abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 augustus 2003 @ 16:36:39 #1
19134 geursel
"Sailing Home"
pi_12679707
Wie heeft het gezien? Op MTV, voortaan elke vrijdag om 21.00u en op zaterdag 21.00u de herhaling, The Trip. 4 gasten verdeeld in 2 koppels. Het ene koppel moet in de Noordkaap beginnen en dan naar Spanje, het andere koppel de omgekeerde weg. Dit zonder geld (behalve een noodrantsoen van 250 euro) en binnen 3 weken. Eerste aflevering was zeer de moeite waard. Een wereld van verschil tussen de cultuur in de Noordkaap en de cultuur in Spanje daar. O ja, m'n neef doet er in mee (Steffen)
Koude tosti's.... Brrrr....
pi_12692121
Waar ken ik die gast in dat groene shirt ook alweer van? Hij presenteert toch ook dingen of niet?
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 00:48:57 #3
19134 geursel
"Sailing Home"
pi_12719444
mjah, da's Co. heeft een tijdje voor Veronica gewerkt als presentator... is dik geflopt toen
pi_12721306
Tja De Trip. Ik vind het echt goed om te zien, meer des MTV's. Als jet het hebt over programma's die de laatste tijd op tv zijn dan vind ik dit toch wel redelijk briljant. Best wel heftig zo'n reisje om te maken.
Het is ook mooi gemaakt en de muziek vind ik goed al mag het geluid af en toe wel beter. DAn zijn die kleine dv-tjes nog niet perfect :-)

Die Steffen kan wel vloeken....

dinsdag 26 augustus 2003 @ 12:05:14 #5
19134 geursel
"Sailing Home"
pi_12725770
Idd.. af en toe zou hij z'n kop moeten houden of iets "subtielere" woorden gebruiken. Maar idd, een heel relaxed programma en ik geloof dat Giel (Chiel?) Beelen de Voice over doet. Zeker grappig
pi_12738109
Heeft die Steffen niet ook bij Veronica iets gedaan? Zo'n Jack-Ass wannabe serie, dacht ik.
  woensdag 27 augustus 2003 @ 20:24:28 #7
19134 geursel
"Sailing Home"
pi_12765871
Jup, De Pulpshow.... was al een heeeeel oud idee en voordat ze op veronica kwamen, hadden ze ook al heel veel shotjes gemaakt. Jammer dat het idee pas zo laat op TV kwam, omdat ze werden afgeschilders als Jackass wannabe. Maar er zat naar mijn mening genoeg variatie in, vooral dat gekut in de supermarkten Heb zelf ook een shotje meegespeeld, als hooligan in stadion Den Bosch (De Vliert) Was erg vet.
pi_12817750
ik heb het ook gezien vandaag echt wel humor

alleen hoe heet dat liedje dat ze gebruiken voor dat programma
ik heb het eerder gezien het ligt op het puntje van me tong
maar kan er ff niet op komen 8(
iemand?

vrijdag 29 augustus 2003 @ 22:05:32 #9
19134 geursel
"Sailing Home"
pi_12818441
Sorry... weet het niet zeker, maar uuhmm.. geloof van queens of the stoneage.. kan dat??
pi_12824278
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 22:05 schreef geursel het volgende:
Sorry... weet het niet zeker, maar uuhmm.. geloof van queens of the stoneage.. kan dat??
hehe dat dacht ik ook ja, maar hoe het nummer zelf :/
pi_12831606
The white stripes - 7 nation army geloof ik
Ik vind het een erg leuk programma
  zaterdag 30 augustus 2003 @ 20:38:25 #12
19134 geursel
"Sailing Home"
pi_12835710
Thnx dude! Een vette plaat, beetje Rolling Stones achtig
pi_12836936
ik vind de laatste jaren dat MTV's programma's waar andere dingen dan muziek voorop staan (ook veel muziekprogramma's, maar dat even ter zijde) achteruitgaan... ook dit programma.
pi_12843996
Wel jammer dat ze (deze aflevering?) mad world van gary jules gebruikten op momenten dat dit mooie nummer niet gebruikt mag worden!
pi_12906221
The Trip.... ik vind toch dat MTV lef toont om dit uit te zenden. Ik heb nu twee afleveringen gezien en het lijkt met niet echt dat die jongens zich laten sturen.

Ze filmen alles zelf en op de aftiteling zie ik ook niet dat er een redactie op zit. Ben benieuwd of ze het zelf ook in elkaar zetten. Als dat zo is dan snap ik ook wel dat al die vloeken erin zitten. Niet dat ik het leuk vindt maar wel goed dat het kan.

Ik vind wel dat MTV de laatste tijd aanwezig is.... juist de programma's als The Osbournes maar ook Mash en Punk'd zijn erg ok. Daarnaast zag ik zelfs Nederlandse grappige filmpjes.....NET ALS VROEGER.
Nu Ray Cookes nog...of Marcel van Thilt...

pi_12908854
Tof programma

Weer eens een beetje wat nieuws en toch ook weer leuk en origineel

btw. Hoop dat degene van Noord naar Zuid winnen

O+ BlaBlub O+
pi_12909973
quote:
Op woensdag 3 september 2003 04:12 schreef neggix het volgende:
btw. Hoop dat degene van Noord naar Zuid winnen
Die krijgen tot nu toe wel veruit het meeste voor elkaar, dus dat zit er dik in
  woensdag 3 september 2003 @ 09:28:07 #18
18875 BDisOKE
Spend some quality time...
pi_12910006
oke de muziek word wat minder, maar dit vind ik dan wel weer een leuk programma, heb het al 1 of 2 keer gekeken nu!
with a demon of mine...
BDisOKE.nl mijn werk
Mijn games...
pi_12911601
Vond het wel apart.

Commentaar van Beelen is erg leuk.

While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_12913825
ik zag t gister toevallig

ik dacht 'wtf? pulpshow = back? '
ik was grooooote fan van pulpshow

vooral steffen en flip

en nu zitten ze hier ook in dussuh

* Marjoow zag flip in eindhoven

pi_12916213
quote:
Op woensdag 3 september 2003 09:24 schreef Stranger het volgende:

[..]

Die krijgen tot nu toe wel veruit het meeste voor elkaar, dus dat zit er dik in

- Heb je een gratis kamer
* Ja, maar dan moet je ff wat goeds zeggen over het hotel

O+ BlaBlub O+
pi_12978894
erg gaaf programma, alleen soms wel een beetje hopeloze jongens hoor. elke keer als ze een lift van een meid krijgen; 'gaan jullie spanjaarden gauw neuken na een date?' 'jij bent toch 29?'(was ze 41) en elke keer gezeur over neuken... duh, hoe hopeloos bén je
  zaterdag 6 september 2003 @ 12:57:17 #23
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_12979524
Het team van Steffen moet winnen!

Die Rogier is wel zo'n verwaande kakker niet normaal.

"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
pi_12979714
ik vind die tegenstellingen ook zo leuk, waar het andere duo in uitblinkt en alles voor elkaar krijgt lukt het andere duo totaaaaaaaaal niet. Ik blijf erbij dat het door hun uiterlijk komt de een ziet eruit als een skinhead en de andere als een -heb al 4 dagen gefeest in Roskilde-.

Wat een ONZIN ook om maar voor de deur te wachten totdat die 'vage kennis' misschien terugkwam van het stappen zodat ze daar konden overnachten! Ooh please je gaat daar niet voor Jan Lul tot smorgensvroeg in een stoeltje half dood te liggen wachten. Losers. Echt creatief zijn ze niet en het ontbreekt ze aan socialiteit om iets voor elkaar te krijgen omdat er geen -dank-je-wel met service smile er vanaf komt. Zit me dood te ergeren aan dat Jack Osbourne gedoe.

Kanslozen.

Als hier al eens iets nieuws te lezen is, is het gelukkig nooit echt veel en meestal ook nog totaal onbelangrijk. Voor mijn soort mensen een hele toffe site dus
pi_12982612
hahaha! Deze shit is echt TE gaaf
Die jongens van de noordkaap krijgen werkelijk alles voor elkaar! Echt cool om te zien, ook al moet dat gezeik over neuken wel is een keer ophouden.

Maar zeker leuk programma! Dit zou ikzelf wel eens willen doen eigenlijk, wie gaat er mee?

Liberty is the souls right to breathe. If the soul can't take a long hard breath laws are girded too tight. Without liberty, man is a syncope.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')