abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 september 2003 @ 09:55:29 #1
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_13377842
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 09:31 schreef Isabeau het volgende:
We hebben dan ook geen faq Mijn fout!

Maar ik heb er één af!

* Shark.Bait ging weer tevergeefs kijken voor de faq

Ik zie ook dat er geen feedback topic is waar elke gefrustreerde K&L poster haar/zijn hart kan uitstorten.... Want daar wilde ik eigenlijk dit posten. Ik wilde dit niet in een ander topic kwijt, dus daarom maar deze aangemaakt. Ik kon niet terugvinden in de FAQ of dit wel mocht of niet

Best wel een beetje schandalig dat K&L die twee zaken niet heeft (vind ik)

Enne...die faq hoeft geen literair hoogtepunt te zijn, maar kort en bondig

Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_13377931
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 09:55 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik zie ook dat er geen feedback topic is waar elke gefrustreerde K&L poster haar/zijn hart kan uitstorten....
Zijn die er dan?
pi_13378003
Er is een tijdje een faq geweest, maar dat was meer een anti-faq als statement dat k&l geen faq nodig heeft. De users in k&l zijn allemaal altijd braaf, lief en aardig. Ik heb dan ook nauwelijks werk aan deze kunst- en boeken-minnende groep Fok!kers

Er is nu een nieuwe faq, maar daar wacht ik nog even mee. (De normale Fok!regels (de policy) gelden bijvoorbeeld ook gewoon in k&l, dus dat kon je altijd als leidraad gebruiken.) Voor ik de nieuwe faq plaats wacht ik op de naamswijziging waar we nog niet helemaal uit zijn.

Aan de nieuwe faq wilde ik voor de verandering ook een feedback (jaja) topic vastmaken. Ik denk dat ik in de 3 jaar dat ik hier moderator ben toch wel zeker 6x iets voor een dergelijk feedbacktopic heb gezien (via e-mail of hier in k&l). Nauwelijks feedback dus. Helaas. Ik vond het altijd te weinig om er speciaal een topic voor te openen, maar je moet mee met je tijd en alle andere fora na-apen

Maar dit is prima hoor voor dit moment.

Zijn er nog mensen met leuke ideeën en suggesties voor k&l?

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_13378235
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 10:02 schreef Isabeau het volgende:
Cosmo for moderator! *spandoek omhoog*

dinsdag 23 september 2003 @ 10:19:53 #5
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_13378268
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 10:17 schreef CosmoKramer het volgende:

[..]

Cosmo for moderator! *spandoek omhoog*

ik geloof dat er om 'leuke' suggesties gevraagd werd
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  dinsdag 23 september 2003 @ 10:26:21 #6
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_13378393
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 09:59 schreef Seborik het volgende:
Zijn die er dan?
*meldt*
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 10:02 schreef Isabeau het volgende:
Er is een tijdje een faq geweest, maar dat was meer een anti-faq als statement dat k&l geen faq nodig heeft. De users in k&l zijn allemaal altijd braaf, lief en aardig. Ik heb dan ook nauwelijks werk aan deze kunst- en boeken-minnende groep Fok!kers
quote:
Er is nu een nieuwe faq, maar daar wacht ik nog even mee. (De normale Fok!regels (de policy) gelden bijvoorbeeld ook gewoon in k&l, dus dat kon je altijd als leidraad gebruiken.) Voor ik de nieuwe faq plaats wacht ik op de naamswijziging waar we nog niet helemaal uit zijn.
ow...okee
quote:
Aan de nieuwe faq wilde ik voor de verandering ook een feedback (jaja) topic vastmaken. Ik denk dat ik in de 3 jaar dat ik hier moderator ben toch wel zeker 6x iets voor een dergelijk feedbacktopic heb gezien (via e-mail of hier in k&l). Nauwelijks feedback dus. Helaas. Ik vond het altijd te weinig om er speciaal een topic voor te openen, maar je moet mee met je tijd en alle andere fora na-apen
Het feit dat de feedback topic leeg blijft mag dan als voorbeeld dienen naar de andere fora toe
quote:
Maar dit is prima hoor voor dit moment.

ik zal in het desbetreffende topic mijn zieke ideeen neerzetten
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_13470147
En op slot

Wat heb ik al veel slotjes gezet vandaag zeg

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')