quote:dat antwoord zegt meer over waar jij nog zit met je hoofd dan over mij hoor..
Op donderdag 2 oktober 2003 17:02 schreef Lithion het volgende:
Sesamstraat?
quote:Wat een onzin. Bij criminele afrekeningen gaat het overigens om 'zaken'partners die elkaar omleggen, bij de bedreigingen waar in deze discussie over gesproken wordt gaat het over personen die een bepaalde politicus vanwege de standpunten die hij/zij inneemt zo haten dat deze politicus bedreigd dient te worden. Het heeft volgens mij nog niet eens iets met achterkamertjes te maken, puur met meningen die iemand niet aanstaan.
Op donderdag 2 oktober 2003 17:04 schreef MokroKees het volgende:[..]
ander zie je de link effe niet .
Als de politiek zo fris was, was er geen achterkamertjes gehossel nodig..
dat het er wel is duid op corruptie= crimineel= afrekeningen..
quote:Maar een term als buitenproportioneel zegt je natuurlijk weer niets?
Op donderdag 2 oktober 2003 17:04 schreef MokroKees het volgende:
Als de politiek zo fris was, was er geen achterkamertjes gehossel nodig..
dat het er wel is duid op corruptie= crimineel= afrekeningen..
Rare redenering houd je erop na zeg. Zo kun je ook zeggen: Benzineprijs is te hoog = diefstal => overvallen van benzinestations is geoorloofd.
quote:Wanneer verhuis je naar je geliefde Saudi-Arabie? Daar is pas een goede democratie.
Op donderdag 2 oktober 2003 16:24 schreef MokroKees het volgende:
en wanneer je zelfs nog in de overtuiging bent dat er in het westen sprake is van democratie . moet ik je toch echt even uitlachen..
quote:dan moet je dat tegen Tvlxd zeggen , hij begint erover en probeert er grappig over te doen en probeert daarmee mijn stelling in diskrediet te brengen
Op donderdag 2 oktober 2003 17:04 schreef Kozzmic het volgende:
Ja, leuk hoor, maar offtopic.
en dan ben ik toch echt genoodzaakt om nog even te laten zien dat de werkelijkheid een stuk minder grappig is..
quote:
Dit topic gaat over het bedreigen van politici via fora en mail, en of en wat daar tegen gedaan moet/kan worden.
bedreigingen zijn slechts een logische reactie op een foute actie..
quote:Wat heeft deze man dan gedaan wat zo enórm slecht was dat het bedreigingen rechtvaardigt? Mag je niet meer je mening uiten als politicus?
Op donderdag 2 oktober 2003 17:14 schreef MokroKees het volgende:
ja en mijn antwoord daarop is dat politici zich beter moeten gaan gedragen, dan houden de bedreigingen vanzelf op..
quote:En waar haal jij de arrogantie vandaan om even te bepalen wat een foute actie is? Dit is een democratie en daarin is het oordeel van het hele volk over de actie van iemand bepalend, NIET die van jouw specifiek.
quote:Dus de actie is per definitie fout als er sprake is van bedreiging en de kritiek in de vorm van een bedreiging altijd redelijk
Op donderdag 2 oktober 2003 17:14 schreef MokroKees het volgende:[..]
Okay dan!
Rosenmöller en zij gezin werden ook bedreigd, ik neem aan dat het dan ook voor hen geldt dan, eigen schuld dikke bult?
quote:Okee, jouw houding staat me niet aan en bovendien ben ik het totaal niet eens met je dictatoriale mening. Je zaait haat in je verderfelijke posts, je demoniseert en praat terrorisme goed. Volgens je eigen redenatie is het nu geoorloofd om je te bedreigen. Je hebt het er immers zelf naar gemaakt.
Op donderdag 2 oktober 2003 17:14 schreef MokroKees het volgende:[..]
ja en mijn antwoord daarop is dat politici zich beter moeten gaan gedragen, dan houden de bedreigingen vanzelf op..bedreigingen zijn slechts een logische reactie op een foute actie..
Of is dat iets anders?
quote:We hebben die lui juist bevrijd van een misdadig regime, net als in de tweede wereldoorlog.
Op donderdag 2 oktober 2003 16:03 schreef MokroKees het volgende:
we hebben militairen in Afghanistan en Irak en maken dus deel uit van een bezettingsleger in het midden oosten . technisch gezien zij wij dus in staat van oorlog. en dan maakt het niet uit waar het uitgevochten word hoor.
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 17:29 schreef sizzler het volgende:
Okee, jouw houding staat me niet aan en bovendien ben ik het totaal niet eens met je dissidente mening. Je zaait onrust in je controversiele posts, je wijst op onze eigen verantwoordelijkheid en praat verzet goed. Volgens de VVD redenatie hoef ik niet naar je te luisteren en is het nu geoorloofd om jou te bannen.
quote:En dus mag er een bedreiging geuit worden?
Op donderdag 2 oktober 2003 18:06 schreef MokroKees het volgende:[..]
( even wat aangepast om het wat realistischer weer te geven )
Goed, even gelachen met 1 extra chromosoom, nu weer terug naar datgeen waar sommigen nogal moeite mee hebben: de realiteit.
Ik kan me herinneren dat er mensen zijn veroodeeld voor het on-line beledigen van Beatrix dus dit zou best wel kans kunnen maken.
Ik denk dat ik ook maar iemand ga aanklagen die mij hier dood heeft gewenst .
quote:
De VVD heeft vandaag in de Kamer voorgesteld om het wettelijk minimumloon te verlagen. Het VVD-Kamerlid Frans Weekers stelde voor werkgevers de mogelijkheid te bieden 90% van het minimum (bijna 1.300 euro) te betalen. Hij verwacht dat hierdoor de werkgelegenheid sterk zal toenemen.Andere fracties in de Kamer waren op zijn zachtst gezegd niet te spreken over het voorstel. Coalitiegenoot CDA reageerde verbijsterd en woedend op Weekers' plan. PvdA'er Noorman-den Uyl sprak van een ,,moreel onfatsoenlijk'' voorstel en Vendrik van GroenLinks zei: ,,U steelt van werknemers meneer Weekers''.
In een reactie hierop zei Weekers dat zijn collega's slecht luisterden. Hij betichtte ze van demagogische uitspraken. Hij benadrukte dat de VVD het wettelijk minimumloon niet wil afschaffen en de uitkeringen ook niet wil verlagen. Volgens Weekers is echter het minimumloon de afgelopen jaren te veel omhoog gegaan; bijvoorbeeld met 6,3% in 2001.
en dan raar vinden dat mensen pissig worden..
vooral die laatste typische VVD rhetoriek.. nee hoor het minimum loon word niet afgeschafd , je hoeft je er gewoon niet meer aan te houden..
hoezo lulpraat..
hoe meer politici dit soort reinste oplichtings praatjes blijven verkondigen
hoe meer het aantal bedreigingen zal toenemen.. en dan ben ik niet degene die dat raar vind of gaat veroordelen hoor..
De vraag is alleen of het hier echt om serieuze doodsbedreigingen gaat waarvan het waard is om aangifte van te doen?
Ik neig er dus naar dat dat laatste nogal overdreven is.
quote:Totdat jezelf of je gezin met de dood bedreigd wordt.
Op donderdag 2 oktober 2003 18:57 schreef SCH het volgende:
Ik neig er dus naar dat dat laatste nogal overdreven is.
quote:Als je het criterium hanteert dat in deze kwestie geldt, dus anonieme dreigingen via het internet zonder concrete intenties, dan denk ik dat ook nogal eens met de dood bedreigd ben.
Op donderdag 2 oktober 2003 19:02 schreef Sniper het volgende:[..]
Totdat jezelf of je gezin met de dood bedreigd wordt.
quote:en 'rechts' bent, t'is natuurlijk veel minder erg ls het een 'links' persoon is die met een doorgeladen pistool via de post wordt opgescheept. Maar zoal je al zei: een doodsverwensing is een zwaktebod net zo zwak als het gebruik van de
Op donderdag 2 oktober 2003 19:02 schreef Sniper het volgende:[..]
Totdat jezelf of je gezin met de dood bedreigd wordt.
quote:Gut oh gut.
Op donderdag 2 oktober 2003 14:39 schreef SCH het volgende:
Belachelijke actie van Wilders.
quote:lol die's grappig. Kind of.
Op donderdag 2 oktober 2003 19:45 schreef Re het volgende:[..]
een doodsverwensing is een zwaktebod net zo zwak als het gebruik van de
smiley
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 19:47 schreef Sniper het volgende:[..]
lol die's grappig. Kind of.
quote:trouwens veel bedreigender dan de een of andere loze kreet over doodmaken. Dit is echte AEL "alle vormen van verzet zijn geoorloofd, het hele Westen is verdorven'' praat.
Op donderdag 2 oktober 2003 16:03 schreef MokroKees het volgende:we hebben militairen in Afghanistan en Irak en maken dus deel uit van een bezettingsleger in het midden oosten . technisch gezien zij wij dus in staat van oorlog. en dan maakt het niet uit waar het uitgevochten word hoor.
quote:Da's waar. Dit soort verkapte dreigementen a la AEL zijn gevaarlijker dan wat geblaat van 'n puber met een frustratie.
Op donderdag 2 oktober 2003 20:32 schreef SportsIllustrated het volgende:
Ik vind dit
[..]trouwens veel bedreigender dan de een of andere loze kreet over doodmaken. Dit is echte AEL "alle vormen van verzet zijn geoorloofd, het hele Westen is verdorven'' praat.
quote:Totdat je zelf bedreigd wordt wegens deze onzin uitslaan natuurlijk, dan is het huilen geblazen.
Op donderdag 2 oktober 2003 18:52 schreef MokroKees het volgende:
kijk
[..]
en dan raar vinden dat mensen pissig worden..
![]()
vooral die laatste typische VVD rhetoriek.. nee hoor het minimum loon word niet afgeschafd , je hoeft je er gewoon niet meer aan te houden..
hoezo lulpraat..
hoe meer politici dit soort reinste oplichtings praatjes blijven verkondigen
hoe meer het aantal bedreigingen zal toenemen.. en dan ben ik niet degene die dat raar vind of gaat veroordelen hoor..
Ik hoorde je ook zo janken toen die medicijnenknaak ingevoerd zou worden, nu heeft de regering dat teruggedraaid dus een excuusje is op z'n plaats. Is geen bedreiging aan te pas gekomen.
quote:In mijn ogen functioneert de democratie in Nederland redelijk in ieder geval niet slecht genoeg om politici te bedreigen of te terroriseren.
Op donderdag 2 oktober 2003 16:38 schreef MokroKees het volgende:[..]
leuk voor je dat je de definties uit je hoofd hebt geleerd maar kun je me ook vertellen of die "parlementaire democratie" nog naar behoren functioneerd. en hoort die "achterkamertjes politiek" daar in thuis.? .
quote:Ach, het gaat hier altijd nog beter dan in de VS
Op donderdag 2 oktober 2003 21:19 schreef FreedonNadd het volgende:[..]
In mijn ogen functioneert de democratie in Nederland redelijk in ieder geval niet slecht genoeg om politici te bedreigen of te terroriseren.
Maar ff ontopic... bij (voor zover je kunt nagaan) serieus gemeende doodsverwensingen, mag je wat mij betreft die user best bannen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |