RIP
quote:'Drop It'
Op woensdag 27 augustus 2003 23:31 schreef TheFrankey het volgende:
kan iemand misschien wat nummers opnoemen. De naam zegt me wel wat, Maar misschien met de nummers wat meer.RIP
quote:Dan denk ik: je hoeft niet te reageren.
Ik heb nog nooit van die hele droppy gehoord. Uit de reacties begrijp ik dat het hier om hardcore decibells gaat toch he? Nou R.I.P. Ik wacht met smart af wanneer de kat van de achterbuurvrouw van de zus van de kennis van mijn achterneef ook het Fok!Forum haalt
CAAAAAAAATSCAAAAAAAAAAAAAAAANNNN!!!!!!!!!!!!!!!!
Voor de mensen die de set hebben. 25e minuutje. Party People from holland.. make some noice..
:terrorbounce: (25.46 om precies te zijn)
Dat is het Hardcore Gevoel!!
quote:ff droppen in feedback dus...
Op donderdag 28 augustus 2003 00:08 schreef klnvntrbyt het volgende:
Een Frontpage reactie:
[..]Dan denk ik: je hoeft niet te reageren.
Wat oude nummers die op thunderdome staan zijn o.a.
Motherfuckers Ypou're gonna die (Thunderdome 5 CD1 Nummer 11)
Hardcore (Thunderdome 6 CD1 Nummer 2)
quote:'Drop it', toch?
Op donderdag 28 augustus 2003 00:26 schreef Disorder het volgende:
Hoe heet dat nummer ook al weer met, dacht ik, de stem van Michael Douglas in de intro. "Aaahh Jesus.."
Wat een prachtig nummer is dat. Jammer dat hij zo aan z'n einde moet komen. Ik heb erg veel genoten van z'n muziek.
HARDCORE!
godverdomme zeg....
ik ken weinig betere herinneringen uit die tijd dan in de Buk Buk in Heiloo tijdens een concert van Peter Paul op het podium uit mn dak gaan...
Peter Paul bedankt
3 Steps Ahead was
LAAT ZE BEUKEN DAARBOVEN !!!!
quote:Dropt it
Hoe heet dat nummer ook al weer met, dacht ik, de stem van Michael Douglas in de intro. "Aaahh Jesus.."
Wat een prachtig nummer is dat. Jammer dat hij zo aan z'n einde moet komen. Ik heb erg veel genoten van z'n muziek.
de grote hit van 3 steps ahead en tevens een van de grootste hardcore hits ooit..
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 28-08-2003 09:07]
R.I.P. 3 steps !!
Peter, dank je wel voor al die fijne tijd die ik op je nummers en contact met je heb mogen beleven. Thunderdome till we die.
R.I.P.
Sterkte aan familie, kennissen en vrienden
Peter Paul Pigmans aka 3 steps ahead
quote:dat is dus "drop it"
quote:Mooi, erg mooi.
Op donderdag 28 augustus 2003 12:00 schreef MikeyMo het volgende:
[afbeelding]
Dat Paul is overleden is gewoon kut, niet meer en niet minder. Hij leed al een tijd aan kanker dus.. }:.
Maar uit respect toch een beetje mijn icoon aangepast .
luistert nog een keer Paint it black
De opbrengst moet dan natuurlijk ook gaan naar het Ronald McDonald Kinderfonds
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |