Geweldig nummer met een geweldige videoclip
ik hoop dat er nog een aflevering komt met EMF...
quote:Nou, EMF zijn we nog niet vanaf. Hoorde vanavond in het popnieuws dat ze weer gaan optreden, er komt een best of album met 2 nieuwe nummers.
Op 21 maart 2001 23:53 schreef DIGGER het volgende:
En ook gewoon een hele gave serie, deze serie over 1 dags vliegen...ik hoop dat er nog een aflevering komt met EMF...
Dit seizoen gaat het over eendagsvliegen waarvan ik in een aantal gevallen nog nooit had gehoord. Pas wanneer ik een nummer ken vind ik het leuk. Als King komt ga ik zeker kijken!
Hier is al een topic over in Muziek trouwens:
Voor de liefhebbers, niet vergeten 20.30 uur
King - Love and Pride
EMF had meer dan één hit...
quote:Ja shit, ik zette 'm er pas op toen de aftiteling al was begonnen
Op 27 maart 2001 13:29 schreef Meister het volgende:
Leuke aflevering want nog steeds een leuk nummer, ondanks die enge Paul King.
Volgende week Love is All van Roger Glover! Erg leuk nummer en een geweldig leuke clip.
quote:Pfffff als je dat 'I believe' een hit wilt noemen. het gaat erom in de serie dat sommige bands ms wel meerdere hitjes gehad hebben, maar dat 1 er zo met kop en schouders bovenuit stak dat bij het noemen van die bandnaam > 90% gewoon meteen die hit opnoemt en dat dat ook gewoon nog de enige hit is die je af en toe nog op de radio hoort. King had naast 'Love and pride' nl ook nog wel een paar bescheiden hitjes, maar wie herinnert zich die? En wanneer hoor je die nog ooit op de radio?
Op 27 maart 2001 13:29 schreef Meister het volgende:
Leuke aflevering want nog steeds een leuk nummer, ondanks die enge Paul King.EMF had meer dan één hit...
Volgende week ook leuk, 'Love is all'. Dat is dan geloof ik aflevering 8 uit de serie van 13, benieuwd wat er verder nog komen gaat.
quote:
Op zondag 11 februari 2001 13:35 schreef Don het volgende:
maandag Ned 3 om 20:30:
Nieuwe 13-delige serie van Single Luck, dat prachtige programma over one hit wonders.Afl. 1. De groep Unit Four Plus Two, die in 1965 een hit scoorde met het nummer Concrete& clay.
Maandagavond, Ned 3: SINGLE LUCK
Daar verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |