abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 00:33:39 #226
69728 Likud_NL
America: WAKE UP!!!
pi_13612749
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 00:32 schreef k_man het volgende:

[..]

Dat zal het zijn. Iedereen heeft het mis en alleen jij hebt gelijk. Hoe kon ik het vergeten?

De teksten spreken voor zich. Maar van 'n kraker hoef ik niet te verwachten dat hij z'n kompanen gaat afvallen, dus logisch is je standpunt in deze ook wel weer.
We must secure...
pi_13612761
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 00:28 schreef sizzler het volgende:

[..]

Dichtgegooid. Scheelt weer werk.

Doe eens niet zo kinderachtig

Een beetje moderator gooit niet zomaar een topic op slot waar nog druk in gediscussieerd wordt maar probeert de discussie weer op de rails te krijgen. Beginnersfoutje zullen we maar zeggen...

De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_13612798
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 00:34 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Een beetje moderator gooit niet zomaar een topic op slot waar nog druk in gediscussieerd wordt maar probeert de discussie weer op de rails te krijgen. Beginnersfoutje zullen we maar zeggen...

Ik heb al heel wat flames verwijdert en al een paar keer gevraagd of het inhoudelijk kon. En al een aantal keren meegediscussieerd. Dus het was niet zomaar..... Bovendien blijf ik niet bezig iedere zoveel uur een topic te redden.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_13612832
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 00:34 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Als jij nu eens echt gaat discussieren en niet elke keer weer met je Eco Nostra waarheidjes aankomt die al meerdere keren weerlegd zijn zou dat denk ik ook schelen.
pi_13612853
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 00:29 schreef k_man het volgende:

[..]

Als er iemand zich in dat topic misdraagt ben jij het wel. Mensen uitmaken voor mongool, SOA's erbij halen en andermans woorden totaal verdraaien is niet echt een basis voor een vruchtbare discussie.

idd het gescheld en gezeik vloog flink rond.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 00:41:08 #231
69728 Likud_NL
pi_13612861
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 00:38 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Als jij nu eens echt gaat discussieren en niet elke keer weer met je Eco Nostra waarheidjes aankomt die al meerdere keren weerlegd zijn zou dat denk ik ook schelen.

Nee Janszen en janszen kwamen aanzetten met feiten en waarheden?
We must secure...
pi_13612876
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 00:37 schreef sizzler het volgende:

[..]

Ik heb al heel wat flames verwijdert en al een paar keer gevraagd of het inhoudelijk kon. En al een aantal keren meegediscussieerd. Ik blijf niet bezig iedere zoveel uur een topic te redden.

Wat een onzin om een topic op slot te doen waar nog druk gediscussieerd wordt alleen omdat er af en toe een bericht wat off-topic is. Waarom kan zo'n topic niet open blijven zodat mensen kunnen doen waarvoor ze hier komen? Wat verlies je ermee?

Volgens mij snap je het hele principe van een forum niet...

De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_13612878
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 00:33 schreef Likud_NL het volgende:
De teksten spreken voor zich. Maar van 'n kraker hoef ik niet te verwachten dat hij z'n kompanen gaat afvallen, dus logisch is je standpunt in deze ook wel weer.
Het topic over kraken heeft niets te maken met een topic over bedreigen van politici.

En jouw teksten spreken inderdaad voor zich: schelden in plaats van argumenten. In een volwassen discussie maak je elkaar niet voor mongool uit.

pi_13612894
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 00:42 schreef k_man het volgende:

[..]

Het topic over kraken heeft niets te maken met een topic over bedreigen van politici.

En jouw teksten spreken inderdaad voor zich: schelden in plaats van argumenten. In een volwassen discussie maak je elkaar niet voor mongool uit.

Nee maar hij heeft de basisschool ook nog niet afgemaakt omdat het mongolenbusje elke keer te laat kwam.
pi_13612908
Ja, ga hier even lekker verder allemaal.....

vrijdag 3 oktober 2003 @ 00:44:22 #236
69728 Likud_NL
pi_13612915
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 00:43 schreef du_ke het volgende:

[..]

Nee maar hij heeft de basisschool ook nog niet afgemaakt omdat het mongolenbusje elke keer te laat kwam.

Gymnasium-diploma heb ik onder andere behaald. Als jij daar je strikdiploma tegenover zet en 'n diploma voor het lezen van grote letterboeken dan maakt dat weinig indruk inderdaad.

We must secure...
pi_13612931
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 00:44 schreef Likud_NL het volgende:

[..]

Gymnasium-diploma heb ik onder andere behaald. Als jij daar je strikdiploma tegenover zet en 'n diploma voor het lezen van grote letterboeken dan maakt dat weinig indruk inderdaad.

Och naast zwemdiploma B heb ik er nog wel een aantal gehaald hoor .
pi_13612943
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 00:41 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Wat een onzin om een topic op slot te doen waar nog druk gediscussieerd wordt alleen omdat er af en toe een bericht wat off-topic is. Waarom kan zo'n topic niet open blijven zodat mensen kunnen doen waarvoor ze hier komen? Wat verlies je ermee?

Volgens mij snap je het hele principe van een forum niet...

Ik zou het topic ook liever open zien ja. Natuurlijk is het door wat users danig verziekt, maar aan de andere kant vind ik het wel een belangrijk onderwerp: bedreigingen via een forum. Het ligt heel dicht bij Fok! en waar je normaal gesproken een dusdanig verziekt topic zou sluiten zou ik hier liever een ultieme reddingspoging zien.

Al zou het geen kwaad kunnen er voor te zorgen dat sommige users zich niet meer in die discussie kunnen mengen...

vrijdag 3 oktober 2003 @ 00:46:20 #239
69728 Likud_NL
pi_13612950
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 00:45 schreef du_ke het volgende:

[..]

Och naast zwemdiploma B heb ik er nog wel een aantal gehaald hoor .

Laat me raden: Module argumenteren op de BLO?
We must secure...
pi_13612965
Tijdelijk slotje. Allemaal even lekker gaan slapen, dan kunnen we morgen ongetwijfeld deze links/rechts-vete voortzetten bij een volgend onderwerp.

Ohja, niet vergeten, morgenochtend het interview met Joost Eerdmans hier in POL!!

pi_13615365
Weer open.
pi_13615936
quote:

[..]

Wat is dat nu weer voor kut opmerking?

Ik begin echt van jou te walgen zo langzamerhand. Dat je elke gelegenheid weer moet aangrijpen om te irriteren en te beledigen. De afgelopen dagen heb ik geen enkele discussie met jou gevoerd en toch weer zon opmerking

En voor jouw informatie; in dat hele topic komt EcoNostra geen een keer voor.

pi_13615940
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 00:47 schreef Kozzmic het volgende:
Tijdelijk slotje. Allemaal even lekker gaan slapen, dan kunnen we morgen ongetwijfeld deze links/rechts-vete voortzetten bij een volgend onderwerp.
En wat zijn dit voor opmerkingen? Waarom moet jij als moderator toch altijd zo overdreven aanwezig zijn? Dat je gewoon een feedback-topic dichtgooit omdat jij vindt dat iedereen maar moet gaan slapen?

Volgens mij ontleen jij jezelf heel wat status aan zon modereer-taak

pi_13616129
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 09:55 schreef Tikorev het volgende:
Volgens mij ontleen jij jezelf heel wat status aan zon modereer-taak
Hij HEEFT die status. Een moderator is bevoegd een topic te sluiten, het is zelfs zijn taak als het uit de hand loopt. En hij heeft het inmiddels ook weer geopend trouwens, dus problem solved.
pi_13616345
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 10:04 schreef SCH het volgende:

[..]

Hij HEEFT die status. Een moderator is bevoegd een topic te sluiten, het is zelfs zijn taak als het uit de hand loopt. En hij heeft het inmiddels ook weer geopend trouwens, dus problem solved.

Een feedback-topic waar druk on-topic gediscussieerd wordt sluiten omdat je gaat slapen en hem de volgende dag weer open doen zodra je weer waken bent vind ik getuigen van nogal wat kapsones. Volgens mij denkt hij werkelijk dat Fok! stilstaat zodra hij er niet is.

Kinderen van onder de 4 hebben ook zo'n egocentrische kijk op de wereld...

pi_13616416
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 09:54 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Wat is dat nu weer voor kut opmerking?

Ik begin echt van jou te walgen zo langzamerhand. Dat je elke gelegenheid weer moet aangrijpen om te irriteren en te beledigen. De afgelopen dagen heb ik geen enkele discussie met jou gevoerd en toch weer zon opmerking

En voor jouw informatie; in dat hele topic komt EcoNostra geen een keer voor.

Volgens mij walg je al langer van mij, wat je komt continu met flauwe steekjes richting mij. Ik vraag me al langer af wat voor onrecht ik je allemaal hebt aangedaan, ik heb nog eens gekeken, maar heb ik nu zoveel topics van je onterecht gesloten? Je bent zelfs volgens mij nog nooit gebanned in POL.

Geef eens voorbeelden waar ik je allemaal irriteer en beledig. Als moderator wel te verstaan, want volgens mij vergeet je dat ik hier ook user ben, en daarom ook gewoon een discussie met je mag aangaan.

pi_13616428
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 09:55 schreef Tikorev het volgende:

[..]

En wat zijn dit voor opmerkingen? Waarom moet jij als moderator toch altijd zo overdreven aanwezig zijn? Dat je gewoon een feedback-topic dichtgooit omdat jij vindt dat iedereen maar moet gaan slapen?

Scroll eens even terug. De opmerkingen die o.a. door Likud en Du_ke gemaakt worden hebben niks te maken met feedback.
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 10:23:28 #248
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_13616471
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 10:16 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Kinderen van onder de 4 hebben ook zo'n egocentrische kijk op de wereld...

Takes one to know one...
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_13616579
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 10:23 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Takes one to know one... [afbeelding]

Ik ben er ooit een geweest.
pi_13616654
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 10:20 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Geef eens voorbeelden waar ik je allemaal irriteer en beledig. Als moderator wel te verstaan, want volgens mij vergeet je dat ik hier ook user ben, en daarom ook gewoon een discussie met je mag aangaan.

Je hebt het hele topic niet gelezen, ik heb geen woord met jou gewisseld en toch weer zo'n achterlijke opmerking.
En dan weer de grote schijnheil uithangen...
quote:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')