quote:bron
19/09 Meisje verkracht en neergestoken in Châtelet
In een vijver midden een bos is donderdagavond in Châtelet bij Charleroi door een visser het lijk gevonden van een 16-jarig meisje. Het lichaam van het deels ontklede slachtoffer vertoonde een tiental messteken. Ze was gebonden aan handen en voeten.
Een lijkschouwing heeft aangetoond dat het meisje is verkracht. De jonge adolescente was vermist sinds woensdagnamiddag.
Het gerecht heeft nog geen aanknopingspunten die kunnen leiden naar de dader(s). De vijver werd vrijdag leeggepompt met het oog op het vinden van eventuele sporen.
op het VTM-nieuws was net sprake van meer dan twintig messteken ...
die dader gun ik hetzelfde
ziek ziek ziek...
hoop dat ze 'm snel vatten...
waarom kunnen mensen zich niet beheersen
zaakje aan een heliumballon en dodencel alstu
quote:* Suske & Wiske Deja-Vu heeft*
Op zaterdag 20 september 2003 02:00 schreef realist_ik het volgende:[..]
hoop dat ze 'm snel vatten...
afschieten die vuile ruknicht
castreren is nog te goed voor dat soort lui
16 jaar!
[Dit bericht is gewijzigd door Duran op 20-09-2003 03:45]
quote:
Op zaterdag 20 september 2003 02:24 schreef Skull-splitter het volgende:
Ben je ineens voor steniging...
quote:Dus als ze alleen was verkracht was het geen probleem geweest? ey man jij bent ook ziek in je hoofd als je zo denkt over die dingen. damn.
Op zaterdag 20 september 2003 09:58 schreef vosss het volgende:
Dat je een of andere sloerie van 16 een flinke beurt geeft allah, maar die messteken waren volgens mij nergens voor nodig!
quote:zolang ze er niet zelf om vraagt (en nee dat doet ze niet door zich 'uitdagend' te kleden idioot) is het zowieso nergens voor nodig.
Dat je een of andere sloerie van 16 een flinke beurt geeft allah, maar die messteken waren volgens mij nergens voor nodig!
quote:Discriminatie!
Op zaterdag 20 september 2003 10:08 schreef plato242 het volgende:
Volgens mij ligt het aan Belgie...
quote:Ben 'ns benieuwd of je er nog steeds zo over denkt, mocht jouw toekomstige dochter ooit verkracht worden.
quote:Domme reactie!
Op zaterdag 20 september 2003 10:08 schreef plato242 het volgende:
Volgens mij ligt het aan Belgie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |