quote:lachen man
Op zondag 21 september 2003 02:26 schreef sooty het volgende:
Ben geen Marokkaan.
Maar ontopic:
NEE! ik wil geen loverboy zijn, elke dag breezer sletten verwennen en vervolgens ze venederen
quote:breezersletten mogen moeten vernederd worden.
Op zondag 21 september 2003 02:34 schreef Tijgerrr het volgende:
Me vriendin noemt mij 'loverboy' en zij wil graag dat ik haar 'lovergurl' noem![]()
Maar ontopic:
NEE! ik wil geen loverboy zijn, elke dag breezer sletten verwennen en vervolgens ze venederen
quote:Volgens mij kan je het heel makkelijk worden iig...meisjes zijn zo vatbaar voor cadeautjes..heel uiteenlopend..van hysterisch tot tam..
Op zondag 21 september 2003 02:38 schreef Duran het volgende:
NeeNiks voor mij...ben meer n
![]()
![]()
Jij wel dan Wingerd?
nee dus
Bedenkt dat veel meisjes die voor loveboys vallen uit een gebroken gezin komen (huiselijk geweld,incest etc.) en snakken naar mensen die ze een beetje liefde geven.
Als je je meiden goed behandelt dan ben je nog goed sociaal bezig.
quote:Willen werken? Je bedoelt, jij gaat nu werken anders ram ik je zusje dood, stoer hoor
Op zondag 21 september 2003 02:23 schreef wingerd het volgende:
..en je al jonge chicks heel veel cadeautjes wilt geven, zodat ze zo geimponeerd raken dat ze voor je willen werken?
Dat soort lui moeten eens keihard aangepakt worden.
quote:Wat ben jij een debiel zeg
Bedenkt dat veel meisjes die voor loveboys vallen uit een gebroken gezin komen (huiselijk geweld,incest etc.) en snakken naar mensen die ze een beetje liefde geven.Als je je meiden goed behandelt dan ben je nog goed sociaal bezig.
quote:Dat heb ik weer. Een linkse intellectueel die nog wakker is.
Op zondag 21 september 2003 02:27 schreef Darkinforcer het volgende:[..]
lachen man
Soit.
quote:Moet! Moet eens keihard aangepakt worden. Want 'soort' is nu eenmaal enkelvoudig. Capice?
Op zondag 21 september 2003 02:49 schreef raptorix het volgende:[..]
Willen werken? Je bedoelt, jij gaat nu werken anders ram ik je zusje dood, stoer hoor
Dat soort lui moeten eens keihard aangepakt worden.
quote:Snappen doe ik het ook niet. Maar als je bijvoobeeld Fok! monitort kan je binnen 48 uur wel 6 tot 10 potentieële 'slachtoffers' aanwijzen. No big deal.
Op zondag 21 september 2003 03:24 schreef Rover het volgende:
Snap niet waarom ze erin trappen... die meisjes...Maar nee ik zou het niet willen zijn..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |