quote:graag inderdaad!!!
Op zaterdag 20 september 2003 21:26 schreef DarkElf het volgende:
Iemand ervaring met Seroquel??Kan iemand even dat getier en gescheld weghalen, is nogal storend.
Modjes!? Wakker worden!!!
=edit=
Oeh ik zie nu dat dit topic al eerder is genoemd
quote:jaja, ik was dr niet, ik ging uit en zo. ge-edit dus
Op zaterdag 20 september 2003 23:03 schreef DuchessX het volgende:
Modjes!? Wakker worden!!!
quote:Ja daar hou je wel van he
Op dinsdag 23 september 2003 09:02 schreef Kreator het volgende:
Verdomme, frenkie, ik had net een geweldige one-liner in dat wazige topic willen plaatsen..
quote:wat verwacht je dan in een BHFH topic? Het is een kloon die over het algemeen in R&P en SEX enkel zeer vreemdsoortige topics opent over de meest bizarre onderwerpen.
Op dinsdag 23 september 2003 11:15 schreef zwaaibaai het volgende:
slotje wegens het uitblijven van normale reacties
hiero, een kleine bloemlezing uit zijn oeuvre in R&P:
Vrijgezelle meiden zijn vaak prostituees.
Hoeveel geld geef jij je ex(en) en hoeveel jaar?
moet je meisje geld hebben om met haar te willen?
Ik heb met een superleuk meisje geëmaild
Relatie meisje met sexy kleden..alleen op vakantie
nog nooit kaartje in de bus van 'n onbekend meisje
hoe breng je 't aidsprobleem ter sprake op je date
Tja wat verwacht je nou wat men zegt als hij aangeeft elke maand 500,- aan zijn ex te geven. Wat voor reacties denk dat er geplaatst worden als hij voor de zoveelste keer met dergelijke topics aan komt zetten?
quote:als jij of ik, een in ogen van anderen, debiel topic opent laat men mij of jou ook niet mijn of jouw waarde hoor...
Op dinsdag 23 september 2003 11:49 schreef yvonne het volgende:
Voor de honderdzoveelste keer, BHFH is geen kloon, de man IS zo, dus gelieve OOK deze user in zn waarde te laten, punt.
Geloof jij anders dat hij zijn ex 500,- p/maand geeft, geloof jij dat zijn ex een kind van hem wilt. Al zijn topics spreken elkaar meer dan eens tegen.
Nee... of BHFH is een kloon, of hij is een normale user die expres dit soort topics opent om reacties uit te lokken...
quote:Je wilt me zeker niet op mn woord geloven als ik zeg dat het GEEN kloon is, en de man iss zo is, zal wel niet, maar doe het in deze dus maar eens een keer wel.
Op dinsdag 23 september 2003 12:10 schreef MikeyMo het volgende:[..]
als jij of ik, een in ogen van anderen, debiel topic opent laat men mij of jou ook niet mijn of jouw waarde hoor...
Geloof jij anders dat hij zijn ex 500,- p/maand geeft, geloof jij dat zijn ex een kind van hem wilt. Al zijn topics spreken elkaar meer dan eens tegen.
Nee... of BHFH is een kloon, of hij is een normale user die expres dit soort topics opent om reacties uit te lokken...
quote:tja, als jij 100.000 keer moet zeggen dat het GEEN kloon is dan zegt dat behoorlijk wat over zijn manier van posten.
Op dinsdag 23 september 2003 12:11 schreef yvonne het volgende:[..]
Je wilt me zeker niet op mn woord geloven als ik zeg dat het GEEN kloon is, en de man iss zo is, zal wel niet, maar doe het in deze dus maar eens een keer wel.
Zijn topics in SEX en R&P hebben meestal een groter onzingehalte dan het gemiddelde topic in ONZ. Dan kun je users niet kwalijk nemen dat men op zijn topics reageren als dat ze overkomen; onzinnig. Een goed topic begint bij een normale openingspost en die heeft ie vaak niet.
Het feit dat men onzinnig reageert ligt dus niet zozeer aan de users, maar aan de TS en zijn openingspost.
En het ligt zelden aan BHFH dat die topics ontsporen. het zijn meer de mikeymo types die zo'n topic verneuken door er een 'alweer een bhfh topic' reply te posten.
quote:Dank je wel!!!
Op dinsdag 23 september 2003 12:20 schreef Kreator het volgende:
BHFH is geen kloon... ik heb hem ontmoet. Laat hem toch eens in zijn waarde en reageer inhoudelijk of reageer niet. Dat gezeik altijd over zijn topics...het is nu wel duidelijk dat sommige mensen zijn topics niet op waarde weten in te schatten.En het ligt zelden aan BHFH dat die topics ontsporen. het zijn meer de mikeymo types die zo'n topic verneuken door er een 'alweer een bhfh topic' reply te posten.
quote:Ik vind ze soms komisch, maar meer ook niet. Het is pure onzin wat hij neerzet.
Op dinsdag 23 september 2003 12:20 schreef Kreator het volgende:
BHFH is geen kloon... ik heb hem ontmoet. Laat hem toch eens in zijn waarde en reageer inhoudelijk of reageer niet. Dat gezeik altijd over zijn topics...het is nu wel duidelijk dat sommige mensen zijn topics niet op waarde weten in te schatten.
Hij kan dan wel een echte user zijn, dat neemt niet weg dat hij die topics allemaal uit zijn duim te zuigen....
quote:Jij zou natuurlijk bij het zien van een topic van BHFH kunnen denken. "Hey, ik heb niks toe te voegen, laat ik niet reageren" Dat kan natuurlijk ook
Op dinsdag 23 september 2003 12:17 schreef MikeyMo het volgende:
Het feit dat men onzinnig reageert ligt dus niet zozeer aan de users, maar aan de TS en zijn openingspost.
quote:En wat weet JIJ daarvan?
Op dinsdag 23 september 2003 12:21 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Ik vind ze soms komisch, maar meer ook niet. Het is pure onzin wat hij neerzet.
Hij kan dan wel een echte user zijn, dat neemt niet weg dat hij die topics allemaal uit zijn duim te zuigen....
quote:Waarom is het onzin? Omdat JIJ dat denkt. Niet omdat het zo is. Blijf er dan gewoon weg. Je kent zijn username nu toch wel? Nou dan. Je hebt geen flauw idee over wie je praat hier en dat blijkt al uit het feit dat je denkt dat hij alles uit z'n duim zuigt.
Op dinsdag 23 september 2003 12:21 schreef MikeyMo het volgende:
Ik vind ze soms komisch, maar meer ook niet. Het is pure onzin wat hij neerzet.Hij kan dan wel een echte user zijn, dat neemt niet weg dat hij die topics allemaal uit zijn duim te zuigen....
quote:Hij reageert alleen op inhoudelijke replies. Zoals het hoort. Hij laat zich zelden opnaaien door klootviolen die z'n topics proberen te sabboteren.
Op dinsdag 23 september 2003 12:23 schreef MikeyMo het volgende:
Vergeet ook niet dat BHFH vaak na zijn onzinnige openingspost vaak niet meer terugkeert in het topic...
quote:Kun je nagaan hoe boos je Yvonne maakd! Lul!
Op dinsdag 23 september 2003 12:25 schreef yvonne het volgende:JIJ verknald.
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 12:29 schreef Kreator het volgende:[..]
Kun je nagaan hoe boos je Yvonne maakd! Lul!
quote:Nou ik kom pas meestal op de helft om de hoek kijken hoor
Op dinsdag 23 september 2003 12:25 schreef yvonne het volgende:[..]
En wat weet JIJ daarvan?
Dat jij zon beperkte wereld hebt kunnen wij niet helpen,
JIJ verknald zon topic op voorhand met je offtopic posts, lees eerst eens wat de man zegt.
Maareh, we hebben het nu over een man van 30, die nog maagd is, enkel ontmaagd wilt worden door een meisje van 18 die zelf ook nog maagd is, alle vrouwen uiteindelijk sletten/hoeren/prostituees vindt, geen cent te makken heeft, desondanks of juist daardoor zijn ex, met wie hij overigens nooit sex heeft gehad maar die wel een kind van hem wilt, 500,- p/maand geeft en van ons o.a. wilt weten of wij "nu" een mooi meisje in lingerie aan ons bed-rand hebben staan...
Dat soort figuren zie je enkel in Jerry Springer, en dat was ook geacteerd
quote:nogmaals. dan reageer je toch niet..?? dan zakt het topic zo weg in de annalen van Fok!
Op dinsdag 23 september 2003 12:37 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Nou ik kom pas meestal op de helft om de hoek kijken hoor
Maareh, we hebben het nu over een man van 30, die nog maagd is, enkel ontmaagd wilt worden door een meisje van 18 die zelf ook nog maagd is, alle vrouwen uiteindelijk sletten/hoeren/prostituees vindt, geen cent te makken heeft, desondanks of juist daardoor zijn ex, met wie hij overigens nooit sex heeft gehad maar die wel een kind van hem wilt, 500,- p/maand geeft en van ons o.a. wilt weten of wij "nu" een mooi meisje in lingerie aan ons bed-rand hebben staan...
Dat soort figuren zie je enkel in Jerry Springer, en dat was ook geacteerd
sorry de connectie op m'n werk is zwaar fucked up
[Dit bericht is gewijzigd door MikeyMo op 23-09-2003 12:43]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |