quote:Ik ben meestal een contrastvriend
Contrastvriend(innen) zijn mannen of vrouwen die vaak in het bijzijn van mooie mannen of vrouwen gezien worden. Deze contrastvrienden zijn meestal bijzonder lelijk en dienen slechts ter versterking van het (zelf)beeld van de mooie man of vrouw.
[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 25-09-2003 11:40]
quote:Ach ja, je moet maar zo denken, da's nog altijd beter dan helemaal geen vrienden...
Op donderdag 25 september 2003 11:38 schreef SunChaser het volgende:[..]
Ik ben meestal een contrastvriend
quote:Ik ben nooit in het bijzijn van mooie vrouwen jammer genoeg, maar dat betekent nog niet dat ik geen rotkop heb...
Op donderdag 25 september 2003 11:38 schreef SunChaser het volgende:...in het bijzijn van mooie mannen of vrouwen gezien worden...
Ik ben zo rond mijn vijftiende echt een absolute contrastvriendin geweest voor mijn blonde, rondborstige nichtje Tegenwoordig ben ik voor zover ik weet niet iemands contrastvriendin en ik heb er zelf ook geen.
Tegenwoordig gebruik ik nog wel eens een andere vriend van me als contrastvriend, vooral als ik even een goede indruk wil maken (naast hem zou mister bean nog een goede indruk maken! )
quote:Wil jij mijn contrastvriendin zijn
Op donderdag 25 september 2003 11:48 schreef KarenDamen het volgende:
Ik wist niet dat het ook voor mannen opging
quote:Hey
Op donderdag 25 september 2003 11:50 schreef hazimoto het volgende:[..]
Wil jij mijn contrastvriendin zijn
quote:Hey? Ik ben echt heel contrastrijk hoor
Op donderdag 25 september 2003 11:50 schreef KarenDamen het volgende:[..]
Hey
quote:De 'nieuwe' generatie mannen is steeds meer met uiterlijk bezig (niet allemaal).
Op donderdag 25 september 2003 11:48 schreef KarenDamen het volgende:
Ik wist niet dat het ook voor mannen opging
volgens mij gaan mn vrienden en ik gewoon met elkaar om omdat we elkaar aardig vinden
quote:jij hebt een hele goede en aardige persoonlijkheid
Op donderdag 25 september 2003 11:47 schreef SadKingBilly het volgende:
Ik hád vroeger een contrastvriend. Die gozer was niet gewoon lelijk, hij was afstotelijk! 1x raden wie daardoor meer scoorde bij de damesTegenwoordig gebruik ik nog wel eens een andere vriend van me als contrastvriend, vooral als ik even een goede indruk wil maken (naast hem zou mister bean nog een goede indruk maken!
)
quote:
Op donderdag 25 september 2003 11:47 schreef SadKingBilly het volgende:
Ik hád vroeger een contrastvriend. Die gozer was niet gewoon lelijk, hij was afstotelijk! 1x raden wie daardoor meer scoorde bij de damesTegenwoordig gebruik ik nog wel eens een andere vriend van me als contrastvriend, vooral als ik even een goede indruk wil maken (naast hem zou mister bean nog een goede indruk maken!
)
Ik: "Hoe heet jij"
Knap meisje: "Lisa"
Gedrocht: MHOOEEAAAAAA!!!!
word vaak bij standups gebruikt
[Dit bericht is gewijzigd door Duiveltja op 25-09-2003 22:47]
quote:Dat weet ik.
Op donderdag 25 september 2003 11:38 schreef SunChaser het volgende:[..]
quote:Hoezo 'meestal'? Ben je heel af en toe, zo en passant, een beminnelijke, jonge oppergod?
Op donderdag 25 september 2003 11:38 schreef SunChaser het volgende:
quote:Dat probeer ik al jaren de vrouwelijke bevolking ook wijs te maken, maar nog zonder succes ... ja ik ben een contrastvriend ...
Op donderdag 25 september 2003 20:21 schreef CvB het volgende:
Ik ben en heb geen contrastvriend,alle mensen zijn mooi op hun eigen manier
![]()
quote:Onzin
Op donderdag 25 september 2003 18:38 schreef LWaS het volgende:
Ik ben een contrastvriend
Je vriendin en jij zijn even lelijk dus?quote:Op woensdag 14 april 2004 18:59 schreef AgeEll het volgende:
maar mijn vrindin en
ik zijn even knap/lelijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |