quote:Ik twijfel zelf ook erg naar de waarheid van de uitkomst van dit onderzoek. Vooral de tweede alinea, waarin wordt gezegd dat het ongenoegen over de multiculturele samenleving vooral het gevolg is van jaloezie van autochtone Nederlanders op het succes van migranten is. In mijn belevingswereld merk ik dat mensen zich meer druk maken om criminele allochtonen, dan succesvolle allochtonen.
Integratie zou op schema verlopen***************************************
DEN HAAG De integratie verloopt in ons
land op schema.Dat is de belangrijkste
conclusie van het rapport van het
Verweij-Jonker instituut dat vandaag
onder grote druk vervroegd openbaar
wordt,zo meldt de Volkskrant.
Uit het rapport zou verder blijken dat
het ongenoegen over de multiculturele
samenleving vooral het gevolg is van
jaloezie van autochtone Nederlanders op
het succes van migranten is.
Het onderzoek raakte in opspraak nadat
de Kamerleden Hirsi Ali (VVD) en Lazrak
(SP) de objectiviteit van het instituut
in twijfel hadden getrokken,omdat het
betrokken was bij het integratiebeleid.
quote:Ach ja, de autochtonen zijn het natuurlijk weer schuld, tuurlijk! Belachelijk rapport met belachelijke conclussies. Hirchi Ali had groot gelijk. Waardeloos vod dat regelrecht de papierbak inkan.
Op donderdag 25 september 2003 08:35 schreef Libris het volgende:
het ongenoegen over de multiculturele samenleving vooral het gevolg is van jaloezie van autochtone Nederlanders op het succes van migranten is.
Verder heb ik groot respect voor mensen die in Nederland zijn komen wonen en het hier 'gemaakt' hebben. Dat betekent dat zij onze taal en cultuur eigen hebben gemaakt en hun steentje bijgedragen hebben aan de maatschappij.
Ik zou de argumentaties van dat rapport wel eens willen zien.
quote:Ben ook benieuwd hoeveel dit donkerroodgekleurde onderzoek heeft gekost, weer miljoenen extra verspild.
Op donderdag 25 september 2003 08:42 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ach ja, de autochtonen zijn het natuurlijk weer schuld, tuurlijk! Belachelijk rapport met belachelijke conclussies. Hirchi Ali had groot gelijk. Waardeloos vod dat regelrecht de papierbak inkan.
quote:Dat is niet erg, een paar euro die door Leefbaar Den Haag wordt gebruikt om privé-zaken te kopen is veeeeeeeeeeeeeeeeeeel belangrijker dan miljoenen euro's die uitgegeven worden om het zoveelste stuk roodgroene propaganda op te stellen waarin staat dat de migratie van allochtonen een succes is en dat wij autochtonen allemaal racisten zijn.
Op donderdag 25 september 2003 08:43 schreef ThePresident het volgende:
Ben ook benieuwd hoeveel dit donkerroodgekleurde onderzoek heeft gekost, weer miljoenen extra verspild.
quote:zoals verwacht ....
Ach ja, de autochtonen zijn het natuurlijk weer schuld, tuurlijk! Belachelijk rapport met belachelijke conclussies. Hirchi Ali had groot gelijk. Waardeloos vod dat regelrecht de papierbak inkan.
quote:heeft weinig met rood en blauw te maken. Zowel de SP als de VVD trekken het in twijfel. Het is gewoon een slecht rapport als ik de conclusies zie
Op donderdag 25 september 2003 08:43 schreef ThePresident het volgende:[..]
Ben ook benieuwd hoeveel dit donkerroodgekleurde onderzoek heeft gekost, weer miljoenen extra verspild.
quote:
quote:Wat wil je als een instituut dat mede geholpen heeft dit land naar de kloten te helpen zichzelf mag gaan onderzoeken?
Op donderdag 25 september 2003 08:49 schreef Koos Voos het volgende:
zoals verwacht ....
Waarom wordt er niet gesproken over de taalachterstand, het toenemende extremisme, het feit dat 3e generatie allochtonen nog steeds bruidjes uit het thuisland importeren omdat de meisjes hier te westers zijn, de hoge schooluitval en het feit dat migranten buitenproportioneel zijn vertegenwoordigd in de misdaadcijfers? Nee niks van dat alles, de Nederlander is jaloers op zijn allochtonen buurman!
Wat a load of bullshit!
quote:Ik heb nog nooit van succesvolle allochtonen gehoord. Of telt een carriere in de criminaliteit ook ??
Op donderdag 25 september 2003 08:55 schreef Libris het volgende:
Ik had trouwens nog nooit van het Verweij-Jonker instituut gehoord.
quote:Overgesubsidieerd clubje dat vanuit een grachtenpand advies geeft inzake immigratie en integratie.
Op donderdag 25 september 2003 08:55 schreef Libris het volgende:
Ik had trouwens nog nooit van het Verweij-Jonker instituut gehoord.
Deze commissie komt waarschijnlijk tot deze surreele conclusie doordat zij geheel los van de werkelijkheid in een parallel universum existeren.
De jaloezie van de autochtonen bereikt waarschijnlijk een hoogtepunt bij het bekijken van een aflevering van Opsporing Verzocht.
dit stuk:
Is natuurlijk ronduit belachelijk! Ik wil wel eens weten wat de motivaties zijn van deze conclusies. De ongenoegens van autochtonen hebben ze natuurlijk weer aan zichzelf te danken . Mijn ongenoegens heb ik dankzij dit soort rapporten.
quote:Nee, de autochtonen hebben niet schuld. Wel lezen.
Maar het is een debiele conclusie dat het ongenoegen voortkomt uit jalozie. Te bizar om waar te zijn.
En vind je de stap van AliLazrak is ook een goede geweest?
quote:1. Wie zegt dat de 'kwestie LDH' belangrijker is dan dit rapport? Waarom zoek je altijd een stok om mee te slaan ook al is dat gebaseert op nonsens?
Op donderdag 25 september 2003 08:47 schreef Strolie75 het volgende:Dat is niet erg, een paar euro die door Leefbaar Den Haag wordt gebruikt om privé-zaken te kopen is veeeeeeeeeeeeeeeeeeel belangrijker dan miljoenen euro's die uitgegeven worden om het zoveelste stuk roodgroene propaganda op te stellen waarin staat dat de migratie van allochtonen een succes is en dat wij autochtonen allemaal racisten zijn.
2. De migratie is idd een succes. Maar de integratie is op schema, en duidelijk verschil toch?
3. Waar staat dat alle autochtonen racisten zijn? Zonet was het al schuld en nu racisten. Waar staat dat?
Zou men beseffen dat men door een dergelijke buitenaardse, surreele en compleet van de werkelijkheid losstaande conclusie te trekken misschien zichzelf ietwat belachelijk maakt?
Het zou kostelijk amusement zijn als het niet zo droevig was.
Het zal ook echt helpen bij de relatie tussen allochtonen en autochtonen denk ik deze conclusie. Net als olie op vuur gooien nuttig is, als je het vuurtje tenminste wilt opstoken.
quote:Haha, mooi verwoord! Ik ben benieuwd naar de kamervragen
Op donderdag 25 september 2003 09:34 schreef Sniper het volgende:
Het is duidelijk dat deze mensen ver, vér heen zijn, op roze wolken zwevend naar het Nirvana, waarschijnlijk geholpen door overmatige consumptie van recreatieve pharmaceutica.Zou men beseffen dat men door een dergelijke buitenaardse, surreele en compleet van de werkelijkheid losstaande conclusie te trekken misschien zichzelf ietwat belachelijk maakt?
Het zou kostelijk amusement zijn als het niet zo droevig was.
Het zal ook echt helpen bij de relatie tussen allochtonen en autochtonen denk ik deze conclusie. Net als olie op vuur gooien nuttig is, als je het vuurtje tenminste wilt opstoken.
quote:Ik kan hier maar 1 ding over zeggen:
Op donderdag 25 september 2003 08:35 schreef Libris het volgende:
Teletekst:
[..]het ongenoegen over de multiculturele samenleving vooral het gevolg is van jaloezie van autochtone Nederlanders op het succes van migranten is.
Welke incompetente schizofrene autistische doofpotidioot heeft dit nu weer bedacht!!!!
Ik hoorde het vanochtend in de auto en ik reed bijna de berm in! Hier wordt ik dus echt kwaad over! Waar slaat dit op?
Ik vind dat de integratie mislukt is. Waarom? Omdat teveel allochtonen niet goed nederlands kunnen, onvoldoende maatschappelijk betrokken zijn, teveel aan de eigen cultuur vasthouden, te weinig respect hebben voor onze cultuur en omdat allochtonen in verhouding te vaak ontsporen / overlast veroorzaken. Maar ik kan niet 1 voorbeeld geven van een succesvolle allochtoon! Ik heb bij vier bedrijven gewerkt, waaronder een groot incassobureau, PricewaterhouseCoopers en de Orde van Advocaten en daar ben ik niet 1 succesvolle allochtoon tegengekomen!
Of ligt dit aan mij?
quote:Waarschijnlijk de reactie van 99% van de geestelijk gezonde Nederlanders.
Op donderdag 25 september 2003 10:03 schreef sizzler het volgende:
Ik hoorde het vanochtend in de auto en ik reed bijna de berm in! Hier wordt ik dus echt kwaad over!Waar slaat dit op?
Maar die zien het allemaal verkeerd natuurlijk. De integratie is een Succes, alleen die verdomde autochtonen met hun jaloezie verpesten het weer.
quote:Het is idd erg triest.
Op donderdag 25 september 2003 10:03 schreef sizzler het volgende:[..]
Ik kan hier maar 1 ding over zeggen:
Welke incompetente schizofrene autistische doofpotidioot heeft dit nu weer bedacht!!!!
![]()
![]()
Ik hoorde het vanochtend in de auto en ik reed bijna de berm in! Hier wordt ik dus echt kwaad over!
Waar slaat dit op?
quote:Ben je dan wel niet-succesvolle allochtonen tdegengekomen? Of heb je dat alleen van tv?
Ik vind dat de integratie mislukt is. Waarom? Omdat teveel allochtonen niet goed nederlands kunnen, onvoldoende maatschappelijk betrokken zijn, teveel aan de eigen cultuur vasthouden, te weinig respect hebben voor onze cultuur en omdat allochtonen in verhouding te vaak ontsporen / overlast veroorzaken. Maar ik kan niet 1 voorbeeld geven van een succesvolle allochtoon! Ik heb bij vier bedrijven gewerkt, waaronder een groot incassobureau, PricewaterhouseCoopers en de Orde van Advocaten en daar ben ik niet 1 succesvolle allochtoon tegengekomen!
quote:Je bent jaloers.
Of ligt dit aan mij?
quote:
Op donderdag 25 september 2003 10:03 schreef sizzler het volgende:
Maar ik kan niet 1 voorbeeld geven van een succesvolle allochtoon!
Of ligt dit aan mij?
Wat voor wereld leef jij in?
quote:Ze hebben zeker alleen gevraagd naar het beeld wat Nederlanders van Marokkanen hebben en daar kwam uit: "Ze rijden in te grote BMW's en Mercedessen." Ach, ja, daar kan je natuurlijk uit concluderen dat Nederlanders jaloers zijn!
Op donderdag 25 september 2003 10:06 schreef Sniper het volgende:[..]
Waarschijnlijk de reactie van 99% van de geestelijk gezonde Nederlanders.
Maar die zien het allemaal verkeerd natuurlijk. De integratie is een Succes, alleen die verdomde autochtonen met hun jaloezie verpesten het weer.
quote:Dat zal het zijn. Die domme wetenschappers ook
Op donderdag 25 september 2003 10:09 schreef sizzler het volgende:[..]
Ze hebben zeker alleen gevraagd naar het beeld wat Nederlanders van Marokkanen hebben en daar kwam uit: "Ze rijden in te grote BMW's en Mercedessen." Ach, ja, daar kan je natuurlijk uit concluderen dat Nederlanders jaloers zijn!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |