quote:Ja maar hem kunnen ze alles wijsmaken.............
Op woensdag 8 oktober 2003 15:19 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
Die UFO werd door ParAlien nog als 'echt' gekenmerkt
.
quote:Als we ook middels FP puntengetrut zouden werken zou je nu +10 gekregen hebben
Op woensdag 8 oktober 2003 16:40 schreef freud het volgende:
No offence, maar dat idee heb ik ook bij mensen die klakkeloos allerlei uitleg accepteren zoals wolken, bolbliksems en weerballonnen. De gevestigde kennis kan non-believers alles wijsmaken. Gelukkig ben ik een skepticus.
quote:Er zijn geen gelovers bij dit filmpje.. dus ga je lang wachten...
Op zondag 12 oktober 2003 17:25 schreef jdmorpheus het volgende:
ik zie intussen in dit topic nog steeds geen reactie van de "gelovers" over de uitgestrekte arm in het TS filmpje...
quote:Geen idee, maar bespaar je de moeite: het is een fake.
Op zondag 12 oktober 2003 19:43 schreef janszzen het volgende:
Ik kan dat filmpje van de TS niet draaien! Hij zegt steeds: klasse niet geinitaliseerd.
Welke codec moet ik hebben?
quote:Je moet quicktime geinstalleerd hebben, het is een .mov bestand.
Op zondag 12 oktober 2003 19:43 schreef janszzen het volgende:
Ik kan dat filmpje van de TS niet draaien! Hij zegt steeds: klasse niet geinitaliseerd.
Welke codec moet ik hebben?
quote:Damn, je hebt ondekt dat hij ook maar mens is!!
Op woensdag 8 oktober 2003 15:19 schreef MarkzMan_X het volgende:
Die UFO werd door ParAlien nog als 'echt' gekenmerkt.
Er zjin hele goeie hoaxes, en die zijn gewoon moeilijk te onderscheiden. Net als dat echte moeilijk te onderscheiden zijn. Het is alleen jammer dat veel hoaxes worden gebruikt om een heel fenomeen te ontkrachten. Dat is imo hetzelfde als alle doelpunten in een voetbalcompetitie afkeuren op basis van één wedstrijd waarvan er een buitenspel was. Je moet het case voor case bekijken.
quote:Bij Paralien krijg ik anders altijd het gevoel dat ie echt álles wil geloven. Het werkt ook andersom: je moet niet elk filmpje direct voor 'heel interessant' aannemen, alleen maar omdat er een wazig vlekje door het beeld schiet.
Op zondag 12 oktober 2003 23:17 schreef freud het volgende:[..]
Je moet quicktime geinstalleerd hebben, het is een .mov bestand.
[..]Damn, je hebt ondekt dat hij ook maar mens is!!
Er zjin hele goeie hoaxes, en die zijn gewoon moeilijk te onderscheiden. Net als dat echte moeilijk te onderscheiden zijn. Het is alleen jammer dat veel hoaxes worden gebruikt om een heel fenomeen te ontkrachten. Dat is imo hetzelfde als alle doelpunten in een voetbalcompetitie afkeuren op basis van één wedstrijd waarvan er een buitenspel was. Je moet het case voor case bekijken.
Wat dat betreft vind ik filmpjes met lichtende bollen e.d. altijd het meest interessant. Daar kun je tenminste nog iets mee. Maar zo'n filmpje als van de WTC-aanslagen, waarbij dan in een fractie van een seconde een grijze vlek achter de torens vandaan schiet... nee. Als je daar al een buitenaards ruimtetuig van kunt maken kun je maar beter helemaal stoppen met onderzoek naar het fenomeen UFO's.
voor al de geintereseerde hier is de Torrent link naar de DivX (geloof ik ) versie !
een eyeopener voor de Scepticie !
voor degene die de Torrent Plugin nog niet hebben geinstaleerd
ga naar hier
http://umn.dl.sourceforge.net/sourceforge/bittorrent/bittorrent-3.3.exe
tracker errors is geen probleem gewoon stug volhouden..hij zal lanzaam wel sneller gaan...bij mij met 90 KByte/s op top
Dit is ook een goede (zo niet betere) Torrent plug-in.
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 18:43 schreef merlin693 het volgende:
dank zal die versie es ff instaleren
Hoe lang duurt de film?
quote:Ik ga 'm volgende week bekijken (nu te druk met studie).
Op zaterdag 24 januari 2004 18:54 schreef merlin693 het volgende:
1 uur en 30 minuten ofzoiets ...ik heb 'm zelf op 2 disc's (SVCD dus ook in de DVD af te spelen (met dank aan PARalien) )
quote:Nog meer van zulke leuke torrent links?
Op zaterdag 24 januari 2004 18:40 schreef merlin693 het volgende:
Mischien herinneren jullie je de thread nog waar Paralien het over "Secret NASA Transmissions The Smoking Gun " had .
- Als je goed kijkt, draait de vrouw haar hoofd weg op het moment dat de 'ufo' tussen de twee torens te zien is.
- Op het moment dat de ufo wegschiet van de Helicopter , zou hij in realiteit in duizend stukken worden gesneden door de rotorbladen van de Heli
- En inderdaad, waarom oppeens wel rook als hij wegvliegt
en...?
de meeste filmpjes zijn nep, zou best kenne zijn dat ze bestaan weet niet
[Dit bericht is gewijzigd door gl00winw00d op 25-01-2004 02:04]
quote:op dit moment nog niet.......
Nog meer van zulke leuke torrent links?
en zijn er al mensen die de documantaire gedowned en bekeken hebben ?
Geeeeeen idee wat dat kan zijn :S
( gaat BTW over het eerste WTC-filmpie )..
Zijn er nog meer mensen geweest die dit gezien hebben?? Een Ufo voor het WTC, waar ongeveer 20,000 man werkte.. Boven 1 van de grootste steden van Amerika.. En deze mensen in een heli zijn de enige die het gezien hebben?? Kom op zeg!! Iedereen hield zeker net een Siesta of niet??
quote:Die film heb ik ook gezien en is heel opmerkelijk.
Mischien herinneren jullie je de thread nog waar Paralien het over "Secret NASA Transmissions The Smoking Gun " had .
Graag jullie vlotte hulp want ik ben zeeer benieuwd!
quote:
Mischien herinneren jullie je de thread nog waar Paralien het over "Secret NASA Transmissions The Smoking Gun " had .voor al de geintereseerde hier is de Torrent link naar de DivX (geloof ik ) versie !
een eyeopener voor de Scepticie !
voor degene die de Torrent Plugin nog niet hebben geinstaleerdga naar hier
http://umn.dl.sourceforge.net/sourceforge/bittorrent/bittorrent-3.3.exe
tracker errors is geen probleem gewoon stug volhouden..hij zal lanzaam wel sneller gaan...bij mij met 90 KByte/s op top
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |