abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12591773
Komt het volgende deel heel binnenkort of moet ik nog een uur wachten? IK zou willen gaan mediteren en dan slapen.
pi_12591790
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 23:29 schreef Antagonist het volgende:

[..]

Correct

thank you
Snijden maar
pi_12591848
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 23:31 schreef MeSSeNGeR het volgende:
Komt het volgende deel heel binnenkort of moet ik nog een uur wachten? IK zou willen gaan mediteren en dan slapen.
Jij lijkt me echt zo'n rush ventje he, die alles meteen wil, echt zo'n south park figuur lol (als grapje bedoeld hoor, niet persoonlijk opvatten).

Even goede vrienden

Snijden maar
pi_12591890
quote:
Geduld is een schone zaak

en wees een beetje dankbaar voor Antagonist zijn posts, hij hoeft het niet te doen hoor

pi_12591920
quote:
Ik hoop het niet dat het nog een uur duurt...
Hij zei dat hij het wel voor 12 uur afkreeg
pi_12591942
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 23:29 schreef Antagonist het volgende:
Correct
dat moet je toch wel doen als je ogen je elke keer afleiden

maar goed, dan niet hoor

pi_12591987
hebben jullie al mijn bizarre verhaal gehoord?
Snijden maar
pi_12592028
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 23:35 schreef The_Shining het volgende:

[..]

dat moet je toch wel doen als je ogen je elke keer afleiden

maar goed, dan niet hoor

Na een paar keer oefenen merk je het niet meer, had ik ook.
pi_12592144
Ik wil gewoon weten of het nog nut heeft om op te blijven. Ik heb er geen probleem mee om maar morgen die post te lezen maar hij zei dat het redelijk belangrijk was. Kzou niet willen gaan slapen en 2 min erna komt die post uit

[Dit bericht is gewijzigd door MeSSeNGeR op 20-08-2003 23:43]

pi_12592205
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 23:41 schreef MeSSeNGeR het volgende:
Ik wil gewoon weten of het nog nut heeft om op te blijven. Ik heb er geen probleem mee om maar morgen die post te lezen maar hij zei dat het redelijk belangrijk was. Kzou niet willen gaan slapen en 2 min erna komt die post uit : {
ga nou maar slapen, doe wat ervaring op met de vorige post, kom daarna terug voor deze.

Want geloof het of niet het gaat stapsgewijs, je moet eerst de basics kennen voordat je iets over chakra te weten komt..

Snijden maar
pi_12592269
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 23:41 schreef MeSSeNGeR het volgende:
Ik wil gewoon weten of het nog nut heeft om op te blijven. Ik heb er geen probleem mee om maar morgen die post te lezen maar hij zei dat het redelijk belangrijk was. Kzou niet willen gaan slapen en 2 min erna komt die post uit
Hij is volgens mij zelf in slaap gevallen
En ik wil ook gaan slapen
Maar ik wacht tot 12 uur...
pi_12592306
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 23:44 schreef DarkGangster het volgende:

[..]

Hij is volgens mij zelf in slaap gevallen
En ik wil ook gaan slapen

Ik wed voor honderderden euro's dat Antagonist met z'n post komt, maar het wordt wel een beetje laat.
Dus alle kindertjes slapen.
Snijden maar
pi_12592338
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 23:45 schreef RodrigodiazdeVivar het volgende:

[..]

Ik wed voor honderderden euro's dat Antagonist met z'n post komt, maar het wordt wel een beetje laat.
Dus alle kindertjes slapen.

ik blijf nog heel ff
pi_12592425
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 23:46 schreef DarkGangster het volgende:

[..]

ik blijf nog heel ff

verwacht maar dat je nog ruim 1,5 uur moet wachten.
Snijden maar
pi_12592467
Hier is mijn bizarre verhaal, dit is vanmiddag gebeurd. =>

Ik had net een echte goede trance waarin ik angstig werd. En toen moest ik eruit dacht ik bij mezelf. Op dat moment zag ik mijn oom voorbijflitsen.
10 minuten later begint mijn vader over hoe mijn oom slaags is geraakt met iemand. Ik vind dat vreemd, waarom gebeurd dat zo onverwachts.

Ik had al eerder soortgelijks gepost over het opengaan van een deur die ik zag in trance toestand. Even later kwam mijn moeder via de voordeur.

Ben ik helderziend aan het worden ofzo lol

P.S. Nu ik die hoofstukken heb gelezen begrijp ik waarom je zo wacht met het posten van de deel met de chakra's. Good job. Wacht er nog een week mee zou ik zeggen.

Nog een P.S. Ik ga mijn ervaring vertellen van de vandaag door mij uitgevoerde meditatie:
- Ik was er al een paar dagen mee bezig, maar nu zag ik voor het eerst fel licht toen ik mediteerde, dat was ook het moment waarop ik angstig werd.
- Ook visualiseerde ik dat mijn handen voor mijn ogen stonden en bewogen, dat was gaaf.

Tip: Nog een tip aan diegene die moeite hebben met de ademhaling oefening: Probeer jezelf in een lift te zien => bij het inademen denk je dat de lift stil staat en bij uitademing denk je dat je met de lift naar beneden valt (net als dat vliegtuigeffect). Had dit vandaag voor het eerst geprobeerd en het lukte me aardig in trance te komen.

Snijden maar
pi_12592494
De Fok Meditatie Werkgroep Deel 2

Ok dan hier deel 2 van mijn Meditatie topic.

Ik ga in dit deel de Chakras bespreken maar voordat ik daarover in details ga treden zal ik eerst wat informatie geven over energieniveaus .

Voordat ik te zweverig ga worden ga ik eerst bewijzen dat er dus ook non materiele energie is , er is uiteraard weer geen wetenschappelijk bewijs , daarom dus een oefening om het voor jezelf te bewijzen.

Hou je handen voor je en wrijf ze goed en krachtig tegen elkaar voor 5 seconden.
Haal ze nu van elkaar af en hou ze ongeveer 30 cm van elkaar , waarna je je handen steeds dichter bij elkaar brengt.

Je zult merken dat je handen tintelen , dit is geen zenuw die reageert op de druk die er net op stond maar je handen die reageren op elkaars energievelden.
Hoe dichter je ze ook bij elkaar doet hoe heviger dit aan zal voelen.
(dit kan je vaak in het begin nog niet voelen maar hoe beter je chakras getraind worden hoe duidelijker het wordt)

Als je geleidelijk je chakras traint zal je zelfs de rand van het veld voelen en het kunnen beïnvloeden maar dit kost veel oefening.

Energieniveaus
Ik baseer mijn technieken en theorieën op het boek: Helende Krachten van Jack Angelo.
Hierin legt hij heel duidelijk uit dat er verschillende niveaus van energie zijn.
Zijn theorie is als volgt : Energie heeft een Trillingsfrequentie, die frequentie bepaalt de eigenschappen van de energie.
Materiele energie heeft een hele lage frequentie , maar is in feite ook maar energie.
Energieën met een trillingsfrequentie die gelijk of bijna gelijk zijn aan elkaar beïnvloeden elkaar.

Je hebt 1 grofstoffelijk lichaam , dit is je fysieke lichaam Met grofstoffelijk bedoelen we dus materie die we fysiek aan kunnen raken.

Je hebt nog 6 andere lichamen ,ze hebben allemaal een eigen niveau/frequentie ze zijn allemaal op hetzelfde moment aanwezig en je kan je bewustzijn naar die verschillende niveaus verplaatsen.
(van die andere hebben bepaalde delen een frequentie die dichtbij de andere is , ze botsen en zenden een veld uit dat ook wel aura wordt genoemd , hierom kan je ook aan iemands aura zien hoe hij zich voelt .

We gaan nu onze chakras trainen.

De chakras
Je chakras zijn je zintuigen in alle energieniveaus , je kan ze zien als een soort tunnels die alle lichamen aan elkaar verbinden.
In je grofstoffelijke (fysieke) lichaam , wordt je geleerd ze niet te gebruiken en de meeste mensen weten er ook niet vanaf , maar als je de andere niveaus wilt bereiken moet je ze wel trainen en weten waar ze zitten.

Er zijn 7 hoofdchakras in de methode die ik gebruik , andere systemen gebruiken er meer maar wij gaan onze zeven chakras trainen.
Deze training kan lang duren voordat je resultaat voelt , het kan zijn dat je weken of zelfs maanden traint zonder iets te voelen , maar je zult ze toch echt moeten trainen.

De 7 chakras zijn als volgend in hun engelse namen en hun locatie.

1.Base chakra (In het midden van de ruggengraat tussen de genitailien en de anus)

2.Spleen chakra (net onder je navel)

3.Solar Plexus chakra (1 hand boven je navel)

4.Heart chakra (midden van de borst)

5.Throat chakra (Aan het begin van de strot waar het aan het hoofd vast zit)

6.Brow chakra (het middelpunt van je voorhoofd)

7.Crown chakra (bovenkant van je hoofd boven je haarlijn)

Zoals je ziet zitten ze allemaal (behalve de bovenste die zitten bij je hersenen )
in je ruggengraat , dit is niet toevallig want hier lopen ook je fysieke zenuwen doorheen waar ze mee verbonden zijn , ( brow en crown chakra zijn direct verbonden met je ziel/bewustzijn door middel van je hersenen )

Je kan ze zien als een soort bolletjes.

negeer de tekens maar , daar staat in het oosters de naam van de chakra

leer de locatie en kleur nu alvast uit je hoofd , dan hoef je halverwege je meditatie niet ff naar je monitor te lopen

Chakra Training
Er zijn veel manieren om je chakras te trainen maar bij elke manier gaat het openen van de chakra vooraf.

Deze oefeningen doe je als je in trance bent

Beeld je je armen in , en beeld je in dat ze naar je chakras gaan en dat je ze opent .
Dit kan je op veel manieren doen , ik zelf doe net alsof ik mijn handen eromheen draai en dat ze dan groeien , maar iedere manier zal voldoen als je je maar inbeeld dat je er aanzit met je denkbeeldige handen en dat ze daardoor groeien.

De energie die ik bedoel is ook denkbeelding en die zou je je kunnen voorstellen als een soort stroom met een blauwe heldere kleur.

1.Base chakra: verzamel energie naar deze chakra , gebruik je handen om ze te openen en trek er dan energie in ,.

2.Spleen chakra: trek energie vanuit je voeten door de base chakra naar de chakra zelf , open hem en vul hem met energie.

3.Solar Plexus chakra: trek energie uit je voeten door de base en spleen chakras en naar de solar plesux chakra , open hem en en vul hem met energie

4.Heart chakra: trek energie uit je voeten door de base en spleen en plexus chakra en in de hart chakra , open hem en vul hem met energie.

5.Throat chakra: Trek energie uit je voeten door de base , spleen , solar plexus en hart chakra en open hem , vul hem dan met energie.

6.Brow chakra: Trek energie uit je voeten door de base , spleen , solar plexus , hart en throat chakra naar de brow chakra , open deze chakra en vul hem met energie.

7.Crown chakra: Trek energie door je base , spleen , solar plexus, heart , throat en brow chakra omhoog naar deze chakra , deze chakra is vele malen groter beeld je in dat je deze chakra van bovenaf open scheurt en dat de energie die je eerst door je andere chakras hebt gevoerd hier naartoe stroomt

VERGEET NA JE MEDITATIE NIET JE CHAKRAS TE SLUITEN !!!

Als je je chakras niet sluit zend je al je energie uit en als je dan mensen in je omgeving hebt met minder energie zullen ze energie van jou ontnemen wat je dus heel erg moe maakt.
Als we wat verder hierin zijn zal ik ook het Psychisch vampirisme uitleggen , dit is iemands energie stelen. Ik zal hier ook nog over in gaan want het kan een heel vervelend risico zijn.

Chakras sluiten is heel erg makkelijk , beeld je gewoon in dat je met je hand een soort sluitende beweging maakt , beeld je in dat het tuneltje waar de energie uit komt weer dun wordt.
Maak ze niet helemaal dicht want dit kan fysiek ongemak opleveren.

Dit openen is essentieel voor het trainen van de chakras , niet alleen is het belangrijk om ze te openen maar je leert ze ook aanvoelen met een beetje oefening.
Hoe beter je je Chakras traint hoe meer je kunt doen op andere energie niveaus.
Het zijn letterlijk je zintuigen op al die andere niveaus , en je zult zien dat je met meer oefening ook mooiere dromen zult krijgen.

Chakras hebben ook hun eigen soort energie en die zien we vaak als een kleur
De crown chakra op het plaatje is doorzichtig maar dat is meer om het formaat aan te duiden de kleur daarvan is Violet.

Base = Rood
Spleen = Oranje
Solar Plexus = goud geel
Heart = groen
Throat is Blauw
Brow = Koningsblauw (diep blauw)
Crown Chakra = Violet (blauw paars)

Een andere oefening gaat meer in op de energie .
Beeld je in dat je energie in de kleur van de chakras naar ze toe trekt , vul dus je Base chakra met rode energie en zorg dat hem ze vol stort met energie.
Hier komt onze eerste nuttige fysieke oefening namelijk het verzamelen van energie.
Beeld je in dat er een heldere blauwe energie door je lichaam loopt die bij je voeten begint en omhoogloopt langs de chakras en boven je crown chakra als doorzichtige energie wegloopt.
Deze oefening zal je na een korte tijd een hoop energie opleveren .
Als je dit dus smorgens vroeg doet zal je een lekkere hoeveelheid energie hebben.

Nou begint het een flinke lap tekst te worden dus ik zal het helemaal nog ff samenvatten.

Kort samengevat is het dus :

Lichamelijk ontspannen
Geestelijk ontspannen (ademhaling)
Neerwaartse beweging inbeelden (trap)
Chakras openen en vullen
Energie in de chakra kleuren in de toebehorende chakras trekken.
Nu kan je je recreatieve bezigheid doen , zoals dingen inbeelden

Als je wilt stoppen doe je het volgende

Chakras sluiten
Wakker worden (handen of voeten bewegen)

Zo dat was het weer met deel 2 , dit deel is echt pure training verwacht er na een week geen wonderen van.

Soldaat bij de verbindingsdienst
pi_12592508
En daar is ie hoor.
Snijden maar
pi_12592560
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 23:52 schreef RodrigodiazdeVivar het volgende:
En daar is ie hoor.
merci , mag ik mijn honderden euros ?
pi_12592584
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 23:53 schreef Antagonist het volgende:

[..]

merci , mag ik mijn honderden euros ?

alsjeblieft een ongedekte cheque.
Snijden maar
pi_12592600
oh ja en antagonist lees eens mijn post net hierboven... (boven die ongedekte cheque he)
Snijden maar
pi_12592857
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 23:50 schreef RodrigodiazdeVivar het volgende:
Ik had net een echte goede trance waarin ik angstig werd. En toen moest ik eruit dacht ik bij mezelf. Op dat moment zag ik mijn oom voorbijflitsen.
10 minuten later begint mijn vader over hoe mijn oom slaags is geraakt met iemand. Ik vind dat vreemd, waarom gebeurd dat zo onverwachts.
Tja , ik kan dit ook niet verklaren , het enige wat ik je kan vertellen is dat op de andere energieniveaus tijd een ruim begrip is .
(Ik weet niet of iemand het al gemerkt heeft maar soms lijkt het of je veel korter hebt gemediteerd dan dat er tijd voorbij is gegaan)
Met je ogen kan je voor je uit kijken waar je tegenaanloopt , mschien kan je op een van je andere energieniveaus wel vooruit kijken op tijd.
En aangezien het zoiets belangrijks was kwam het in zoverre omhoog dat je het bewust zag.
quote:
Ben ik helderziend aan het worden ofzo lol
Helderziend zou ik het niet noemen , paranormaal is wel een goed wordt omdat je het vaker hebt dan "normale" mensen
maar het is duidelijk dat je de techniek al goed door hebt .
quote:
P.S. Nu ik die hoofstukken heb gelezen begrijp ik waarom je zo wacht met het posten van de deel met de chakra's. Good job. Wacht er nog een week mee zou ik zeggen.
Tja , trance wordt erg makkelijk na een dag en dit is iets wat je in trance kan doen.
Maar ik wacht nu wel een paar dagen met posten van deel 3 want iedereen moet dit goed door hebben.
quote:
Nog een P.S. Ik ga mijn ervaring vertellen van de vandaag door mij uitgevoerde meditatie:
- Ik was er al een paar dagen mee bezig, maar nu zag ik voor het eerst fel licht toen ik mediteerde, dat was ook het moment waarop ik angstig werd.
Fel licht kan een manifestatie zijn dat je naar een hoger bewustzijns niveau gaat , namelijk de astrale vlakte .
Lees er maar over de site van Robert Bruce.
Ik wil het nog niet behandelen omdat je wel een buitengewoon tempo hebt en omdat het dan andere mensen verwart.
quote:
Tip: Nog een tip aan diegene die moeite hebben met de ademhaling oefening: Probeer jezelf in een lift te zien => bij het inademen denk je dat de lift stil staat en bij uitademing denk je dat je met de lift naar beneden valt (net als dat vliegtuigeffect). Had dit vandaag voor het eerst geprobeerd en het lukte me aardig in trance te komen.
Lift , kan je iid ook gebruiken
Eigenlijk kan je alles gebruiken als het maar een afdaling is , ik vind het heerlijk om af te dalen in helder water waardoor ik omhoogkijkend de zon kan zien.
pi_12592963
Mensen die mij persoonlijk vragen willen stellen kunnen dat doen op
sybren_schenk@hotmail.com

RodrigodiazdeVivar mail mij ff wil je ?

Wil er nog iemand mijn fotoboek tekenen

pi_12593641
kan je echt elke soort van afdaling gebruiken om in trance te komen??
want mij lukt het steeds niet, ik voel na een tijdje mezelf niet meer enz. Maar dan ontwaak ik ineens! dat heb ik steeds naar 20 a 30 keer ademhalen. ik heb het al 5 keer geprobeerd en steeds bij het zelfde moment ontwaak
pi_12593904
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 00:37 schreef DarkGangster het volgende:
kan je echt elke soort van afdaling gebruiken om in trance te komen??
want mij lukt het steeds niet, ik voel na een tijdje mezelf niet meer enz. Maar dan ontwaak ik ineens! dat heb ik steeds naar 20 a 30 keer ademhalen. ik heb het al 5 keer geprobeerd en steeds bij het zelfde moment ontwaak
Ik denk dat je het nog een beetje eng vind , en dat je angst je op het laatste moment een beetje belemmert.
Blijf anders eens een tijdje net buiten trance lekker ontspannen liggen.
En als je daar vertrouwt aan bent moet je het nog een keer proberen
pi_12594631
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 00:47 schreef Antagonist het volgende:

[..]

Ik denk dat je het nog een beetje eng vind , en dat je angst je op het laatste moment een beetje belemmert.
Blijf anders eens een tijdje net buiten trance lekker ontspannen liggen.
En als je daar vertrouwt aan bent moet je het nog een keer proberen

Ik ben idd wel een beetje bang voor.
Ik zal het proberen.

[Dit bericht is gewijzigd door DarkGangster op 21-08-2003 11:24]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')