Uiteraard dient men er niet extra voor te worden betaald.
Ben je tegen dan ben je links, natuurlijk.
quote:TEGEN!
Op zondag 21 september 2003 12:32 schreef Ulx het volgende:
Het is toch bezopen dat Nederlandsche Bedrijven niet meer kunnen concurreren doordat de werkman het hele weekend thuis zit? Ik vind dat de zaterdag dan ook een normale arbeidsdag dient te worden, zodat de produktie omhoog gaat en Nederland weer een meetelt in deze concurrentie wereld.Uiteraard dient men er niet extra voor te worden betaald.
Terug naar 1900!!!!
maandag t/m vrijdag: baan
zaterdag: klussen thuis, enzovoort
zondag: rustdag
quote:Waarom niet? We mogen wel door kinderarbeid gefabriceerde nikes dragen, maar een beetje concurreren met die aziatische sweatshops mogen we niet. Da's toch oneerlijke concurrentie. Da's gewoon discriminatie.
Op zondag 21 september 2003 12:34 schreef leedvermaak het volgende:
Laten we ook maar meteen kinderarbeid legaliseren....
quote:Kinderen horen niet te werken. Wil je serieus beweren, dat je het daar niet mee eens bent?
Op zondag 21 september 2003 12:36 schreef Ulx het volgende:[..]
Waarom niet? We mogen wel door kinderarbeid gefabriceerde nikes dragen, maar een beetje concurreren met die aziatische sweatshops mogen we niet. Da's toch oneerlijke concurrentie. Da's gewoon discriminatie.
quote:Nee, nee
Op zondag 21 september 2003 12:36 schreef Heronymus het volgende:
Het weekend moet blijven. Wat een onzin om ook van de zaterdag een werkdag te maken.maandag t/m vrijdag: baan
zaterdag: klussen thuis, enzovoort
zondag: rustdag
Zaterdag en zondag: hele dag in bed liggen stinken
quote:weekend-sex
Op zondag 21 september 2003 12:39 schreef Sanman het volgende:[..]
Nee, nee
quote:Van keuze naar lifestyle. Zo gaat dat altijd. Je moet ergens een harde grens trekken.
Op zondag 21 september 2003 12:39 schreef Yskonijn het volgende:
Ik vind niet dat het ingevoerd moet worden,maar het mag wel een keuze blijven.
Ik vind het leuk om weleens een hele week me helemaal kapot te werken, maar het moet dan ook bij een week blijven........zodra het een 'lifestyle'gaat worden, haak ik af!
quote:Ik gaf even het traditioneel beeld, uiteraard ben je vrij om je eigen weekend naar eigen wil in te vullen
Op zondag 21 september 2003 12:39 schreef Sanman het volgende:[..]
Nee, nee
quote:Links ??? Rechts zul je bedoelen....
Het is toch bezopen dat Nederlandsche Bedrijven niet meer kunnen concurreren doordat de werkman het hele weekend thuis zit? Ik vind dat de zaterdag dan ook een normale arbeidsdag dient te worden, zodat de produktie omhoog gaat en Nederland weer een meetelt in deze concurrentie wereld.Uiteraard dient men er niet extra voor te worden betaald.
quote:Het lijkt me vrij redelijk dat de zondag moet blijven zoals die was. Waarom moet de commercie de gehele week door blijven gaan?
Op zondag 21 september 2003 12:43 schreef Koos Voos het volgende:
Alle bedrijven moeten gewoon 7 dagen per week open zijn...kies jij maar je vrije dag.
Dat levert een enorme besparing op en verminderd de files en is goed voor de werkgelegenheid.
quote:*sterke twijfel over het niveau en bedoeling geschrevene*
*onhoudt zich dan maar van commentaar*
Gaan de winkels enzo dan op zondag open?
quote:Nee, alsjeblieft niet zeg.
Op zondag 21 september 2003 12:48 schreef Martijn_77 het volgende:
En wanneer moet het verdiende geld dan uitgegeven worden?Gaan de winkels enzo dan op zondag open?
quote:waarom niet ... Zondag is niet heilig ofzo
Op zondag 21 september 2003 12:44 schreef Heronymus het volgende:[..]
Het lijkt me vrij redelijk dat de zondag moet blijven zoals die was. Waarom moet de commercie de gehele week door blijven gaan?
quote:Waarom niet? Geef es een goede reden. En dan moet je niet aankomen met traditie en geloof en al die bullshit. Als we daar altijd op zouden letten zaten we nu nog in het stenen tijdperk.
Op zondag 21 september 2003 12:44 schreef Heronymus het volgende:[..]
Het lijkt me vrij redelijk dat de zondag moet blijven zoals die was. Waarom moet de commercie de gehele week door blijven gaan?
quote:Blijf je lekker thuis zitten op zondag, kunnen andere mensen nog een leven hebben.
Op zondag 21 september 2003 12:48 schreef Heronymus het volgende:[..]
Nee, alsjeblieft niet zeg.
Ga jij maar rummikubben met je moeder ofzo
quote:Nooit meer uitgeven, alles opsparen en dan als je dood gaat de overheid spekken. Over verkapte vorm van communisme gesproken...
Op zondag 21 september 2003 12:48 schreef Martijn_77 het volgende:
En wanneer moet het verdiende geld dan uitgegeven worden?
[Dit bericht is gewijzigd door leedvermaak op 21-09-2003 12:51]
Het enige probleem wat dan mischen gaat optreden is dat we dan nog meer werkelozen krijgen, want de helft van de beroepsbevolking hoeft dan niet meer te komen werken, omdat dat werk gedaan wordt door de overige helft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |