[Dit bericht is gewijzigd door dolfina-chica op 18-03-2001 14:59]
quote:Niet zeuren... gewoon doen!
Op 18 maart 2001 14:58 schreef dolfina-chica het volgende:
mijn ogen niet doen, en waarom niet??
zoals mij verteld is in mijn topic over sexrelatie's kap je het af als die persoon gek op je word.... jij bent nu al bang dat ze dat word dus mijn advies is niet doen!
sterkte iig(met je beslissing)
quote:en dan dus na een paar vul maar in... week verbreken omdat ze gek op je is..???
Op 18 maart 2001 15:05 schreef Roché het volgende:
Niet zeuren... gewoon doen!
Je hebt nu gewoon 100% vrijspel... mooi toch?
Seks is voor mij het meest speciale dat je met iemand kan delen. Als IK een vriendin zou krijgen en die bleek puur voor de sex met iemand te hebben liggen rotzooien zou dat voor mij betekenen dat voor die persoon dus NIET geldt dat sex iets heel intiems is dat je alleen deelt met iemand die heel speciaal is. Maw, die sex met jou had ze net zo goed met iemand anders kunnen hebben.
Ik begrijp die opmerkingen wel van 'Go for it!', maar ik zou er niet voor gaan. Stoppen en bewaar sex voor iemand waar je van houdt. Dan maar handkarren.
quote:En jij denkt dat gevoelns zich braaf afgericht in een hokje laten stoppen?
Op 19 maart 2001 10:08 schreef Exploration het volgende:
Als je beiden afspreekt dat het alleen voor de sex is, kan dat best.
Mits eerlijkheid bovenaan staat.
Zodra je dus iets met een ander krijgt meteen stoppen.
Dat ook eerst vooraf duidelijk maken aan haar, joh jij wil alleen voor de sex, dat wil ik ook wel, maar zodra ik wat serieus krijg met een ander moet het stoppen.
Zodra je denkt, ze zegt dat ze het voor de sex doet maar in werkelijkheid is ze nog verliefd op me en denkt me zo terug te krijgen of me in elk geval zo voor haarzelf te houden, NIET aan beginnen.
Nick
quote:Nee natuurlijk niet.
Op 19 maart 2001 17:37 schreef sataN het volgende:
En jij denkt dat gevoelns zich braaf afgericht in een hokje laten stoppen?
quote:Hebben vrouwen volgens mij weinig problemen mee ... ik heb mijn vriendin wel eens horen praten met haar vriendinnen en die hadden ook allemaal neukies.
Op 19 maart 2001 09:22 schreef Rat het volgende:
Leuk voor je volgende echte vriendin, als ze er achter komt (alles komt uit) dat je puur voor de sex met die meid contact hebt). Hoe speciaal is seks dan voor jou?
Het is alleen zo dat als 1 van de 2 meer verwachtingen krijgt en je kunt er niet aan toegeven dan wordt het erg pijnlijk. Again.
Kun je elkaar dat leed nogmaals aandoen ?
ach geniet gewoon. Maar maak duidelijke afspraken. een gebroken hart van een dierbare weegt niet af tegen een hevig sexspel.
Het blijft je eigen keuze hoor jij bent degene die het risico liep op weer ruzie en problemen ed.
Ik kan het ook goed vinden met mijn ex, maar sex... neuh laat maar. Laat dat stukje maar afgesloten blijven.
quote:
Op zondag 18 maart 2001 14:56 schreef Spacedude het volgende:
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 18 maart 2001 14:52 schreef Trancefreak het volgende:
wat moet ik doen?<HR></BLOCKQUOTE>Condooms kopen.
quote:mja, nu is het niet zo dat we elkaar wekelijks zien hoor. Maar goed. ik snap je punt. Ze moet vooral rust hebben en dat weet ik ook wel..... En dat zegt ze zelf ook. Ondertussen blijft er tussen ons een enorme aantrekkingskracht......
Op vrijdag 7 maart 2003 22:25 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Konnie pas wel op jezelf . Ik denk namelijk dat je het jezelf zo moeilijk maakt . Het heeft je al tijden gekost om los van haar te komen , je maakt het jezelf alleen maar moeilijk mee. Ik denk ook dat dit meisje hard met zichzelf bezig moet gaan in plaats te vluchten in de sex want haar gedrag lijkt heel erg dat ze vlucht in de sex.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |