Wouter Bos had onder paars als staatssecretaris de Antillen toebedeeld gekregen (wat hij nu zichtbaar verzwijgd!!!).
Vriend en vijand zijn het erover eens dat hij het ervoor onder Vermeend opgestarte beleid op rampzalige wijze tot de grond afgebroken heeft.
Resultaat , de Antillen zijn als een ongeleid projectiel op de afgrond gaan afstevenen zonder dat Wouter Bos adequaat optrad of er zelfs maar melding van maakte.
Conclusie, Wouter Bos kan niet regeren in het klein. laat staan in het groot. Maar goed dat er andere partijen zijn. Is CLOWN niks voor Wouter?
quote:
2000-2002 Staatssecretaris van Financiën
- Belastingen
- Domeinen
- De Munt
- Financiën Lagere Overheden
http://www.wouterbos.nl/renderer.do/menuId/23283/clearState/true/
quote:Ipv een slotje vanwege een baggertopic, probeer je de onwetenden toch nog wat bij te brengen. Nobele gedachte Kozzmic.
Op woensdag 3 september 2003 21:15 schreef Kozzmic het volgende:
Ten eerste is Bos geen 4 jaar staatssecretaris geweest. Ten tweede vallen de Antillen volgens mij niet onder Financiën.
[..]
quote:Anders blijven ze doorgaan...
Op woensdag 3 september 2003 21:20 schreef Sidekick het volgende:[..]
Ipv een slotje vanwege een baggertopic, probeer je de onwetenden toch nog wat bij te brengen. Nobele gedachte Kozzmic.
quote:Dat is zeker duidelijk geworden uit pas onlangs ontdekte en tot voor kort geheime documenten waarin de wereldvernietigings plannen van Bos stap voor stap in werden beschreven
Op woensdag 3 september 2003 21:19 schreef janmetdepet het volgende:
DAN moet jij je maar is goed laten inlichten!!!En of de Antillen onder Clowntje Bos vielen!
quote:Die topictitel is grammaticaal wel beter.
Op woensdag 3 september 2003 21:22 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Anders blijven ze doorgaan...
Ik ben benieuwd of deze user te overtuigen is.
quote:wouter is erg aardig
Op woensdag 3 september 2003 21:25 schreef BrokenToe het volgende:
Die Woutah Bos is zelluf één grote ramp.
...en ik heb tenminste een bron!!
Ik heb wel leuke foto's van een CDA-journalist
En was vermeend verantwoordelijk voor het beleid van de Antillen voor Bos?
quote:Je vergeet een paar.
Op woensdag 3 september 2003 21:29 schreef Kozzmic het volgende:[..]
wouter is erg aardig
wouter is specialized in matters related to labour and employment
wouter is 10000000% real
wouter is een aimabele
wouter is zo fanatiek met zijn vak bezig
wouter is stert tussen die bene terug pretoria toe en en het daar in kuierplekke begin speel om die pot aan die
wouter is de jock voor het werkende volk en is van maandag t/m donderdag de hele middag bij je in 5 om 12 & hotline van 12...en ik heb tenminste een bron!!
wouter is no longer the best
wouter is improving his acting skills
wouter is een tragische figuur
wouter is een viezerik
Topicstarter komt niet met verdere bewijzen die zijn openingspost onderstrepen. Slotje maar, voor de Antillen loopt reeds de discussie Wat moet Nederland met de Antillen?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |