abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13187527
quote:
Op maandag 15 september 2003 18:42 schreef Jeukaanmenaat het volgende:
Onmogelijk dit hard te maken voor de rechter.

Kansloze aanklacht van kansloze bureautjes.

Zo te zien wordt de aanklacht gedaan door het OM, en aan de 'proef' die er aan ten grondslag ligt werkte o.a. de politie zelf mee.

Ik zou het dus zeker niet op voorhand al kansloos willen noemen.

Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  maandag 15 september 2003 @ 18:44:49 #52
262 Re
Kiss & Swallow
pi_13187532
quote:

en waarom kansloos?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_13187546
quote:
Op maandag 15 september 2003 18:40 schreef Guidoweb5 het volgende:

Lekker aftreksel van een slap wets artikel,

Maar wel een waarheid waar iedereen zich aan dient te houden
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_13187579
Zie ook:

Mogen disco's allochtonen weigeren?

[Dit bericht is gewijzigd door sizzler op 15-09-2003 18:51]

"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  maandag 15 september 2003 @ 18:46:41 #55
262 Re
Kiss & Swallow
pi_13187582
quote:
Op maandag 15 september 2003 18:43 schreef Guidoweb5 het volgende:

[..]

Als mensen de wet kennen hoeven ze ook geen advocaat.

blijkbaar kennen ze de wet niet en zal er hun verteld worden dat ze zich aan de wet horen te houden en zal misschien die wet nog even worden verklaard samen met de eventuele sanctie
  maandag 15 september 2003 @ 18:46:44 #56
46673 fuct
I'm a beautiful place
pi_13187583
quote:
Op maandag 15 september 2003 18:37 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Nee, een zaak moet zich aan de regels houden

Tja de wet is de wet ook al lijkt ie tegen je werken ipv je te steunen. Die tenten moeten zich gewoon club gaan noemen en met ledenpasjes gaan werken. Kunnen ze weigeren wie ze willen. Hadden ze eerder moeten doen, had niemand politiek correct kunnen zeiken.
Whatever happens, happens.
  maandag 15 september 2003 @ 18:46:55 #57
27474 heerder
NTCE KAMP COMMANDO
pi_13187590
quote:
Op maandag 15 september 2003 18:40 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Dan nog mag je het recht niet in eigen hand nemen. Dan moet je als zaak je problemen duidelijker aankaarten bij de overheid. Dit is blijkbaar niet goed genoeg gebeurt. Feit is dat ze nu de wet hebben overtreden en dat ze zich daarvoor moeten verantwoorden

Dat lijkt mij zo logisch als het maar kan zijn

ik weet of je wel iets heb geprobeert met de overheid te regelen, maar dat gaat niet zo makkelijk vooral niet op nationaal niveau. Verder hebben ze die mensen niet zonder reden, niet binnen gelaten. De reden is omdat veel van hun mede-allochtone zorgen voor problemen
"Het doel van de oorlog is vrede."
pi_13187626
quote:
Op maandag 15 september 2003 18:43 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Hoezo dat?

Deel je wijsheden met ons

Leg mij maar uit hoe je dit hard wilt maken. Een paar keer langsgaan zegt niets, ik ben ook wel eens geweigerd in tenten.

Vertel me maar hoe ze bewijsmateriaal willen overleggen behalve subjectieve bevindingen die ze notabene ZELF aandragen.

[b]Op donderdag 25 september 2003 00:13 schreef beertje_ het volgende:[/b][br]Of het valt me pas de laatste weken op of het was altijd al zo, gelly je bent een nerd die ik nog nooit wat interessants heb horen zeggen.
pi_13187656
quote:
Op maandag 15 september 2003 18:46 schreef fuct het volgende:

Tja de wet is de wet ook al lijkt ie tegen je werken ipv je te steunen. Die tenten moeten zich gewoon club gaan noemen en met ledenpasjes gaan werken. Kunnen ze weigeren wie ze willen. Hadden ze eerder moeten doen, had niemand politiek correct kunnen zeiken.

Overgaan op exclusiviteit, dat is pas een wereldidee, dan mag je tenminste ongstraft discrimineren
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  maandag 15 september 2003 @ 18:49:31 #60
46673 fuct
I'm a beautiful place
pi_13187662
quote:
Op maandag 15 september 2003 18:48 schreef Jeukaanmenaat het volgende:

[..]

Leg mij maar uit hoe je dit hard wilt maken. Een paar keer langsgaan zegt niets, ik ben ook wel eens geweigerd in tenten.

Vertel me maar hoe ze bewijsmateriaal willen overleggen behalve subjectieve bevindingen die ze notabene ZELF aandragen.

Is het geen uitlokking?
  maandag 15 september 2003 @ 18:50:19 #61
262 Re
Kiss & Swallow
pi_13187675
quote:
Op maandag 15 september 2003 18:49 schreef fuct het volgende:

[..]

Is het geen uitlokking?

ja hoor
pi_13187683
quote:
Op maandag 15 september 2003 18:49 schreef fuct het volgende:

[..]

Is het geen uitlokking?

Misschien ook wel ja.

Weet ik niet zo 1,2,3.

[b]Op donderdag 25 september 2003 00:13 schreef beertje_ het volgende:[/b][br]Of het valt me pas de laatste weken op of het was altijd al zo, gelly je bent een nerd die ik nog nooit wat interessants heb horen zeggen.
pi_13187695
quote:
Op maandag 15 september 2003 18:49 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Overgaan op exclusiviteit, dat is pas een wereldidee, dan mag je tenminste ongstraft discrimineren

Och, probeer bepaalde tenten binnen te komen tijdens Lesbi-night en zo als man.

Onmogelijk. Discriminatie dus.

maandag 15 september 2003 @ 18:52:02 #64
46673 fuct
I'm a beautiful place
pi_13187719
quote:
Op maandag 15 september 2003 18:49 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Ja goed he...is de wet...dus het mag.
pi_13187751
quote:
Op maandag 15 september 2003 18:46 schreef sizzler het volgende:
Zie ook:

Mogen disco's allochtonen weigeren?

Om mezelf in deze discussie te quoten:
quote:
Met de aanklacht ben ik het niet helemaal eens, om twee redenen;

1) Empirisch gezien is het een slecht onderzoek. Je weet pas zeker dat de allochtonen op hun huidskleur zijn geweigert als een significant groot deel van de allochtonen die er naar binnen wil wordt geweerd en een significant groot deel van de autochtonen wordt toegelaten. Een paar stelletjes die op een avond ergens naar binnen wil is een te beperkt onderzoek om er een gefundeerde conclusie aan te verbinden. Daarbij moet ook worden gekeken naar bijvoorbeeld hoe men gekleed gaat, geslacht, tijd en dag van naar binnen willen en leeftijd. Dit mag niet al te veel afwijken van de twee groepen anders zou het geen zuivere meting zijn. De conclusie dat er wordt gediscrimineerd aan de hand van de "undercover-operatie" is veel te kort door de bocht.

Ook moet er gekeken moeten worden naar wat er al binnen loopt. Er zijn ook discotheken die een gelijke verdeling mannen/vrouwen nastreven en om die reden het teveel aan mannen weigeren. Als dat geaccepteerd wordt, waarom dan niet een discotheek die een gelijke (of representatieve) verdeling allochtoon/autochtoon nastreeft. In zekere mate mag een deurbeleid er voor zorgen dat er binnen sprake is van een bepaalde samenstelling, om de simpele reden dat als er overwegend veel allochtonen, mannen of mensen onder de 16 zijn, een grote groep discogangers niet meer komt. Ik ken meerdere discotheken die failliet zijn gegaan omdat er te veel Marokkanen binnen waren waardoor de autochtonen wegbleven.

2) Discotheken discrimineren al jaren omdat vrouwen stelselmatig worden voorgetrokken! Mijn vriendin krijgt regelmatig een gratis drankje bij binnenkomst of zelfs gratis entree op "laydies-night". Een ander voorbeeld van discriminatie is de leeftijdsbeperking. Voor sommige disco's moet je 23 jaar zijn. Dat is ook discriminatie (in het engels: ageism) maar daar hoor je niemand over. Het is dan ook schijnheilig om het racisme er uit te pakken en de andere vormen van discriminatie te accepteren.

Let wel: ik probeer het niet goed te praten als hier inderdaad spraken is van racisme. Daar ben ik tegen. Alleen moet dat wel op een zorgvuldige manier worden onderzocht voordat iedereen op de achterste hielen gaat staan en boe en schande roept.

pi_13187757
Waren het eigenlijk man-vrouw-stelletjes?

Dat scheelt ook dag en nacht.

Probeer eens als groepje blanke, blonde autochtone jongemannen het Cool Down-cafe binnen te komen in Adam, of welke uitgaansgelegenheid dan ook, je wordt geweigerd zonder reden.

pi_13187801
quote:
Op maandag 15 september 2003 18:48 schreef Jeukaanmenaat het volgende:

Het OM zegt ruim voldoende bewijzen te hebben, dus zullen ze wel meer hebben dan dat ze aan de media laten weten.

Ik had gehoopt dat je wat meer inside info had, maar helaas

Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_13187841
quote:
Op maandag 15 september 2003 18:55 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Het OM zegt ruim voldoende bewijzen te hebben, dus zullen ze wel meer hebben dan dat ze aan de media laten weten.

Ik had gehoopt dat je wat meer inside info had, maar helaas

Het OM zegt wel vaker dingen die ze niet hard kunnen maken.

Als ze al geen internationaal bekend staande terroristen die op heterdaad betrapt worden kunnen vervolgen zou ik me als disco ook niet al te druk maken

pi_13187874
quote:
Op maandag 15 september 2003 18:51 schreef Jeukaanmenaat het volgende:

Och, probeer bepaalde tenten binnen te komen tijdens Lesbi-night en zo als man.

Onmogelijk. Discriminatie dus.

Dus je pleit voor een blanken only night?
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_13187947
quote:
Op maandag 15 september 2003 18:57 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Dus je pleit voor een blanken only night?

Knap dat je dit concludeert uit iets totaal anders.

Er zijn trouwens genoeg Turkye-Maroc-parties hier in de stad hoor. Er is zelfs een Hindoestaanse disco. Hoor ik niemand over.

pi_13187969
quote:
Op maandag 15 september 2003 19:01 schreef Jeukaanmenaat het volgende:

[..]

Knap dat je dit concludeert uit iets totaal anders.

Er zijn trouwens genoeg Turkye-Maroc-parties hier in de stad hoor. Er is zelfs een Hindoestaanse disco. Hoor ik niemand over.

In Rotterdam zijn de Chinese parties populair.
pi_13187979
quote:
Op maandag 15 september 2003 19:01 schreef Jeukaanmenaat het volgende:

En daar worden massaal blanken geweigerd?

Klaag ze aan zou ik zeggen

Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  maandag 15 september 2003 @ 19:04:56 #73
53272 Guidoweb5
Twent om ûtens
pi_13188022
quote:
Op maandag 15 september 2003 19:02 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

En daar worden massaal blanken geweigerd?

Klaag ze aan zou ik zeggen

Het is 7 uur geweest, doe jij nou maar je oogjes dicht en snaveltjes toe, en droom over je grote voorbeeld. JAN MARIJNISSEN!

Me geile wijf moest van Cynix weg..... :'(
.::. Join het FOK! pulse team! And lets beat GOT .::.
http://forum.fok.nl/topic/602257
pi_13188032
quote:

Dat had je gedroomd vriend, die discotheken zijn keihard de lul. En terecht natuurlijk.

Wie dit goed praat, heeft waarschijnlijk geen kleurtje en weet niet hoe het is om steeds die shit over je heen te krijgen. Goeie actie van die bureaus, die doen nuttig werk.

pi_13188089
quote:
Op maandag 15 september 2003 19:04 schreef Guidoweb5 het volgende:

Het is 7 uur geweest, doe jij nou maar je oogjes dicht en snaveltjes toe, en droom over je grote voorbeeld. JAN MARIJNISSEN!

Knap dat je precies weet wat ik niet stem. Je hebt duidelijk geen argumenten om het gedrag van de portiers goed te praten, maar dat is logisch, want er zijn namelijk geen argumenten om dit goed te praten
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')