abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fossiel dinsdag 16 september 2003 @ 22:03:42 #76
8443 cptmarco
it's captain...
pi_13222225
quote:
post van dec 2000: the jewish population in israel is not prepared for a true offensive war. they are prepared for the ultimate defense. wavering western support for israel is what gives israel's neighbors the confidence to attack. the last resort for a defensive israel and its offensive arab neighbors is to use weapons of mass destruction. in the grand scheme of things, the war in the middle east is a part of what's to come, not the cause.
ik zit nu rustig die website door te lezen die de ts gepost heeft. ik heb geen idee wat ik er van denken moet.... iemand met een grote fantasie...??? maar bovenstaande komt toch wel dicht in de buurt van de werkelijkheid...
pi_13222242
quote:
op dinsdag 16 september 2003 22:01 schreef dmace99 het volgende:

[..]

om een mooie fruitmand te maken, moet je eerst de rotte appels er uit halen.
dat doe je niet door tegen ze te zeggen dat ze niet moeten rotten.
(vrij naar confusius)

en staar je niet blind op een vredig bestaan. da's namelijk erg saai.

hmmm
saai..misschien
maar ik vind het gewoon erg eng dat er zoveel mensen dood gaan.
ik krijg al een dikke brok in mijn keel bij beelden van wtc.
ik vind ook dat er veel te veel mensen zijn nu, maar...
er is nu toch een goede relatie tussen rusland en de rest?
Tri State. Tri State. !
pi_13222403
quote:
op dinsdag 16 september 2003 22:03 schreef cptmarco het volgende:

[..]

ik zit nu rustig die website door te lezen die de ts gepost heeft. ik heb geen idee wat ik er van denken moet.... iemand met een grote fantasie...??? maar bovenstaande komt toch wel dicht in de buurt van de werkelijkheid...

inderdaad.
ik lees behoorlijk veel dingen die ook erg eng de werkelijkheid benaderen.

zo had john titor het erover dat er in de toekomst mensen zijn die voor veiligheid kiezen (controle door de regering) en mensen die voor vrijheid kiezen (zo min mogelijk controle door de regering).
dit was gezegd begin 2001, een paar maanden later zullen een 2tal vliegtuigen in gebouwen vliegen en daardoor levert de amerikaanse burger ontzettend veel in kwa vrijheid.

pi_13222488
quote:
op dinsdag 16 september 2003 22:04 schreef _supreme het volgende:

[..]

hmmm
saai..misschien
maar ik vind het gewoon erg eng dat er zoveel mensen dood gaan.
ik krijg al een dikke brok in mijn keel bij beelden van wtc.

rusland schaart zich achter de mensen die voor vrijheid kiezen als ik het goed begrepen heb.
daar zullen de regeringen die graag alles onder controle hebben dus de dupe van worden.

ze zijn dus gewoon niet neutraal in wwiii maar kiezen voor de rechten van de burger.

pi_13222531
quote:
op dinsdag 16 september 2003 22:04 schreef _supreme het volgende:

[..]

nou? denk je dat die onopgemerkt verdwijnen in een geluidloos wolkje rook?
quote:
als ik het goed gelezen had, zou rusland een gedeelte van de burgeroorlog steunen, en dus de andere partij bombarderen.
niets te vrezen van rusland dus, tenzij je een amerikaan aan de verkeerde kant bent.

overigens niet vreemd om ellende te voorspellen in amerika en in het midden-oosten.
dat zijn nou net de stukjes aarde waar mensen veel te veel handwapens hebben.
(nu ik dit zeg klinkt michael moore ineens niet meer zo labiel )

pi_13222625
quote:
op dinsdag 16 september 2003 22:11 schreef dmace99 het volgende:

[..]

nou? denk je dat die onopgemerkt verdwijnen in een geluidloos wolkje rook?
[..]

als ik het goed gelezen had, zou rusland een gedeelte van de burgeroorlog steunen, en dus de andere partij bombarderen.
niets te vrezen van rusland dus, tenzij je een amerikaan aan de verkeerde kant bent.

overigens niet vreemd om ellende te voorspellen in amerika en in het midden-oosten.
dat zijn nou net de stukjes aarde waar mensen veel te veel handwapens hebben.
(nu ik dit zeg klinkt michael moore ineens niet meer zo labiel )

rusland bombardeert ook china en de eu
  FOK!fotograaf dinsdag 16 september 2003 @ 22:20:14 #82
18921 freud
Who's John Galt?
pi_13222862
quote:
op dinsdag 16 september 2003 22:13 schreef refragmental het volgende:

[..]

rusland bombardeert ook china en de eu

de enige bedreiging voor rusland qua eu landen zijn de uk en frankrijk vanwege hun kernwapens. de rest is redelijk onschuldig qua wapentuig.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_13223013
quote:
op dinsdag 16 september 2003 22:20 schreef freud het volgende:

[..]

de enige bedreiging voor rusland qua eu landen zijn de uk en frankrijk vanwege hun kernwapens. de rest is redelijk onschuldig qua wapentuig.

kan genoeg zijn om ook door heel de eu een burgeroorlog te veroorzaken.
bij de eu dacht ik namelijk eerst ook aan de grotere landen zoals de uk, frankrijk, duitsland en spanje/italie.
ik denk dan ook dat zij het meest te verduren krijgen.
lijkt me ook geheel afhankelijk van het standpunt dat je regering inneemt over de burgeroorlog in de vs.
  FOK!fossiel dinsdag 16 september 2003 @ 22:40:39 #84
8443 cptmarco
it's captain...
pi_13223656
quote:
does the civil war start in such a way that those willing will have time to remove themselves to safer locations.

yes. you will be forced to ask yourself how many civil rights you will give up to feel safe.

will you readily be able to identify the enemy?
they will be the ones arresting and holding people without due process.

beide invloeden zijn sinds 9/11 al bezig in amerika.... zijn de amerikanen bereidt hun vrijheid opgeven voor bescherming....?? en er worden allerlei zogenaamde "verdachten" zonder proces opgepakt en vastgehouden.....

strange ik ben nog steeds druk aan het lezen en het is één grote puzzel voor mij....

pi_13224107
ik ben klaar met het lezen van'die website.
z'n gehele verhaal is gewoon zeer "consistent" (kan ff niet zo snel op het nederlands woord komen).
alles hangt goed samen en kan hem op geen enkele fout betrappen.

dit betekent dat hij een zeer goede verteller is die alles zeer lang van tevoren heeft bedacht en uitgezocht.

of

hij spreekt simpelweg de waarheid.

ik weet het gewoonweg niet, ik hang er recht tussenin, aan de ene kant hoop ik dat ie de waarheid spreekt, maar aan de andere kant hoop ik ook weer dat het hier een grote fantast betreft

FOK!fossiel dinsdag 16 september 2003 @ 22:54:41 #86
8443 cptmarco
it's captain...
pi_13224172
quote:
real disruptions in world events begin with the destabilization of the west as a result of degrading us foreign policy and consistency.
that's bush.....

en verder sluit ik mij aan bij de bovenstaande post van refragmental...

pi_13224739
ook een goede link.

http://johntitor.strategicbrains.com/index.cfm

iemand die z'n gedachten uit over john titor, hij heeft trouwens de voorspellingen/posts van john titor copyrighted ofzo, zodat achteraf niet gezegd kan worden dat het achteraf verzonnen is.

ik denk trouwens dat we de burgeroorlog verkeerd begrijpen.
in 2004 is het niet meteen een burgeroorlog, maar het zijn allemaal gebeurtenissen (maandelijkse waco's) die uiteindelijk zullen leiden tot een all-out burgeroorlog in 2008-2012.

we moeten dus geen burgeroorlog verwachten, maar wel soort van waco's die zeer vaak gaan voorkomen.

pi_13224815
wat is een waco?
  FOK!fossiel dinsdag 16 september 2003 @ 23:14:09 #89
8443 cptmarco
it's captain...
pi_13224911
quote:
op dinsdag 16 september 2003 23:11 schreef b0ng het volgende:
wat is een waco?
  FOK!fossiel dinsdag 16 september 2003 @ 23:20:58 #91
8443 cptmarco
it's captain...
pi_13225131
waco:
quote:
on february 28, 1993, a team of agents of the u.s. bureau of alcohol, tobacco and firearms (atf) launched an assault on the premises of a religious community called mount carmel, outside waco, texas, occupied by a sect called the branch davidians, led by a man named vernon howell, who had assumed the name david koresh. ostensibly to serve a search and arrest warrant, the raid resulted in a shootout in which four atf agents and six davidians were killed. this was followed by a takeover of the operation by the federal bureau of investigation (fbi) hostage rescue team and a 51-day standoff, which ended in an assault on the premises on april 19, 1993, and a fire in which 76 of the occupants died, including many women and children.
pi_13225194
the waco massacre.

een inval gedaan door de fbi in een groot vrijstand pand in waco ergens op een ranch. er zouden zich anti-regerings mensen zich hebben opgehouden in dat pand.
het werd vervolgens een belegering door de fbi die kompleet uit de hand liep waardoor er ontzettend veel burgers het leven lieten door een uitslaande brand veroorzaakt door de fbi.

de waarheid omtrend waco is nog steeds zo troebel als maaswater, maar de amerikaanse regering schijnt zich er niet erg netjes te hebben gedragen en had waarschijnlijk schijt aan de "constitution" (grondwet opgesteld na de 1ste burgeroorlog in de vs in de 19de eeuw).

FOK!fossiel dinsdag 16 september 2003 @ 23:23:54 #93
8443 cptmarco
it's captain...
pi_13225225
quote:
op dinsdag 16 september 2003 23:09 schreef refragmental het volgende:
ik denk trouwens dat we de burgeroorlog verkeerd begrijpen.
in 2004 is het niet meteen een burgeroorlog, maar het zijn allemaal gebeurtenissen (maandelijkse waco's) die uiteindelijk zullen leiden tot een all-out burgeroorlog in 2008-2012.
dit is wat hij zelf geschreven heeft: there is a civil war in the united states that starts in 2005. that conflict flares up and down for 10 years.
pi_13225226
quote:
op dinsdag 16 september 2003 23:20 schreef cptmarco het volgende:
waco:
[..]
nog beter

ik had het zo uit het hoofd opgeschreven, wist er eerlijkgezegd niet veel meer van.

pi_13225246
quote:
op dinsdag 16 september 2003 23:23 schreef cptmarco het volgende:

[..]

dit is wat hij zelf geschreven heeft: there is a civil war in the united states that starts in 2005. that conflict flares up and down for 10 years.

die 2005 klopt trouwens niet, naderhand zegt ie dat dat een typfout is en dat het 2004 moet zijn.

edit:
zie het trouwens als schermutselingen.
een echte volledige burgeroorlog is het pas in 2008.

FOK!fossiel dinsdag 16 september 2003 @ 23:27:17 #96
8443 cptmarco
it's captain...
pi_13225341
quote:
the civil war in the united states will start in 2004. i would describe it as having a waco type event every month that steadily gets worse. the conflict will consume everyone in the us by 2012 and end in 2015 with a very short wwiii.
inderdaad, ik heb het gevonden.....
pi_13225535
het verbaast me dat paralien zich nog niet in de discussie heeft gemengd, ik zou graag zijn visie hierop willen lezen.
  FOK!fossiel dinsdag 16 september 2003 @ 23:42:29 #98
8443 cptmarco
it's captain...
pi_13225792
quote:
op dinsdag 16 september 2003 23:42 schreef cptmarco het volgende:
http://www.anomalies.net/cgi-bin/bbs/ultimatebb.cgi?ubb=forum&f=9

discussieforum over dit onderwerp

ben al een half uurtje bezig daar
is trouwens het orginele forum waar john_titor op verscheen.
pi_13226770
quote:
figs. 9a and 9b: photos of the unit in the car (corvette).

beetje zoals

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')