abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13528673
Omdat ik op kamers wil gaan wonen en thuis niemand mijn aquarium wil hebben, bied ik mijn aquarium te koop aan. Het aquarium is van het merk Juwel, en is 80x30x40cm (lxbxh) (= 96 liter), het bijpassende meubel (dus ook van Juwel) is 73 cm hoog. Ik heb m gekocht in mei 1997, hij is dus 6 jaar oud, maar is/ziet er nog heel goed uit!!
Het aquarium kostte destijds FL 225,-, het meubel kostte FL 175,- en de filter van het merk Eheim kostte FL 118,-. En dan kwamen de verwarming, de thermometer, pompje voor luchtbelletjes, grind, stenen, stuk hout, enz, enz er nog bij natuurlijk. Het heeft mij minstens FL 650,- gekost (zonder visjes en plantjes en dergelijke).

Plaatjes:
(jaja, hij ziet er zo een beetje saai uit, maar dat kan jij natuurlijk leuk veranderen )

Je mag de paar visjes en het slangetje wat ik nog heb er ook bij hebben liever wel want ik weet niet wat ik er anders mee moet doen Deze doe ik ook los weg.. dus wil je alleen de visjes en het slangetje, dan mag je die ook op komen halen (ik verstuur ze liever niet per post )

Je mag de 2 volgende boeken er ook bij hebben:
Tropische aquariumvissen encyclopedie + Elseviers Aquarium Encyclopedie

Dus je krijgt het aquarium met meubel, een filter, verwarming, thermometer, pompje voor luchtbelletjes, lijm voor een achterwand, grind, stenen, stuk hout, afzetbakjes, boeken en nog wat andere spullen en de visjes als niemand anders ze eerder wilt.

Doe een bod zou ik zeggen Richtprijs is 60 euro voor alles bij elkaar (maar als je iets niet hoeft hoef je het niet mee te nemen natuurlijk , dan gooi ik het wel weg).
Op te halen in Hoevelaken (bij Amersfoort).

pi_13528778
'k heb een vriend gemaild met je linkie, as far is i can recall wilde hij wel zoiets kopuh

Ik zie niet zo 1-2-3 staan waar je woont, wel relevant om te weten ivm ophalen evt.

pi_13529449
quote:
Op maandag 29 september 2003 20:07 schreef NiGeLaToR het volgende:
Ik zie niet zo 1-2-3 staan waar je woont, wel relevant om te weten ivm ophalen evt.
quote:
Op maandag 29 september 2003 20:03 schreef TuuT het volgende:Op te halen in Hoevelaken (bij Amersfoort).

(Amersfoort ligt weer bij Utrecht, maar ik hoop dat jullie topo niet zo slecht is )

Maar ik wacht het wel af dan

pi_13529511
Wat een lieve visjes en slangetje

Helaas geen plek voor! Mooi aquarium!

pi_13530793
Ik bied er 20 euro voor. Ik heb nog er nog wel een mooi plekje voor... Dan haal ik hem ook bij je op.. Je wil toch ook niet dat die arme visjes hun einde moeten vinden in de wc omdat je er geen plekje voor hebt..
en ik als 4 jaar lid zijnde van het WWF zal goed voor ze zorgen hoor..
  maandag 29 september 2003 @ 21:33:56 #6
59537 Korneel
DEATH TO OATMEAL!
pi_13531010
Slangetje is een Kuhli (Acanthophthalmus kuhlii) voor Geïnteresseerden:
http://www.animalnetwork.com/fish/profiles/profileview.asp?RecordNo=228
Andere is een Neon Tetra, minder onderhouds gevoelig dan zijn broetje de kardinaal tetra info:
http://tropical-fish.net/tetras/neon_tetra.htm
I must obey the inscrutable exhortations of my soul.
pi_13532805
Als t tropische vissen zijn heb je iig een plekje voor je vissen gevonden!
Kan ze in utrecht ophalen als dat kan

edit:

zie net dat je een tropisch aqurium boek erbij doet dus dan zullen t wel tropische zijn

Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
pi_13532887
wel geinig zo;n aquarium , ik bied 40,- euro kom ik hem ophalen
pi_13533061
Ik ben die "vriend" van Nigelator en ben idd geintresseerd in het aquarium, bedoel je met het er goed uitzien dat er weinig krassen opzitten?
Ik bied 50 Euri voor je aquarium. Ophalen is geen probleem.
Tpg is niet zo voorzichtig weet je...
pi_13533956
quote:
Op maandag 29 september 2003 22:39 schreef PunTinaTor het volgende:
Ik ben die "vriend" van Nigelator en ben idd geintresseerd in het aquarium, bedoel je met het er goed uitzien dat er weinig krassen opzitten?
Ik bied 50 Euri voor je aquarium. Ophalen is geen probleem.
Tpg is niet zo voorzichtig weet je...
Goh, zijn we nu "vrienden" we kunnen anders ook vrienden of vrienden zijn
Ik hou het op vrienden

Hoe oud is het hele setje eigenlijk? Zeg maar in welk jaar hebbie het gekocht enzo?

Owjah ik zou al slapen, maar zag het topic bij me meissie dus moest nog fffieees reageren

pi_13534195
Je moet wel even beter kijken VRIEND, Staat er gewoon bij
Ik vind het Prima^).. eerst Chat Huwelijk
pi_13536868
bod 55,-
pi_13537217
Bod 60 euro.
pi_13548320
65 euro
pi_13549330
tis dat het niet in de buurt ligt, anders had ik wel interesse in zo'n koopje!
pi_13552820
quote:
Op maandag 29 september 2003 20:40 schreef Just.an.Illusion het volgende:
Wat een lieve visjes en slangetje

Helaas geen plek voor! Mooi aquarium!

Maar voor deze lieve beesjes maak je toch plek?!
quote:
Op maandag 29 september 2003 21:26 schreef mslautenbach het volgende:
Je wil toch ook niet dat die arme visjes hun einde moeten vinden in de wc omdat je er geen plekje voor hebt..
heheh, nou ik spoel ze sowieso niet door de wc hoor! Dan doe ik ze wel stiekem in een aquarium bij het plaatselijke tuincentrum ofzo
quote:
Op maandag 29 september 2003 21:33 schreef Korneel het volgende:
Slangetje is een Kuhli (Acanthophthalmus kuhlii) voor Geïnteresseerden:
http://www.animalnetwork.com/fish/profiles/profileview.asp?RecordNo=228
Andere is een Neon Tetra, minder onderhouds gevoelig dan zijn broetje de kardinaal tetra info:
http://tropical-fish.net/tetras/neon_tetra.htm
haha, leuk dat je het even opzoekt! ..als het goed is staan ze ook in een van de boeken die je erbij krijgt ..ik kon zo snel alleen de neon tetra's vinden (voor degene die ze over neemt: koop er nog wat neon tetras bij, is wel zo gezellig)
quote:
Op maandag 29 september 2003 22:31 schreef Mute_Me het volgende:
Als t tropische vissen zijn heb je iig een plekje voor je vissen gevonden!
Kan ze in utrecht ophalen als dat kan
zijn idd tropische. Ik zie het al voor me, zit ik daar in de bus en trein op weg naar school (=utrecht), met zo'n doorzichtig zakje in mijn handen met visjes daarin ..maar ik geef ze liever aan iemand die ze op kan halen, of die ook het aquarium zelf koopt
quote:
Op maandag 29 september 2003 22:39 schreef PunTinaTor het volgende:
bedoel je met het er goed uitzien dat er weinig krassen opzitten?
yup ..er is niets gebroken of wat dan ook, dat bedoelde ik
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 17:14 schreef Byte_Me het volgende:
tis dat het niet in de buurt ligt, anders had ik wel interesse in zo'n koopje!
koopje? Oh, nou bied meer jongens zou ik zeggen! ..ik wacht het nog even af, op het hoogste bod, want ik heb 'm ook ergens anders op internet neergezet (mag dat? ), en daar zijn al wel iets hogere biedingen al
pi_13553566
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 19:52 schreef TuuT het volgende:
koopje? Oh, nou bied meer jongens zou ik zeggen! ..ik wacht het nog even af, op het hoogste bod, want ik heb 'm ook ergens anders op internet neergezet (mag dat? ), en daar zijn al wel iets hogere biedingen al
Als je nu zegt waar, dan kunnen we tenminste zien hoeveel er geboden is
pi_13553626
koopje ja, hier moet je zeker 100 euro voor vangen.
pi_13554690
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 20:19 schreef biobak het volgende:
Als je nu zegt waar, dan kunnen we tenminste zien hoeveel er geboden is
Volgens de FAQ mag dat niet (ja, er is toch nog iemand die dat ding leest ..nou ja, een beetje gelezen dan )
Maar er staat nu een bod van 75 euro, op een andere plaats

Maar ik wacht nog wel een paar daagjes voordat ik 'm echt verkoop, want 100 euro zou ik wel fijn vinden als dat zou lukken

pi_13554813
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 20:51 schreef TuuT het volgende:

[..]
Maar er staat nu een bod van 75 euro, op een andere plaats

Zo kennen we er nog wel eentje.
pi_13554887
Als iemand een leuke kamer in Utrecht voor mij (= 19, niet rokend en liev in een notendopje ) heeft, dan mag die persoon mijn aquarium gratis hebben

(en ook te ruil tegen 2 goeduitziende Phillipe Starck 'Toy' stoeltjes of een mooie slaapbank van Martin Visser (dan betaal ik wel bij natuurlijk)

pi_13554967
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 20:54 schreef wunderbaum het volgende:
Zo kennen we er nog wel eentje.
Ja, met die plaats kan je al wel raden welke site dat is, en als je dan zoekt met dezelfde titel als die ik hier gebruik zou je het toch ook zelf moeten kunnen vinden. Kom op, als ik niet mag linken, mogen jullie wel wat moeite doen hoor als je het graag wilt zien
pi_13556059
ja lijkt wel een beetje een markt hier hé, de plaats mag je best noemen

Maar als je je vissen in de intratuin oid gaat losen dan kom ik ze wel halen

Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
  dinsdag 30 september 2003 @ 23:43:10 #24
35779 patsys
http://clik.to/patsys
pi_13561198
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 20:58 schreef TuuT het volgende:

[..]

Ja, met die plaats kan je al wel raden welke site dat is, en als je dan zoekt met dezelfde titel als die ik hier gebruik zou je het toch ook zelf moeten kunnen vinden. Kom op, als ik niet mag linken, mogen jullie wel wat moeite doen hoor als je het graag wilt zien

Als je m nog hebt mail mij dan even wij hebben ook intresse!
Tja ik ben anders!! wie niet?
  dinsdag 30 september 2003 @ 23:43:52 #25
35779 patsys
http://clik.to/patsys
pi_13561207
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 23:43 schreef patsys het volgende:

[..]

Als je m nog hebt mail mij dan even wij hebben ook intresse!

Met visjes en zelf ophalen!!
Tja ik ben anders!! wie niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')