quote:Eindelijk gaat het gebeuren? Rotterdam en Antwerpen plat?
We herewith inform you that it is very likely that the port of Rotterdam will be closed due to strike-actions of port labourers. Same threat applies for Antwerp and all other West-European ports. There are no intentions to go on strike with any of the CFSs our company is operating from.
Nontheless, above may effect timely departure of your cargoes. It goes without saying that we will do our utmost to prevent any shipments from getting delayed so to serve you best.
Dit zal uiteraard een fiasco zijn voor de Nederlandse en Belgische economie..
Iemand in de haven-scene die de achterliggende gedachte weet?
quote:
Op donderdag 18 september 2003 12:19 schreef KarenDamen het volgende:
Waarom gaan ze staken dan?
En waarom mag deze zomaar in OOG zonder bronvermelding?
quote:
In verband met privazy kan ik de bron niet vermelden, maar het is een hele betrouwbare
maar een staking, kan idd alleen maar goed voor de economie wezen
quote:mjah zonder bron is dit topic net zo nutteloos als BHFH (oid) zijn topic over de vliegbasis twenthe in POL
Op donderdag 18 september 2003 12:17 schreef robh het volgende:
In verband met privazy kan ik de bron niet vermelden, maar het is een hele betrouwbare
[..]Eindelijk gaat het gebeuren? Rotterdam en Antwerpen plat?
ik heb gehoord dat maar ik kan het niet zeggen
slotje en weer open als het in het nieuws is aub ... of naar een ander forum, als wij een topic openen zonder een verivieerbare bron dan wordt het ook gesloten (of verplaatst) lijkt me niet meer dan eerlijk dat dezelfde regels ook voor de mods gelden
quote:Of je gaat met dit naar het FB topic. Wij hebben als moderators voldoende vertrouwen in de bron. Helaas kunnen we die op dit moment niet vrijgeven, dus je zult het er mee moeten doen.
Op donderdag 18 september 2003 12:26 schreef sp3c het volgende:[..]
mjah zonder bron is dit topic net zo nutteloos als BHFH (oid) zijn topic over de vliegbasis twenthe in POL
ik heb gehoord dat maar ik kan het niet zeggen
slotje en weer open als het in het nieuws is aub ... of naar een ander forum, als wij een topic openen zonder een verivieerbare bron dan wordt het ook gesloten (of verplaatst) lijkt me niet meer dan eerlijk dat dezelfde regels ook voor de mods gelden
Maar goed we zullen zien
quote:Als het een hoax is zeggen we, sorry, een hoax, slot.
Op donderdag 18 september 2003 12:31 schreef Pharkus het volgende:
Ik denk dat het een hoax is. Hoe goed je bron ook mag zijn. Best lastig om 1000-den havenarbeiders op de hoogte te brengen zonder dat het lekt naar de pers, en het dan ook nog eens te synchroniseren met antwerpen en andere europese havens zonder dat de pers er lucht van krijgt.Maar goed we zullen zien
Komt vaker voor.
Alhoewel ik in deze redelijk veel vertrouwen heb.
quote:Ik val jullie ook niet aan hoor van mij mag het best open blijven, ik ben ook geen mod, en gezien het hoge mod gehalte dat er achter staat is het een betrouwbare bron kennelijk. Ik stelde me alleen voor dat het lastig is zoiets 'geheim' te houden voor de pers / andere bronnen. Een wilde staking zou kunnen maar dan zou die al uitgebroken moeten zijn en dan lijkt het me raar dat ze in antwerpen opeens mee gaan doen. Maar goed zoals ik net al zei, we zullen zien.
Op donderdag 18 september 2003 12:33 schreef yvonne het volgende:[..]
Als het een hoax is zeggen we, sorry, een hoax, slot.
Komt vaker voor.
Alhoewel ik in deze redelijk veel vertrouwen heb.
lijkt me dat er nu onderhand wel iemand de 'wapenen' neergelegd zou moeten hebben willen ze vandaag nog staken.
Ik heb dezelfde waarschuwing vanmorgen in mijn mailbox mogen ontvangen.
De bron is naar mijn mening betrouwbaar genoeg.
quote:Dank!!
Op donderdag 18 september 2003 12:45 schreef Phoenixx het volgende:
Geheel ter informatie.Ik heb dezelfde waarschuwing vanmorgen in mijn mailbox mogen ontvangen.
De bron is naar mijn mening betrouwbaar genoeg.
quote:Dat kan kloppen.
Op donderdag 18 september 2003 12:49 schreef sp3c het volgende:
voorlopig gebeurt er nog nix
de wereld vergaat ... maar niet vandaag maar het gebeurt wel!
quote:Heb jij meer info waarom een staking?
Op donderdag 18 september 2003 12:54 schreef Phoenixx het volgende:[..]
Dat kan kloppen.
robh heeft er niet bijgezet op welke datum deze staking verwacht wordt.
Omdat ik niet weet waarom hij dat niet gedaan heeft, zal ik die ook niet geven - maar vandaag is het iig niet.
quote:we zullen het maar geloven dan ...
Op donderdag 18 september 2003 12:17 schreef robh het volgende:
quote:ik weet het niet
[..]Eindelijk gaat het gebeuren? Rotterdam en Antwerpen plat?
quote:zou idd niet echt goed zijn voor de economie, maar de krijgsmacht zal wel ingezet worden om het een en ander op te vangen
quote:nee maar als je wat meer info geeft kunnen we zelf zoeken
On Monday, 29th September 2003, a 24-hour general strike will be held in all Belgian Seaports. The Joint Trade Union Front will incite its members to take massively part in a demonstration in Brussels or Rotterdam.
Until then, employers and employees will stay in close contact. Possible new developments that may result from these contacts will be reported immediately.
nou volgende week maandag dus ik ben reuze benieuwd, is er trouwens op 9 september nog wat gebeurd dan?
quote:Rekenen is niet je sterkste kant he?
Op donderdag 18 september 2003 13:27 schreef sp3c het volgende:
nou volgende week maandag dus
quote:heb ik dat ooit geclaimed dan?
Op donderdag 18 september 2003 13:28 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
Rekenen is niet je sterkste kant he?
wat ben jij een kneus zeg
quote:bron
Op donderdag 18 september 2003 13:27 schreef sp3c het volgende:
ook geen bron natuurlijk toevallig?nou volgende week maandag dus ik ben reuze benieuwd, is er trouwens op 9 september nog wat gebeurd dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |