abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 9 september 2003 @ 23:32:50 #1
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_13061769
Beste mensen,

extreme heeft te kennen gegeven vanwege een andere baan, die hem veel meer tijd gaat kosten, helaas te moeten stoppen met het modereren van het Seksualiteit forum.

Afijn, het zal duidelijk zijn: er kan dus weer gesolliciteerd worden. We zoeken een 'duo-moderator' die, samen met E.T., de andere duomoderator van dat forum, veel tijd en zin heeft om dit forum te modereren.

Mocht je interesse hebben, geef dan in ieder geval aan waarom je denkt geschikt te zijn, op welke tijden je veel online kunt zijn en verder eventuele andere dingen die relevant zijn voor het goed kunnen modereren van dit forum. Je hoeft geen absolute expert te zijn op 'sexgebied', maar enige 'levenservaring' is wel een pré. Alsmede een enigszins serieuze, open benadering van dit altijd boeiende onderwerp.

Stuur je mailtje uiterlijk zondag 14 september 2003 18:00 uur naar forum@fok.nl. Alle reacties worden serieus behandeld en we hopen dan binnen enkele dagen daarna een keuze te kunnen maken. Alvast bedankt voor jullie eventuele interesse en succes!

Wij willen tenslotte extreme bedanken voor zijn werk als moderator en we wensen hem veel succes met zijn nieuwe baan en natuurlijk ook veel plezier als user op het forum!

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')