Geweld moet je met geweld bestrijden.
quote:Wat ga je doen dan, ecologische aardappelvelden vernielen ?
Op vrijdag 19 september 2003 22:44 schreef hmmmmm het volgende:
Rechts moet net zo radicaal worden als links. En dan bedoel ik Milieu-defensie, Kafka, Groen-front, ALF.Geweld moet je met geweld bestrijden.
quote:De overheid doet 't niet, vandaar.
Op vrijdag 19 september 2003 22:48 schreef Sickie het volgende:
Lijkt me niet echt een goed plan. Laat de overheid die extreem linkse en rechtse clubjes maar eens bikkelhard aanpakken. Lijkt me hoog tijd.
quote:Of groenteburgers martelen
Op vrijdag 19 september 2003 22:47 schreef gelly het volgende:[..]
Wat ga je doen dan, ecologische aardappelvelden vernielen ?
Ze dwingen anderen hun keuze op door andermans spullen te vernielen.
Doe het gewoon op een democratische, goede manier.
quote:Waarom zou de overheid ook, het is niet verboden extreem-links te zijn. Vandalen worden echter gewoon aangepakt, of ze nou links of rechts zijn.
Op vrijdag 19 september 2003 22:48 schreef hmmmmm het volgende:[..]
De overheid doet 't niet, vandaar.
quote:Zolang de overheid geen prioriteit geeft aan het aanpakken van extreem-linkse activisten, moeten de burgers het zelf doen.
Op vrijdag 19 september 2003 22:50 schreef gelly het volgende:[..]
Waarom zou de overheid ook, het is niet verboden extreem-links te zijn. Vandalen worden echter gewoon aangepakt, of ze nou links of rechts zijn.
quote:Eigen rechter spelen levert meer nadelen dan voordelen op voor de maatschappij. Imho geen optie.
Op vrijdag 19 september 2003 22:54 schreef hmmmmm het volgende:[..]
Zolang de overheid geen prioriteit geeft aan het aanpakken van extreem-linkse activisten, moeten de burgers het zelf doen.
quote:Ah, je kent ze persoonlijk, die extreem-linkse activisten ?
Op vrijdag 19 september 2003 22:54 schreef hmmmmm het volgende:[..]
Zolang de overheid geen prioriteit geeft aan het aanpakken van extreem-linkse activisten, moeten de burgers het zelf doen.
Nogmaals, het is niet verboden een extreem-linkse activist te zijn. Als iemand de wet overtreed wordt ie gewoon opgepakt. Extra prioriteit lijkt me dan ook niet nodig.
quote:Tuurlijk ken ik ze allemaal persoonlijk, ze komen hier elke avond op visite NOT
Op vrijdag 19 september 2003 22:56 schreef gelly het volgende:[..]
Ah, je kent ze persoonlijk, die extreem-linkse activisten ?
Nogmaals, het is niet verboden een extreem-linkse activist te zijn. Als iemand de wet overtreed wordt ie gewoon opgepakt. Extra prioriteit lijkt me dan ook niet nodig.
Als de politie van de politiek geen prioriteit krijgt aangewezen gebeurd er in de praktijk weinig. Tekort aan mens-kracht enzo....
quote:Hoe wilde jij ze dan persoonlijk aan gaan pakken, als je niet weet wie het zijn ?
Op vrijdag 19 september 2003 22:59 schreef hmmmmm het volgende:[..]
Tuurlijk ken ik ze allemaal persoonlijk, ze komen hier elke avond op visite NOT
quote:Waar haal je vandaan dat de politie niet optreedt tegen militante linkse activisten ? Geef eens een bron of zo.
Als de politie van de politiek geen prioriteit krijgt aangewezen gebeurd er in de praktijk weinig. Tekort aan mens-kracht enzo....
quote:Dat is dan een algemeen verschijnsel, dat betrekking heeft op de manschappen van de politie.
Op vrijdag 19 september 2003 22:59 schreef hmmmmm het volgende:
quote:De praktijk is de bron. Linkse activisten overvallen pelsdier-fokkerij. . Milieu-defensie mag een bouwplaats bezetten op Schiphol, de politie staat erbij en kijkt ernaar.
Op vrijdag 19 september 2003 23:01 schreef gelly het volgende:[..]
Hoe wilde jij ze dan persoonlijk aan gaan pakken, als je niet weet wie het zijn ?
[..]Waar haal je vandaan dat de politie niet optreedt tegen militante linkse activisten ? Geef eens een bron of zo.
quote:En dat mocht zowaar van de politie?
Op vrijdag 19 september 2003 23:06 schreef hmmmmm het volgende:
De praktijk is de bron. Linkse activisten overvallen pelsdier-fokkerij. .
quote:Jouw stupiditeit wordt toch ook niet met domheid bestreden
Op vrijdag 19 september 2003 22:44 schreef hmmmmm het volgende:
Geweld moet je met geweld bestrijden.
V.
quote:Wacht nog even een paar biertjes.
Op vrijdag 19 september 2003 23:07 schreef Verbal het volgende:[..]
Jouw stupiditeit wordt toch ook niet met domheid bestreden
V.
quote:En jou capsones ook niet met arrogantie?
Op vrijdag 19 september 2003 23:07 schreef Verbal het volgende:[..]
Jouw stupiditeit wordt toch ook niet met domheid bestreden
V.
quote:Waarvan er 60 gearresteerd zijn.
Op vrijdag 19 september 2003 23:06 schreef hmmmmm het volgende:[..]
De praktijk is de bron. Linkse activisten overvallen pelsdier-fokkerij.
quote:En wat is jouw "rechtse" contra actie dan , je gaat met een stel skinheads een bezetting houden in een stuk oerbos ? Of rechtvaardigd een vreedzame bezetting al om iemand total loss te slaan ?
. Milieu-defensie mag een bouwplaats bezetten op Schiphol, de politie staat erbij en kijkt ernaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |