quote:* Shark.Bait ging weer tevergeefs kijken voor de faq
Op dinsdag 23 september 2003 09:31 schreef Isabeau het volgende:
We hebben dan ook geen faqMijn fout!
Maar ik heb er één af!
Ik zie ook dat er geen feedback topic is waar elke gefrustreerde K&L poster haar/zijn hart kan uitstorten.... Want daar wilde ik eigenlijk dit posten. Ik wilde dit niet in een ander topic kwijt, dus daarom maar deze aangemaakt. Ik kon niet terugvinden in de FAQ of dit wel mocht of niet
Best wel een beetje schandalig dat K&L die twee zaken niet heeft (vind ik)
Enne...die faq hoeft geen literair hoogtepunt te zijn, maar kort en bondig
quote:Zijn die er dan?
Op dinsdag 23 september 2003 09:55 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik zie ook dat er geen feedback topic is waar elke gefrustreerde K&L poster haar/zijn hart kan uitstorten....
Er is nu een nieuwe faq, maar daar wacht ik nog even mee. (De normale Fok!regels (de policy) gelden bijvoorbeeld ook gewoon in k&l, dus dat kon je altijd als leidraad gebruiken.) Voor ik de nieuwe faq plaats wacht ik op de naamswijziging waar we nog niet helemaal uit zijn.
Aan de nieuwe faq wilde ik voor de verandering ook een feedback (jaja) topic vastmaken. Ik denk dat ik in de 3 jaar dat ik hier moderator ben toch wel zeker 6x iets voor een dergelijk feedbacktopic heb gezien (via e-mail of hier in k&l). Nauwelijks feedback dus. Helaas. Ik vond het altijd te weinig om er speciaal een topic voor te openen, maar je moet mee met je tijd en alle andere fora na-apen
Maar dit is prima hoor voor dit moment.
Zijn er nog mensen met leuke ideeën en suggesties voor k&l?
quote:Cosmo for moderator! *spandoek omhoog*
Op dinsdag 23 september 2003 10:02 schreef Isabeau het volgende:
Zijn er nog mensen met leuke ideeën en suggesties voor k&l?
quote:ik geloof dat er om 'leuke' suggesties gevraagd werd
Op dinsdag 23 september 2003 10:17 schreef CosmoKramer het volgende:[..]
Cosmo for moderator! *spandoek omhoog*
quote:*meldt*
Op dinsdag 23 september 2003 09:59 schreef Seborik het volgende:
Zijn die er dan?
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 10:02 schreef Isabeau het volgende:
Er is een tijdje een faq geweest, maar dat was meer een anti-faq als statement dat k&l geen faq nodig heeft. De users in k&l zijn allemaal altijd braaf, lief en aardig. Ik heb dan ook nauwelijks werk aan deze kunst- en boeken-minnende groep Fok!kers
quote:ow...okee
Er is nu een nieuwe faq, maar daar wacht ik nog even mee. (De normale Fok!regels (de policy) gelden bijvoorbeeld ook gewoon in k&l, dus dat kon je altijd als leidraad gebruiken.) Voor ik de nieuwe faq plaats wacht ik op de naamswijziging waar we nog niet helemaal uit zijn.
quote:Het feit dat de feedback topic leeg blijft mag dan als voorbeeld dienen naar de andere fora toe
Aan de nieuwe faq wilde ik voor de verandering ook een feedback (jaja) topic vastmaken. Ik denk dat ik in de 3 jaar dat ik hier moderator ben toch wel zeker 6x iets voor een dergelijk feedbacktopic heb gezien (via e-mail of hier in k&l). Nauwelijks feedback dus. Helaas. Ik vond het altijd te weinig om er speciaal een topic voor te openen, maar je moet mee met je tijd en alle andere fora na-apen
quote:ik zal in het desbetreffende topic mijn zieke ideeen neerzetten
Maar dit is prima hoor voor dit moment.Zijn er nog mensen met leuke ideeën en suggesties voor k&l?
Wat heb ik al veel slotjes gezet vandaag zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |