quote:wat heeft dat er mee te maken
Op vrijdag 19 september 2003 11:14 schreef Bacardi-rum het volgende:[..]
Wat een onzin! Ga terug naar je moskee a.u.b!
Pim fortuyn was een neo-liberaal met een hoop populistisch gelul, voor de rest was hij nogal buitenlander vriendelijk gezien zijn pardon regeling en de samenstelling van z'n partij.
quote:hej ik ben dan ook een vrouw en ik snap zelf ook niet waarom ik moest huilen, maar tranen liegen niet en ik ben nu eenmaal gevoelig... En ik zie Pim Fortuyn ook meer als een mens dan als een politicus. Ik had hem ALS MENS beter willen leren kennen.
Op vrijdag 19 september 2003 11:11 schreef Tagnar het volgende:
Ik verbaas me er toch over hoe mensen zich vast kunnen klampen aan 1 persoon, en die op zo'n hoog voetstuk zetten. Het is gewoon een slimme man met interessante ideeen die net ietsje te ver ging in zijn proefballonnetjes. Als je nu nog tranen in je ogen krijgt van beelden van Pim Fortuyn, en dan niet om de 'teloorgang van de democratie' maar gewoon omdat ie zo leuk overkwam, vind ik dat best vreemd.Be your own man/woman, don't be someone else's.
Ik kan in ieder geval de moord op deze man op geen enkele wijze goedkeuren. Of hij zoveel verandering had gebracht in Nederland, daar kan ik alleen maar naar gissen. Maar ik denk dat het een heel stuk minder is als dat de meeste mensen beweren.
quote:he een racist is niet perse rechts hoor
Op vrijdag 19 september 2003 11:15 schreef KirmiziBeyaz het volgende:[..]
Helemaal nix ........ als je een racist bent of bovenmodaal verdient.
quote:Als een of andere relnicht wordt neer geknald is dat heel erg, maar als iemand een nerd neerschiet die toevallig minister-president is maakt het niet uit?
Op vrijdag 19 september 2003 10:34 schreef snowbutterfly82 het volgende:
waarom moest onze pimmetje die kogel krijgen en niet z'n irritant ventje als balkenende ?
quote:Alles is lang niet meer bij het oude. Het is nu 1 dikke puinzooi onder het beleid van CDA. De politiek werd een stuk scherper toen Pim met zijn LPF begon. Dat is wat ik mis nu. Ik ben geen LPF aanhanger, omdat ik niet achter de meeste standpunten sta.
Op vrijdag 19 september 2003 10:44 schreef nossio het volgende:
gelukkig is alles weer bij het oude...
kut politiek
quote:tja je hoeft ook niet iedereen aardig te vinden in t leven
Op vrijdag 19 september 2003 11:19 schreef pro_jeex het volgende:[..]
wat heeft dat er mee te maken
Pim fortuyn was een neo-liberaal met een hoop populistisch gelul, voor de rest was hij nogal buitenlander vriendelijk gezien zijn pardon regeling en de samenstelling van z'n partij.
quote:laat ik het zo zeggen, ik vond pim niet radicaal genoeg en hij was homoseksueel en dat zie ik persoonlijk niet als mijn voorbeeld.
Op vrijdag 19 september 2003 11:20 schreef Kiwie het volgende:[..]
tja je hoeft ook niet iedereen aardig te vinden in t leven
en iedereen heeft wel een "bad-guy" nodig om zich tegen te verzetten, vooral als je je niet tegen je ouders heb kunnen verzetten... tjah... Als je iemand mist, toon je tenminste nog aan dat je uberhaupt RESPECT KAN HEBBEN.
quote:Begrijpend lezen is het advies.
Op vrijdag 19 september 2003 11:20 schreef pro_jeex het volgende:[..]
he een racist is niet perse rechts hoor
quote:hey, that's my line!
Op vrijdag 19 september 2003 10:47 schreef heerder het volgende:
ik mis die kale rel nicht als kiespijn
Het is jammer dat Pim is doodgeschoten, want ik had hem graag van zijn sokkel zien vallen in de politiek. Als je oppositie voert is het nu eenmaal makkelijk: kritiek spreekt veel mensen aan. Maar binnen een paar jaar tweede kamer had Pim precies net zo geworden als de rest.
Misschien een slecht voorbeeld voor de Pim-fans. Maar kijk eens naar Win Kok. Ooit op de barricades van de FNV en een paar jaar later kop-tegen-kop met Jaap Scheurs. De tweede kamer verandert mensen en ook Pim had veranderd. Macht corrumpeert, en er zijn maar bar weinig voorbeelden van mensen die het tegendeel bewijzen. Misschien alleen maar Mahatma Ghandi (en zelf van hem weet je niet alles).
Daarnaast is het ook niet zo vreemd dat Pim, naast alle fans, ook tegenstanders had. Als je dingen zo uitgesproken brengt, dan verdeel je mensen als snel in twee kampen; voorstanders en tegenstanders. En net zoals voorstanders die heel ver kunnen gaan, heb je dat probleem ook met tegenstanders. Moord is niet goed te praten, in geen enkel geval. Maar Pim manouvreerde zichzelf wel in een positie waarin hij moest oppassen.
Vrijheid van meningsuiting: ja. Maar dat is een recht, en geen bescherming voor de gevolgen hiervan. Als ik iemand op straat uitmaakt voor eikel, dan mag dat. Maar ik loop wel het risico een knal voor mijn kop te krijgen.
quote:je bedoelt over politiek of mij persoonlijk??
Op vrijdag 19 september 2003 11:18 schreef snowbutterfly82 het volgende:[..]
maar is er niet een of andere website waar je hier meer info over hebt ?
quote:Nou Pim had nou niet bepaald de charmes van de Führer
Op vrijdag 19 september 2003 11:23 schreef Verbal het volgende:
Ik vind in dit topic vrij veel voorbeelden van enge persoonsverheerlijkingV.
quote:ja ik weet niet of jij informatie over het oprichten van een partij hebt op je eigen website.
Op vrijdag 19 september 2003 11:24 schreef Kiwie het volgende:[..]
je bedoelt over politiek of mij persoonlijk??
quote:bullshit, charisma was zijn enige sterke punt. ZOek het woord anders nog eens op in de Dikke Anale
Op vrijdag 19 september 2003 11:24 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Nou Pim had nou niet bepaald de charmes van de Führer
zelfs Haider heeft meer charisma.
quote:vind jij, maar ik vond die "gladde nicht" nicht niet echt charismatisch.
Op vrijdag 19 september 2003 11:25 schreef El_Bassie het volgende:[..]
bullshit, charisma was zijn enige sterke punt. ZOek het woord anders nog eens op in de Dikke Anale
quote:ik ook
Op vrijdag 19 september 2003 11:27 schreef Burner2000 het volgende:
Hitler was extreem links.Nu weer ontopic?
quote:That´s fine with me. Er zullen ook wel weinig (heteroseksuele) mannen huilen om Pim z´n dood. Des te meer vrouwen (ongeacht seksualiteit)... Trouwens, misschien was dat wel waarom ik hem ook graag mocht: hij valt niet op vrouwen.
Op vrijdag 19 september 2003 11:22 schreef pro_jeex het volgende:[..]
laat ik het zo zeggen, ik vond pim niet radicaal genoeg en hij was homoseksueel en dat zie ik persoonlijk niet als mijn voorbeeld.
quote:neej zo ver ben ik nog niet. ik houd graag meerdere opties open en zie politiek als iets voor verstandige mensen (vind mezelf nog niet verstandig genoeg)
Op vrijdag 19 september 2003 11:25 schreef snowbutterfly82 het volgende:[..]
ja ik weet niet of jij informatie over het oprichten van een partij hebt op je eigen website.
quote:wat wat jij hier als gladheid bschrijft was zijn charisma..Ik snap btw ook niet hoe je haider charismatisch kunt noemen, een natte krant heeft nog meer charisma.
Op vrijdag 19 september 2003 11:26 schreef pro_jeex het volgende:[..]
vind jij, maar ik vond die "gladde nicht" nicht niet echt charismatisch.
quote:Ik vind in jouw posts vrij veel voorbeelden van zelfgenoegzaamheid.
Op vrijdag 19 september 2003 11:23 schreef Verbal het volgende:
Ik vind in dit topic vrij veel voorbeelden van enge persoonsverheerlijkingV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |