nog meer homo's die niet echt bekend staan dat ze homo zijn?
quote:speelde in GTST en was de verlinker van de Breukhoven kwestie
Op maandag 22 september 2003 21:00 schreef PogueMahone het volgende:
Help me even, wie is dat ook alweer?
quote:Metro
Op maandag 22 september 2003 21:02 schreef static het volgende:
Bron?
Hij presenteert iets bij BNN ivm het Homo thema, hij stond in een heel rijtje homo-lesbo-presentatoren die dingen vertelllen over de coming out, relaties, familie etc
quote:
Op maandag 22 september 2003 21:00 schreef PogueMahone het volgende:
Help me even, wie is dat ook alweer?
Carriere: Bart Ettekoven werd in Nederland vooral bekend van zijn rol van de gemene zoon van Helen Helmink in Goede tijden, slechte tijden. Daarna heeft hij bij SBS6 geruime tijd de Rabo top 40 gepresenteerd, om precies te zijn drie seizoenen. Daarna verdween Bart letterlijk en figuurlijk achter de schermen. Zo werkte hij bij Ton en ook voor andere programma's deed hij productie- en redactiewerk. In een interview zegt Bart hierover: "Dat was op zich niet zo erg. Er was op dat moment geen programma voor me en op deze manier heb ik vele facetten van de televisiewereld leren kennen."
Nu: Bart presenteert samen met ex-TMF-vj Renée Zwaneveld-Vervoorn het nieuwsprogramma Tabloid, dat als vier pijlers Society, Show, Seks (relaties) en Samenleving heeft.
Bijzonderheid: Over zijn collega zegt Bart: "Zoals je wel vaker met bepaalde mensen hebt, had ik gelijk het gevoel dat wij het samen wel zouden kunnen rooien. Renée bleek gelukkig hetzelfde met mij te hebben."
Programma: Tabloid
Bron:tv hunks
weten jullie trouwens dat Jos Brink ook homo is
quote:Zou Frank Sanders het dan ook zijn?
Op maandag 22 september 2003 21:11 schreef MikeyMo het volgende:weten jullie trouwens dat Jos Brink ook homo is
quote:Jeroen Post.
Op maandag 22 september 2003 23:07 schreef Markie-Mark het volgende:
Seth KamphuisBi dan.....
Ook bi dan...
quote:Die wist ik dan weer niet.
Op maandag 22 september 2003 23:08 schreef schatje het volgende:[..]
Jeroen Post.
Ook bi dan...
Ook weleens gehoord: Geert Hoes ( Morris, Gtst )=homo.
[Dit bericht is gewijzigd door styl.lissim0 op 22-09-2003 23:16]
Maar die zijn opzich ook wel weer duidelijk
quote:Heeft met Seth lopen wippen tijdens de TMF Awards.
Op maandag 22 september 2003 23:15 schreef styl.lissim0 het volgende:
Echt waar? Daniel Bedingfield.. hmm ik hoorde hem vanmiddag op 3fm nog over zijn exvriendinnetje praten :y
quote:Hehe jou ontgaat ook niks he
Op maandag 22 september 2003 23:16 schreef schatje het volgende:[..]
Heeft met Seth lopen wippen tijdens de TMF Awards.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |