Gestressed, ik ga weer een belpoging wagen...
[Dit bericht is gewijzigd door Stereotomy op 29-08-2003 23:37]
iig tot morgenochtend dan
*schenkt nog een baileys in*
quote:Doe es niet zo dom
Op vrijdag 29 augustus 2003 23:31 schreef DarkElf het volgende:
ik wil dronken worden, stom dronken en zo mijn hoofd tot rust laten komeniig tot morgenochtend dan
*schenkt nog een baileys in*
Kusjekroel
quote:Ik voel me geweldig!
Op vrijdag 29 augustus 2003 23:32 schreef QyRoZ het volgende:
Ik mis iets in mijn leven..
Echte liefde..
Ik voel me keigoed - Hans teeuwen
quote:Wat natuurlijk een vergelijking is die niet helemaal (of helemaal niet) opgaat. Denk niet dat er iemand in Nederland is die medicijnen tegen een hartkwaal slikt zonder ze echt nodig te hebben. Bij ad is het 'grijze gebied' veel groter. Gradaties in depressiviteit, variatie in hoe het gaat, de ene dag beter dan de andere. Een hartkwaal is veel meer een vaststaand iets en de medicijnen daardoor ook veel duidelijker noodzakelijk.
Op vrijdag 29 augustus 2003 23:47 schreef DarkElf het volgende:
[hartpatienten-vergelijking]
Ik heb maar even hier gereageerd, verplaats eventueel naar het centrale ad-topic
quote:als je stopt met bepaalde medicatie en de klachten zijn meteen weer terug en ontregelen je: ja dan heb je ze dus wel nodig.
Op vrijdag 29 augustus 2003 23:52 schreef Henk_Glimlach het volgende:[..]
Wat natuurlijk een vergelijking is die niet helemaal (of helemaal niet) opgaat. Denk niet dat er iemand in Nederland is die medicijnen tegen een hartkwaal slikt zonder ze echt nodig te hebben. Bij ad is het 'grijze gebied' veel groter. Gradaties in depressiviteit, variatie in hoe het gaat, de ene dag beter dan de andere. Een hartkwaal is veel meer een vaststaand iets en de medicijnen daardoor ook veel duidelijker noodzakelijk.
Ik heb maar even hier gereageerd, verplaats eventueel naar het centrale ad-topic
quote:Uiteraard. Maar een paar jaar later misschien niet meer, en zo werkt het bij mensen met een hartkwaal doorgaans niet. Nee, ik vind het geen vergelijking, maar als jij hem wilt gebruiken ga je gang
Op vrijdag 29 augustus 2003 23:52 schreef DarkElf het volgende:
als je stopt met bepaalde medicatie en de klachten zijn meteen weer terug en ontregelen je: ja dan heb je ze dus wel nodig.
en kmis hem wel hoor...
knuf
en ik weet waardoor
starks werken.. lekker afleiding, ff mijn hoofd er af. daarna er weer vol terug in...
help.
quote:Nofi hoor, maar voel jij je ooit niet vaag
Op zaterdag 30 augustus 2003 07:18 schreef Xilantof het volgende:
damn, ik voel me vaag....
Ontopic:
Ik voel me goed, ga straks lekker kippensoep maken van kuikenbout
En strakjes heerlijk op de bank liggen lezen. Helaas is mijn ontzettend megaspannende, supermooie en ontzettend dikke leesboek bijna uit daar voel ik me wel een beetje klote over.
Maar gelukkig heb ik een vervolg in de kast staan van dezelfde schrijver, net zo spannend en meeslepend, en net zo dik
quote:Lasagna al Medicadente
Op zaterdag 30 augustus 2003 11:43 schreef Nuongirl het volgende:
Ik voel me goed, vandaag met de nieuwe medicatie beginnen.
en straks lekker lasagne maken
Ik voel me een beetje vreemd omdat ik mijn meissie maar niet te pakken kan krijgen over de telefoon. Daarnaast ben ik zo'n neuroot dat ik me zorgen maak over de subject van het mailtje dat ik haar geschreven had.
ademhalen, shmoop, ademhalen...
Aan de andere kant voel ik me best goed. Deze week heb ik een belangrijk project in mijn leven afgerond. Dit is weer een stap verder richting het in vervulling laten gaan van een droom.
Daarnaast zit ik vol energie en voel ik me gewoon goed, vol zelfvertrouwen, maar toch overheerst ook een beetje een gevoel van spijt, dat ik een bepaalde persoon in het verleden heb laten lopen, in plaats van er 'werk van te maken'. Maar ja, ik weet dat dat soort gedachten, hoe het had kunnen lopen, niets waard zijn. Toch koester ik nog een beetje hoop dat ik die fout uit het verleden ooit nog eens recht kan zetten.
Zoals gezegd, een mengeling van gevoelens dus. Maar bovenal overheerst het gevoel dat ik mezelf in positieve zin aan het verbeteren ben, en dat ik juist nu de kracht heb om daar aan te werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |