Plaatjes: (jaja, hij ziet er zo een beetje saai uit, maar dat kan jij natuurlijk leuk veranderen
)
Je mag de paar visjes en het slangetje wat ik nog heb er ook bij hebben liever wel want ik weet niet wat ik er anders mee moet doen
Deze doe ik ook los weg.. dus wil je alleen de visjes en het slangetje, dan mag je die ook op komen halen (ik verstuur ze liever niet per post
)
Je mag de 2 volgende boeken er ook bij hebben:
Tropische aquariumvissen encyclopedie + Elseviers Aquarium Encyclopedie
Dus je krijgt het aquarium met meubel, een filter, verwarming, thermometer, pompje voor luchtbelletjes, lijm voor een achterwand, grind, stenen, stuk hout, afzetbakjes, boeken en nog wat andere spullen en de visjes als niemand anders ze eerder wilt.
Doe een bod zou ik zeggen Richtprijs is 60 euro voor alles bij elkaar (maar als je iets niet hoeft hoef je het niet mee te nemen natuurlijk
, dan gooi ik het wel weg).
Op te halen in Hoevelaken (bij Amersfoort).
Ik zie niet zo 1-2-3 staan waar je woont, wel relevant om te weten ivm ophalen evt.
quote:
Op maandag 29 september 2003 20:07 schreef NiGeLaToR het volgende:
Ik zie niet zo 1-2-3 staan waar je woont, wel relevant om te weten ivm ophalen evt.
quote:
Op maandag 29 september 2003 20:03 schreef TuuT het volgende:Op te halen in Hoevelaken (bij Amersfoort).
Maar ik wacht het wel af dan
edit:
zie net dat je een tropisch aqurium boek erbij doet dus dan zullen t wel tropische zijn
quote:Goh, zijn we nu "vrienden"
Op maandag 29 september 2003 22:39 schreef PunTinaTor het volgende:
Ik ben die "vriend" van Nigelatoren ben idd geintresseerd in het aquarium, bedoel je met het er goed uitzien dat er weinig krassen opzitten?
Ik bied 50 Euri voor je aquarium. Ophalen is geen probleem.
Tpg is niet zo voorzichtig weet je...
Hoe oud is het hele setje eigenlijk? Zeg maar in welk jaar hebbie het gekocht enzo?
Owjah ik zou al slapen, maar zag het topic bij me meissie dus moest nog fffieees reageren
quote:
Op maandag 29 september 2003 20:40 schreef Just.an.Illusion het volgende:
Wat een lieve visjes en slangetje![]()
Helaas geen plek voor! Mooi aquarium!
quote:heheh, nou ik spoel ze sowieso niet door de wc hoor!
Op maandag 29 september 2003 21:26 schreef mslautenbach het volgende:
Je wil toch ook niet dat die arme visjes hun einde moeten vinden in de wc omdat je er geen plekje voor hebt..
quote:haha, leuk dat je het even opzoekt!
Op maandag 29 september 2003 21:33 schreef Korneel het volgende:
Slangetje is een Kuhli (Acanthophthalmus kuhlii) voor Geïnteresseerden:
http://www.animalnetwork.com/fish/profiles/profileview.asp?RecordNo=228
Andere is een Neon Tetra, minder onderhouds gevoelig dan zijn broetje de kardinaal tetra info:
http://tropical-fish.net/tetras/neon_tetra.htm
quote:zijn idd tropische. Ik zie het al voor me, zit ik daar in de bus en trein op weg naar school (=utrecht), met zo'n doorzichtig zakje in mijn handen met visjes daarin
Op maandag 29 september 2003 22:31 schreef Mute_Me het volgende:
Als t tropische vissen zijn heb je iig een plekje voor je vissen gevonden!
Kan ze in utrecht ophalen als dat kan
quote:yup ..er is niets gebroken of wat dan ook, dat bedoelde ik
Op maandag 29 september 2003 22:39 schreef PunTinaTor het volgende:
bedoel je met het er goed uitzien dat er weinig krassen opzitten?
quote:koopje? Oh, nou bied meer jongens zou ik zeggen!
Op dinsdag 30 september 2003 17:14 schreef Byte_Me het volgende:
tis dat het niet in de buurt ligt, anders had ik wel interesse in zo'n koopje!
quote:Als je nu zegt waar, dan kunnen we tenminste zien hoeveel er geboden is
Op dinsdag 30 september 2003 19:52 schreef TuuT het volgende:
koopje? Oh, nou bied meer jongens zou ik zeggen!..ik wacht het nog even af, op het hoogste bod, want ik heb 'm ook ergens anders op internet neergezet (mag dat?
), en daar zijn al wel iets hogere biedingen al
quote:Volgens de FAQ mag dat niet
Op dinsdag 30 september 2003 20:19 schreef biobak het volgende:
Als je nu zegt waar, dan kunnen we tenminste zien hoeveel er geboden is
Maar ik wacht nog wel een paar daagjes voordat ik 'm echt verkoop, want 100 euro zou ik wel fijn vinden als dat zou lukken
quote:Zo kennen we er nog wel eentje.
Op dinsdag 30 september 2003 20:51 schreef TuuT het volgende:[..]
Maar er staat nu een bod van 75 euro, op een andere plaats
(en ook te ruil tegen 2 goeduitziende Phillipe Starck 'Toy' stoeltjes of een mooie slaapbank van Martin Visser (dan betaal ik wel bij natuurlijk)
quote:Ja, met die plaats kan je al wel raden welke site dat is, en als je dan zoekt met dezelfde titel als die ik hier gebruik zou je het toch ook zelf moeten kunnen vinden. Kom op, als ik niet mag linken, mogen jullie wel wat moeite doen hoor als je het graag wilt zien
Op dinsdag 30 september 2003 20:54 schreef wunderbaum het volgende:
Zo kennen we er nog wel eentje.
Maar als je je vissen in de intratuin oid gaat losen dan kom ik ze wel halen
quote:Als je m nog hebt mail mij dan even wij hebben ook intresse!
Op dinsdag 30 september 2003 20:58 schreef TuuT het volgende:[..]
Ja, met die plaats kan je al wel raden welke site dat is, en als je dan zoekt met dezelfde titel als die ik hier gebruik zou je het toch ook zelf moeten kunnen vinden. Kom op, als ik niet mag linken, mogen jullie wel wat moeite doen hoor als je het graag wilt zien
quote:Met visjes en zelf ophalen!!
Op dinsdag 30 september 2003 23:43 schreef patsys het volgende:[..]
Als je m nog hebt mail mij dan even wij hebben ook intresse!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |