quote:Ik hem ook + Balkenende voor het christelijk zijn, en zonder kritisch te zijn achter Amerika aanlopen.
Op zaterdag 13 september 2003 02:15 schreef RodrigodiazdeVivar het volgende:
Welke politicus haat je het meest?Ik persoonlijk:
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 02:18 schreef Ype het volgende:
Waarom haten? Waarom kunnen we niet allemaal liefde voor elkaar voelen?
bedoel je zo?
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 02:15 schreef RodrigodiazdeVivar het volgende:
Welke politicus haat je het meest?Ik persoonlijk:
quote:Yeah
Op zaterdag 13 september 2003 02:19 schreef RodrigodiazdeVivar het volgende:[..]
bedoel je zo?
quote:Ik ook niet heb wel een hekel aan politieke partijen (SP, Groenlinks en anders Links gepeupel) maar dat is dan om hun beleid.
Op zaterdag 13 september 2003 02:16 schreef K3 het volgende:
Ik haat geen politici
quote:Hoezo?
Op zaterdag 13 september 2003 02:20 schreef teknomist het volgende:[..]
Ik ga persoonlijk voor die woordvoerder Buitenlandse Zaken van de PvdA.
quote:Koenen toch?
Op zaterdag 13 september 2003 02:22 schreef ub40_bboy het volgende:[..]
Hoezo?
Buitenlands? Moelijk..., er zijn er meerdere eigenlijk. Op allemaal is wel iets te vitten. Ergste is waarschijnlijk toch wel het schoothondje Blair.
quote:hoe heb je het smerige lef.. $##@$
Op zaterdag 13 september 2003 02:34 schreef Marijnissen het volgende:
Ik deze
quote:cobus kuch, das delft !
Op zaterdag 13 september 2003 02:35 schreef CobusKuch het volgende:
Binnenlands? Dan ga ik toch echt voor Matt Herpes. Daar zit toch niks in?Buitenlands? Moelijk..., er zijn er meerdere eigenlijk. Op allemaal is wel iets te vitten. Ergste is waarschijnlijk toch wel het schoothondje Blair.
quote:[off topic] Vind je het heel erg als ik geen idee heb waar je het over hebt?
cobus kuch, das delft !
ik ken delft een b-tje, m'n broer woont/werkt er bij kuch. (die lange die nu in spanje zit)
'Haten' is inderdaad wel erg sterk. Eerder een aversie hebben tegen diegene. Ik ken ze niet persoonlijk en ze hebben mij persoonlijk nooit iets aangedaan...
quote:kobus kuch, een kroeg in delft.
Op zaterdag 13 september 2003 02:40 schreef CobusKuch het volgende:[..]
[off topic] Vind je het heel erg als ik geen idee heb waar je het over hebt?
[/off topic]
'Haten' is inderdaad wel erg sterk. Eerder een aversie hebben tegen diegene. Ik ken ze niet persoonlijk en ze hebben mij persoonlijk nooit iets aangedaan...
quote:Ah! Okay... Kom ik niet vandaan, dus...
kobus kuch, een kroeg in delft.
Maar waarom zou iemand een hekel hebben aan Jan Marijnissen? Eén van de weinig oprechte politici in het vak. Misschien dat je het niet eens bent met z'n ideeën of de ideeën van de SP, maar dan nog blijft Jan M. een eerlijkerd.
quote:[ontopic]
Op zaterdag 13 september 2003 02:45 schreef CobusKuch het volgende:[..]
Ah! Okay... Kom ik niet vandaan, dus...
Maar waarom zou iemand een hekel hebben aan Jan Marijnissen? Eén van de weinig oprechte politici in het vak. Misschien dat je het niet eens bent met z'n ideeën of de ideeën van de SP, maar dan nog blijft Jan M. een eerlijkerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |