Of is de topic opeens al veranderd in iets heeeeel anders en loop ik achter?
quote:
Op zondag 21 september 2003 19:27 schreef frankthetank het volgende:
Na 2 delen is er nog geen ultiem middel ontdekt?Wat een prutsers zijn jullie zeg...
Heb altijd puistjes, toen ik begon met 5% had ik ze ineens niet meer na een weekje gebruik. Toen na 4 maand kwamen ze weer. Toen 10% gehaalt en die werkt tot nu toe bijna niet meer (heb ik het idee) Gebruik die 10% al wel ruim 1 jaar.
Ga denk ik maar eens 15% halen als deze op is..
En u bent er zo vanaf. Behalve als je die ziekte(nou ja, zoiets dergelijks ) hebt waarvan je grote rode plakaten op je kop krijgt.
quote:Ben een man!
Op zondag 21 september 2003 21:01 schreef c0rneel het volgende:
je kunt een speciale versie krijgen van de pil die tegen puistje is. weet niet of dit al naar voren is gebracht omdat ik nu pas het topic zie
Bij mij helpt alchol + benzohyperoxide met tandpasta het beste..
En dan goed wassen ect. Drink altijd water zeker 2.5 liter per dag. Sport vrij veel.
Die vitamine B5 ga ik zeker proberen. Wat altijd te proberen valt is een goede zeep gebruiken. Liefst een ontvettende (denk aan iets als unicura) met eventueel bacteriedodende werking.
Bij de apotheek een fles hibiscrub halen kan ook. Kost een ¤ of 8. Dit is een ontsmettende zeep (normaal voor artesen) en is zonder recept te krijgen. 3 keer perweek gebruiken helpt al wat. (een tip nooit ná het scheren geruiken, krijg je van die Macauly Culckin effecten
Pcle- creme van dr vd Hoog, ochtend en wanneer nodig op de droge plekjes en/of littekentjes.
En voor de ladies: Diane35 pil ( maar dat is vast al wel bekend)
Pfff zo en nu zeg ik t niet weer hoor.
(oke voor de echt extreme acne vormen is dit niet geschikt natuurlijk, raadpleeg dan de huisarts
)
quote:'Scrubcrème moet je dus niet iedere dag gebruiken, dan "scrub" je het kapot! Het beste is 1x in de week...
Op zondag 21 september 2003 20:54 schreef thiamat het volgende:
euh .. ik denk dat ik de tip van vandaag heb:
3) 'sAvonds scrubcreme erop en goed masseren zodat het lekker schuurt![]()
[Dit bericht is gewijzigd door ljurk9 op 22-09-2003 14:22]
ook heb ik bij de V&D zeezout gekocht... omdat ik dat een paar topics geleden een keer gelezen heb hier...
hoe moet ik dat aanbrengen ofzo... gewoon in water mikken en dan op een watje druppelen, daarna deppen ofzo ?!
quote:Inderm gebruikte ik ook, nu werkt het niet meer omdat ik het denk ik tevaak (zo'n 3 potjes) gebruikt heb. Verder over dat zeezout. Je moet dat in een flesje doen ofsow (spa-blauw). De verhouding moet je ff vinden, bodempje zeezout, rest vullen met water. Dan gewoon op wattenschijfje deppen, en op je gezicht smeren. Zorg er wel voor dat er niet teveel zou in zit..proef dus ff ofsow (als je wel eens in spanje bent geweest bent weet je ongeveer hoe het smaakt). Zelf heb ik dit nog nooit gebruikt. Zit nu met een masker op vd kruidvat (tea tree). Daarna wasgel, lotion en dagcremmetje allemaal vd teatree)
Op maandag 22 september 2003 14:20 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
kheb nu Inderm, ben het een week aan het gebruiken .. 2 keer per dag, het helpt wel een beeeeeetje..ook heb ik bij de V&D zeezout gekocht... omdat ik dat een paar topics geleden een keer gelezen heb hier...
hoe moet ik dat aanbrengen ofzo... gewoon in water mikken en dan op een watje druppelen, daarna deppen ofzo ?!
Zie 1e stukje. 'Producten met schurende werking'
Heb het alleen nog nooit zelf geprobeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |