quote:
Op maandag 22 september 2003 15:30 schreef Fluffydroid het volgende:
Nou ik hoor alleen maar dat de lagere inkomens moeten inleveren en dat de hoge en top inkomens ontzien worden door Den Haag dan word ik woest. Ze zouden de hypotheekaftrek eens moeten aanpakkken. De helft van wat dit kost komt bij de rijkste 6% van de bevolking terecht.
Misschien kan het geen kwaad je ook eens elders te oriënteren dan slechts onder gelijkontstemden?
Deze trieste demonisering van Jan Peter Balkenende geeft vast al iets aan inzake de inspanningen die (momenteel) van jou gevraagd kunnen worden bij de opbouw van onze samenleving.
quote:Vertel eens hoeveel jij al bijdraagt aan het Nederlandse Bruto Nationale Product.
Daarom:1,2,3,4,5,67
Waar is onze poen gebleven?
Het is niet hier!
Het is niet daar!
Het is allemaal in Wassenaar !!!
[Dit bericht is gewijzigd door sjun op 22-09-2003 15:53]
quote:Die hypotheekaftrek hebben anders ook modale inkomens zoals ik nodig, anders is een huis niet te betalen.
Nou ik hoor alleen maar dat de lagere inkomens moeten inleveren en dat de hoge en top inkomens ontzien worden door Den Haag dan wordt ik woest. Ze zouden de hypotheek aftrek eens moeten aanpakkken. De helft van wat dit kost komt bij de rijkste 6% van de bevolking terecht.
Het is niet hier!
Het is niet daar!
En nu ben ik allesbehalve rijk, aangezien een dergelijk flatje kopen goedkoper is dan huren.
quote:van wie ben jij een kloon?
Nou ik hoor alleen maar dat de lagere inkomens moeten inleveren en dat de hoge en top inkomens ontzien worden door Den Haag dan wordt ik woest. Ze zouden de hypotheek aftrek eens moeten aanpakkken. De helft van wat dit kost komt bij de rijkste 6% van de bevolking terecht.
Het is niet hier!
Het is niet daar!
en verder word ik naar van de onnadenkende mensen, zoals jij, die niet verder kijken dan hun neus en hun simplistische hersens nergens anders voor gebruiken dan het spuien van gal, terwijl ze nog niet eens de factoren eromheen meenemen in hun argumenten
het enige waar jouw "soort" aapmens mee komt is dat het zooo zielig is, maar ondertussen vergeet je dat ook zij er jaren op vooruit zijn gegaan, dat als je 1,50 per recept moet betalen, dit niet een ramp is, alleen lastig en begrijpelijk zien hoge kosten in de zorg.
en ook modale en rijkere mensen moeten dit dokken, het is niet zo dat alleeeeen de armen worden geraakt, maar dat wordt vergeten, want voor rijkeren is het niet erg dat ze op elk onderdeel in de samenleving meer moeten gaan betalen en ondertussen al veel meer belasting afdragen
weg met dat linkse gejank, 25.000 man is gelukkig geen drol, omdat zoveel actiegroepen meededen, alle oppositiepartijen er bijna waren en dit heel Nederland aangaat
quote:En daarom moet ik er maar aan meebetalen ? Dacht het niet, je bedruipt jezelf maar.
Op maandag 22 september 2003 15:58 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
En nu ben ik allesbehalve rijk, aangezien een dergelijk flatje kopen goedkoper is dan huren.
quote:Idd. Wie geen huis kan kopen, moet dat niet doen. Dat gehuil over die hypotheekrenteaftrek staat in schril contrast met alles waar nu op bezuinigd wordt.
Op maandag 22 september 2003 21:36 schreef gelly het volgende:[..]
En daarom moet ik er maar aan meebetalen ? Dacht het niet, je bedruipt jezelf maar.
quote:Prima, dan ook de schoolbijdrage, de ziekenfondsbijdrage, de 'stimulans Groningen'-bijdrage, kinderbijdrage, bijzondere bijstand, huursubsidie, sociale woningbouw (daar gaat je huis gelly, je bedruipt jezelf maar, daar ga ik niet aan meebetalen) en ga zo maar door afschaffen.
Op maandag 22 september 2003 21:36 schreef gelly het volgende:[..]
En daarom moet ik er maar aan meebetalen ? Dacht het niet, je bedruipt jezelf maar.
Kan de belasting omlaag naar 10% en dan kan die hypotheekrente aftrek me gestolen worden .
[Dit bericht is gewijzigd door Jeukaanmenaat op 22-09-2003 22:28]
quote:Precies. Weg met die sociale woningbouw en huursubsidie. Wie geen huis kan huren moet dat niet doen. Daar ga ik niet aan meebetalen. Je bedruipt jezelf maar.
Op maandag 22 september 2003 21:38 schreef Coone het volgende:[..]
Idd. Wie geen huis kan kopen, moet dat niet doen. Dat gehuil over die hypotheekrenteaftrek staat in schril contrast met alles waar nu op bezuinigd wordt.
quote:Verschrikkelijk,
Op maandag 22 september 2003 23:38 schreef Tikorev het volgende:
[afbeelding]
quote:Ik kan er ook niets mee.
Op maandag 22 september 2003 23:50 schreef tvlxd het volgende:[..]
Verschrikkelijk,
.
vrij zielig idd
quote:Waar is deze bond dan voor? Uitkeringsgerechtigden hebben toch ook rechten?
Op dinsdag 23 september 2003 00:00 schreef WeirdMicky het volgende:
dat er zelfs al een bond is voor mensen die gewoon geld krijgen, het gaat niet om arbeidsvoorwaarden of ook maar iets buiten het geld aspectvrij zielig idd
quote:die bond is puur voor het geld idd
Op dinsdag 23 september 2003 00:02 schreef tvlxd het volgende:[..]
Waar is deze bond dan voor? Uitkeringsgerechtigden hebben toch ook rechten?
en ze hebben idd rechten, anders kregen ze niet al dat geld
quote:Lang leve de democratie, zou ik zeggen. Mensen die voor hun rechten opkomen.
Op dinsdag 23 september 2003 00:07 schreef WeirdMicky het volgende:[..]
die bond is puur voor het geld idd
en ze hebben idd rechten, anders kregen ze niet al dat geld
quote:lang leve de democratie, dat ik mag zeggen dat het overdreven is en ondankbaar tegenover alle mensen die miljarden samen ophoesten voor die mensen om dan nog te huilen
Op dinsdag 23 september 2003 00:45 schreef tvlxd het volgende:[..]
Lang leve de democratie, zou ik zeggen. Mensen die voor hun rechten opkomen.
quote:Dat mag je zeggen, maar groepringen mogen voor hun recht opkomen. Daarom is het bestaan van de Uitkeringsbond positief te noemen. Dit zegt natuurlijk niet, dat er iets te zeiken valt.
Op dinsdag 23 september 2003 01:13 schreef WeirdMicky het volgende:[..]
lang leve de democratie, dat ik mag zeggen dat het overdreven is en ondankbaar tegenover alle mensen die miljarden samen ophoesten voor die mensen om dan nog te huilen
quote:het is positief dát ze het mogen doen, niet dát ze het doen
Op dinsdag 23 september 2003 01:15 schreef tvlxd het volgende:[..]
Dat mag je zeggen, maar groepringen mogen voor hun recht opkomen. Daarom is het bestaan van de Uitkeringsbond positief te noemen. Dit zegt natuurlijk niet, dat er iets te zeiken valt.
en bonden zijn alleen maar om te zeiken
quote:Ze ZOUDEN die tijd ook aan werk zoeken kunnen besteden natuurlijk
Op maandag 22 september 2003 23:38 schreef Tikorev het volgende:
[afbeelding]
quote:Op een zaterdag
Op dinsdag 23 september 2003 07:43 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
Ze ZOUDEN die tijd ook aan werk zoeken kunnen besteden natuurlijk
quote:Kranten doorspitten, sollicitatiebrieven schrijven.
Op dinsdag 23 september 2003 08:31 schreef schatje het volgende:[..]
Op een zaterdag
quote:of op internet, bezig gaan met een opleiding, vrijwilligerswerk, etc
Op dinsdag 23 september 2003 08:35 schreef milagro het volgende:[..]
Kranten doorspitten, sollicitatiebrieven schrijven.
Helaas voor hen is beroepsdemonstrant geen betaald werk.
quote:Een bond oprichten en draaiende houden doe je niet op een enkele zaterdag hoor
Op dinsdag 23 september 2003 08:31 schreef schatje het volgende:[..]
Op een zaterdag
[Dit bericht is gewijzigd door robh op 23-09-2003 10:07]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |