abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13340728
Vorige zat vol .. hier verder!
pi_13340746
Tandpasta erop smeren........drogen ze van uit!

Of is de topic opeens al veranderd in iets heeeeel anders en loop ik achter?

pi_13341027
Na 2 delen is er nog geen ultiem middel ontdekt? Wat een prutsers zijn jullie zeg...
pi_13341069
quote:
Op zondag 21 september 2003 19:27 schreef frankthetank het volgende:
Na 2 delen is er nog geen ultiem middel ontdekt? Wat een prutsers zijn jullie zeg...
geen gezeik
pi_13341199
Anti acne tonic van de Etos.
gebruik t zelf al n hele tijd krijg bijna nooit een puistje
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_13341237
De 10% Benzohyperoxide Hydrogel is bij mij vrijwel niet meer nuttig.

Heb altijd puistjes, toen ik begon met 5% had ik ze ineens niet meer na een weekje gebruik. Toen na 4 maand kwamen ze weer. Toen 10% gehaalt en die werkt tot nu toe bijna niet meer (heb ik het idee) Gebruik die 10% al wel ruim 1 jaar.

Ga denk ik maar eens 15% halen als deze op is..

pi_13341735
Een hoge dosis vitamine B5 is een oplossing die bij veel mensen succes heeft. Meer info zie deel 1 vanaf ongeveer hier: Hét middel tegen puistjes
Weet niet zeker of het in dat topic is vermeldt, maar je moet erbij een vitamine B-Complex (50 of hoger) gebruiken om deficiency in andere vitamine B's te minimaliseren.
pi_13343175
euh .. ik denk dat ik de tip van vandaag heb:
1) Achter die pc vandaan komen en naar buiten gaan!(wel als de zon schijnt natuurlijk
2) Veel water drinken! (denk aan: 3 liter per dag).
3) 'sAvonds scrubcreme erop en goed masseren zodat het lekker schuurt Wel afspoelen natuurlijk. Daarna met een ontsmettend middeltje nog een keer inwrijven(clearasil, of iets met alcohol!)
4) schoon kussen, of luchtig kussen(voor zover dat kan). geen klam ding.

En u bent er zo vanaf. Behalve als je die ziekte(nou ja, zoiets dergelijks ) hebt waarvan je grote rode plakaten op je kop krijgt.

Op zondag 30 mei 2004 22:06 schreef Croupouque het volgende:
"De slimste van FOK!", dat is net zoiets als 'de minst stinkende drol op de mesthoop'.
  zondag 21 september 2003 @ 20:56:12 #9
63302 rockstah
New World Disorder
pi_13343225
  zondag 21 september 2003 @ 21:01:25 #10
38241 c0rneel
¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_13343345
je kunt een speciale versie krijgen van de pil die tegen puistje is. weet niet of dit al naar voren is gebracht omdat ik nu pas het topic zie
Get In, Sit Down, Shut Up & Hang On
pi_13343627
quote:
Op zondag 21 september 2003 21:01 schreef c0rneel het volgende:
je kunt een speciale versie krijgen van de pil die tegen puistje is. weet niet of dit al naar voren is gebracht omdat ik nu pas het topic zie
Ben een man!

Bij mij helpt alchol + benzohyperoxide met tandpasta het beste..

En dan goed wassen ect. Drink altijd water zeker 2.5 liter per dag. Sport vrij veel.

pi_13347185
Veel van die smeersel werken na een tijdje niet meer. Heb zelf een tijdje iets op chloorhexydine (ontsmettend em ontvettend) en antibiotica gebruikt maar na een jaar helpt dat ook niet meer.

Die vitamine B5 ga ik zeker proberen. Wat altijd te proberen valt is een goede zeep gebruiken. Liefst een ontvettende (denk aan iets als unicura) met eventueel bacteriedodende werking.

Bij de apotheek een fles hibiscrub halen kan ook. Kost een ¤ of 8. Dit is een ontsmettende zeep (normaal voor artesen) en is zonder recept te krijgen. 3 keer perweek gebruiken helpt al wat. (een tip nooit ná het scheren geruiken, krijg je van die Macauly Culckin effecten

pi_13356896
DSD mineral skins en dan het product Dermabalance spot treatment
weet alleen de site ni meer waar ik t vroeger besteld heb, maar tis een wondermiddel
pi_13357638
benzyolperoxide 10% ( max. 2 weken aaneengesloten begruiken.2x per dag) ik laste daarna altijd even een ''stop'' week in.

Pcle- creme van dr vd Hoog, ochtend en wanneer nodig op de droge plekjes en/of littekentjes.

En voor de ladies: Diane35 pil ( maar dat is vast al wel bekend)

Pfff zo en nu zeg ik t niet weer hoor.
(oke voor de echt extreme acne vormen is dit niet geschikt natuurlijk, raadpleeg dan de huisarts )

maandag 22 september 2003 @ 13:45:37 #15
57790 MaStar
Ik Voel me Kei Goed!
pi_13357679
Heb een aantal weken benzylperoxide 5% en 10% gebruikt. Het hielp niet echt (meer). Helaas. Mijn huid droogde er erg van uit...
Nu ga ik een x de trea tree producten proberen van de kruidvat.. (das dus lotion, wasgel, scrub, dag/nacht creme)
Misschien dat dat helpt...heeft iemand dat wel eens gebruikt (ervaring)?
Verder ga ik over 3 weken naar huidarts om een wrat weg te laten halen. Dan vraag ik gelijk of hij me een goed middel kan uitschrijven....
Maarja..das pas over 3 weken....:'(
  maandag 22 september 2003 @ 13:50:36 #16
52712 Dreuzel
denknouesnajoh!
pi_13357812
quote:
Op zondag 21 september 2003 20:54 schreef thiamat het volgende:
euh .. ik denk dat ik de tip van vandaag heb:
3) 'sAvonds scrubcreme erop en goed masseren zodat het lekker schuurt
'Scrubcrème moet je dus niet iedere dag gebruiken, dan "scrub" je het kapot! Het beste is 1x in de week...
pi_13357850
scrubcreme, ja geweldig, niet dus!
Door het scrubben maak je de huid van de pukkeltjes kapot wat hetzelfde effect heeft als je gaat zitten krabben.
Ja de rest van je huid wordt wel lekker zacht maar bevordelijk is het niet.
  maandag 22 september 2003 @ 14:17:25 #18
57790 MaStar
Ik Voel me Kei Goed!
pi_13358474
Wat ik wel vind is dat benzylperioxide 5% erg goed camoufleerd. Daarom kan ik er 's ochtends ook maar moeilijk afblijven omdat ik voordat ik naar school ga dat graag ff erop wil smeren. Het puistje droogt in ofsow waardoor de rode plek verdwijnt. Maarja...gebruikte het ook 2,5 week en heb sinds zaterdag een stop-week ingelast..:).
Net ff teatree vd kruidvat gehaald...ga ik dat eens proberen..iemand ervaring mee? Hopenlijk camoufleerd die creme ook
  maandag 22 september 2003 @ 14:19:50 #19
60089 ljurk9
Helloooo Newman
pi_13358526
GOED SCHEREN MET MESJE!
maar wel meteen aftershave erop gooien.. anders krijg je juist meer
(en tijdens het aftershave erop gooien, even op je tanden bijten.. )

[Dit bericht is gewijzigd door ljurk9 op 22-09-2003 14:22]

Seinfeld Rulez!
pi_13358543
kheb nu Inderm, ben het een week aan het gebruiken .. 2 keer per dag, het helpt wel een beeeeeetje..

ook heb ik bij de V&D zeezout gekocht... omdat ik dat een paar topics geleden een keer gelezen heb hier...

hoe moet ik dat aanbrengen ofzo... gewoon in water mikken en dan op een watje druppelen, daarna deppen ofzo ?!

maandag 22 september 2003 @ 14:40:56 #21
57790 MaStar
Ik Voel me Kei Goed!
pi_13359030
quote:
Op maandag 22 september 2003 14:20 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
kheb nu Inderm, ben het een week aan het gebruiken .. 2 keer per dag, het helpt wel een beeeeeetje..

ook heb ik bij de V&D zeezout gekocht... omdat ik dat een paar topics geleden een keer gelezen heb hier...

hoe moet ik dat aanbrengen ofzo... gewoon in water mikken en dan op een watje druppelen, daarna deppen ofzo ?!

Inderm gebruikte ik ook, nu werkt het niet meer omdat ik het denk ik tevaak (zo'n 3 potjes) gebruikt heb. Verder over dat zeezout. Je moet dat in een flesje doen ofsow (spa-blauw). De verhouding moet je ff vinden, bodempje zeezout, rest vullen met water. Dan gewoon op wattenschijfje deppen, en op je gezicht smeren. Zorg er wel voor dat er niet teveel zou in zit..proef dus ff ofsow (als je wel eens in spanje bent geweest bent weet je ongeveer hoe het smaakt). Zelf heb ik dit nog nooit gebruikt. Zit nu met een masker op vd kruidvat (tea tree). Daarna wasgel, lotion en dagcremmetje allemaal vd teatree)
  maandag 22 september 2003 @ 15:30:09 #22
57790 MaStar
Ik Voel me Kei Goed!
pi_13360384
Pas op met scrubben, het staat hier ook weer: http://www.roche.nl/ziektebeeld/acne/preventie.htm

Zie 1e stukje. 'Producten met schurende werking'

pi_13362145
Opzich werkt tandpasta wel erg goed.. Logisch eigelijk ook..
  maandag 22 september 2003 @ 16:30:32 #24
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_13362284
Heb ook wel eens gehoord dat marmerzeep ook goed moet werken.

Heb het alleen nog nooit zelf geprobeerd.

Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_13362330
quote:
Op zondag 21 september 2003 19:36 schreef Doagere het volgende:
De 10% Benzohyperoxide Hydrogel
Die troep heb ik ook sinds kort kijken of het helpt
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')