bron: rtlnieuws
wat vinden jullie van Wesley Clark? Mijn zege heeft hij.. Ik ben erg blij dat er bij de democraten nu EINDELIJK een goede, capabele en kansrijke kandidaat is gekomen voor het presidentschap.
het nieuws is dus dat hij zich kandidaat heeft gesteld voor het prseidentschap (voor de democraten) en dat hij een zeer goede indruk achterliet in het debat en dat na peilingen blijkt dat een groot deel van de Amerikanen hem zeer geschikt zou vinden als president.
[Dit bericht is gewijzigd door BloodhoundFromHell op 26-09-2003 20:01]
Clark
quote:Hoezo, argumenten graag? Hij was een zeer goede saceur. (supreme allied commander europe) Heeft goede banden opgebouwd (iedereen was lovend over hem) in europa en staat bekend als zeer intelligent en scherpzinnig.
Op vrijdag 26 september 2003 20:02 schreef thetruth het volgende:
Hij lijkt mij incompetent en hypocriet.
quote:Alles beter dan Bush,
Op vrijdag 26 september 2003 20:02 schreef thetruth het volgende:
Hij lijkt mij incompetent en hypocriet.
quote:Vandaar dat ie door Clinton ontslagen is.
Op vrijdag 26 september 2003 20:04 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Hoezo, argumenten graag? Hij was een zeer goede saceur. (supreme allied commander europe) Heeft goede banden opgebouwd (iedereen was lovend over hem) in europa en staat bekend als zeer intelligent en scherpzinnig.
Als we de britse commandant van KFOR moeten geloven tenminste..
quote:hoezo niet. Door zijn functie als saceur heeft hij in ieder geval een zeer grote politieke kennis en de problemen die spelen in de wereld. Clark staat bovendien bekend als een zeer goede diplomaat en een stuk beter in staat de ingewikkelde internationale verhoudingen juist in te schatten dan GW Bush.
Op vrijdag 26 september 2003 20:05 schreef bouwvakker666 het volgende:
maar een oud generaal zal niet echt heel snel voor wereldvrede zorgen
Maja, alles beter dan Sjors dubbel Juu.....alleen heb ik toch liever Dean
quote:Is dat niet wat voorbarig? De zege is echt nog niet binnen, of bedoel je soms zegen?
Op vrijdag 26 september 2003 19:56 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
wat vinden jullie van Wesley Clark? Mijn zege heeft hij..![]()
quote:Yep, ik hoorde op het RTL4-nieuws dat ie pas 1 week kandidaat is, en nu al in de peilingen iedereen voorbij is gestreeft, zelfs Bush.
Op vrijdag 26 september 2003 20:33 schreef tvlxd het volgende:
Wesley Clark is een duidelijke hype.
quote:hehe, eindelijk iemand die dat nog herinnert
Op vrijdag 26 september 2003 20:08 schreef Elevation het volgende:
Dezelfde Wesley Clark die een luchtaanval op de Russen in Pristina beveelde en zo bijna WO III startte?Als we de britse commandant van KFOR moeten geloven tenminste..
Ach, de Russen moeten toch eigenlijk weten, dat hun invloedssfeer slechts in Wit-Rusland en Oekraïne* ligt.
*: en niet De Oekraïne, dat schijnt nogal beledigend te zijn
quote:Wat het nou was weet ik niet meer, maar die brit heeft het inderdaad gewoon geweigerd. En dat zegt wat hoor, een bevel van de opperbevelhebber weigeren !!
Op vrijdag 26 september 2003 20:58 schreef tvlxd het volgende:
Geen luchtaanval, hoor. Gewoon een tegenstoot.Ach, de Russen moeten toch eigenlijk weten, dat hun invloedssfeer slechts in Wit-Rusland en Oekraïne* ligt.
*: en niet De Oekraïne, dat schijnt nogal beledigend te zijn
quote:Dit is (1) geen onzin en (2) geen discussie die iets met Arnie te maken heeft.
Op vrijdag 26 september 2003 21:02 schreef koeskoes het volgende:
waar is het plaatje van arnie gebleven ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |