quote:ze doet het zelf hoor, een of 2 pillen op een avond moet genoeg zijn om je de nacht door te klrijgen. Iedereen moet weten dat 11 pillen met mdma erin niet het slimste is wat je kan doen...
Op maandag 25 augustus 2003 08:26 schreef alki het volgende:
Toevallig werk ik bij die discotheek waar dat gebeurd is. En vrienden van dat meisje verklaarden zelfs dat er 11 had gehad. En dat zijn echt geen grappen als zoiets gebeurd
quote:Tuurlijk daar geef ik je ook groot gelijk in. Is idd haar eigenschuld ja vind ik dan. T Probleem is alleen dat ze nog zo jong is/was
Op maandag 25 augustus 2003 08:27 schreef MikeyMo het volgende:[..]
ze doet het zelf hoor, een of 2 pillen op een avond moet genoeg zijn om je de nacht door te klrijgen. Iedereen moet weten dat 11 pillen met mdma erin niet het slimste is wat je kan doen...
quote:en die 'vrienden' stonden er bij en keken er naar..
Toevallig werk ik bij die discotheek waar dat gebeurd is. En vrienden van dat meisje verklaarden zelfs dat er 11 had gehad. En dat zijn echt geen grappen als zoiets gebeurd
tja, treurig, eigen schuld, dikke bult zou je zeggen.
tijd om de legitimatieplicht in te voeren, denk ik.
quote:Das net zo dom, als het spoor oversteken als de bomen naar beneden zijn. Met zulke mensen heb ik niet veel medelijden, met de ouders des te meer.
Op maandag 25 augustus 2003 08:22 schreef The_Watcher het volgende:
Ik hoor net op de radio dat het meisje van 15 die van het weekend is overleden door het gebruik van XTC niet 1 maar wel 8 pillen heeft geslikt!!! DEBIEL!!!
quote:yeah right.
Op maandag 25 augustus 2003 08:32 schreef Maidenfan het volgende:
zouden beter beetje voorlichting geven over drugs. waarschijnlijk wist ze gewoon niet dat 8 pillen veel te veel was
quote:Helemaal mee eens.
Op maandag 25 augustus 2003 08:31 schreef Pikkebaas het volgende:
iemand wel eens van Darwin gehoord ?? Evolutie enzo ?? Dat de dommen en ongeschikten vanzelf uit de genenpoel gaan ??
quote:dan heb je dat verkeerd gehoord, want het waren 11 pillen binnen 1 uur, dat heeft ze tegen haar vrienden gezegt, voordat ze naar de ehbo ging
Op maandag 25 augustus 2003 08:22 schreef The_Watcher het volgende:
Ik hoor net op de radio dat het meisje van 15 die van het weekend is overleden door het gebruik van XTC niet 1 maar wel 8 pillen heeft geslikt!!! DEBIEL!!!
quote:Ze is zelfs niet door haar vrienden naar de ehbo gebracht, ze was haar vrienden kwijtgeraakt op het feest.
met 11 pillen is dat ook geen wonder dat je mensen kwijtraakt
quote:Ja idd want die ouders wisten niet dat ze op de Party was.
Op maandag 25 augustus 2003 08:30 schreef mhr-zip het volgende:[..]
Das net zo dom, als het spoor oversteken als de bomen naar beneden zijn. Met zulke mensen heb ik niet veel medelijden, met de ouders des te meer.
quote:Op de radio die ik op heb werd gemeld dat het er 8 waren, anyway veel te veel, ik kan zoiets echt niet begrijpen!!
Op maandag 25 augustus 2003 08:35 schreef danielluh het volgende:[..]
dan heb je dat verkeerd gehoord, want het waren 11 pillen binnen 1 uur, dat heeft ze tegen haar vrienden gezegt, voordat ze naar de ehbo ging
quote:En dat is gaaf, omdat...?
Op maandag 25 augustus 2003 08:35 schreef danielluh het volgende:[..]
want het waren 11 pillen binnen 1 uur,
Vraag me af of hij die nacht anders had overleefd.
Heel, heel stom van dat meisje wel zielig voor dr ouders.
quote:zullen ze toch nooit om vragen als het er is...
Op maandag 25 augustus 2003 08:30 schreef milagro het volgende:[..]
en die 'vrienden' stonden er bij en keken er naar..
tja, treurig, eigen schuld, dikke bult zou je zeggen.
tijd om de legitimatieplicht in te voeren, denk ik.
quote:Feitelijk geef je daar dus mee aan dat je het legitiem vind om dat soort spullen te gebruiken in jouw disco.
Op maandag 25 augustus 2003 08:29 schreef alki het volgende:[..]
Tuurlijk daar geef ik je ook groot gelijk in. Is idd haar eigenschuld ja vind ik dan. T Probleem is alleen dat ze nog zo jong is/was
Aan de andere kant: alsze zeggen dat ze een nachtje bij een vriendinnetje gaan slapen...
quote:ms niet, maar dan kan je tenminste die tent aanklagen.
Op maandag 25 augustus 2003 08:42 schreef BobRooney het volgende:[..]
zullen ze toch nooit om vragen als het er is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |