Het forum wordt zodadelijk geopend maar is voor niemand zichtbaar en toegankelijk. (het oude keldertje blijft archief, dus wordt nieuw forum)
Mocht je denken een leuk aandeel binnen het forum te kunnen leveren, op een normale fatsoenlijke wijze (dus ook met respect enzo) dan kun je mij mailen dan geef ik je toegang. Bevalt je aandeel niet (of ben je al eens eerder gebant geweest in de kelder of in sex vanwege botte uitspraken) dan wordt je de toegang ontzegd. Eens ontzegd is altijd ontzegd.
Het is niet de bedoeling om toegang te vekrijgen en er vervolgens alleen maar op te lurken of het account te delen met jan en alleman. Actieve deelname is dus gewenst/verplicht (al is het maar een kleine deelname) Bij te lange afwezigheid/lurkstand zal de toegang ook ontnomen worden.
Elders gebanned ? Pech dan ook geen keldertoegang meer gedurende die uren (of in het ergste geval geheel geen toegang meer).
Om de dekking een beetje goed te krijgen op het forumpie zal Lord_Dreamer mij daarbij gaan helpen. Klinkt misschie overbodige luxe op een klein subforumpie, en hopelijk is dat het ook. Maar je weet het immers maar nooit met de FOK!USERS
mailen voor toegang kan, met je username, naar jolanda@fok.nl
[Dit bericht is gewijzigd door Danny op 17-09-2003 18:20]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |