ke het volgende:

[..]

Nou als een moslim al politici bedreigd. Hoewel dat tot nu toe gelukkig wel meevalt. zie ik niet zoveel reden waarom ze wel een of andere man met een slecht kapsel zouden bedreigen, die een paar ongefundeerde dingen roept. En niet een vrouw die met haar gedrag en uitspraken recht indruist tegen hun normen en waarden.

Je loopt die bedreiging nog goed te praten ook. Want zijn uitspraken passen niet in jouw enge straatje en zijn kapsel staat je niet aan, dus moeten ze hem maar bedreigen.

Nou, nou, basisschool afgemaakt?

We must secure...
pi_13611791
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 23:43 schreef Likud_NL het volgende:

[..]

Als je wilt dat anderen inhoudelijk blijven reageren moet je natuurlijk niet met dit soort uitspraken komen. Hoe wil je de discussie 'winnen'? Met argumenten of schelden?
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_13611822
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 23:43 schreef Likud_NL het volgende:

[..]

Je loopt die bedreiging nog goed te praten ook. Want zijn uitspraken passen niet in jouw enge straatje en zijn kapsel staat je niet aan, dus moeten ze hem maar bedreigen.

kom op dat was toch geen echte bedreiging? Het is door een 14 jarig pubertje op het internet gekwakt. Nou da's eng . Staan de moslimextremisten al bij je in de straat klaar om zich in een bus op te blazen?
pi_13611828
'Mensen,
Michiel Smit is een tumorgezwel dat weggesneden dient te worden. Dankzij types als hij, gaan partijen als LR kapot.'

Dat was geen bedreiging hoor. Alleen dat types als hij zich gedragen als een tumor, die zich uitzaait en daarmee de samenleving verzieken. Tumoren kun je beter wegsnijden anders infecteren ze het hele lichaam, maar bbest Kozzmic, zoals jij ook al weet was dat een antwoord op een andere post, namelijk op de voordelen van demonisering. Michiel Smit moet naar mijn mening 'gedemoniseerd' worden maw, genegeerd door de pers en media.

Een bedreiging is: Michiel Smit ik ga je doodmaken. Dat doe ik dus niet. Ik roep alleen op tot negatie.

Verder beledig ik hem alleen. Ik noem hem een tumor. Michiel Smit is een tumor. Typisch mijn mening. Overigens is hij ook een neo-nazi, een racist, misantroop en jaloers pubertje. Typisch mijn mening.

Verder denk ik dat het belachelijk is om vbescherming te zoeken als iemand je in een forum bedreigd. Beetje overtrokken maatregel. Elke gek kan anoniem iets gaan zeggen zonder dat het wat voorstelt. Het wordt pas eng als je daar persoonlijke gegevens bij verstrekt, gegevens die maar weinig mensen kunnen weten ofzo.

P.S.
Tumoren kunnen ook bestraald worden.

Wat?
pi_13611845
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 23:49 schreef du_ke het volgende:

[..]

kom op dat was toch geen echte bedreiging? Het is door een 14 jarig pubertje op het internet gekwakt. Nou da's eng . Staan de moslimextremisten al bij je in de straat klaar om zich in een bus op te blazen?

Wat ik bedoel.
Wat?
  donderdag 2 oktober 2003 @ 23:50:27 #119
69728 Likud_NL
pi_13611869
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 23:49 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ach, hoe druk maakt links zich niet over posts op Polinco en Stormfront (niet dat ik het met die posts eens ben)....

Dit soort uitspraken zijn niet handig. Ook op internet niet. Als je dan tegen een aangifte aanloopt is het helemaal je eigen schuld.

We must secure...
  donderdag 2 oktober 2003 @ 23:50:29 #120
55630 MokroKees
Chaulerah Gek
pi_13611870
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 21:15 schreef Tedje_van_Es het volgende:
Totdat je zelf bedreigd wordt wegens deze onzin uitslaan natuurlijk, dan is het huilen geblazen.
als doorgewinterde hagenees lig ik echt niet wakker van een paar doodsverwensingen op het internet hoor.. praatjes maken geen gaatjes..
en IRL moet het ook wel een hele linkerd zijn wil ik me ook maar enigzins zorgen gaan maken..
quote:
Ik hoorde je ook zo janken toen die medicijnenknaak ingevoerd zou worden, nu heeft de regering dat teruggedraaid dus een excuusje is op z'n plaats. Is geen bedreiging aan te pas gekomen.
ik denk dat je je vergist met iemand anders , ik heb me volgens mij nog niet uitgesproken over medicijnknaken op Fok!..
kèk lekkah naajje ège sig, Fok feez
pi_13611891
Snap ik dus ook niet: je mag wel zeggen 'dat moslims met wortel en tak uitgeroeid moeten worden' zonder dat Kozzmic alarm slaat maar niet dat Michiel Smit een tumor is????
Wat?
pi_13611941
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 23:49 schreef janszzen het volgende:
[...]

Elke gek kan anoniem iets gaan zeggen zonder dat het wat voorstelt. Het wordt pas eng als je daar persoonlijke gegevens bij verstrekt, gegevens die maar weinig mensen kunnen weten ofzo.

Dat is het hem: iedereen weet waar politici werken. Soms ook waar ze 'optreden' (lezingen geven enzo). Ze hebben een openbare functie. En elke gek kan ook een (kogel) brief sturen. Het gevaar zit hem er juist in dat het gekken zijn.
pi_13611959
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 14:33 schreef milagro het volgende:

[..]

Nu ja... het was een hele beleefde en keurige reactie op mijn ietwat verhitte verontwaardigde brief nav van 4 mei en ook teruggrijpend op die radicale imams in o.a. A'dam en dat hij zich zo sterk vergiste in wat eronder een deel van die kutgastjes leeft en toen verwees ik hem naar door Kozzmic gequote posts op bepaalde fora, met een inhoud waar de honden geen brood van lusten.
Ik zei dat hij zich voor de gek liet houden enigzins verblind door zijn standpunt van "de boel bij elkaar houden".

Op zich een mooi standpunt, hoor, alleen het werkt niet, niet bij dat soort lui.

En tja wat doe je er tegen.
Ik zou het ook niet weten.
Verbieden kan niet.
In de gaten houden... en dan?
Pas als die Wilders (of anderen) wat overkomt, kan je zeggen dat het dus serieus was

Ik snap trouwens niets van die moderatie op die fora.
Werkelijk alles kan, lijkt wel.

Ja zoals zeggen dat 'de politie gelijk had' bij het doodschieten van een marokkaan, terwijl je er niet bij was, en terwijl dat net zo grof en grievens is als schelden...
Wat?
  donderdag 2 oktober 2003 @ 23:53:59 #124
69728 Likud_NL
pi_13611964
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 23:53 schreef sizzler het volgende:

[..]

Dat is het hem: iedereen weet waar politici werken. Soms ook waar ze 'optreden' (lezingen geven enzo). Ze hebben een openbare functie. En elke gek kan ook een (kogel) brief sturen. Het gevaar zit hem er juist in dat het gekken zijn.

Je kan niet voorzichtig genoeg zijn. Als je twintig dreigbrieven niet serieus neemt dan kan er altijd eentje tussenzitten die je wel serieus had moeten nemen. Da's het hem nou juist...
We must secure...
pi_13611981
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 23:51 schreef janszzen het volgende:
Snap ik dus ook niet: je mag wel zeggen 'dat moslims met wortel en tak uitgeroeid moeten worden' zonder dat Kozzmic alarm slaat maar niet dat Michiel Smit een tumor is????
Neehoor. Je mag ook niet zeggen dat moslims uitgeroeid moeten worden. Als je dat ergens ziet staan mag je het melden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')