P4 3.06HT met een fsb van 800MHz
Radeon 9800 met 128MB
512MB DDR400
DVD speler
DVD Brander
120GB, 7200RPM HD
Soundblaster Audigy 2 Retail
multicardreader
USB 2.0, Firewire
uitgebreid softwarepakket
2 19 inch monitors!
Logitech Z-680 THX speakerset..500 echte watts
systeem is een week of drie oud, alle facturen ter inzage...uiteraard werkend te zien..voor de liefhebber laat ik de 100GB aan leuke spullen er op staan..;) gaat weg wegens overcompleet..staan hier nog een paar systemen te ronken...hij staat hier nu op zolder als veredelde playstation te dienen.....nieuwprijs van dit monster is 3000 Euro(aantoonbaar)
ik heb als vraagprijs zo'n 2500 Euro in gedachten...
onderdelen worden niet los verkocht.
oh, en voor de googlers: als je een goedkopere scaleo tegenkomt, kijk dan eerst even wat er in zit ..;)
misschien handiger om die wel los te verkopen?!!?
thijs
quote:nope, wil m alleen als set kwijt.....werkt ook wel ontzettend lekker hoor, twee schermen...op mn andere systeem ook twee schermen..en het is dat ik geenruimte heb, anders zou iker een parhelia inproppen en met drie schermen gaan werken
Op dinsdag 16 september 2003 19:10 schreef thijs121 het volgende:
wouw 2 19" monitors.misschien handiger om die wel los te verkopen?!!?
thijs
thijs
hier even wat plaatjes...let niet op de bende, deze ruimte hing drie weken geleden nog vol met spinnewebben en dergelijken..:)
de colafles staat naast de sub omde verhoudingen een beetje weer te geven..
als ik de audigy2 er uithaal en de logitech's weghaal, de 6 kanaals soundchip weer activeer gaat er 425 euro van de prijs af...
voor wie een radeon 9800 met 128 mb een beetje teveel van het goede is, heb ik ook nog een radeon 8500 met 64 mb liggen...in dat geval gaat er 175 euro van de prijs af..
edit: kan er ook nog een monitor af halen(nee, die wordt dan niet los verkocht, maar gaat naar een van mn andere systemen toe) en dan gaat er nog eens iets van 200 euro af... voordeel, voordeel, voordeel
en voor de snelle beslissers kan er ook nog wel wat van de prijs af...heb de centjes nodig voor een andere aankoop....maak daar misbruik van en doe me een voorstel!
[Dit bericht is gewijzigd door IntensiveGary op 18-09-2003 15:47]
quote:Als je die 8500 nou in je systeem stopt, kun je die 9800 wel aan mij kwijt, die zoek ik namelijk
Op donderdag 18 september 2003 13:59 schreef IntensiveGary het volgende:
hmmm..wat is het probleem? te duur?als ik de audigy2 er uithaal en de logitech's weghaal, de 6 kanaals soundchip weer activeer gaat er 425 euro van de prijs af...
voor wie een radeon 9800 met 128 mb een beetje teveel van het goede is, heb ik ook nog een radeon 8500 met 64 mb liggen...in dat geval gaat er 175 euro van de prijs af..
en voor de snelle beslissers kan er ook nog wel wat van de prijs af...heb de centjes nodig voor een andere aankoop....maak daar misbruik van en doe me een voorstel!
quote:staat al op diverse muziekmaaksites...en dan de enige interessante plaats overgebleven is marktplaats, alleen moet je daar een systeem als dit niet slijten...kost je 6 euro..en dat vid ik op zich niet erg(heb al veel synths ed vrekocht op die manier), maar bij de complete pc's zijn er dan a: de sloebers die proberen onder die 6 euro uit te komen door geen prijs neer te zetten(die ik dan ookprompt aanmeld bij de webmaster) en b: sloebers die 27 386's op de kop hebben getikt, die voor 20 euro per stuk verkopen en voor elk barrel een nieuwe advertentie aanmaken, waardoor jouw betaalde advertentie binnen drie uur op pagina 12 staat...om nog maar te zwijgen van de mailtjes die je krijgt van de mensen die je een gunst willen doen en m voor 300 euro wel even op komen halen omdat het " toch tweedehands is he, en dan is het niets meer waard" ...sorry voor offtopic..
Op donderdag 18 september 2003 14:20 schreef VeerMans het volgende:Probeer het eens op een andere 2e hands site
quote:bedankt voor je reactie. helaas kan dat niet doorgaan. de 8500 zit op dit moment in mn muziekmaakpc...als iemand de scaleo wil hebben met de 8500, dan gaat de 9800 in mn muziekmonster wonen..
Op donderdag 18 september 2003 14:26 schreef 3FM het volgende:Als je die 8500 nou in je systeem stopt, kun je die 9800 wel aan mij kwijt, die zoek ik namelijk
en degene die het geld wel hebben kopen voor dit geld toch liever een nieuwe PC. Wat je aanbied is natuurlijk wel goed spul... maar ik kan me voorstellen dat je voor dit geld toch liever iets nieuws koopt... je weet toch nooit wat er mee is gedaan
quote:
Op donderdag 18 september 2003 15:45 schreef IntensiveGary het volgende:[..]
bedankt voor je reactie. helaas kan dat niet doorgaan. de 8500 zit op dit moment in mn muziekmaakpc...als iemand de scaleo wil hebben met de 8500, dan gaat de 9800 in mn muziekmonster wonen..
-woops, sorry, zie nu pas dat het een oud topic is -
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |