Het is me nog niet 1 keer gelukt om een niet onder XP werkende game alsnog via die Comptabiliteitsmode aan de praat te krijgen.
Voorbeeld: Need for Speed: High Stakes.
Foutmelding: Geen geldige Win32 toepassing.
En dat terwijl diverse spelletjes uit 1985 of ouder het wel gewoon doen (?).
Iemand hier betere ervaringen mee?
baal er wel van want dat was een leuk spel...
Dos doet het ook totaal niet bij mij.. dos spelletjes en programma's krijg ik in win xp totaal niet aan de praat
quote:2? die doet t hier wel gewoon onder XP....
Op zaterdag 27 september 2003 08:59 schreef --HOOLIE-- het volgende:
mmm dat heb ik ook steeds met No one lives forever....baal er wel van want dat was een leuk spel...
Voor de rest gaat het eigenlijk best goed. Behalve bij echt oude spellen (win 95 tijd)
quote:Nolf 2 draait als een speer...maar met deel 1 heb ik problemen...zal wel aan de versie liggen
Op zaterdag 27 september 2003 09:25 schreef NorthernStar het volgende:
Heb NOLF 1&2 en beide geen problemen. Die doe ik niet eens onder comp.mode.Voor de rest gaat het eigenlijk best goed. Behalve bij echt oude spellen (win 95 tijd)
quote:Mijn ervaring is: een spel doet het gewoon of doet het niet en dan óók niet met die comptabiliteitsmode. Daarom vroeg ik me af of iemand daar wél spelletjes draaiend mee heeft gekregen.
Op zaterdag 27 september 2003 09:25 schreef NorthernStar het volgende:
Heb NOLF 1&2 en beide geen problemen. Die doe ik niet eens onder comp.mode.
En over DOS spellen: Ik speel nog altijd gewoon Civ (deel 1 ja), Master of Magic en Renegade Legion: Interceptor, zonder enig probleem....
quote:Dat schrijft Denda ook op hun site in de FAQ
Op zaterdag 27 september 2003 10:04 schreef Croga het volgende:
Kolonisten van Catan... die van Denda.... Weigerde in alle toonaarden, totdat ik Win95 compatibiliteit aan zette....
quote:
Op zaterdag 27 september 2003 12:39 schreef MrSubtle het volgende:
Ik wil dethkarz weer eens kunnen spelenorgineel in doos liggen en hij stoft hier onder sinds XP
Lukt dus ook niet.
quote:even eentje om het af te leren
Op zaterdag 27 september 2003 13:15 schreef Cynix ® het volgende:[..]
Dethkarz
Lukt dus ook niet.
Je moet er eigenlijk vanuit gaan dat ze het niet doen
Koop een ouwe PC op de rommelmarkt voor 3 euro, is de makkelijkste en veiligste oplossing imho
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |