4 films??
heeft iemand meer info over deze release?
is idd japanse versie
quote:dat zijn toch 3 films?
Op maandag 25 augustus 2003 20:53 schreef dethoom het volgende:is idd japanse versie
quote:er is een 4 dvd box, en er is ring 0 1 en 2.
Op maandag 25 augustus 2003 20:53 schreef dethoom het volgende:
ik vind em klote.... was bij deel 1 en 2 in slaap gevallen.... ring 0 lijkt me weinig toevoeging hebben .is idd japanse versie
Edit : duh, en de amerikaanse verfilming erbij.
quote:Bullshit, de VS versie heeft er niets mee te maken!
Op maandag 25 augustus 2003 20:54 schreef Piro het volgende:
Edit : duh, en de amerikaanse verfilming erbij.
zucht:
je hebt
Ring 0 : Birthday
Ring 1 : videotape 1
Ring 2 : videtape deel 2
Ring 3 : Rasen
4 dvd's dus, en ja het is de orginele japanse versie.
slotje
[Dit bericht is gewijzigd door deantoine op 25-08-2003 20:59]
Tis ook altijd hetzelfde. De mensen die de film initieel gekocht hebben en de filmmaatschappij er flink aan hebben laten verdienen, die worden weer eens belazerd doordat men een paar maanden later een chique versie uitbrengt. Oftewel: de echte fans worden weer eens genaaid ... grrrrrr
Voorbeelden uit het recente verleden waarmee ik hetzelfde heb gehad: Carrie, Shrek, X-Men, Lain en zo kan ik nog wel een stel titels opnoemen ... grrrr
quote:Nee joh, die kost los al meer dan deze 4 bij elkaar
Op maandag 25 augustus 2003 20:54 schreef Piro het volgende:Edit : duh, en de amerikaanse verfilming erbij.
quote:tja, moet je ook niet opnieuwd dvd's kopen waarvan je de film al hebt
Op maandag 25 augustus 2003 20:59 schreef Weakling het volgende:
Geen info ... maar ik word daar weer wel beetje treurig en kwaad van ... maar goed ... ik ben ook slaaf van het consumerisme, dus koop ik maar voor de derde keer deze films als er leuke nieuwe extraas bij zitten of het beeld opgepoetst is of iets dergelijks ...Tis ook altijd hetzelfde. De mensen die de film initieel gekocht hebben en de filmmaatschappij er flink aan hebben laten verdienen, die worden weer eens belazerd doordat men een paar maanden later een chique versie uitbrengt. Oftewel: de echte fans worden weer eens genaaid ... grrrrrr
Voorbeelden uit het recente verleden waarmee ik hetzelfde heb gehad: Carrie, Shrek, X-Men, Lain en zo kan ik nog wel een stel titels opnoemen ... grrrr
quote:nou rustig
Op maandag 25 augustus 2003 20:58 schreef deantoine het volgende:
zucht:je hebt
Ring 0 : Birthday
Ring 3 : Rasen4 dvd's dus, en ja het is de orginele japanse versie.
slotje
Staan er ook extra's op de dvd's ??
quote:Mjah ... daar heb je op zich wel gelijk in natuurlijk ... maar ben een extraas junkie ... ik voel me dan echt bekocht als ik thuis een mindere versie heb liggen ...
Op maandag 25 augustus 2003 21:00 schreef MikeyMo het volgende:[..]
tja, moet je ook niet opnieuwd dvd's kopen waarvan je de film al hebt
quote:Alleen wat trailers en foto's, maar wat verwacht je anders voor 20 euro als je al 4 complete films krijgt...
Op maandag 25 augustus 2003 21:19 schreef Zapper het volgende:
Op dat plaatje zo te zien geen extra'sJammer.
Ring 1:
Ring 2:
Ring 0:
Ring Spiral:
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 21:31 schreef Tain het volgende:
ff het plaatje vergroot en de specs proberen te lezen:
krijg toch wel zin om die box te bestellen
quote:Geen Slotje aangezien je het verkeerd zegt...... Ring 3 is eigenlijk het originele deel 2 wat door een ander team is gemaakt alleen was deze zo slecht dat hetzelfde team alsnog een ring 2 maakte (er zijn dus 1 + 1= 2 delen van ring 2
Op maandag 25 augustus 2003 20:58 schreef deantoine het volgende:[..]
Bullshit, de VS versie heeft er niets mee te maken!
zucht:
je hebtRing 0 : Birthday
Ring 3 : Rasen
4 dvd's dus, en ja het is de orginele japanse versie.
slotje
[Dit bericht is gewijzigd door AntiChrist op 25-08-2003 23:06]
* dethoom vindt er geen hol aan
zo neen, vertel mij es wat jullie er dan zo goed aan vinden? (zowel japanse als amerikaanse versie)
quote:En omdat jij er niks aan vindt moet de rest er ook niks aan vinden? Zo klinkt het wel tenminste. Ik vind de Japanse versie erg goed en de USA versie ook niet slecht. De redenen waarom ik en anderen deze films wel leuk hebben gevonden kun je terug vinden in de tig andere Ring topics hier op dit forum. Veel leesplezier
Op dinsdag 26 augustus 2003 00:57 schreef dethoom het volgende:
is 'the Ring' niet zo'n film die iedereen zogenaamd goed moet vinden, maar waar eigenlijk geen hol aan is?* Weakling vindt er geen hol aan
zo neen, vertel mij es wat jullie er dan zo goed aan vinden? (zowel japanse als amerikaanse versie)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |