ik ben eens gaan kijken op de site van de genoemde organisatie (http://www.almuhajiroun.com/) en kwam daar meteen al behoorlijk vreemde dingen tegen, zoals onderstaand stuk.
Two years on then, it seems that during their customary 1 minutes silence in NewYork and elsewhere on September the 11th 2003, Muslims worldwide will again be watching replays of the collapse of the Twin Towers, praying to Allah (SWT) to grant those magnificent 19, Paradise. They will also be praying for the reverberations to continue until the eradication of all man-made law and the implementation of divine law in the form of the Khilafah - carrying the message of Islam to the world and striving for Izhar ud-Deen i.e. the total domination of the world by Islam.
Met de magnificent 19 bedoelen ze geloof ik de kapers van 09-11. Als ik het goed begrijp vinden deze mensen dus dat het helden waren, en bidden ze voor de wereldoverheersing door de islam!!!
ik vraag me af of dit verknipte wereldbeeld voor veel moslims geldt (ik denk zelf van wel) en ik denk dat als er op termijn een "oorlog tegen de islam" ontstaat, dan is dat de schuld van de moslims met hun agressieve houding.
conclusie: niet zo janken, maak je niet druk
Ik hoop niet dat je nu doelbewust een gehele geloofsgroep in een kwaad daglicht wil stellen door ongeoorloofde generalisatie van het gedrag van een kleine, radicale splintergroepering.
quote:Sjeezes man, gebruik toch je debiele verstand. Zoveel mensen vermoorden, en jij zit het een beetje te relativeren van: "ze mogen toch wel herdenken, en ze vinden jou ook raar." Ik denk niet dat hij zoveel mensen vermoord.
Op zondag 7 september 2003 17:54 schreef TimmyAsd het volgende:
aggressieve houding? ze mogen toch wel herdenken als ze dat willen... voor hun zijn het helden.
Verder is het voor jou misschien raar, maar dat zullen ze ook van jou vinden.conclusie: niet zo janken, maak je niet druk
Nationaale feestdag van Catalunya
quote:wat lul je...
Op zondag 7 september 2003 17:57 schreef RemcoDelft het volgende:
* RemcoDelft is heel blij dat de moslims geen world-domination hebben, en ik mag hopen dat dat zo blijft! Hoewel ze natuurlijk "stoer" zijn als ze 30 kinderen hebben
quote:lol
Op zondag 7 september 2003 17:56 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Oke, Akkersloot, kom er maar in!
quote:voor hun zijn er nou eenmaal andere idealen, en dat je die raar vindt is jou probleem
Op zondag 7 september 2003 17:57 schreef GuitarMaistro het volgende:[..]
Sjeezes man, gebruik toch je debiele verstand. Zoveel mensen vermoorden, en jij zit het een beetje te relativeren van: "ze mogen toch wel herdenken, en ze vinden jou ook raar." Ik denk niet dat hij zoveel mensen vermoord.
[Dit bericht is gewijzigd door Parallel_Lives op 07-09-2003 17:59]
quote:Als dat voor hen normaal is...
Op zondag 7 september 2003 17:57 schreef GuitarMaistro het volgende:[..]
Sjeezes man, gebruik toch je debiele verstand. Zoveel mensen vermoorden, en jij zit het een beetje te relativeren van: "ze mogen toch wel herdenken, en ze vinden jou ook raar." Ik denk niet dat hij zoveel mensen vermoord.
quote:Je mag het doen, maar wat is mogelijk het nut?
Op zondag 7 september 2003 17:59 schreef Parallel_Lives het volgende:
TimmyAsd: Mag ik dan Hess nomineren voor een Nobel prijs van de Vrede? Immers hij was het die vrede wou sluiten met GB.
quote:
Op zondag 7 september 2003 17:58 schreef tvlxd het volgende:
Volgens mij moet de titel zijn: "hoe de engelsen 11 september herdenken"
quote:ow en natuurlijk is het ideaal van wereldoverheersing van de islam en het uitvoeren van terroristische aanslagen waarbij duizenden doden vallen tot dat doel bereikt is geen raar ideaal????
Op zondag 7 september 2003 17:58 schreef TimmyAsd het volgende:[..]
voor hun zijn er nou eenmaal andere idealen, en dat je die raar vindt is jou probleem
laat je alsjeblief nakijken.
dus als ik jouw moeder opblaas omdat dat mijn reli/politieke doel helpt bereiken, dan is dat normaal. en dan is het ook heel normaal als ik vereerd word als een held......
quote:keur het ook niet goed... maar ziek, barbaars en walgelijk gaat mij te ver...
Op zondag 7 september 2003 18:02 schreef tvlxd het volgende:
Dat ze het willen herdenken, is ziek, barbaars en walgelijk, daar is iedereen het over eens, neem ik aan.
Dat het een kleine, zéér kleine, onbetekenende groep fundamentalisten is, maakt het niet-zo-erg.
quote:
Op zondag 7 september 2003 18:02 schreef ixion het volgende:[..]
ow en natuurlijk is het ideaal van wereldoverheersing van de islam en het uitvoeren van terroristische aanslagen waarbij duizenden doden vallen tot dat doel bereikt is geen raar ideaal????
laat je alsjeblief nakijken.
dus als ik jouw moeder opblaas omdat dat mijn reli/politieke doel helpt bereiken, dan is dat normaal. en dan is het ook heel normaal als ik vereerd word als een held......
quote:Mij gaat dat niet te ver, het vereren van terroristische honden is nou eenmaal ziek.
Op zondag 7 september 2003 18:03 schreef TimmyAsd het volgende:[..]
keur het ook niet goed... maar ziek, barbaars en walgelijk gaat mij te ver...
[Dit bericht is gewijzigd door battlesickloner op 07-09-2003 18:04]
quote:Het is wel ziek, barbaars en walgelijk.
Op zondag 7 september 2003 18:03 schreef TimmyAsd het volgende:[..]
keur het ook niet goed... maar ziek, barbaars en walgelijk gaat mij te ver...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |