quote:waarom zou je je eraan ergeren?
Op vrijdag 29 augustus 2003 14:58 schreef bojaaper het volgende:
Argh raaah! Ik haat die mensen die msn aanzetten, 5 minuten online zijn, en dan msn op afwezig zetten en wat anders gaan doen! Waarom zou je msn aanlaten als je er toch niet achter zit!?!? Zo irritant is dat!
quote:Waarom zou je msn aan laten staan als je er niet bent.
Op vrijdag 29 augustus 2003 14:59 schreef bondgirl het volgende:[..]
waarom zou je je eraan ergeren?
Als ik 'm op online laat staan verwachten die irritante kut-MSNers dat ik binnen 3 seconden een antwoord voor ze aan het typen ben. Nu laat ik iedereen netjes 30 sec-5 minuutjes wachten
quote:Waarom blijf jij uren naar je MSN staren?
Op vrijdag 29 augustus 2003 15:01 schreef bojaaper het volgende:[..]
Waarom zou je msn aan laten staan als je er niet bent.
quote:ja, waarom aan ergeren?
Argh raaah! Ik haat die mensen die msn aanzetten, 5 minuten online zijn, en dan msn op afwezig zetten en wat anders gaan doen! Waarom zou je msn aanlaten als je er toch niet achter zit!?!? Zo irritant is dat!
Bij mij is het héél simpel: ik sta ALTIJD op away
ook als ik er wel achter zit, als ze me moeten spreken (heb ik hun ook gezegd) dan moeten ze maar msg'en, als ik antwoord, dan ben ik er, als ik niet antwoord, dan ben ik echt weg.
ook mede als je soms eventjes weg bent (even snel weg, wc,...) en je staat dan op online, dan heb je meteen van zulke zeverende mensen ertussen zitten die vragen, waarom antwoord je nu niet???
Op online staan sucks, want dan wordt je vaak geadd in allerlei gesprekken die je helemaal niet wilt.
away rulez
[Dit bericht is gewijzigd door Virus3000 op 29-08-2003 15:03]
quote:Waar slaat dat nou weer op
Op vrijdag 29 augustus 2003 15:02 schreef SunChaser het volgende:[..]
Waarom blijf jij uren naar je MSN staren?
quote:Om niet gestoord te worden, maar misschien af en toe wel een interessant persoon on-line kan komen
[Dit bericht is gewijzigd door Shyte op 29-08-2003 15:04]
quote:Waarom heb je mensen in je msn lijst staan die je toch niet wilt spreken
Op vrijdag 29 augustus 2003 15:02 schreef pfaf het volgende:[..]
Om niet gestoord te worden, maar misschien af en toe wel een interessant persoon on-line kan komen
quote:Omdat ik niet iedereen altijd wil spreken
Op vrijdag 29 augustus 2003 15:04 schreef bojaaper het volgende:[..]
Waarom heb je mensen in je msn lijst staan die je toch niet wilt spreken
quote:Weet je wel wat Away betekend?
quote:Das toch geen antwoord op mn vraag
Op vrijdag 29 augustus 2003 15:05 schreef Naj_Geetsrev het volgende:[..]
Weet je wel wat Away betekend?
quote:NIET ALTIJD
Op vrijdag 29 augustus 2003 15:05 schreef bojaaper het volgende:
echt ZO stom, je zet toch geen mensen in je msn lijst die je niet wilt spreken..
[Dit bericht is gewijzigd door pfaf op 29-08-2003 15:07]
quote:Tuurlijk wel.
Op vrijdag 29 augustus 2003 15:06 schreef bojaaper het volgende:[..]
Das toch geen antwoord op mn vraag
Away is er voor bedoeld dat mensen weten dat je er niet achter zit. Maar dat je zodra je terug komt kunt reageren.
quote:downloaden misschien
quote:Ah, dus er komt iemand online bij jou die jij op dat moment niet wilt spreken. Dan zeg je gewoon dat ie op moet pleuren!?
Op vrijdag 29 augustus 2003 15:06 schreef pfaf het volgende:[..]
NIET ALTIJD
quote:Jah natuurlijk, voor downloaden moet je msn aan laten staan..
Op vrijdag 29 augustus 2003 15:07 schreef mat_herben het volgende:[..]
downloaden misschien
quote:Fatsoensnormen zijn ook een vreemd begrip voor je denk ik
Op vrijdag 29 augustus 2003 15:07 schreef bojaaper het volgende:[..]
Ah, dus er komt iemand online bij jou die jij op dat moment niet wilt spreken. Dan zeg je gewoon dat ie op moet pleuren!?
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 15:08 schreef Faithz het volgende:
Ik zet hem ook op afwezig omdat ik anders de halve lijst op mn kop krijg
Online -> Ik zit achter de computer en wil eventueel wel met je praten
Bezet -> Ik zit achter de computer maar ben wat anders aan het doen, dus misschien wil ik wel niet praten
Away -> Ik zit niet achter de computer, jammer joh!
quote:Haha je bent gewoon pissed omdat jij blijkbaar iemand bent die mensen in hun MSN zetten om niet mee te praten
Op vrijdag 29 augustus 2003 15:08 schreef bojaaper het volgende:[..]
Jah natuurlijk, voor downloaden moet je msn aan laten staan..
quote:*zucht*
Ah, dus er komt iemand online bij jou die jij op dat moment niet wilt spreken. Dan zeg je gewoon dat ie op moet pleuren!?
Ik ben bezig met bijv huiswerk. Ik zet mijn MSN en ICQ op away. Niemand begint met me te chatten, dus ik heb mooi rust. MAAR ik ben wel bereikbaar voor belangrijke dingen en/of mooie vrouwen
quote:Misschien vind je het handig dat mensen makkelijk een berichtje achter kunnen laten?
Op vrijdag 29 augustus 2003 15:08 schreef bojaaper het volgende:[..]
Jah natuurlijk, voor downloaden moet je msn aan laten staan..
[Dit bericht is gewijzigd door Nevermind op 29-08-2003 15:11]
snap het eigelijk ook wel dat ze bij jou op "Afwezig" gaan
quote:*zucht*
Op vrijdag 29 augustus 2003 15:10 schreef Nevermind het volgende:[..]
Misschien vind je het handig dat mensen makkelijk een berichtje achter kunnen laten misschien?
quote:Ik snap het niet, hij zou allang door iedereen geblocked moeten zijn.
Op vrijdag 29 augustus 2003 15:10 schreef mat_herben het volgende:
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 15:10 schreef mat_herben het volgende:
quote:Ja euhm pleur dan alle mensen die toch niks boeiends te melden hebben uit je lijst...
Op vrijdag 29 augustus 2003 15:11 schreef Enemyforce het volgende:
nee een hele lijst die tegen je aan gaat praten over koetjes en kalfjes is fijn
quote:Achja, waarom makkelijk doen als moeilijk kan?
Op vrijdag 29 augustus 2003 15:11 schreef bojaaper het volgende:[..]
*zucht*
Nooit van mailen, smsen, postduif, rooksignalen gehoord zeker.. Ik zal ze wel nooit begrijpen
quote:En als ze dan wel wat interesants te zeggen hebben weer toevoegen?
Op vrijdag 29 augustus 2003 15:12 schreef bojaaper het volgende:[..]
Ja euhm pleur dan alle mensen die toch niks boeiends te melden hebben uit je lijst...
[Dit bericht is gewijzigd door sunnyboy2001 op 29-08-2003 15:13]
quote:nog beter idd
Op vrijdag 29 augustus 2003 15:11 schreef sunnyboy2001 het volgende:[..]
Ik snap het niet, hij zou allang door iedereen geblocked moeten zijn.
quote:Mailen kost meer moeite als je toch al op msn zit, smsen kost geld, postduif moet je trainen, rooksignalen zie je niet als je aan de andere kant van Nederland woont.
Op vrijdag 29 augustus 2003 15:11 schreef bojaaper het volgende:[..]
*zucht*
Nooit van mailen, smsen, postduif, rooksignalen gehoord zeker.. Ik zal ze wel nooit begrijpen
Wat snap je niet?
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 15:04 schreef kennydies het volgende:
lol, wat een topicmeestal zijn het de BrEeZaHchix die snel afwezig staan op msn...
quote:volgens mij ga jij met de verkeerde mensen om.
Ja euhm pleur dan alle mensen die toch niks boeiends te melden hebben uit je lijst...
quote:oke jij hebt gelijk!
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 15:13 schreef mat_herben het volgende:[..]
oke jij hebt gelijk!
![]()
Werkt iets makkelijker dan mailen
quote:Sarcasme.
Op vrijdag 29 augustus 2003 15:14 schreef bojaaper het volgende:[..]
quote:idd, volgens mij snapte hij me niet
Op vrijdag 29 augustus 2003 15:15 schreef sunnyboy2001 het volgende:[..]
Sarcasme.
quote:omfg denk je nou echt dat ik dat niet snapte
Op vrijdag 29 augustus 2003 15:16 schreef mat_herben het volgende:[..]
idd, volgens mij snapte hij me niet
quote:Huilie.
Op vrijdag 29 augustus 2003 15:18 schreef bojaaper het volgende:[..]
omfg denk je nou echt dat ik dat niet snapte
quote:het leek er wel op
quote:'omfg'?
quote:beter opletten dan
Op vrijdag 29 augustus 2003 15:19 schreef mat_herben het volgende:[..]
het leek er wel op
quote:De MSN tagjes he.
Op vrijdag 29 augustus 2003 15:19 schreef sunnyboy2001 het volgende:[..]
'omfg'?
Ik dacht dat Fok! een van de weinige sites was waar dit niet gebruikt werd...
quote:ja pap
Op vrijdag 29 augustus 2003 15:20 schreef bojaaper het volgende:[..]
beter opletten dan
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 15:21 schreef mat_herben het volgende:[..]
ja pap
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 15:23 schreef Sharkdoggie het volgende:
* Sharkdoggie is Away
quote:Hehe jij bent wel een makkelijk te dissen ventje zeg
Op vrijdag 29 augustus 2003 15:25 schreef bojaaper het volgende:[..]
quote:Praat jij gelijk met de mensen die online komen dan?
Punt 1.) Die functie zit er niet voor niets op.
Punt 2. Ik gebruik hem eigenlijk meerendeels om te kijken of er e-mail binnenkomt.
Sterker nog...de meeste mensen heb ik geblocked staan.Unblock ze alleen als ik ze spreken wil
quote:Da's een optie die standaard aangevinkt staat.
quote:Pffff is het nou echt zo moeilijk?
Ik kom online, zet MSN aan en chat een paar minuutjes met degene waarmee ik wil chatten. Vervolgens moet ik naar m'n werk, boodschappen doen, naar m'n vriendin of andere zaken die te maken hebben met dat enge 'real-life'.
DAT is het moment waarop ik m'n MSN op 'Away / Afwezig' zet. Als ik dat niet doe, en ik kom terug: Weet je wat ik dan aantref? 30 windootjes met:
"Hey ben je daar!"
"Hooooiii!"
"Hee hoe is het?"
"Waarom antwoord je niet?"
"Ooehoe ? Contact?"
"Ben je er wel of niet? "
En die windowtjes lieve bojaaper: DAAR heb IK nou een hekel aan! En DAAROM zet ik m'n MSN op 'Afwezig' als ik ook daadwerkelijk 'Afwezig' ben. Het is niets meer en minder dan een weerspiegeling van de werkelijkheid.
Ik durf trouwens te wedden dat jij zo'n persoon bent die ondanks de status 'afwezig' of zelfs 'bezet' door blijft lullen tegen iemand op MSN. Dat is toch wel het meest irritante wat er bestaat.
Tot zover m'n betoog ...
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 17:42 schreef Rickman_ het volgende:[..]
Pffff is het nou echt zo moeilijk?
Ik kom online, zet MSN aan en chat een paar minuutjes met degene waarmee ik wil chatten. Vervolgens moet ik naar m'n werk, boodschappen doen, naar m'n vriendin of andere zaken die te maken hebben met dat enge 'real-life'.
DAT is het moment waarop ik m'n MSN op 'Away / Afwezig' zet. Als ik dat niet doe, en ik kom terug: Weet je wat ik dan aantref? 30 windootjes met:
"Hey ben je daar!"
"Hooooiii!"
"Hee hoe is het?"
"Waarom antwoord je niet?"
"Ooehoe ? Contact?"
"Ben je er wel of niet? "En die windowtjes lieve bojaaper: DAAR heb IK nou een hekel aan! En DAAROM zet ik m'n MSN op 'Afwezig' als ik ook daadwerkelijk 'Afwezig' ben. Het is niets meer en minder dan een weerspiegeling van de werkelijkheid.
Ik durf trouwens te wedden dat jij zo'n persoon bent die ondanks de status 'afwezig' of zelfs 'bezet' door blijft lullen tegen iemand op MSN. Dat is toch wel het meest irritante wat er bestaat.
Tot zover m'n betoog ...
quote:wij snappen elkaar
Op vrijdag 29 augustus 2003 15:02 schreef Virus3000 het volgende:
away rulez
away moet gewoon, kan je lekker zelf beslissen of je tegen iemand gaat praten
bijvoorbeeld tegen zulke lamballen als de TS
quote:O ja, das ook een leuke, als ik ff wat ga eten, en er is niemand online, zet ik hem gewoon daarop, zelfs al is het voor het avondeten.
Op vrijdag 29 augustus 2003 18:56 schreef belanov het volgende:
heb 'm altijd op 'out to lunch' staan, vind dat koffiekopje bij trillian zo leuk...
quote:nee, wij zijn rijk
Op vrijdag 29 augustus 2003 18:58 schreef Brett-Anderson het volgende:
Zijn jullie niet bang voor het hoge electraverbruik?
ok ik ben niet altijg weg als ik afwezig sta, maar tis toch we zeker wel een hint dat ik ff niet wil praten
okok, en zijn ook uitzonderingen natuurlijk, met sommige mensen wil ik altijd praten... maar daar begin ik zelf ook gesprek mee.
quote:misschien heb je berichten als je thuis bent? ik neem nooit de moeite om iemand te mailen als ik diegene iets wil laten weten via msn maar die persoon is er niet.
kortom: jankhoer!
quote:Je kent me nieteens slet, hou dan ook je bek over mij.
Op vrijdag 29 augustus 2003 17:42 schreef Rickman_ het volgende:[..]
En die windowtjes lieve bojaaper: DAAR heb IK nou een hekel aan! En DAAROM zet ik m'n MSN op 'Afwezig' als ik ook daadwerkelijk 'Afwezig' ben. Het is niets meer en minder dan een weerspiegeling van de werkelijkheid.Ik durf trouwens te wedden dat jij zo'n persoon bent die ondanks de status 'afwezig' of zelfs 'bezet' door blijft lullen tegen iemand op MSN. Dat is toch wel het meest irritante wat er bestaat.
Tot zover m'n zielige reply
quote:Oh dus jij bent zo'n zielige loser die zit te wachten op berichten, omdat je geen vrienden hebt!?
Op vrijdag 29 augustus 2003 19:30 schreef DiviNe- het volgende:[..]
misschien heb je berichten als je thuis bent? ik neem nooit de moeite om iemand te mailen als ik diegene iets wil laten weten via msn maar die persoon is er niet.
kortom: jankhoer!
quote:nee...het punt is juist dat jij dat wel bent, en de mensen zoals Divine laten het aanstaan en zien wel of er wat aankomt
Op vrijdag 29 augustus 2003 23:36 schreef bojaaper het volgende:[..]
Oh dus jij bent zo'n zielige loser die zit te wachten op berichten, omdat je geen vrienden hebt!?
ik heb een hekel aan die gasten in mn msn die zoiets sturen :
erg irritant, vooral als ik in mn naam heb staan dat ik op school ben oid
Als ik op 'bezet' sta, kunnen mensen 'roepen' wat ze willen, antwoord krijgen ze niet.
Als ik op 'afwezig' sta, ben ik er vaak wel, maar dan voel ik me tenminste niet verplicht om iedereen (meteen) antwoord te geven.
Wat dat betreft is ICQ veel beter...... met invisible e.d. Je kan bij MSN wel op 'offline weergeven' gaan staan, maar dan kan je meteen niemand berichten sturen .
MSN sucks . Alleen er is gewoon bijna niemand die ICQ gebruikt tegenwoordig
.
quote:Er bestaat wel een msn met de optie om tegen mensen te praten in invisible modus. Helaas heeft die versie wel een gare lay-out.
Op zaterdag 30 augustus 2003 00:42 schreef Miss_Amara het volgende:
* Miss_Amara staat ook bijna altijd op afwezig.
Als ik op 'bezet' sta, kunnen mensen 'roepen' wat ze willen, antwoord krijgen ze niet.
Als ik op 'afwezig' sta, ben ik er vaak wel, maar dan voel ik me tenminste niet verplicht om iedereen (meteen) antwoord te geven.
Wat dat betreft is ICQ veel beter...... met invisible e.d. Je kan bij MSN wel op 'offline weergeven' gaan staan, maar dan kan je meteen niemand berichten sturen
.
MSN sucks
. Alleen er is gewoon bijna niemand die ICQ gebruikt tegenwoordig
.
Als ik er wel ben, sta ik of op busy, of op online. Mensen die zomaar of niks tegen me gaan praten heb ik niet in mijn lijst staan.
Daarbij komt nog dat msn altijd automatisch inlogt, en je lang niet altijd wilt chatten, daarom zullen veel mensen hem op away zetten. Wat er dan zo irritant is an de mensen snap ik niet, het is namelijk meer moeite om niet in te loggen, dan om op away te staan.
quote:euhm.. nee
Op vrijdag 29 augustus 2003 23:36 schreef bojaaper het volgende:[..]
Oh dus jij bent zo'n zielige loser die zit te wachten op berichten, omdat je geen vrienden hebt!?
jij bent zo'n zielige loser die geen betere reden weet om een topic te openen dan een afwezigheidsstatus op een chatprogramma... ga mij nou maar niet beoordelen zonder enige kennis van zaken, daar ben je veel te oud voor..
ik hoop dat je hier nog op gaat reageren..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |