Zo, nu zullen we het eens hebben over hoe zielig die Dealer is en alle meelopertjes.
[Dit bericht is gewijzigd door Moist op 22-08-2003 21:48]
Bij topic 10 is het zeker al een gangbang geworden
quote:ja
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:25 schreef Gil-galad het volgende:
Verkrachting?
quote:Ik zou je aanraden het eerste topic eens door te lezen.
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:26 schreef Moist het volgende:
ja
quote:Zo komen al die verhalen in de wereld. Lekker hoor.
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:25 schreef Gil-galad het volgende:
Verkrachting?
quote:we hadden het over aanranding......... en schelden
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:26 schreef Moist het volgende:[..]
ja
quote:
Na het schelden vonden ze het zelfs nodig om haar in de kont te knijpen
En wat is het voor een belachelijke poll?!?! we hebben het nog NOOIT over verkrachting gehad!
quote:lees mijn reactie op de jouwe nog ff in California van ongeveer een week geleden............
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:26 schreef Disorder het volgende:
Dames en heren, welkom bij deel 5.
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 15:21 schreef Dealer het volgende:
Aangezien mijn andere topic door mijn woede uitbarsting is gesloten even een nieuwe met minder provocerende teksten. Excuus voor mijn woede uitbarsting!!Verhaal:
Mijn zusje van 17 liep in Helmond gewoon te winkelen. Een groep van ongeveer 5 marokanen van rond de 16 jaar vond het nodig om haar uit te gaan dagen. Ze zijn haar eerst achterna gaan lopen en dingen gaan roepen als vuile slet en hoer. Mijn zusje had gewoon normale kleren aan. (zwarte broek en wit topje wat niet eens echt kort was)
Na het schelden vonden ze het zelfs nodig om haar in de kont te knijpen. Niemand op straat durfde iets tegen die groep te zeggen.Ik ben nu zelfs zo kokend van woede dat ik er persoonlijk heen wil om ze allemaal in elkaar te meppen.
Graag wat feedback en wat zouden jullie doen in zo'n situatie.
quote:Ow, en dan is het dus normaal dat je het recht in eigen hand neemt, beetje schelden, in kont knijpen? In kont knijpen is geen aanranding hoor,
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:27 schreef BaZje het volgende:[..]
we hadden het over aanranding......... en schelden
maar verander verkrachting maar in aanranding Quiroz
toedeloe
quote:Ahaaaaaaaaaaaa
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:27 schreef EvilFaith het volgende:
deel5...jeetje gaat wel ver nu!En wat is het voor een belachelijke poll?!?! we hebben het nog NOOIT over verkrachting gehad!
Maar iedereen vind het wel goed dat het recht in eigen hand wordt genomen na 1 billenkneepje?
pol-topic klopt dus wel volgens vandale..
quote:Heb je misschien een linkje?
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:27 schreef onlogisch het volgende:[..]
lees mijn reactie op de jouwe nog ff in California van ongeveer een week geleden............
quote:Wat is het dan?
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:28 schreef Moist het volgende:[..]
Ow, en dan is het dus normaal dat je het recht in eigen hand neemt, beetje schelden, in kont knijpen? In kont knijpen is geen aanranding hoor,
[Dit bericht is gewijzigd door Gil-galad op 22-08-2003 21:30]
quote:Volgens mij valt dat wel onder aanranding.
Ow, en dan is het dus normaal dat je het recht in eigen hand neemt, beetje schelden, in kont knijpen? In kont knijpen is geen aanranding hoor,
Meeste mensen staan toch te kijken en lopen snel door bij zoiets.
quote:Geloof het wel. Lees de vorige topics graag even door.
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:30 schreef SunChaser het volgende:[..]
Ahaaaaaaaaaaaa
Maar iedereen vind het wel goed dat het recht in eigen hand wordt genomen na 1 billenkneepje?
quote:hoi pipo...kweet niet of je mij bedoelt...dan kan ik je aanraden eerst de andere topices gelezen, ik ben namelijk de jonge naieve snol die niet in eigen rechtertje spelen geloofd....
Ahaaaaaaaaaaaa
quote:Iemand in de bil knijpen. Is dat aanranding?
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:30 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Wat is het dan?
Heb jij nooit iemand in de bil geknepen? En mag je omdat iemand iemand in de bil knijpt molesteren?
*stil is*
quote:Ja, het is toch te belachelijk voor woorden als je door iemand, en zeker een onbekende in je billen wordt geknepen!?
Ahaaaaaaaaaaaa
quote:Zou je de topictitel ook ff kunnen veranderen?
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:27 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Zo komen al die verhalen in de wereld. Lekker hoor.
.
quote:
quote:ahum wat zei je???
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:28 schreef Blue_Eyed_Boy het volgende:
Sjeeeeeeeeezzzzz, er is in haar kont geknepen.... officieel aanranding ja, nog net.....
quote:Maar de topictitel zegt 'verkrachting'. Vandaar dus die reacties.
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:32 schreef Blue_Eyed_Boy het volgende:
Kont knijpen is wel aanranding , wel de meest lichte vorm, maar goed evengoed aanranding...
quote:onderste reactie
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:30 schreef Disorder het volgende:[..]
Heb je misschien een linkje?
quote:Nee ik bedoel die stoere broer die op Marokkanen afstapt omdat zijn zusje in de bil is geknepen en dan hier op Fok! de stoere bink gaat uithangen.
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:31 schreef EvilFaith het volgende:[..]
hoi pipo...kweet niet of je mij bedoelt...
Geef je echt groot gelijk!
quote:Niet tegen de zin van de persoon in kwestie in.
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:31 schreef SunChaser het volgende:
Heb jij nooit iemand in de bil geknepen?
quote:Zei de man met verstand van zaken
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:31 schreef Stranger het volgende:
Dit topic heeft 0,0 toegevoegde waarde.
quote:net zoveel als deze post dus???
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:31 schreef Stranger het volgende:
Dit topic heeft 0,0 toegevoegde waarde.
je hoeft niet te posten hoor!!!
quote:billelikker
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:33 schreef DSKdotCOM het volgende:
Dealer, hadden we er maar meer zoals jij, dan hadden we wat minder last van die parasieten!Geef je echt groot gelijk!
quote:
Art. 246 SRHij die door geweld of een andere feitelijkheid of bedreiging met geweld of een andere feitelijkheid iemand dwingt tot het plegen of dulden van ontuchtige handelingen, wordt, als schuldig aan feitelijke aanranding van de eerbaarheid, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste acht jaren of geldboete van de vijfde categorie.
quote:Kennelijk.... althans de TS vindt dat ie geheel in z'n recht staat. In het vorige deel maakte hij een vergelijking met Hitler. Hij had graag miljoenen Marrokanen willen vergassen omdat ze zijn zus in de billen hadden geknepen..
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:31 schreef SunChaser het volgende:[..]
Iemand in de bil knijpen. Is dat aanranding?
![]()
Heb jij nooit iemand in de bil geknepen?
En mag je omdat iemand iemand in de bil knijpt molesteren?
quote:Waarom? De stoere jongen begon over aanranding van zijn zusje. Een kneep in de bil. Man, dat is geen aanranding, hooguit ongewenste handeling.
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:32 schreef Sidekick het volgende:[..]
Zou je de topictitel ook ff kunnen veranderen?
Dealer is nog 10x zieliger dan die Marokkanen, want Dealer komt stoer doen met zijn wildwestverhalen over aanranding. De sukkel.
quote:Ja snap ik, ik had ook vol verontwaardiging gereageerd op de topictitel
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:32 schreef Disorder het volgende:[..]
Maar de topictitel zegt 'verkrachting'. Vandaar dus die reacties.
En ik moet zeggen dat als iemand mij bij mijn reet vastpakt zonder toestemming van mij dan kan die van mij persoonlijk een vuistafdruk in zijn gezicht krijgen.
Kijk niet iedereen durft zichzelf te verdedigen tegen stomme eikels die iemand lastig vallen. Dus als een ander dat dan doet is dat prima.
Hoe een meid ook gekleed is dat wil niet zeggen dat je die persoon mag betasten!!
quote:Dus jij vindt het normaal als Marokkanen ongewenst aan Nederlandse vrouwen zitten en ze uitschelden voor hoeren?
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:35 schreef SunChaser het volgende:Dealer is nog 10x zieliger dan die Marokkanen, want Dealer komt stoer doen met zijn wildwestverhalen over aanranding. De sukkel.
quote:En aanranding beweren in 4 topics over die rotmarokkanen is geen provocatie?
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:34 schreef Darkinforcer het volgende:
aub slotje en anders verander de topictitel ff.Van verkrachting is hier echt geen sprake.Dit is pure provocatie.
quote:Die laat ik lekker staan. Die zegt genoeg over de mensen die dit soort topics openen.
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:35 schreef Blue_Eyed_Boy het volgende:[..]
Ja snap ik, ik had ook vol verontwaardiging gereageerd op de topictitel
quote:Normaal is anders, maar het is nog een stuk erger als je ze dan in elkaar slaat en dat nog even stoer op Fok komt vertellen.
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:35 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Dus jij vindt het normaal als Marokkanen ongewenst aan Nederlandse vrouwen zitten en ze uitschelden voor hoeren?
quote:Ik vind het geen aanranding. Doe eens normaal man. En dan stoere verhalen op Fok!
Dus jij vindt het normaal als Marokkanen ongewenst aan Nederlandse vrouwen zitten en ze uitschelden voor hoeren?
Nou nou, wat een sneue gast die Dealer.
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:36 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Die laat ik lekker staan. Die zegt genoeg over de mensen die dit soort topics openen.
quote:En als Nederlandse mannen dat doen? Open je er dan een topic over en sla je ze met een groep in elkaar?
quote:Ik weet het, maar ik wilde het even laten weten, we hebben alle reacties al 10 keer voorbij zien komen en het topic is gewoon op. Weer genoeg mensen pijn gedaan met rascistische reacties, alles nu voegt gewoon niets meer toe, rijp voor een slotje imo.
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:33 schreef BaZje het volgende:[..]
net zoveel als deze post dus???
je hoeft niet te posten hoor!!!
quote:Waar gaaaat dit over???
Waarom nou weer dat onderscheid in rassen??
Wat maakt het nu uit welk ras welk ras onzedelijk betast....??
Zet dan gewoon neer "Dus jij vindt het normaal als mannen ongewenst aan vrouwen zitten en ze uitschelden voor hoeren?
quote:Welkom Sunchaser, in topic 5 komt er eindelijk iemand die eens iets nuttigs te melden heeft
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:36 schreef SunChaser het volgende:[..]
Ik vind het geen aanranding. Doe eens normaal man. En dan stoere verhalen op Fok!
quote:Precies. Iemand knijpt wel eens in een bil, op het werk, op school, in de kroeg. En iedereen zegt wel eens wat.
En als Nederlandse mannen dat doen? Open je er dan een topic over en sla je ze met een groep in elkaar?
Maar aanranding? Nee, dat is het zeker niet. Alleen omdat het Marokkanen zijn mag je ineens er op los slaan?
Dus deze topictitel is goed om te laten zien hoe belachelijk jullie medestanders zijn.
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:34 schreef Darkinforcer het volgende:
aub slotje en anders verander de topictitel ff.Van verkrachting is hier echt geen sprake.Dit is pure provocatie.
quote:Je slaat mij over
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:37 schreef Posdnous het volgende:[..]
Welkom Sunchaser, in topic 5 komt er eindelijk iemand die eens iets nuttigs te melden heeft
quote:En dan heet het ook meteen verkrachting blijkbaar.
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:38 schreef SunChaser het volgende:[..]
Maar aanranding? Nee, dat is het zeker niet. Alleen omdat het Marokkanen zijn mag je ineens er op los slaan?
quote:
Dus deze topictitel is goed om te laten zien hoe belachelijk jullie medestanders zijn.
quote:Jij was er al lang
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:39 schreef Pizza_Shooter het volgende:[..]
Je slaat mij over
quote:Wettelijk is het gewoon aanranding hoor, dat jij dat niet vindt moet jij weten snuit.
Precies. Iemand knijpt wel eens in een bil, op het werk, op school, in de kroeg. En iedereen zegt wel eens wat.
quote:Das wel een groot verschil met het verhaal van de TS waar ze met een groep 1 persoon intimideren.
Precies. Iemand knijpt wel eens in een bil, op het werk, op school, in de kroeg. En iedereen zegt wel eens wat.
[Dit bericht is gewijzigd door Rex_Mundi op 22-08-2003 21:40]
quote:He! heb ook trouw meegedaan...
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:38 schreef Pizza_Shooter het volgende:
God, ik was al even bang dat ik de enige was die Dealer's daden afkeurt. Ik heb me wel populair gemaakt zeg in de vorige vier delen
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:39 schreef EmjaY het volgende:snuit.
quote:Tnx. Het was idd om te laten zien hoe debiel sommige zijn om iets aanranding te noemen en dat als een vrijbrief zien om Marokkanen te bashen. Niet eens die Dealer als TS is zielig, maar vooral die mensen die denken dat ze ineens lekker van alles mogen roepen.
Die laat ik lekker staan. Die zegt genoeg over de mensen die dit soort topics openen.
Aanranding my ass.
quote:Is ook zo
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:39 schreef TimmyAsd het volgende:[..]
He! heb ook trouw meegedaan...
quote:Ik irriteer me wel mateloos aan van die zielige mannetjes die in disco's langslopende meisjes in hun kont knijpen (of dat nou marokkanen zijn of niet, wat totaal niet boeiend is).Dus ik snap best dat je pissed bent op zo'n groepje, maar om ze nou helemaal in elkaar te gaan hoeken...
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:35 schreef SunChaser het volgende:[..]
Waarom? De stoere jongen begon over aanranding van zijn zusje. Een kneep in de bil. Man, dat is geen aanranding, hooguit ongewenste handeling.
Dealer is nog 10x zieliger dan die Marokkanen, want Dealer komt stoer doen met zijn wildwestverhalen over aanranding. De sukkel.
Politie bellen, aangifte doen heeft nauwelijk zin, ja alleen voor de statistieken. Dus bij dergelijke vergrijpen kan ik me voorstellen dat je zo het recht in eigen hand neemt, goed is het niet, maar geeft in ieder geval nog een klein beetje het gevoel van gerechtigheid.
quote:en dan graag alle Marrokanen willen vergassen.... gaat mij ook wat ver
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:40 schreef InWonderland het volgende:[..]
Ik irriteer me wel mateloos aan van die zielige mannetjes die in disco's langslopende meisjes in hun kont knijpen (of dat nou marokkanen zijn of niet, wat totaal niet boeiend is).Dus ik snap best dat je pissed bent op zo'n groepje, maar om ze nou helemaal in elkaar te gaan hoeken...
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:40 schreef Moist het volgende:[..]
Tnx. Het was idd om te laten zien hoe debiel sommige zijn om iets aanranding te noemen en dat als een vrijbrief zien om Marokkanen te bashen. Niet eens die Dealer als TS is zielig, maar vooral die mensen die denken dat ze ineens lekker van alles mogen roepen.
Aanranding my ass.
Alsof iemands mening er toe doet of iets aanranding is of niet! Het is nu eenmaal zo.... hoe je met de verschillende vormen van aanranding omgaat is een 2e verhaal
quote:Dat is toch totaal niet te vergelijken. De TS heeft het erover dat ze zijn zusje achtervolgen, uitschelden en betasten. Das wel ff wat anders dan in een dronken bui een meid in de disco in d'r kont knijpen.
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:40 schreef InWonderland het volgende:[..]
Ik irriteer me wel mateloos aan van die zielige mannetjes die in disco's langslopende meisjes in hun kont knijpen (of dat nou marokkanen zijn of niet, wat totaal niet boeiend is).Dus ik snap best dat je pissed bent op zo'n groepje, maar om ze nou helemaal in elkaar te gaan hoeken...
quote:Ja.
En als Nederlandse mannen dat doen? Open je er dan een topic over en sla je ze met een groep in elkaar?
quote:Laten we wel fair blijven. Dat was een heat-of-the-moment uitspraak die hij heeft teruggenomen.
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:42 schreef Pizza_Shooter het volgende:[..]
en dan graag alle Marrokanen willen vergassen.... gaat mij ook wat ver
quote:en laat dat nou ook het geval zijn voor de TS, die marokanen terugpakken, vinden veel mensen wel goed, maar laat dat nou ook eens tegen de wet zijn...
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:42 schreef Blue_Eyed_Boy het volgende:[..]
Alsof iemands mening er toe doet of iets aanranding is of niet! Het is nu eenmaal zo.... hoe je met de verschillende vormen van aanranding omgaat is een 2e verhaal
ver·krach·ten (ov.ww.)
1 met geweld tot geslachtsgemeenschap dwingen => misbruiken, onteren
2 op grove wijze schenden
Goed gedaan
dat zijn in ieder geval vijf gevallen die voortaan iets voorzichtiger zijn.
quote:Oja? Bepaal jij dat? Beiden kan net zo intimiderend zijn, maar het is nog steeds geen verkrachting.
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:42 schreef Rex_Mundi het volgende:[..]
Dat is toch totaal niet te vergelijken. De TS heeft het erover dat ze zijn zusje achtervolgen, uitschelden en betasten. Das wel ff wat anders dan in een dronken bui een meid in de disco in d'r kont knijpen.
Aldus meneer de TS
quote:Ik ben het met je eens wat betreft de aanranding, in de billen knijpen is tot daaraantoe. Maar als die persoon eerst al achternagelopen word en tegelijk wordt uitgescholden voor hoer en slet en weet ik wat. Dan is het imo toch meer een vorm van aanranding als zomaar in de billen knijpen tijdens een avondje uit als je lam bent. Het is allebei niet goed te praten, maar de situaties liggen allebei heel anders.
En ik weet de situatie van TS niet, maar ik kan wel uit persoonlijke ervaring spreken en ik heb persoonlijk een soortgelijke situatie meegemaakt. Vlak nadat het gebeurd is (max. 2 minuten!!) kwam er een politiewagen langsrijden, ik hou hem aan, hij kijkt naar me en ik wijs dat hij uit moet stappen. Wat doet hij, hij rijdt door.... En vanuit dat oogpunt heb ik zoiets van: ja ik kan begrijpen dat TS dit gedaan heeft. Misschien niet goed om voor eigen rechter te spelen, maar mijn ervaring is (helaas, ik had het HEEL graag anders gezien) maar mijn ervaring is dat de politie gewoon niks, tot zeer weinig doet.
En dat geeft volgens mij ook de huidige problemen. Zou de politie iedereen nu oppakken en een waardige straf op laten leggen, dan zijn geruchten uit de wereld en hoeven dit soort acties ook niet meer. Want ik lees dit soort topics al heel lang op fok en het geeft toch aan dat er iets zit te broeien.
En dat zie ik persoonlijk liever door de huidige regering opgelost als door een P Fortyun wannabe. Maar goed, op deze manier werkt het niet echt, voor zover ik er overzicht over heb.
quote:Dus die Dealer zit een beetje stoer te doen: zus is aangerand en ik heb wraak genomen.
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:44 schreef DSKdotCOM het volgende:
Helemaal in elkaar hoeken? ze kunnen nog steeds lopen, er is zoals omschreven geen overmatig geweld gebruikt als het inderdaad zo gegaan is
Man, wat een sneue gasten zijn jullie allemaal, jullie maken het allemaal erg spannend, maar het is niets meer dan even lekker Marokkanen-bashen.
En jullie lopen elkaar allemaal op te naaien met die rechtse praatjes van jullie.
Stel je voor zeg. Gaat echt nergens over
quote:En daar heeft hij zijn excuses ook voor aangeboden. Niet provoceren geld voor beide kanten. En dit is ook provoceren ..
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:45 schreef Pizza_Shooter het volgende:
"Goed om te horen. Ik denk niet dat die eikels nog langs komen. Ze proberen het eerst maar eens te vinden. Maar als ze met familiestammen langs komen dan ben ik zo ver heen tegen marokkanen. Dan ga ik zelfs over marokanen denken zoals hitler over....... nahhh kan ik beter niet zeggen......
Maar thanks for all the support tegen dat stelletje klootzakken!!"Aldus meneer de TS
quote:Zou je zo vriendelijk willen zijn de vorige vier delen te willen lezen? Eerst lezen, dan blaten.
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:47 schreef EmjaY het volgende:
Man, die irritante kneusjes hebben 2 klappen gehad. Misschien wel een bloedlipgossie wat erg.
Stel je voor zeg. Gaat echt nergens over
Ik heb ook een keer een vent achter me gehad in een volle kroeg die me in me reet stond te knijpen. Heb hem 3 keer een waarschuwing gegeven maar de eikel ging gewoon door. (was boom van een vent )
Dus ik keek toen mijn ex vriend aan, die stond muziek te draaien en hij zette de muziek uit en ik begon ff die gast helemaal verrot te schelden.
Dat ik al 3 x had gevraagt of dat hij het wou laten enz.
Het mooie van dit was dat hij door iedereen werd aangekeken en hij wist niet hoe snel ie moest wegkomen.
Wel ff dit : Als ie geen 2 meter was geweest had ie een hoek gekregen.
Geen genade met dat soort mensen (welke kleur zo ook hebben)
quote:Ik wou deze geweldige uitspraak de meesten hier niet onthouden. Voor een compleet beeld van de hele gebeurtenis. That's all
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:47 schreef LKP het volgende:[..]
En daar heeft hij zijn excuses ook voor aangeboden. Niet provoceren geld voor beide kanten. En dit is ook provoceren ..
quote:Ja dag. Als je hier geen duidelijk verschil in ziet spoor je niet helemaal. En ja dat bepaal ik, en ws is 90% van de mensen het met me eens.
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:43 schreef SunChaser het volgende:[..]
Oja? Bepaal jij dat? Beiden kan net zo intimiderend zijn, maar het is nog steeds geen verkrachting.
quote:Huilie. Eerst lekker meebashen en blaten en dan ineens zielug gaan lopen doen. Get a Life.
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:47 schreef LKP het volgende:[..]
En daar heeft hij zijn excuses ook voor aangeboden. Niet provoceren geld voor beide kanten. En dit is ook provoceren ..
Er was nooit sprake van aanranding en die Dealer is een kneus die hier mooie verhalen ophangt maar in zijn broek pist als ie aan Marokkanen denkt.
quote:wat is er sneu aan.........stel je zou een zusje hebben en het zou jou zusje zijn............ zou je ze ook in elkaar willen knoeksen..... dealer heeft dat gedaan nou en.......
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:36 schreef SunChaser het volgende:[..]
Ik vind het geen aanranding. Doe eens normaal man. En dan stoere verhalen op Fok!
en zeg nu niet dat je braaf naar de politie zou gaan en dat je aangifte zou doen....... en verder niets............ het liefte zou je die gassies op willen zoeken en ze de kop helemaal open willen beuken op dat moment...... als jouw zusje helemaal overstuur thuis zou komen omdat ze lastig is gevallen door een stelletje marokkanen
quote:Dus jij mag wel provoceren en iemand met een andere mening niet. Ok, dan weten we dat ook weer...
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:49 schreef Pizza_Shooter het volgende:[..]
Ik wou deze geweldige uitspraak de meesten hier niet onthouden. Voor een compleet beeld van de hele gebeurtenis. That's all
quote:Dus dan is het oke?
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:49 schreef Rex_Mundi het volgende:en ws is 90% van de mensen het met me eens.
quote:Heb het eerste deel met spanning gevolgd toen hij net terug was van een klein vechtpartijtje. Feit blijft dat er zoveel ophef wordt over gemaakt terwijl er geen fuk is gebeurd. Iedereen loopt maar wta te lullen en naait elkaar op. Punt Snuit
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:48 schreef Pizza_Shooter het volgende:[..]
Zou je zo vriendelijk willen zijn de vorige vier delen te willen lezen? Eerst lezen, dan blaten.
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:46 schreef SunChaser het volgende:[..]
Dus die Dealer zit een beetje stoer te doen: zus is aangerand en ik heb wraak genomen.
Man, wat een sneue gasten zijn jullie allemaal, jullie maken het allemaal erg spannend, maar het is niets meer dan even lekker Marokkanen-bashen.
En jullie lopen elkaar allemaal op te naaien met die rechtse praatjes van jullie.
Een tip: nestel je niet teveel in dit soort topics, want dan krijg je last van het Meneer Aart-complex. Hoewel dat niet zo erg is trouwens: het is meer onverschilligheid.
quote:Als jij denkt dat ik Marokkanen heb mee lopen bashen dan mag je toch weleens mijn berichten opnieuw doorlezen, want dat heb ik toch echt niet gedaan...
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:50 schreef Moist het volgende:[..]
Huilie. Eerst lekker meebashen en blaten en dan ineens zielug gaan lopen doen. Get a Life.
Er was nooit sprake van aanranding en die Dealer is een kneus die hier mooie verhalen ophangt maar in zijn broek pist als ie aan Marokkanen denkt.
Lezen is een ding, het goed begrijpen is een ander...
quote:Ja, dat kan je provoceren noemen ja...
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:50 schreef LKP het volgende:[..]
Dus jij mag wel provoceren en iemand met een andere mening niet. Ok, dan weten we dat ook weer...
Toch wel raar dat de TS opeens weg is nou z'n rechtse teammaatjes ook vertrokken zijn en er wat meer tegenstand is.
quote:tussen en willen en ook werkelijk doen zit een groot verschil...
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:50 schreef BaZje het volgende:[..]
wat is er sneu aan.........stel je zou een zusje hebben en het zou jou zusje zijn............ zou je ze ook in elkaar willen knoeksen..... dealer heeft dat gedaan nou en.......
en zeg nu niet dat je braaf naar de politie zou gaan en dat je aangifte zou doen....... en verder niets............ het liefte zou je die gassies op willen zoeken en ze de kop helemaal open willen beuken op dat moment...... als jouw zusje helemaal overstuur thuis zou komen omdat ze lastig is gevallen door een stelletje marokkanen
quote:Precies, en daarom dit topic in de overtreffende trap. Als het om aanranding gaat is iedereen het er mee eens (terwijl het dat niet is) en nu kan iedereen zien hoe zielig ze zelf zijn.
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:51 schreef EmjaY het volgende:[..]
Heb het eerste deel met spanning gevolgd toen hij net terug was van een klein vechtpartijtje. Feit blijft dat er zoveel ophef wordt over gemaakt terwijl er geen fuk is gebeurd. Iedereen loopt maar wta te lullen en naait elkaar op.
quote:Bedtijd misschien
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:51 schreef Pizza_Shooter het volgende:[..]
Ja, dat kan je provoceren noemen ja...
Toch wel raar dat de TS opeens weg is nou z'n rechtse teammaatjes ook vertrokken zijn en er wat meer tegenstand is.
zou José van Oeboema zeggen
quote:Ik zei het in het algemeen. Wie de schoen past trekke hem aan.
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:51 schreef LKP het volgende:[..]
Als jij denkt dat ik Marokkanen heb mee lopen bashen dan mag je toch weleens mijn berichten opnieuw doorlezen, want dat heb ik toch echt niet gedaan...
Lezen is een ding, het goed begrijpen is een ander...
quote:Het is al laat ja
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:52 schreef LKP het volgende:[..]
Bedtijd misschien
quote:Eerst zeg je dit: Op vrijdag 22 augustus 2003 21:47 schreef LKP het volgende:
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:53 schreef Moist het volgende:[..]
Ik zei het in het algemeen. Wie de schoen past trekke hem aan.
--------------------------------------------------------------------------------
Huilie. Eerst lekker meebashen en blaten en dan ineens zielug gaan lopen doen. Get a Life.
En nu was het opeens algemeen... Ik vond je al die tijd geloofwaardig, maar dit valt me toch wel tegen...
quote:Dan is wat oke ?
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:51 schreef SunChaser het volgende:[..]
Dus dan is het oke?
quote:Misschien zijn er wel mensen op deze planeet die daadwerkelijk wat nuttigs gaan doen op een vrijdagavond
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:53 schreef Pizza_Shooter het volgende:[..]
Het is al laat ja
quote:Heb 't inmiddels al wel weer gezien. Na het vierde deel werd het niet interessant meer. De poll wijst in ieder geval uit wie hier de minderheid vertegenwoordigd.
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:51 schreef Pizza_Shooter het volgende:[..]
Ja, dat kan je provoceren noemen ja...
.
quote:Ik heb de eerste 4 delen overgeslagen en ga er nu volop tegenin. het beste bewaard voor het laatst!
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:51 schreef Sidekick het volgende:[..]
Grappig om te zien. Iemand die nog met veel bravoure tegen dit soort dingen in gaat.
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:55 schreef EmjaY het volgende:[..]
Misschien zijn er wel mensen op deze planeet die daadwerkelijk wat nuttigs gaan doen op een vrijdagavond
![]()
quote:Als 90% het er mee eens is dat het aanranding is en dat die stoute Marokkanen in elkaar geslagen mogen worden is dat oke?
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:55 schreef Rex_Mundi het volgende:[..]
Dan is wat oke ?
quote:lekkere poll, zullen we het aan al die bijna 65000 geregistreerden vragen?
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:55 schreef Cronus het volgende:[..]
Heb 't inmiddels al wel weer gezien. Na het vierde deel werd het niet interessant meer. De poll wijst in ieder geval uit wie hier de minderheid vertegenwoordigd.
.
Voor die marokkanen die goed presteren en zich duidelijk willen integreren hier in nederland en waarvan sommige nog meer verdienen als de gemiddelde nederlander: R E S P E C T
Voor die andere teringleijers die denken dat iedere stoptegel van hun is verwacht ik dat als dit zo door gaat (ja het gebeurd steeds vaker en op steeds meer plekken in NL) hun snel de harde hand v/h nederlandse volk tegen zullen krijgen, mensen zullen op den duur dit niet meer pikken, en dan breekt 'r een echte hel uit voor alle marokkanen hier in nederland, jammer genoeg ook voor de mensen die een en al goed zijn.
Nee ik ben geen white power fanatist, ik schijt gewoon op die marokkanen die denken dat de hele wereld van hun is, terwijl ze godverdomme hier TE GAST zijn.
quote:Die poll wijst helemaal niets uit.
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:55 schreef Cronus het volgende:[..]
Heb 't inmiddels al wel weer gezien. Na het vierde deel werd het niet interessant meer. De poll wijst in ieder geval uit wie hier de minderheid vertegenwoordigd.
quote:Te gast? ze zijn net zo nederlands als jij hoor?!? maar verder wil ik fout gedrag niet goedpraten...
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:58 schreef KolNedra het volgende:
Nee ik ben geen white power fanatist, ik schijt gewoon op die marokkanen die denken dat de hele wereld van hun is, terwijl ze godverdomme hier TE GAST zijn.
quote:Kijkende naar het aantal mensen van de hele bevolking wat het CBS kiest bij haar onderzoeken, is deze poll representatief voor de GC-bezoekers.
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:58 schreef TimmyAsd het volgende:[..]
lekkere poll, zullen we het aan al die bijna 65000 geregistreerden vragen?
quote:Nou, de meeste zijn hier geboren hoor, hebben een Nederlands paspoort.
Die schijt marokken verpesten het voor de andere marokkanen die 't wel proberen om zich GOED aan te passen aan deze samenleving.Voor die marokkanen die goed presteren en zich duidelijk willen integreren hier in nederland en waarvan sommige nog meer verdienen als de gemiddelde nederlander: R E S P E C T
Voor die andere teringleijers die denken dat iedere stoptegel van hun is verwacht ik dat als dit zo door gaat (ja het gebeurd steeds vaker en op steeds meer plekken in NL) hun snel de harde hand v/h nederlandse volk tegen zullen krijgen, mensen zullen op den duur dit niet meer pikken, en dan breekt 'r een echte hel uit voor alle marokkanen hier in nederland, jammer genoeg ook voor de mensen die een en al goed zijn.
quote:Ze zijn net zo Nederlands als jij. Als je zegt: ik schijt op iedereen die denkt dat de wereld van hem is, heb je een punt. Nu niet.
quote:
Dus als iemand jou op straat van je poen beroofd
Wat doe je er aan? Schiet Om door z¹n hoofd!
En als iemand je zuster heeft aangerand
Wat doe je er aan? Steek Om in de brand!
En als je iemand thuis bij een inbraak betrapt
Steek een staak door z¹n hart en je wraak is hard!
quote:Waarom noemen ze zich dan nog altijd Marokkaan?
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:59 schreef TimmyAsd het volgende:
Te gast? ze zijn net zo nederlands als jij hoor?!?
quote:En dat is dan meteen een vrijgeleide voor zo'n gedrag?
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:59 schreef schatje het volgende:[..]
Nou, de meeste zijn hier geboren hoor, hebben een Nederlands paspoort.
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 22:00 schreef BaZje het volgende:
luister maar eens naar osdorp posse - actuele liefdadigheid.........
[..]
quote:Omdat dat hun afkomst is? Ik word ook nog vaak Molukker genoemd hoor, terwijl ik hier ben geboren en er Nederlander in mijn paspoort staat.
Op vrijdag 22 augustus 2003 22:00 schreef Kastaan het volgende:[..]
Waarom noemen ze zich dan nog altijd Marokkaan?
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:37 schreef Blue_Eyed_Boy het volgende:[..]
Waar gaaaat dit over???
Waarom nou weer dat onderscheid in rassen??
Wat maakt het nu uit welk ras welk ras onzedelijk betast....??Zet dan gewoon neer "Dus jij vindt het normaal als mannen ongewenst aan vrouwen zitten en ze uitschelden voor hoeren?
Of het mij wat kan schelen wat voor kleurtje, ras of wat dan ook me onzedelijk betast zonder mijn toestemming, ik vind het van allemaal net zo klote....
quote:omdat ze dat ook zijn...
Op vrijdag 22 augustus 2003 22:00 schreef Kastaan het volgende:[..]
Waarom noemen ze zich dan nog altijd Marokkaan?
quote:En als iemand je zuster heeft aangerand
Op vrijdag 22 augustus 2003 22:01 schreef TimmyAsd het volgende:[..]
(deel van de tekst)
quote:En what's your point?
Op vrijdag 22 augustus 2003 22:02 schreef BaZje het volgende:[..]
(deel van de tekst)
quote:aha, nu is het duidelijk
Op vrijdag 22 augustus 2003 22:02 schreef BaZje het volgende:[..]
(deel van de tekst)
quote:Zouk ook willen weten
Op vrijdag 22 augustus 2003 22:02 schreef Posdnous het volgende:[..]
En what's your point?
quote:Lezen is ook een vak. Ik heb het er alleen over dat er een verschil is (wat jij blijkbaar niet ziet) tussen het verhaal van de TS en in een dronken bui een meisje in d'r kont knijpen in de disco.
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:57 schreef SunChaser het volgende:[..]
Als 90% het er mee eens is dat het aanranding is en dat die stoute Marokkanen in elkaar geslagen mogen worden is dat oke?
quote:Ze waren toch Nederlander?
Op vrijdag 22 augustus 2003 22:01 schreef TimmyAsd het volgende:[..]
omdat ze dat ook zijn...
quote:een dubbel paspoort miischien....
Op vrijdag 22 augustus 2003 22:04 schreef Kastaan het volgende:[..]
Ze waren toch Nederlander?
.
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 22:01 schreef SunChaser het volgende:
Omdat dat hun afkomst is? Ik word ook nog vaak Molukker genoemd hoor, terwijl ik hier ben geboren en er Nederlander in mijn paspoort staat.
quote:Sjezus moet alles een betekenis hebben hiero????
Op vrijdag 22 augustus 2003 22:03 schreef Wrinex het volgende:[..]
Zouk ook willen weten
doe ff relax........ moes er gewoon zo ff aan denken dat OP er iets over in een songtekst had staan.........
quote:jah, anders heb je in een discussie weinig te zoeken...
Op vrijdag 22 augustus 2003 22:05 schreef BaZje het volgende:[..]
Sjezus moet alles een betekenis hebben hiero????
doe ff relax........ moes er gewoon zo ff aan denken dat OP er iets over in een songtekst had staan.........
quote:Hoe Nederlands voelen ze zich nou?
Op vrijdag 22 augustus 2003 22:05 schreef TimmyAsd het volgende:
een dubbel paspoort miischien....
quote:Sterke tekst in deze topics!
Op vrijdag 22 augustus 2003 22:05 schreef BaZje het volgende:
doe ff relax........
quote:vraag het ze zelf zou ik zeggen....
Op vrijdag 22 augustus 2003 22:06 schreef Kastaan het volgende:[..]
Hoe Nederlands voelen ze zich nou?
quote:mmmh lul al 2 topics mee ofzo maar dat maakt niet uit hoor
Op vrijdag 22 augustus 2003 22:06 schreef TimmyAsd het volgende:[..]
jah, anders heb je in een discussie weinig te zoeken...
[Dit bericht is gewijzigd door BaZje op 22-08-2003 22:08]
quote:maar een zinloze quote van OS slaat ergens op
Op vrijdag 22 augustus 2003 22:07 schreef BaZje het volgende:[..]
mmmh lul al 2 topis mee ofzo maar dat maakt niet uit hoor
Ik als buitenlander zijnde moet het niet in mn hoofd halen om als "gast" hier in dit land dingen te flikken die ik herhaaldelijk op Fok lees.
Er zullen best wel goede tussen zitten maar als je het nieuws mag geloven dan wordt die realiteit een beetje naar de achtergrond gedrukt
Dealer had waarschijnlijk hetzelfde gedaan als het Nederlanders waren
quote:Sorry hoor, maar ook ik zie het verschil niet zo.
Op vrijdag 22 augustus 2003 22:04 schreef Rex_Mundi het volgende:[..]
Lezen is ook een vak. Ik heb het er alleen over dat er een verschil is (wat jij blijkbaar niet ziet) tussen het verhaal van de TS en in een dronken bui een meisje in d'r kont knijpen in de disco.
Ik ben ook eens in een disco door een gozer(nederlandse, om vergissingen te verkomen) vast gezet in een hoek en betast, dat vond ik toch zeer zeker flink intimiderend hoor en net zo erg als zo'n verhaal als hier....
Had gelukkig aardige schoenen aan, dus die gozer een paar flinke trappen tegen zijn schenen gegeven, toen kon ik ervandoor, maar de schrik zat er wel even goed in...
quote:Hè, gelukkig, eindelijk een nieuw onderwerp!
Op vrijdag 22 augustus 2003 22:08 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Geweld op straat? Meteen rammen!
quote:Vraagje: komt dit door de posts op FOK, of heeft jouw moeder je wel goed opgevoed?
Op vrijdag 22 augustus 2003 22:09 schreef DSKdotCOM het volgende:
Ik als buitenlander zijnde moet het niet in mn hoofd halen om als "gast" hier in dit land dingen te flikken die ik herhaaldelijk op Fok lees.
quote:dat wordt dus vaak vergeten, das ook een probleem hier...
Op vrijdag 22 augustus 2003 22:09 schreef DSKdotCOM het volgende:Er zullen best wel goede tussen zitten
p.s. waar woon jij dan?
quote:jung anders word je maar mod ofzo.......... jezus he ......... word echt naar van @#$#@^#%&#$%%^ zoals jij............
Op vrijdag 22 augustus 2003 22:09 schreef TimmyAsd het volgende:[..]
maar een zinloze quote van OS slaat ergens op
quote:1 persoon <> 4 personen
Op vrijdag 22 augustus 2003 22:09 schreef erodome het volgende:[..]
Sorry hoor, maar ook ik zie het verschil niet zo.
Ik ben ook eens in een disco door een gozer(nederlandse, om vergissingen te verkomen) vast gezet in een hoek en betast, dat vond ik toch zeer zeker flink intimiderend hoor en net zo erg als zo'n verhaal als hier....
Had gelukkig aardige schoenen aan, dus die gozer een paar flinke trappen tegen zijn schenen gegeven, toen kon ik ervandoor, maar de schrik zat er wel even goed in...
edit: nog even wat toevoegen. Ook dit is natuurlijk erg maar wat ik meer bedoelde was dat iemand langsloopt in de kroeg en dat je daar dan ff in d'r bil knijpt zonder er verder achteraan te lopen.
[Dit bericht is gewijzigd door Rex_Mundi op 22-08-2003 22:17]
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 22:12 schreef BaZje het volgende:[..]
jung anders word je maar mod ofzo.......... jezus he ......... word echt naar van @#$#@^#%&#$%%^ zoals jij............
Zusje wordt lastig gevallen
Zusje krijgt kneep in bil
Broer stapt op Marokkanen af
Slaat een keer en vlucht
Broer hoopt dat ie niet is gevolgd naar huis
Broer doet het in zijn broek
Broer zegt dat zusje is aangerand
Broer zegt dat hij heeft wraakgenomen
Broer opent stoer topic op Fok
Rechtse blaters vinden Broer stoer en gaan Marokkanen bashen
Broer en blaters zijn sneue gasten
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 22:13 schreef SunChaser het volgende:
Even de feiten nog op een rijtje:Zusje wordt lastig gevallen
Slaat een keer en vlucht
quote:Dat is niet echt een situatie zoals SunChaser schetste, naar mijn idee. Vastzetten in een hoek en betasten is, net als het verhaal van de TS, wel even iets anders dan in een dronken bui iemand die voorbij loopt in de kont knijpen en verder niets.
Op vrijdag 22 augustus 2003 22:09 schreef erodome het volgende:[..]
Sorry hoor, maar ook ik zie het verschil niet zo.
quote:
Slaat een keer en vlucht
quote:jah weltruste............ ben dat zieke gelul van al die linkse bomen knuffelaars hier flink zat......
Op vrijdag 22 augustus 2003 22:13 schreef TimmyAsd het volgende:[..]
quote:Bron? Je duim zeker?
Slaat een keer en vlucht
quote:Zo te zien wel.
Op vrijdag 22 augustus 2003 22:15 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Bron? Je duim zeker?
quote:nee, zelf ff de feiten verzinnen en verdraaien is niet sneu
Slaat een keer en vlucht
quote:Sorry dat het geen Molukkers waren hoor.
Slaat een keer en vlucht
quote:Lezen en een nuchtere conclusie trekken
Op vrijdag 22 augustus 2003 22:15 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Bron? Je duim zeker?
quote:Sorry hoor, maar ik werd ook achtervolgt door die gozer, hij hing al de hele tijd bij me in de buurt en heeft gewacht tot mijn vriendin met wie ik uit was ff weg was naar de wc en zette me toen vast, tijdens dat vastzetten was hij ook niet zo aardig in taal, ik zag er sexy uit, dus was een hoer en moest hem maar plezieren...
Op vrijdag 22 augustus 2003 22:12 schreef Rex_Mundi het volgende:[..]
1 persoon <> 4 personen
1 plek <> overal achtervolgen
... <> uitmaken voor hoer, slet
Ik vind het niet erg dat die luitjes een paar klappen hebben gehad, als ze dat niet hadden gewild hadden ze die meid met rust moeten laten(of op z'n ergst even nafluiten, dat is al naar genoeg), heel simpel.
Maar ga niet net doen alsof dat erger is als een aanranding door een of andere bierwalmende idioot....
quote:Zusje wordt lastig gevallen
Slaat een keer en vlucht
quote:Fok heeft er niets mee te maken,Fok is meer mijn bron van informatie die me een beetje laat weten wat er in Nederland zo nu en dan gebeurt. Of ik goed opgevoed ben? ja,best wel maar daar ligt het niet alleen aan, als je een beetje gezond verstand hebt dan weet je zelf wel welke dingen je wel of niet kan doen.
Op vrijdag 22 augustus 2003 22:11 schreef Da_Ripper het volgende:[..]
Vraagje: komt dit door de posts op FOK, of heeft jouw moeder je wel goed opgevoed?
quote:Als "pornstar" ben je waarschijnlijk vogelvrij..
Op vrijdag 22 augustus 2003 22:20 schreef erodome het volgende:
-/-
quote:Oke de situatie die je hier beschrijft is idd net zo erg. De vergelijking die ik maakte was echter een hele andere. Zie de reactie van Toet:
Op vrijdag 22 augustus 2003 22:20 schreef erodome het volgende:[..]
Sorry hoor, maar ik werd ook achtervolgt door die gozer, hij hing al de hele tijd bij me in de buurt en heeft gewacht tot mijn vriendin met wie ik uit was ff weg was naar de wc en zette me toen vast, tijdens dat vastzetten was hij ook niet zo aardig in taal, ik zag er sexy uit, dus was een hoer en moest hem maar plezieren...
Ik vind het niet erg dat die luitjes een paar klappen hebben gehad, als ze dat niet hadden gewild hadden ze die meid met rust moeten laten(of op z'n ergst even nafluiten, dat is al naar genoeg), heel simpel.
Maar ga niet net doen alsof dat erger is als een aanranding door een of andere bierwalmende idioot....
quote:
Dat is niet echt een situatie zoals SunChaser schetste, naar mijn idee. Vastzetten in een hoek en betasten is, net als het verhaal van de TS, wel even iets anders dan in een dronken bui iemand die voorbij loopt in de kont knijpen en verder niets.
quote:Je kan niet zomaar aan me zien dat ik in de porno zit, was toen ook nog niet het geval, was toen 17 jaar oud...
Op vrijdag 22 augustus 2003 22:21 schreef What het volgende:[..]
Als "pornstar" ben je waarschijnlijk vogelvrij..
quote:Geen mod te bekennen..
Op vrijdag 22 augustus 2003 22:41 schreef yavanna het volgende:
Moet die topic titel niet aangepast worden
quote:Dat was een garpje.
Op vrijdag 22 augustus 2003 22:30 schreef erodome het volgende:
Je kan niet zomaar aan me zien dat ik in de porno zit, was toen ook nog niet het geval, was toen 17 jaar oud...
Mijn ex heeft jaaaaren in die handel gezeten. Op een avond op weg van de RoXy naar huis (500m) kwamen er een paar Maroc's op ons af en die zeiden: "Jij hoer!" Mijn ex vroeg: "Hoezo?" En toen maakten ze het filmgebaar voor hun neus. Mijn ex: "Ja, en?" Zei: "Jij filmhoer!". En toen begonnen ze aan haar te zitten onder het motto: "Het mag, het is toch een hoer!".
Ze waren met z'n drieën, maar als ze er niet uitgevist zijn liggen ze nu nog in het Singel.
quote:Aha.
Op vrijdag 22 augustus 2003 22:43 schreef Darkinforcer het volgende:[..]
Geen mod te bekennen..
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 22:41 schreef yavanna het volgende:
Moet die topic titel niet aangepast worden
quote:
quote:Eerlijk is eerlijk; 2 waren er voor mijn ex.
Op vrijdag 22 augustus 2003 22:43 schreef What het volgende:
Ze waren met z'n drieën, maar als ze er niet uitgevist zijn liggen ze nu nog in het Singel.
quote:Dat dus.
Op vrijdag 22 augustus 2003 22:44 schreef Sidekick het volgende:[..]
[..]
quote:Ok thnx, daar heb ik overheen gelezen.
Op vrijdag 22 augustus 2003 22:44 schreef Sidekick het volgende:[..]
[..]
Het is idd een tragisch iets hoe dingen hier een eigen leven zijn gaan leiden.
quote:Jup, losgeslagen zijn ze..
Op vrijdag 22 augustus 2003 22:45 schreef M.a.r.i.e.k.j.e het volgende:
Ongelofelijk dat hier al 5 topics aan gewijdt zijn
quote:Het wekt blijkbaar een bepaalde intresse op.
quote:Maar volgens mij is de TS anti-Dealer om het zo maar te noemen.
Op vrijdag 22 augustus 2003 22:45 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Dat dus.
De openingspost:
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:24 schreef Moist het volgende:
Ontmoeting met Marokkanen wegens zusje!! [deel 4]Zo, nu zullen we het eens hebben over hoe zielig die Dealer is en alle meelopertjes.
quote:Je hebt gelijk, ik ga de stad in.
Ciao!
quote:Effe tussendoor: Gewijd.
Dus niet met dt maat met een d!
quote:. .Ik zal het maar niet wijden aan het feit dat ik woordblind ben
Op vrijdag 22 augustus 2003 22:52 schreef What het volgende:[..]
Effe tussendoor: Gewijd.
quote:WTF happened to your icon?!?
Op vrijdag 22 augustus 2003 22:54 schreef M.a.r.i.e.k.j.e het volgende:
. .Ik zal het maar niet wijden aan het feit dat ik woordblind ben
quote:Puristen
Op vrijdag 22 augustus 2003 22:52 schreef What het volgende:[..]
Effe tussendoor: Gewijd.
quote:Me haar is nog niet droog jah!
Op vrijdag 22 augustus 2003 23:00 schreef Darkinforcer het volgende:
Pursiten![]()
quote:Voor het stappen let je op dat soort dingen..
Op vrijdag 22 augustus 2003 23:01 schreef What het volgende:
Me haar is nog niet droog jah!
Ik had nog wat tijd over en ik dacht ach, ik reageer.
Zoals de rest.
quote:Nou... vertel?
Op vrijdag 22 augustus 2003 22:59 schreef What het volgende:[..]
WTF happened to your icon?!?
quote:Vorige was beter.
Op vrijdag 22 augustus 2003 23:16 schreef M.a.r.i.e.k.j.e het volgende:
Nou... vertel?
quote:Die punt, ééntje, moet trouwens na de zin en niet ervoor.
Op vrijdag 22 augustus 2003 22:54 schreef M.a.r.i.e.k.j.e het volgende:
. .Ik zal het maar niet wijden aan het feit dat ik woordblind ben
quote:Nee hoor... Ik noem dat dichterlijke vrijheid.
Op vrijdag 22 augustus 2003 23:31 schreef What het volgende:[..]
Die punt, ééntje, moet trouwens na de zin en niet ervoor.
Slotje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |