abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 23:30:59 #1
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_12820821
Verdergegaan van Deel 141 alweer... tijd vliegt als je coke snuift.

Gestressed, ik ga weer een belpoging wagen...

[Dit bericht is gewijzigd door Stereotomy op 29-08-2003 23:37]

Confidence through competence
pi_12820836
Moe.
[b]Op zondag 21 september 2003 00:58 schreef Ype het volgende:[/b][br]Wijn is voor Rechtse CorpsBallen.
pi_12820855
ik wil dronken worden, stom dronken en zo mijn hoofd tot rust laten komen

iig tot morgenochtend dan

*schenkt nog een baileys in*

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_12820874
Ik mis iets in mijn leven. .
Echte liefde. .
For great justice!
pi_12820898
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 23:31 schreef DarkElf het volgende:
ik wil dronken worden, stom dronken en zo mijn hoofd tot rust laten komen

iig tot morgenochtend dan

*schenkt nog een baileys in*

Doe es niet zo dom Er zijn ook andere manieren om jezelf af te leiden.

Kusjekroel

#geen
pi_12820986
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 23:32 schreef QyRoZ het volgende:
Ik mis iets in mijn leven. .
Echte liefde. .
Ik voel me geweldig!
Ik heb een superlieve vriendin en elke week een avondje filmkijken
( ik zie niks van die films ) is echt super!

Ik voel me keigoed - Hans teeuwen

pi_12821314
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 23:47 schreef DarkElf het volgende:
[hartpatienten-vergelijking]
Wat natuurlijk een vergelijking is die niet helemaal (of helemaal niet) opgaat. Denk niet dat er iemand in Nederland is die medicijnen tegen een hartkwaal slikt zonder ze echt nodig te hebben. Bij ad is het 'grijze gebied' veel groter. Gradaties in depressiviteit, variatie in hoe het gaat, de ene dag beter dan de andere. Een hartkwaal is veel meer een vaststaand iets en de medicijnen daardoor ook veel duidelijker noodzakelijk.

Ik heb maar even hier gereageerd, verplaats eventueel naar het centrale ad-topic

pi_12821324
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 23:52 schreef Henk_Glimlach het volgende:

[..]

Wat natuurlijk een vergelijking is die niet helemaal (of helemaal niet) opgaat. Denk niet dat er iemand in Nederland is die medicijnen tegen een hartkwaal slikt zonder ze echt nodig te hebben. Bij ad is het 'grijze gebied' veel groter. Gradaties in depressiviteit, variatie in hoe het gaat, de ene dag beter dan de andere. Een hartkwaal is veel meer een vaststaand iets en de medicijnen daardoor ook veel duidelijker noodzakelijk.

Ik heb maar even hier gereageerd, verplaats eventueel naar het centrale ad-topic

als je stopt met bepaalde medicatie en de klachten zijn meteen weer terug en ontregelen je: ja dan heb je ze dus wel nodig.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_12821359
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 23:52 schreef DarkElf het volgende:
als je stopt met bepaalde medicatie en de klachten zijn meteen weer terug en ontregelen je: ja dan heb je ze dus wel nodig.
Uiteraard. Maar een paar jaar later misschien niet meer, en zo werkt het bij mensen met een hartkwaal doorgaans niet. Nee, ik vind het geen vergelijking, maar als jij hem wilt gebruiken ga je gang
pi_12821398
Ontopic (hoewel de slowchat voor mij ook erg ontopic was ):
Ik ben heel erg blij met de steun en vriendschap van DarkElf
#geen
pi_12821418
blij dat ik via illegale slowchat mijn vriendinnetje kan helpen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zaterdag 30 augustus 2003 @ 00:00:53 #12
28824 missPARTY
Bah bah Beertjes
pi_12821479
Heel verdrietig
*::..Happy Thoughts, Lots Of Kisses, Close Your Eyes And You'll See... An Angel Has Dropped You To Dreamland..::*
pi_12821934
Lekker, kom net terug van een gezelig avondje bioscoop!
pi_12822136
nog steeds heeeeeeeel erg goed!!!! ben errug flieft en zoooo blij dat het wederzijds is....

en kmis hem wel hoor...

knuf

05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zaterdag 30 augustus 2003 @ 03:41:41 #15
55709 Stereotomy
pi_12824591
Wat krijg je als je heel goed nieuws met heel slecht nieuws vermengt? Een "godverjoepie" ofzo?
  FOK!fotograaf zaterdag 30 augustus 2003 @ 07:18:00 #16
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_12825499
damn, ik voel me vaag....
het loopt hier niet zoals het moet.
weer duizende gevoelens, gedachten, beelden, ideeen... ze flitsen weer door mijn hoofd...

en ik weet waardoor

starks werken.. lekker afleiding, ff mijn hoofd er af. daarna er weer vol terug in...
help.

Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_12825751
ik voel me nog een beetje moe, ik heb t idee dat ik de laatste tijd erg slecht slaap, ik slaap redelijk veel en nog moe....misschien dat ik iets minder moet nadenken ofzow.....nouja verder gaat het iig wel redelijk
  zaterdag 30 augustus 2003 @ 11:11:45 #18
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_12826744
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 07:18 schreef Xilantof het volgende:
damn, ik voel me vaag....
Nofi hoor, maar voel jij je ooit niet vaag

Ontopic:
Ik voel me goed, ga straks lekker kippensoep maken van kuikenbout
En strakjes heerlijk op de bank liggen lezen. Helaas is mijn ontzettend megaspannende, supermooie en ontzettend dikke leesboek bijna uit daar voel ik me wel een beetje klote over.

Maar gelukkig heb ik een vervolg in de kast staan van dezelfde schrijver, net zo spannend en meeslepend, en net zo dik

Voormalig Sport Koningin zaterdag 30 augustus 2003 @ 11:43:23 #19
35237 Nuongirl
pi_12827065
Ik voel me goed, vandaag met de nieuwe medicatie beginnen.
en straks lekker lasagne maken
Geluk is niet afhankelijk van dingen buiten ons,
maar van de manier waarop wij die zien. (Tolstoj)
  zaterdag 30 augustus 2003 @ 11:48:31 #20
55709 Stereotomy
pi_12827127
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 11:43 schreef Nuongirl het volgende:
Ik voel me goed, vandaag met de nieuwe medicatie beginnen.
en straks lekker lasagne maken
Lasagna al Medicadente

Ik voel me een beetje vreemd omdat ik mijn meissie maar niet te pakken kan krijgen over de telefoon. Daarnaast ben ik zo'n neuroot dat ik me zorgen maak over de subject van het mailtje dat ik haar geschreven had.

pi_12827255
woei gisteren iets gedaan wat ik eerst nooit durfde, dus dat is wel ok
vandaag gaat het ook wel goed, eindelijk weekend

pi_12828160
Kap us met dat slowchat ( voor de mensen die zich er aan schuldig maken)
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_12828376
moe geslapen als een blok maar zeker niet uitgerust

verdrietig en "gloomy".

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_12830917
Ja nou jeetje de kids zijn net de deur uit om met iemand naar een kindervoorstelling op de Uitmarkt te gaan en nou heb ik ook nog PMS dus ben ik extra gevoelig en nou ben ik opeens helemaal ongerust want jeetje zulke kleine kindjes in zo'n mensenmassa als dat maar goed gaat en stel je voor dat ze kwijt raken en allemaal enge dingen en nu zit ik hier terwijl ik het rijk alleen heb me zorgen te maken ipv te genieten van de rust en ik weet ook wel dat het mijn hormonen zijn maar dat maakt de bezorgdheid heus niet minder erg en ze zwaaiden nog zo schattig toen ze de hoek om gingen en nou vind ik het helemaal niet leuk meeeeer!

ademhalen, shmoop, ademhalen...

Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  Moderator zaterdag 30 augustus 2003 @ 16:36:21 #25
42184 crew  DaMart
pi_12831087
Een mengeling van gevoelens voor mij. Aan de ene kant enigszins nostalgisch, zag laatst wat foto's van iemand en moest terug denken aan gemiste kansen en hoe het had kunnen zijn.

Aan de andere kant voel ik me best goed. Deze week heb ik een belangrijk project in mijn leven afgerond. Dit is weer een stap verder richting het in vervulling laten gaan van een droom.

Daarnaast zit ik vol energie en voel ik me gewoon goed, vol zelfvertrouwen, maar toch overheerst ook een beetje een gevoel van spijt, dat ik een bepaalde persoon in het verleden heb laten lopen, in plaats van er 'werk van te maken'. Maar ja, ik weet dat dat soort gedachten, hoe het had kunnen lopen, niets waard zijn. Toch koester ik nog een beetje hoop dat ik die fout uit het verleden ooit nog eens recht kan zetten.

Zoals gezegd, een mengeling van gevoelens dus. Maar bovenal overheerst het gevoel dat ik mezelf in positieve zin aan het verbeteren ben, en dat ik juist nu de kracht heb om daar aan te werken.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')