quote:ook hetzelfde. Was deze toevallig boven jeruzalem?
Op woensdag 20 augustus 2003 13:34 schreef merlin693 het volgende:
hier nog een maar dan uit israelhttp://www.xs4all.nl/~jmt1970/movies/UFO%20over%20Israel%201998.mpeg
quote:De laatste film die je had gepost lijkt echt precies op wat ik gezien heb. Wat heeft jou vriend verteld over zijn sighting.
Op woensdag 20 augustus 2003 13:42 schreef merlin693 het volgende:
zover ik weet ja...dit is een hele bekende sighting ! een vriend van mij heeft er een in limburg gezien
hij heeft dit wel 10 min kunnen waarnemen..maar dit was wel op aanzienlijke afstand !
zoiets van "Als zij hem niet zien zijn we veilig "
quote:Liet hij ook enige sporen achter van rook
Op woensdag 20 augustus 2003 13:47 schreef merlin693 het volgende:
Dat die drie lichten op de hoeken van de UFO van kleur veranderde en voor een vliegtuig erg vreemde maneuvres maakte !!hij heeft dit wel 10 min kunnen waarnemen..maar dit was wel op aanzienlijke afstand !
quote:Na het openen van dit topic begin je met allemaal ongefundeerde veronderstellingen, en beweringen, daar reageer ik op, serieus, en inhoudelijk...
Op woensdag 20 augustus 2003 13:23 schreef RodrigodiazdeVivar het volgende:[..]
Jij moet meteen opdonderen, ik heb deze topic niet geopend om zulke opmerkingen te krijgen. Ik heb mensen gevraagd om te vertellen over hun ervaringen. Dus als je niets te vertellen hebt, mag je je kop houden
De reactie waarop jij deze tirade begon was een antwoord op jouw vraag "Vergelijk deze 2"
En ik ga uit je topic weg wanneer ik er niet meer in geinteresseerd ben, door een mod wordt weggeschopt, of jou zat ben...
Ohja, heb je die KaZaa filmpjes nog ? ....
Kijk, weer een inhoudelijke post...
quote:Ok ik had niet zo agressief moeten reageren, maar jouw opmerking zijn irritant. Houd jezelf een beetje in.
Op woensdag 20 augustus 2003 14:31 schreef ChOas het volgende:[..]
Na het openen van dit topic begin je met allemaal ongefundeerde veronderstellingen, en beweringen, daar reageer ik op, serieus, en inhoudelijk...
De reactie waarop jij deze tirade begon was een antwoord op jouw vraag "Vergelijk deze 2"
En ik ga uit je topic weg wanneer ik er niet meer in geinteresseerd ben, door een mod wordt weggeschopt, of jou zat ben...
Ohja, heb je die KaZaa filmpjes nog ? ....
Kijk, weer een inhoudelijke post...
En over die filmpjes; zoekt op kazaa en gij vindt
quote:Een F117 is ontworpen om juist geen geluid te maken als ze op je af komen. Een van de voordelen van dat ding juist. Zodra ze voorbij zijn dan hoor je em pas. Mocht ie aan het landen zijn dan hoor je hem nauwelijks. Dus kan best nog wel een F117 zijn geweest.
Op woensdag 20 augustus 2003 13:00 schreef Ritchie het volgende:
mmm die f117a wordt nog steeds mee gevlogen hoor..
Maakte ie veel kabaal?? want dan zou et wel es een f117a kunnen zijn geweest.. moet beter lezen.. die f117a's maken een ontzettende teringherrie..
heb ze 10 jaar terug ofzo zien vliegen in de buurt van gilze rijen..
quote:Ah... daarom vroegik zo door naar die hashes, heb je anders wat meer
Op woensdag 20 augustus 2003 14:58 schreef RodrigodiazdeVivar het volgende:[..]
Ok ik had niet zo agressief moeten reageren, maar jouw opmerking zijn irritant. Houd jezelf een beetje in.
En over die filmpjes; zoekt op kazaa en gij vindt
Kan je ze anders even mailen ?
quote:Dat deed ik al, lang niet iedereen vermeld dat het om adult materiaal gaat...
Op woensdag 20 augustus 2003 16:55 schreef RodrigodiazdeVivar het volgende:
je hebt niets voor niets de filter optie bij kazaa; gebruik deze.
Kan je me nou echt niet wat betere keywords geven ?
quote:Het was bijna 8 maanden geleden dat ik die films heb gezocht. Ik had volgens mij iets met "bomber" gebruikt geloof ik.
Op woensdag 20 augustus 2003 17:02 schreef ChOas het volgende:[..]
Dat deed ik al, lang niet iedereen vermeld dat het om adult materiaal gaat...
Kan je me nou echt niet wat betere keywords geven ?
quote:KaZaa 20 minuten laten zoeken, search string: Bomber.. resultaat:
Op woensdag 20 augustus 2003 17:13 schreef RodrigodiazdeVivar het volgende:[..]
Het was bijna 8 maanden geleden dat ik die films heb gezocht. Ik had volgens mij iets met "bomber" gebruikt geloof ik.
4 filmpjes van autobommen die afgaan, 1 executie, 2 filmpjes van een B-1, nog wat zelfmoorden, een documentaire, wat rotzooi, en verder niets...
Kan je die filmpjes niet gewoon mailen ?
quote:Ben ik helemaal met je eens
Op woensdag 20 augustus 2003 19:02 schreef ParAlien het volgende:
Waarom zou een experimenteel toestel als de Aurora, waar er vast en zeker maar weinig van gemaakt zullen zijn, even boven de Aldi ergens in Nederland willen vliegen/experimenteren? Niemand kan mij hier 1 goede reden voor geven.
En we weten beide; dat gebeurt niet vaak
ik denk eerlijk gezegd dat t een normaal vliegtuig op final approach naar soesterberg was, kdenk niet dat de amerikanen een über geheim vliegtuig zo laag over bewoond gebied laten vliegen, daarvoor hebben ze zoiets wat bij de ts bekend zal staan als area 51 en bij mij als het verboden gedeelte van Edwards a.f.b.
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 13:29 schreef merlin693 het volgende:
Bekijk dit eenshttp://www.xs4all.nl/~jmt1970/movies/UFO_BELG.MPG
quote:Ik wil best geloven in de UFO's maar deze filmpjes zijn erg simpel zelf na te maken. Je filmt gewoon een straatlantaarn met 3 lampjes (of je maakt zelf zoiets) en beweegt dan de camera...Ik zie namelijk helemaal geen referentiepunten op dat filmpje, dus dat maakt het lastig te geloven voor mij...
Op woensdag 20 augustus 2003 13:34 schreef merlin693 het volgende:
hier nog een maar dan uit israelhttp://www.xs4all.nl/~jmt1970/movies/UFO%20over%20Israel%201998.mpeg
quote:Geen geluid!!! ik heb er een aantal jaren geleden eens 8 op gilze zien opstijgen en landen........nou geen geluid......
Op woensdag 20 augustus 2003 15:08 schreef H3NK het volgende:[..]
Een F117 is ontworpen om juist geen geluid te maken als ze op je af komen. Een van de voordelen van dat ding juist. Zodra ze voorbij zijn dan hoor je em pas. Mocht ie aan het landen zijn dan hoor je hem nauwelijks. Dus kan best nog wel een F117 zijn geweest.
Die driehoek was dit lees maar eens goed door!!!
Ik denk dat het hier de zg NOSS triplets betreft, dat zijn in formatie vliegende INTEL satellieten van de US NAVY, ik heb ze zelf ook eens over zien komen en moet zeggen dat ik mn eigen ogen niet geloofde, daarna ben ik ongeveer een half jaar op zoek geweest op internet en vond toen deze site,s
http://www.fas.org/spp/military/program/surveill/noss.htm
http://www.satobs.org/noss.html
Ze vliegen in de vorm van een driehoek, en geloof me je weet niet wat je ziet als ze overkomen, ze zijn alleen zomers te zien als het helder weer is en er mag geen licht vervuiling in de buurt zijn.
Je kunt de satellieten volgen via http://www.heavens-above.com
geeft je plaatsnaam in en je ziet op de minuut nauwkeurig waar en hoe ze overvliegen
quote:Ik heb een raar iets, maar het is waar => kijk, de lucht boven de lage landen is anders dan bij andere landen waar bergen zijn. Het moet dus een test zijn geweest om de aurora te testen op laag en gelijk niveau, dus zonder te manouvreren.
Op woensdag 20 augustus 2003 19:52 schreef ChOas het volgende:[..]
Ben ik helemaal met je eens
En we weten beide; dat gebeurt niet vaak
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |