Die Steffen kan wel vloeken....
alleen hoe heet dat liedje dat ze gebruiken voor dat programma
ik heb het eerder gezien het ligt op het puntje van me tong
maar kan er ff niet op komen 8(
iemand?
quote:hehe dat dacht ik ook ja, maar hoe het nummer zelf :/
Op vrijdag 29 augustus 2003 22:05 schreef geursel het volgende:
Sorry... weet het niet zeker, maar uuhmm.. geloof van queens of the stoneage.. kan dat??
Ze filmen alles zelf en op de aftiteling zie ik ook niet dat er een redactie op zit. Ben benieuwd of ze het zelf ook in elkaar zetten. Als dat zo is dan snap ik ook wel dat al die vloeken erin zitten. Niet dat ik het leuk vindt maar wel goed dat het kan.
Ik vind wel dat MTV de laatste tijd aanwezig is.... juist de programma's als The Osbournes maar ook Mash en Punk'd zijn erg ok. Daarnaast zag ik zelfs Nederlandse grappige filmpjes.....NET ALS VROEGER.
Nu Ray Cookes nog...of Marcel van Thilt...
Weer eens een beetje wat nieuws en toch ook weer leuk en origineel
btw. Hoop dat degene van Noord naar Zuid winnen
quote:Die krijgen tot nu toe wel veruit het meeste voor elkaar, dus dat zit er dik in
Op woensdag 3 september 2003 04:12 schreef neggix het volgende:
btw. Hoop dat degene van Noord naar Zuid winnen
Commentaar van Beelen is erg leuk.
ik dacht 'wtf? pulpshow = back? '
ik was grooooote fan van pulpshow
vooral steffen en flip
en nu zitten ze hier ook in dussuh
* Marjoow zag flip in eindhoven
quote:- Heb je een gratis kamer
Op woensdag 3 september 2003 09:24 schreef Stranger het volgende:[..]
Die krijgen tot nu toe wel veruit het meeste voor elkaar, dus dat zit er dik in
Die Rogier is wel zo'n verwaande kakker niet normaal.
Wat een ONZIN ook om maar voor de deur te wachten totdat die 'vage kennis' misschien terugkwam van het stappen zodat ze daar konden overnachten! Ooh please je gaat daar niet voor Jan Lul tot smorgensvroeg in een stoeltje half dood te liggen wachten. Losers. Echt creatief zijn ze niet en het ontbreekt ze aan socialiteit om iets voor elkaar te krijgen omdat er geen -dank-je-wel met service smile er vanaf komt. Zit me dood te ergeren aan dat Jack Osbourne gedoe.
Kanslozen.
Maar zeker leuk programma! Dit zou ikzelf wel eens willen doen eigenlijk, wie gaat er mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |