Misschien een utopische gedachte, maar heel misschien dat enkelen gaan inzien dat je eerst een seconde een poging tot nadenken kan doen voordat je iets post...
quote:Nee, dat is Akkersloot
Op donderdag 18 september 2003 16:23 schreef Coone het volgende:[..]
Graag ja - hij is toch diegene die fascisme en islam als synoniemen gebruikt?
quote:De opmerking is weg.
Op donderdag 18 september 2003 16:34 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Misschien is het een idee om beide opmerkingen sticky te maken, dan kan iedereen zien wat voor onzin er zo af en toe uitgekraamt wordt...Misschien een utopische gedachte, maar heel misschien dat enkelen gaan inzien dat je eerst een seconde een poging tot nadenken kan doen voordat je iets post...
Een lijstje met "foute" uitspraken bedoel je? Misschien wel een leuk idee. Maar dan uiteraard zonder namen.
quote:De namen hoeven er wmb ook niet bij, maar misschien dat het bij een enkeling confronterend werkt
Op donderdag 18 september 2003 16:36 schreef robh het volgende:
De opmerking is weg.Een lijstje met "foute" uitspraken bedoel je? Misschien wel een leuk idee. Maar dan uiteraard zonder namen.
Ik heb zelf ook wel wat "foute" uitspraken gedaan, dus onschuldig ben ik zelf ook zeker niet
quote:Ik ben echt een tijdje principiëel gestopt met het posten in OOG en POL, in de hoop dat dat de kwaliteit van de postings ten goede zou komen. Maar na een tijdje kon ik het niet laten om in te gaan op sommigen die werkelijk ridicule gedachtes op na houden en dit ongegeneerd propageren op Fok! Als ware het het gastenboek van wijlen KKK...
Op donderdag 18 september 2003 16:36 schreef robh het volgende:[..]
De opmerking is weg.
Een lijstje met "foute" uitspraken bedoel je? Misschien wel een leuk idee. Maar dan uiteraard zonder namen.
quote:Ach, die is idd triest.
Op donderdag 18 september 2003 16:20 schreef sp3c het volgende:[..]
kan er niet wat aan die gozer gedaan worden?
quote:Het topic verloopt redelijk netjes, ik zie geen noodzaak om in te grijpen.
Op zaterdag 20 september 2003 16:09 schreef Lithion het volgende:
Wat grappig dat onze moslim-vrienden Youssef en Hicham mogen generaliseren bij het leven als het om Christenen gaat, zonder dat daar ook maar íets over gezegd wordt door robh:[deel 2] Specifieke Moslim Haat
quote:Maar vind je die generalisaties dan wel kunnen?
Op zaterdag 20 september 2003 16:18 schreef robh het volgende:
Het topic verloopt redelijk netjes, ik zie geen noodzaak om in te grijpen.
Even voor de goede orde, ik stoor me er verder niet enorm aan, maar ik vond het opvallend dat er hier niet eens een opmerking geplaatst wordt door een modje, ook al komt het verscheidene malen voor, terwijl men in andere topics krampachtig de generalisaties probeert in te dammen.
quote:Daar heb je helemaal gelijk in, maar in dit geval (en gezien het eerste deel van het topic) denk ik dat het de discussie best ten goede kan komen (in ieder geval niet ten nadele). Het topic zelf is opzich al generaliserend te noemen. Er wordt gesproken over "de moslims" en dan vind ik "de christenen" van hetzelfde laken een pak.
Op zaterdag 20 september 2003 16:27 schreef Lithion het volgende:Maar vind je die generalisaties dan wel kunnen?
Even voor de goede orde, ik stoor me er verder niet enorm aan, maar ik vond het opvallend dat er hier niet eens een opmerking geplaatst wordt door een modje, ook al komt het verscheidene malen voor, terwijl men in andere topics krampachtig de generalisaties probeert in te dammen.
Zodra de generalisaties echt te lomp worden grijp ik wel in uiteraard.
Even in het kort: zodra generalisaties een topic benadelen cq verkloten is het basta.
Dronken amerikaanse soldaten schieten tijger dood
Hij verziekt de discussie nogal.
quote:Hoe weet jij dat het een kloon is, en van wie is hij volgens jou een kloon ???
Op zaterdag 20 september 2003 22:41 schreef gelly het volgende:
Kan deze kloon opbokken ?Dronken amerikaanse soldaten schieten tijger dood
En mag een willekeurige user zomaar iemand beschuldigen van kloon-gebruik volgens het faq ???
[Dit bericht is gewijzigd door BansheeBoy op 20-09-2003 23:04]
quote:Ik been geen kloon, en vertel eens van wie jij dan denkt dat ik een kloon ben?
Op zaterdag 20 september 2003 22:41 schreef gelly het volgende:
Kan deze kloon opbokken ?Dronken amerikaanse soldaten schieten tijger dood
quote:Ik stel in ieder geval voor dat je iets meer moeite doet om te lezen wat anderen te vertellen hebben.
Op zaterdag 20 september 2003 22:59 schreef Nachthavik het volgende:[..]
Ik been geen kloon, en vertel eens van wie jij dan denkt dat ik een kloon ben?
quote:Ik zie wel enige gelijkenis met deze
Op zaterdag 20 september 2003 22:59 schreef Nachthavik het volgende:
Ik been geen kloon, en vertel eens van wie jij dan denkt dat ik een kloon ben?
quote:Je mist de context... zie pagina terug, het is een onsmakelijk (links?) "grapje".
Op maandag 22 september 2003 21:34 schreef Coone het volgende:
Beetje raar - misschien mis ik de context: Keer het Tij trekt 25.000 demonstranten
quote:
Op maandag 22 september 2003 21:34 schreef Coone het volgende:
Beetje raar - misschien mis ik de context maar waar waarom post Sjun een foto van JPB met Hitlersnorretje.Op zijn minst wat onsmakelijk.Hier: Keer het Tij trekt 25.000 demonstranten
quote:Dat had ik niet gezien, dat schreef ik al. Maar dan nog: beetje raar om het dan weer opnieuw te posten.
Op maandag 22 september 2003 22:50 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
Als je nu eens de post bekijkt waar hij op reageert dan zie je dat dat het plaatje van die user is!
quote:De inhoudelijke discussie over de Islam kun je in C&H voeren. Wanneer jij een topic opent aldaar wat voortborduurd op een gesloten topic uit OOG, met enkel en alleen een quote kun je verwachten dat het op slot gaat.
Op dinsdag 23 september 2003 20:55 schreef Akkersloot het volgende:
De topic [Deel 3] Specifieke moslim haat. die gesloten is omdat die meer geschikt zou zijn voor C&H is daar ook al gesloten.
Leefbaar Den Haag maakt het niet echt leefbaar
Beetje dubbel denk ik, topic past volgens mij ook beter in POL dan in OOG.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |