quote:http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=32339
Man (21) in A'dam beroofd en verkrachtIn de nacht van dinsdag op woensdag is in Amsterdam een 21-jarige man beroofd en daarna op een hotelkamer verkracht. De jongeman liep om 05:00 uur na een een avond stappen in de richting van het Centraal Station. Op het Oudekerksplein (de Wallen) werd hij door een negroïde man hard in zijn rug geduwd. De belager vertelde een pistool te hebben en gaf zijn slachtoffer een paar harde klappen in zijn gezicht.
De belager dwong de man mee te lopen naar de Dam, daar werd bij twee banken geld gepind van het slachtoffer. Daarna moest hij mee naar een hotel op het Damrak. Daar boekte de dader een kamer en nam zijn slachtoffer mee.
Op de kamer werd de jongeman verkracht. Hierna zag het slachtoffer kans zijn belager met een zwaar voorwerp op zijn hoofd te slaan. Die liep een hevig bloedende hoofdwond op, vluchtte met zijn kleding onder de arm naakt de straat op en holde via een steeg naar de Nieuwendijk. Dat was woensdagmorgen rond 6.30 uur.
Vanavond plaatst de politie een foto van de dader op politie-amsterdam-amstelland.nl
Een man die een jongen bedreigt met een vuurwapen, berooft, en vervolgens verkracht in een hotelkamer?
Hoe komt iemand zover dat hij zoiets doet?
quote:
door een negroïde man
Interessant feitje.
quote:Precies! Het had ook een blanke kunnen zijn!
Op woensdag 10 september 2003 14:49 schreef Posdnous het volgende:
Interessant feitje.
maar dan had het vast minder pijn gedaan
quote:ach, als het de waarheid is...
Op woensdag 10 september 2003 14:49 schreef Posdnous het volgende:[..]
Interessant feitje.
quote:En wie zou er (in onze maatschappij) direct daadkrachtig optreden tegen deze negroïde medemens?
Op woensdag 10 september 2003 14:53 schreef Aventura het volgende:
Hoe kan het nu in godsnaam niet opvallen dat iemand een pistool in je rug drukt en je daarmee naar de Dam toe leidt en daarna weer terug naar een hotel, daar een kamer boekt en je vervolgens mee naar boven neemt, dit alles zonder dat iemand dat ziet?
quote:inderdaad, er zit een vies luchtje aan dit verhaal...
Op woensdag 10 september 2003 14:53 schreef Aventura het volgende:
Hoe kan het nu in godsnaam niet opvallen dat iemand een pistool in je rug drukt en je daarmee naar de Dam toe leidt en daarna weer terug naar een hotel, daar een kamer boekt en je vervolgens mee naar boven neemt, dit alles zonder dat iemand dat ziet?
Opsluiten in een TBS kliniek 't schijnt dat ze hier wel raad weten met mensen die zich niet kunnen beheersen.
quote:Na een avondje stappen ben je nogal moe en nogal dronken. Over het algemeen heb je dan niet meer veel in te brengen tegen een één of andere neger die zegt een pistool te hebben....
Op woensdag 10 september 2003 14:44 schreef Napalmmm het volgende:
hoe komt iemand zover dat ie zich laat verkrachten?
Wat vreselijk stom al die lacherige reacties. Als het over een vrouw was gegaan en er zouden dit soort "leuke" reacties worden gepost dan zou dat meteen verwijdert worden. Persoonlijk vind ik dit dus écht niet kunnen...
Moest iemand anders ook denken aan Pulp fiction?
on topic: Sneu voor die dude ... beter trekt ie volgende x dat ie uitgaat een kuisheidsgordel aan ...
quote:Sorry ik zag je reactie niet ... helaas niet meer origineel
Op woensdag 10 september 2003 14:52 schreef Jeukaanmenaat het volgende:
'Bring out the gimp'
quote:dan nog niet zou ik me laten verkrachten
Op woensdag 10 september 2003 14:57 schreef Jeukaanmenaat het volgende:
Met een blaffer op je gericht doet 99% niet zoveel trouwens behalve netjes luisteren hoor....
quote:mjah dat zou t kunnen zijn jah...hij was TE dronken om iets te kunnen doen...misschien dat t daarom ook niet zo verdacht overkwam toen de dader een kamer ging boeken.
Op woensdag 10 september 2003 14:56 schreef clowntje het volgende:[..]
Na een avondje stappen ben je nogal moe en nogal dronken. Over het algemeen heb je dan niet meer veel in te brengen tegen een één of andere neger die zegt een pistool te hebben....
Wat vreselijk stom al die lacherige reacties. Als het over een vrouw was gegaan en er zouden dit soort "leuke" reacties worden gepost dan zou dat meteen verwijdert worden. Persoonlijk vind ik dit dus écht niet kunnen...
"mijn vriend is erg dronken, let maar niet op hem"
quote:Ja, maak maar eens zoiets mee dan hou je je grote bek voortaan wel.
Op woensdag 10 september 2003 14:58 schreef Napalmmm het volgende:[..]
dan nog niet zou ik me laten verkrachten
[Dit bericht is gewijzigd door clowntje op 10-09-2003 15:00]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |