abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13295788
weet iemand hoeveel een fysiotherapeut ongeveer per maand verdient en dan natuurlijk ook hoeveel die persoon werkt???
pi_13295873
En dat kan niet in dat andere topic
  vrijdag 19 september 2003 @ 19:11:53 #3
47571 ForeverEternalFreak
Per sempre vita eterna
pi_13296279
Dat ligt natuurlijk aan het aantal klanten. Ik zou het niet precies weten, er zijn in ieder geval standaard tarieven voor i.v.m. vergoedingen door verzekeringen.
It's a silly time to learn to swim when you start to drown
It's a silly time to learn to swim on the way down
pi_13296630
Je moet voor een beroep kiezen omdat het je leuk lijkt en niet omdat het veel verdient of niet
^^
  vrijdag 19 september 2003 @ 19:31:21 #5
50490 wjschreuder
-------------------
pi_13296720
het mag ook allebij goed zijn hoor

als ik bij een beroep al weet dat ik nooit goed zal verdienen, dan zou ik het nooit gaan doen, al lijkt het me heel leuk...

goed verdienen brengt namelijk ook wat andere dingen met zich mee die het leven leuk maken, dat is niet alleen het feit dat je werk leuk is....

dus best wel logische vraag

iig verdient een fysio genoeg om een leuk leven te hebben

pi_13296851
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 19:26 schreef Epsilon het volgende:
Je moet voor een beroep kiezen omdat het je leuk lijkt en niet omdat het veel verdient of niet
Je leeft zeker nog in het Gouden Tijdperk.
Als je tegenwoordig een mooi huis wil kopen en in aanmerking wil komen voor een hypotheek, dan heb je niet veel aan een leuke baan.
Desnoods moet je een tweede baan erbij nemen...
Een leugen is een waarheid die rekening houdt met haar omgeving
pi_13298751
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 19:36 schreef geen-eigen-mening het volgende:

[..]

Je leeft zeker nog in het Gouden Tijdperk.
Als je tegenwoordig een mooi huis wil kopen en in aanmerking wil komen voor een hypotheek, dan heb je niet veel aan een leuke baan.
Desnoods moet je een tweede baan erbij nemen...

inderdaad

veel liever sjagarijnig in je ow zo mooie huisje dan dat je vrolijk de wereld instapt in je iets minder mooie huisje

oelewapper

hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_13302066
Je salaris als fysiotherapeut in loondienst is afhankelijk van het type instelling waar je werkt (de CAO die hier van toepassing is). Stel dat je in een ziekenhuis werkt: dan kun je als beginnend fysiotherapeut rekenen op een bruto salaris van minimaal zo'n ¤ 1.935,- per maand, exclusief 8% vakantietoeslag en een eindejaarsuitkering. Dit kan oplopen tot ongeveer ¤ 3.075,-.

Voor leidinggevende fysiotherapeuten (ook weer als voorbeeld in het ziekenhuis) is het salaris hoger. Het bruto maandsalaris ligt ruwweg tussen ¤ 2.245,- en ¤ 3.505,- per maand.

Als zelfstandig fysiotherapeut krijg je veelal een vergoeding op basis van afspraken met ziektekostenverzekeraars. Je inkomen is in dat geval afhankelijk van het aantal mensen dat je behandelt en van het type behandelingen. Een heel grove indicatie is dat je per jaar ongeveer ¤ 70.000,- verdient.

Werk je als medewerker in een fysiotherapiepraktijk? Dan kun je rekenen op een gemiddeld maandelijks brutosalaris van ¤ 2.950,-.

Dit zijn salarisindicaties voor 2002

Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
pi_13312970
Meer een topic voor W&G dan voor LIF
  vrijdag 26 september 2003 @ 01:56:50 #10
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_13450196
Graag centraal verder.

[Centraal] Wat verdient een [...]

Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties