Weet iemand een fietsenmaker in Utrecht die zoiets levert voor onder de €50? Meer wil ik er namelijk echt niet voor uitgeven.
De firma J. Unk
Ze zitten in de buurt van Hoog Catharijne volgens mij....
quote:Lezen zultkop.
Op woensdag 20 augustus 2003 14:56 schreef TechnoHead het volgende:
Ik weet er wel eentje:De firma J. Unk
quote:ook een vestiging aan de oude gracht en omgeving
Op woensdag 20 augustus 2003 14:56 schreef TechnoHead het volgende:
Ik weet er wel eentje:De firma J. Unk
quote:Vandaag niet aanwezig dus?
Op woensdag 20 augustus 2003 14:58 schreef Tigertje het volgende:
Mgr v/d Weteringstraat, naast de praktijk Fysiotherapie Mgr. v/d Wetering. Daar werkt op straat een fietsenmaker. Hij is erg goedkoop.
En hoewel dit misschien onwaarschijnlijk klinkt is het toch echt waar. Wel op zonnige dagen komen anders is ie er niet.
Dit is een collega van m'n vorige werk. Doet ook aan opknappers. Geen idee wat z'n prijzen zijn.
quote:Tjongejonge, humeurtje? Ga toch fietsen man.. O nee, je hebt geen fiets..
Op woensdag 20 augustus 2003 14:59 schreef Oosthoek het volgende:[..]
Lezen zultkop.
quote:Onwijs koel wel
Op woensdag 20 augustus 2003 15:04 schreef qube808 het volgende:
http://www.b-a-h.nl/Dit is een collega van m'n vorige werk. Doet ook aan opknappers. Geen idee wat z'n prijzen zijn.
quote:Tegenover het IBB (Venuslaan? ik ben al een tijdje uit Utrecht weg) zit "Henks Bloemen en Planten" o.i.d. Klinkt onwaarschijnlijk, maar die verkoopt ook goedkope tweedehands fietsen. Mijn broer heeft er daar ooit een gekocht en was (is?) er erg tevreden over. (Nog afgezien van het feit dattie het een geweldige grap vond dattie 'm bij "Henks Bloemen en Planten gekocht had
Op woensdag 20 augustus 2003 14:54 schreef Oosthoek het volgende:
Weet iemand een fietsenmaker in Utrecht die zoiets levert voor onder de €50? Meer wil ik er namelijk echt niet voor uitgeven.
quote:Een echte fietsenmaker zal je niet snel een fiets zonder licht verkopen, volgens mij mag dat niet eens.
Op woensdag 20 augustus 2003 14:54 schreef Oosthoek het volgende:
Licht hoeft nog niet eens.
quote:Neem eerst een cursus begrijpend lezen.
Op woensdag 20 augustus 2003 15:05 schreef TechnoHead het volgende:
Tjongejonge, humeurtje? Ga toch fietsen man.. O nee, je hebt geen fiets..
quote:Weet niet waar het IBB ligt eigenlijk, maar zal zometeen ff over de venuslaan rijden of ik iets zie wat op Henks bloemenkeet lijkt! Thanks
Op woensdag 20 augustus 2003 15:08 schreef Phaedrus het volgende:
Tegenover het IBB (Venuslaan? ik ben al een tijdje uit Utrecht weg) zit "Henks Bloemen en Planten" o.i.d. Klinkt onwaarschijnlijk, maar die verkoopt ook goedkope tweedehands fietsen. Mijn broer heeft er daar ooit een gekocht en was (is?) er erg tevreden over. (Nog afgezien van het feit dattie het een geweldige grap vond dattie 'm bij "Henks Bloemen en Planten gekocht had)
En tussen de Voorstraat en de Potterstraat (Jansveld dacht ik) zit ook een zaakje, Happywheels of zo.
quote:Daar heb ik idd van gehoord, maar die kon ik niet vinden helaas.
Op woensdag 20 augustus 2003 15:11 schreef Razzmatazz het volgende:
Aan de oude gracht, aan de kant van Sarasani maar dan een brug verder richting ledig erf, daar zit een verkoper van goedkope en simpele fietsen in een werfkelder.
quote:Denk het wel. Licht is niet nodig zolang je maar niet 's nachts rijdt.
Op woensdag 20 augustus 2003 15:10 schreef Frggl het volgende:[..]
Een echte fietsenmaker zal je niet snel een fiets zonder licht verkopen, volgens mij mag dat niet eens.
quote:een homo-fietsenmaker? TS wil in natura betalen
Op woensdag 20 augustus 2003 15:13 schreef ElisaB het volgende:
Beste cursusleider, ik heb een vraag in de module 'begrijpend lezen'...: wat is 'billig'??
Ik denk dat de ts billijk bedoelt
quote:Ik dacht ook aan iets van 'een fietsenmaker met een lekker kontje'
Op woensdag 20 augustus 2003 15:15 schreef MikeyMo het volgende:
een homo-fietsenmaker? TS wil in natura betalenIk denk dat de ts billijk bedoelt
Ow, zou ie 'billijk' bedoelen joh? Get... ook saai!
quote:Billig, officieel is 't Duits voor goedkoop, maar redelijk ingeburgerd dacht ik zo
Op woensdag 20 augustus 2003 15:13 schreef ElisaB het volgende:
Beste cursusleider, ik heb een vraag in de module 'begrijpend lezen'...: wat is 'billig'??
quote:dit is Fok en niet Utrecht
Op woensdag 20 augustus 2003 15:17 schreef Oosthoek het volgende:[..]
Billig, officieel is 't Duits voor goedkoop, maar redelijk ingeburgerd dacht ik zo
Iedereen die ik zo'n beetje ken in Utrecht kent het woord wel.
quote:Ik geloof je zo, maar ik ken het niet (en Van Dale ook niet).
Op woensdag 20 augustus 2003 15:17 schreef Oosthoek het volgende:
Billig, officieel is 't Duits voor goedkoop, maar redelijk ingeburgerd dacht ik zoIedereen die ik zo'n beetje ken in Utrecht kent het woord wel.
quote:Ik ben er net nog langs gefietst, er lag een duwbak/boot voor.
Op woensdag 20 augustus 2003 15:13 schreef Oosthoek het volgende:[..]
Daar heb ik idd van gehoord, maar die kon ik niet vinden helaas.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |