abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13070427
quote:
Man (21) in A'dam beroofd en verkracht

In de nacht van dinsdag op woensdag is in Amsterdam een 21-jarige man beroofd en daarna op een hotelkamer verkracht. De jongeman liep om 05:00 uur na een een avond stappen in de richting van het Centraal Station. Op het Oudekerksplein (de Wallen) werd hij door een negroïde man hard in zijn rug geduwd. De belager vertelde een pistool te hebben en gaf zijn slachtoffer een paar harde klappen in zijn gezicht.

De belager dwong de man mee te lopen naar de Dam, daar werd bij twee banken geld gepind van het slachtoffer. Daarna moest hij mee naar een hotel op het Damrak. Daar boekte de dader een kamer en nam zijn slachtoffer mee.

Op de kamer werd de jongeman verkracht. Hierna zag het slachtoffer kans zijn belager met een zwaar voorwerp op zijn hoofd te slaan. Die liep een hevig bloedende hoofdwond op, vluchtte met zijn kleding onder de arm naakt de straat op en holde via een steeg naar de Nieuwendijk. Dat was woensdagmorgen rond 6.30 uur.

Vanavond plaatst de politie een foto van de dader op politie-amsterdam-amstelland.nl

http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=32339

Een man die een jongen bedreigt met een vuurwapen, berooft, en vervolgens verkracht in een hotelkamer?

Hoe komt iemand zover dat hij zoiets doet?

pi_13070480
hoe komt iemand zover dat ie zich laat verkrachten?
Signature:
Max. 4 regels
pi_13070481
jesus wat een verhaal
b o a r d e n : k i t e / s n o w / w a k e
pi_13070499
Hmz....verkrachten....neger....

Slachtoffer loopt nu krom en kan niet meer zitten

pi_13070557
Dus ze zoeken iemand met een grote hoofdwond en een big smile?
If consequences dictate my course of action I should play GOD and shoot you myself.[br] I'm very tired of waiting. I should kick you,beat you, fuck you, and then shoot you in your fucking head.
pi_13070577
Triest bericht weer. Die verkrachter moet zich eens heel stevig laten onderzoeken als hij gepakt is
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  woensdag 10 september 2003 @ 14:49:37 #7
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_13070602
Jammer dat hier nu weer zo spastisch en lacherig op moet worden gereageerd. Waarom is een verkrachting bij een man zo anders? als dit een vrouw was geweest waren de reacties vast niet zo lullig geweest.
  woensdag 10 september 2003 @ 14:49:54 #8
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_13070612
quote:
door een negroïde man

Interessant feitje.

When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  woensdag 10 september 2003 @ 14:50:36 #9
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_13070627
Wat ik nou nog steeds niet begrijp. Hoe kan je nou een kamer boeken terwijl je een man in bedwang moet houden
So we just called him Fred
pi_13070641
quote:
Op woensdag 10 september 2003 14:49 schreef Posdnous het volgende:
Interessant feitje.
Precies! Het had ook een blanke kunnen zijn!

maar dan had het vast minder pijn gedaan

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  woensdag 10 september 2003 @ 14:51:48 #11
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_13070663
quote:
Op woensdag 10 september 2003 14:49 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Interessant feitje.

ach, als het de waarheid is...
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_13070676
'Bring out the gimp'
[b]Op donderdag 25 september 2003 00:13 schreef beertje_ het volgende:[/b][br]Of het valt me pas de laatste weken op of het was altijd al zo, gelly je bent een nerd die ik nog nooit wat interessants heb horen zeggen.
  woensdag 10 september 2003 @ 14:53:00 #13
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_13070698
Hoe kan het nu in godsnaam niet opvallen dat iemand een pistool in je rug drukt en je daarmee naar de Dam toe leidt en daarna weer terug naar een hotel, daar een kamer boekt en je vervolgens mee naar boven neemt, dit alles zonder dat iemand dat ziet?
pi_13070745
quote:
Op woensdag 10 september 2003 14:53 schreef Aventura het volgende:
Hoe kan het nu in godsnaam niet opvallen dat iemand een pistool in je rug drukt en je daarmee naar de Dam toe leidt en daarna weer terug naar een hotel, daar een kamer boekt en je vervolgens mee naar boven neemt, dit alles zonder dat iemand dat ziet?
En wie zou er (in onze maatschappij) direct daadkrachtig optreden tegen deze negroïde medemens?
Wellicht hebben mensen het gezien, maar willen ze het niet reageren.
Wellicht was de kamer al geboekt?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_13070754
Wrong time, wrong place
Where facts are few, experts are many.
pi_13070756
quote:
Op woensdag 10 september 2003 14:53 schreef Aventura het volgende:
inderdaad, er zit een vies luchtje aan dit verhaal...
Signature:
Max. 4 regels
pi_13070777
Het is altijd erg als iemand verkracht wordt man of vrouw dat maakt niet uit.
Wat ik mij afvraag is waarom verkracht je iemand.
Kun je geen man/vrouw krijgen dat je zoiets gaat doen.
Erg triest als je zo ziek bent in je bovenkamer dat je aan zoiets begint.

Opsluiten in een TBS kliniek 't schijnt dat ze hier wel raad weten met mensen die zich niet kunnen beheersen.

pi_13070788
quote:
Op woensdag 10 september 2003 14:44 schreef Napalmmm het volgende:
hoe komt iemand zover dat ie zich laat verkrachten?
Na een avondje stappen ben je nogal moe en nogal dronken. Over het algemeen heb je dan niet meer veel in te brengen tegen een één of andere neger die zegt een pistool te hebben....

Wat vreselijk stom al die lacherige reacties. Als het over een vrouw was gegaan en er zouden dit soort "leuke" reacties worden gepost dan zou dat meteen verwijdert worden. Persoonlijk vind ik dit dus écht niet kunnen...

woensdag 10 september 2003 @ 14:56:32 #19
54532 SinCerEly
Damn I'm HOT!!!!!
pi_13070799
"Bring out the gimp!"

Moest iemand anders ook denken aan Pulp fiction?

on topic: Sneu voor die dude ... beter trekt ie volgende x dat ie uitgaat een kuisheidsgordel aan ...

"Fotootje van..."-Plaatser
pi_13070822
Met een blaffer op je gericht doet 99% niet zoveel trouwens behalve netjes luisteren hoor....
[b]Op donderdag 25 september 2003 00:13 schreef beertje_ het volgende:[/b][br]Of het valt me pas de laatste weken op of het was altijd al zo, gelly je bent een nerd die ik nog nooit wat interessants heb horen zeggen.
  woensdag 10 september 2003 @ 14:58:09 #21
54532 SinCerEly
Damn I'm HOT!!!!!
pi_13070842
quote:
Op woensdag 10 september 2003 14:52 schreef Jeukaanmenaat het volgende:
'Bring out the gimp'
Sorry ik zag je reactie niet ... helaas niet meer origineel
"Fotootje van..."-Plaatser
pi_13070851
quote:
Op woensdag 10 september 2003 14:57 schreef Jeukaanmenaat het volgende:
Met een blaffer op je gericht doet 99% niet zoveel trouwens behalve netjes luisteren hoor....
dan nog niet zou ik me laten verkrachten
Signature:
Max. 4 regels
pi_13070882
quote:
Op woensdag 10 september 2003 14:56 schreef clowntje het volgende:

[..]

Na een avondje stappen ben je nogal moe en nogal dronken. Over het algemeen heb je dan niet meer veel in te brengen tegen een één of andere neger die zegt een pistool te hebben....

Wat vreselijk stom al die lacherige reacties. Als het over een vrouw was gegaan en er zouden dit soort "leuke" reacties worden gepost dan zou dat meteen verwijdert worden. Persoonlijk vind ik dit dus écht niet kunnen...

mjah dat zou t kunnen zijn jah...hij was TE dronken om iets te kunnen doen...misschien dat t daarom ook niet zo verdacht overkwam toen de dader een kamer ging boeken.

"mijn vriend is erg dronken, let maar niet op hem"

Signature:
Max. 4 regels
pi_13070888
quote:
Op woensdag 10 september 2003 14:58 schreef Napalmmm het volgende:

[..]

dan nog niet zou ik me laten verkrachten

Ja, maak maar eens zoiets mee dan hou je je grote bek voortaan wel.

[Dit bericht is gewijzigd door clowntje op 10-09-2003 15:00]

pi_13070899
Ongeloofwaardig verhaal, met dat kamer boeken in een hotel op 't Damrak enzo. .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')