"We worden er gek van" vertellen enkele omwonenden. "Vroeger zag je hier nooit alcoholcontroles, tegenwoordig staan ze op de meest iodote momenten van de dag met blaaspijpjes langs de kant. Allemaal ind e buurt vn het huis van Brandsteder en aan de andere kant van de Loosdrechtse Plassen, bij zijn huis in Breukelveen."
Volgens een brigradier van de politie hebben ze de jacht op hem geopend omdat hij een publiek figuur is en dus een voorbeeldfunctie heeft.
Verschillende direct omwonenden melden dat de presentator de laatste tijd vaak in een taxi wordt gesignaleerd.
Arme Ron, hoeveel zal hij nou al afgeblazen hebben? Hou zou wel een mooi liefdeskoppel kunnen vormen met Katja S.
quote:Zou Katja S. em dan onderschijten? Daar schijnt Ron opgewonden van te raken.
Arme Ron, hoeveel zal hij nou al afgeblazen hebben? Hou zou wel een mooi liefdeskoppel kunnen vormen met Katja S
Hehehe,
Laat ze maar lachen.
fout rtl4 en sbs6 kijkend publiek dient afgeschoten te worden
Zou dat echt zo zijn??? Dat ze voor 1 persoon meer postten in die buurt??
quote:ze zijn eerder pissed dat ze in hun rustige buurtje tegenwoordig om de haverklap aan de kant worden gezet en moeten blazen, net als het burgervolk
Op woensdag 27 augustus 2003 11:25 schreef ROLLENDE_BABBA het volgende:
waar zijn die buren nou bang voor? Dat ze zelf gepakt worden met te veel drank op achter het stuur?
quote:das echt flauw, hahahaha
Op woensdag 27 augustus 2003 11:18 schreef MikeyMo het volgende:Volgens een brigradier van de politie hebben ze de jacht op hem geopend omdat hij een publiek figuur is en dus een voorbeeldfunctie heeft.
quote:De politie heeft ook een voorbeeld functie. Laten zij die eens naar behoren vullen i.p.v. een alcoholcontrole om één iemand te pakken omdat hij bekend is. Ga boeven vangen zou ik zeggen of ga controleren bij uitgaansgelegenheden ofzo.
Op woensdag 27 augustus 2003 11:18 schreef MikeyMo het volgende:
Volgens een brigradier van de politie hebben ze de jacht op hem geopend omdat hij een publiek figuur is en dus een voorbeeldfunctie heeft.
Dan zouden ze toch wel eerder bij Katja S. voor de deur gaan staan dan bij Ron B. . Die man heeft echt geen enkele voorbeeldfunctie meer hoor.
quote:Tuurlijk wel. Ron "Bruintje de Beer" Brandsteder is het icoon van de nederlandse Scat-scene !
Op woensdag 27 augustus 2003 11:40 schreef calvobbes het volgende:
Dan zouden ze toch wel eerder bij Katja S. voor de deur gaan staan dan bij Ron B. . Die man heeft echt geen enkele voorbeeldfunctie meer hoor.
quote:Katja is gepakt, Ron niet (of kwam er onderuit).
Op woensdag 27 augustus 2003 11:40 schreef calvobbes het volgende:
Mag ik even niks van dit verhaal geloven!?!?!?Dan zouden ze toch wel eerder bij Katja S. voor de deur gaan staan dan bij Ron B. . Die man heeft echt geen enkele voorbeeldfunctie meer hoor.
en waarom zou je het niet geloven, ik zuig het niet uit m'n duim hoor.
quote:bron = Telegraaf
Op woensdag 27 augustus 2003 11:45 schreef MikeyMo het volgende:en waarom zou je het niet geloven
quote:Heb ik iets (gelukkig?) gemist?
Op woensdag 27 augustus 2003 11:44 schreef Pikkebaas het volgende:[..]
Tuurlijk wel. Ron "Bruintje de Beer" Brandsteder is het icoon van de nederlandse Scat-scene !
quote:Ja, ik ben nu ook nieuwsgierig.
Op woensdag 27 augustus 2003 11:48 schreef Henk-Wim het volgende:[..]
Heb ik iets (gelukkig?) gemist?
quote:als je het daarom al niet gelooft...
Op woensdag 27 augustus 2003 11:48 schreef calvobbes het volgende:[..]
bron = Telegraaf
quote:Tja, hoe zou dat nou komen
Op woensdag 27 augustus 2003 12:03 schreef MikeyMo het volgende:als je het daarom al niet gelooft...
quote:Ha, ik heb in mijn studententijd zaterdags in een kiosk gestaan. Op zaterdag worden er veel extra Telegraafs verkocht vanwege de auto-advertenties. Mijn standaardvraag was: "Wilt U er een tasje omheen of durft U er zo mee over straat?"
Op woensdag 27 augustus 2003 12:06 schreef calvobbes het volgende:[..]
Tja, hoe zou dat nou komen
quote:Inderdaad, calvobbes. Straks ga je nog zeggen dat je iets niet gelooft omdat het in de Party staat!
Op woensdag 27 augustus 2003 12:03 schreef MikeyMo het volgende:[..]
als je het daarom al niet gelooft...
quote:Ik kan me voorstellen dat je daar niet echt blij van wordt. Ik ben nog nooit gecontroleerd op alcohol.
Op woensdag 27 augustus 2003 11:27 schreef MikeyMo het volgende:[..]
ze zijn eerder pissed dat ze in hun rustige buurtje tegenwoordig om de haverklap aan de kant worden gezet en moeten blazen, net als het burgervolk
Voor de duidelijkheid: Ik woon in Den Haag (laakkwartier, achter HS) en ben regelmatig 's avonds (vooral in 't weekend) op de weg te vinden.
quote:er is een verschil tussen een roddelblad en 's lands grootste ochtendkrant (althans, ik eemde dat ze de grootste waren, correct me if I'm wrong)
Op woensdag 27 augustus 2003 14:05 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Inderdaad, calvobbes. Straks ga je nog zeggen dat je iets niet gelooft omdat het in de Party staat!
quote:Ja de ene verspreid dagelijkse roddels en opgeklopte (sensatie)-verhalen en de andere doet dat één keer per week.
Op woensdag 27 augustus 2003 15:20 schreef MikeyMo het volgende:er is een verschil tussen een roddelblad en 's lands grootste ochtendkrant
Vreseselijk zeg. even stoppen en blazen.
Je moet wat te klagen hebben in zulke buurten.
quote:volgens mij publiceert de telegraaf gewoon nieuws net als elke andere krant, alleen de vormgeving is voornamelijk anders.
Op woensdag 27 augustus 2003 18:39 schreef calvobbes het volgende:[..]
Ja de ene verspreid dagelijkse roddels en opgeklopte (sensatie)-verhalen en de andere doet dat één keer per week.
Maar goed, showbiz verhalen publiceren wil natuurlijk niet zeggen dat ze onwaar zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |