abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_837300
K heb al eens wat met dr gehad, daarna ook al een sexrelatie maar die liep uit op ruzie. Nu wil ze weer opnieuw beginnen met een sexrelatie, k ben bang dat ze weer verliefd op me word en dat wil ik niet.
wat moet ik doen?
pi_837308
quote:
Op 18 maart 2001 14:52 schreef Trancefreak het volgende:
wat moet ik doen?
Condooms kopen.
  zondag 18 maart 2001 @ 14:58:44 #3
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_837314
mijn ogen niet doen, en waarom niet??
zoals mij verteld is in mijn topic over sexrelatie's kap je het af als die persoon gek op je word.... jij bent nu al bang dat ze dat word dus mijn advies is niet doen!
sterkte iig (met je beslissing)

[Dit bericht is gewijzigd door dolfina-chica op 18-03-2001 14:59]

zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
pi_837325
quote:
Op 18 maart 2001 14:58 schreef dolfina-chica het volgende:
mijn ogen niet doen, en waarom niet??
zoals mij verteld is in mijn topic over sexrelatie's kap je het af als die persoon gek op je word.... jij bent nu al bang dat ze dat word dus mijn advies is niet doen!
sterkte iig (met je beslissing)
Niet zeuren... gewoon doen!
Je hebt nu gewoon 100% vrijspel... mooi toch?
pi_837364
Tsja, luxe probleem hè . Als je niet met iemand omgaat, go 4 it
  zondag 18 maart 2001 @ 15:55:36 #6
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_837464
quote:
Op 18 maart 2001 15:05 schreef Roché het volgende:
Niet zeuren... gewoon doen!
Je hebt nu gewoon 100% vrijspel... mooi toch?
en dan dus na een paar vul maar in... week verbreken omdat ze gek op je is..???
want als er 1 gek is op de ander is er geen sexrelatie meer, is me net verteld....
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
pi_837718
Ik ga hier pas serieus antwoord op geven als ik foto's van haar gezien heb
pi_837724
Gewoon voor gaan.
Hard en diep
  zondag 18 maart 2001 @ 17:48:24 #9
6670 Mace
Profesioneel platzak
pi_837738
yup, gewoon pakken wat je pakken kan,
of in dit geval:
nemen wie je nemen kan
Yeah Baby..Yeah
  maandag 19 maart 2001 @ 09:04:10 #10
1275 sataN
Phenomenally & properly ki
pi_839493
Grootste fout die je in je leven maken kan....
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  maandag 19 maart 2001 @ 09:22:03 #11
6979 Rat
Wel zo gezellig!
pi_839502
Leuk voor je volgende echte vriendin, als ze er achter komt (alles komt uit) dat je puur voor de sex met die meid contact hebt). Hoe speciaal is seks dan voor jou?

Seks is voor mij het meest speciale dat je met iemand kan delen. Als IK een vriendin zou krijgen en die bleek puur voor de sex met iemand te hebben liggen rotzooien zou dat voor mij betekenen dat voor die persoon dus NIET geldt dat sex iets heel intiems is dat je alleen deelt met iemand die heel speciaal is. Maw, die sex met jou had ze net zo goed met iemand anders kunnen hebben.

Ik begrijp die opmerkingen wel van 'Go for it!', maar ik zou er niet voor gaan. Stoppen en bewaar sex voor iemand waar je van houdt. Dan maar handkarren.

Wie een kuil graaft voor een ander, wordt moe.
  maandag 19 maart 2001 @ 10:08:10 #12
9293 Exploration
een open boek
pi_839621
Als je beiden afspreekt dat het alleen voor de sex is, kan dat best.
Mits eerlijkheid bovenaan staat.
Zodra je dus iets met een ander krijgt meteen stoppen.
Dat ook eerst vooraf duidelijk maken aan haar, joh jij wil alleen voor de sex, dat wil ik ook wel, maar zodra ik wat serieus krijg met een ander moet het stoppen.
Zodra je denkt, ze zegt dat ze het voor de sex doet maar in werkelijkheid is ze nog verliefd op me en denkt me zo terug te krijgen of me in elk geval zo voor haarzelf te houden, NIET aan beginnen.
Nick
ze noemden me Nicolaas Johannes maar een heilige werd ik nooit.
  maandag 19 maart 2001 @ 14:50:46 #13
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_840610
Als het al eerder op ruzie uitliep zou ik het dus absoluut niet doen! De kans zit er denk ik in dat ze je op deze manier weer voor je wil winnen terwijl jij dat helemaal niet wil als ik het goed begrijp.
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
  maandag 19 maart 2001 @ 17:37:32 #14
1275 sataN
Phenomenally & properly ki
pi_841287
quote:
Op 19 maart 2001 10:08 schreef Exploration het volgende:
Als je beiden afspreekt dat het alleen voor de sex is, kan dat best.
Mits eerlijkheid bovenaan staat.
Zodra je dus iets met een ander krijgt meteen stoppen.
Dat ook eerst vooraf duidelijk maken aan haar, joh jij wil alleen voor de sex, dat wil ik ook wel, maar zodra ik wat serieus krijg met een ander moet het stoppen.
Zodra je denkt, ze zegt dat ze het voor de sex doet maar in werkelijkheid is ze nog verliefd op me en denkt me zo terug te krijgen of me in elk geval zo voor haarzelf te houden, NIET aan beginnen.
Nick
En jij denkt dat gevoelns zich braaf afgericht in een hokje laten stoppen?
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  dinsdag 20 maart 2001 @ 10:14:04 #15
9293 Exploration
een open boek
pi_843382
quote:
Op 19 maart 2001 17:37 schreef sataN het volgende:
En jij denkt dat gevoelns zich braaf afgericht in een hokje laten stoppen?
Nee natuurlijk niet.
Maar als je er van te voren dingen hebt afgesproken, kan je die afspraken wel aanhalen als je er over gaat praten.
Verandert helemaal niets aan de situatie zelf maar je hebt dan in elk geval wel argumenten.
Zelfde geldt natuurlijk voor de zaak zelf.
Hij kan wel zeggen, ik doe het niet maar zal hij zijn nee beslissing vasthouden als zich een situatie voordoet waarin hij toch die sex kan hebben met haar ?
Kan hij die gevoelens dan wel in een hokje duwen en nee zeggen ???
Als gevoelens meespelen, is een mens onvoorspelbaar en zijn beloftes in een keer geen beloftes meer.
We kunnen allemaal nee zeggen, hij kan zelf nee zeggen, maar als hij ehm zeg maar in een hitsige bui is (ook gevoelens) en weet dat het kan.... hoe sterk staat hij dan in zijn schoenen om alsnog zijn beslissing hard te houden ??
ze noemden me Nicolaas Johannes maar een heilige werd ik nooit.
  dinsdag 20 maart 2001 @ 10:47:58 #16
5721 paulh
The Vampire Masquerade
pi_843482
quote:
Op 19 maart 2001 09:22 schreef Rat het volgende:
Leuk voor je volgende echte vriendin, als ze er achter komt (alles komt uit) dat je puur voor de sex met die meid contact hebt). Hoe speciaal is seks dan voor jou?
Hebben vrouwen volgens mij weinig problemen mee ... ik heb mijn vriendin wel eens horen praten met haar vriendinnen en die hadden ook allemaal neukies.
  dinsdag 20 maart 2001 @ 10:57:42 #17
2433 Capoeiristas
Eej waor gaode gij naor toe?
pi_843498
Waarom niet ? ik bedoel als je redelijke tijd relatie hebt gehad dan voelt het lekker vertrouwd, dan is het lekkerder etc. etc.

Het is alleen zo dat als 1 van de 2 meer verwachtingen krijgt en je kunt er niet aan toegeven dan wordt het erg pijnlijk. Again.

Kun je elkaar dat leed nogmaals aandoen ?

ach geniet gewoon. Maar maak duidelijke afspraken. een gebroken hart van een dierbare weegt niet af tegen een hevig sexspel.

Elke morgen als ik wakker word weet ik dat ik weer 24 uur heb om te leven.
pi_850113
Goed bericht voor de mensen die me het hebben afgeraden en slecht bericht voor de mensen die het me hebben aangeraden! 8)
  Redactie Frontpage donderdag 22 maart 2001 @ 17:48:36 #19
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_853741
Was er een prijs aan verbonden dan?
  vrijdag 23 maart 2001 @ 14:40:39 #20
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_857040
Wat heb ik nu gewonnen?

Het blijft je eigen keuze hoor jij bent degene die het risico liep op weer ruzie en problemen ed.

It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
  vrijdag 23 maart 2001 @ 17:43:59 #21
4605 KingShakur
back.... really...
pi_857725
Als je zonodig sex wil, er zijn genoeg anderen. Laat die ex lekker voor wat ze is.

Ik kan het ook goed vinden met mijn ex, maar sex... neuh laat maar. Laat dat stukje maar afgesloten blijven.

A beginning is the time for taking the most delicate care that the balances are correct.
pi_8944593
Tja, in die situatie dreig ik ook verzeild te geraken. Maar ondertussen voelen we stiekum ook nog wel wat voor elkaar.
pi_8944674
Konnie pas wel op jezelf . Ik denk namelijk dat je het jezelf zo moeilijk maakt . Het heeft je al tijden gekost om los van haar te komen , je maakt het jezelf alleen maar moeilijk mee. Ik denk ook dat dit meisje hard met zichzelf bezig moet gaan in plaats te vluchten in de sex want haar gedrag lijkt heel erg dat ze vlucht in de sex.
We are the weirdo's mr - The Craft
pi_8944691
quote:
Op zondag 18 maart 2001 14:56 schreef Spacedude het volgende:
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 18 maart 2001 14:52 schreef Trancefreak het volgende:
wat moet ik doen?<HR></BLOCKQUOTE>Condooms kopen.
pi_8944718
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 22:25 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Konnie pas wel op jezelf . Ik denk namelijk dat je het jezelf zo moeilijk maakt . Het heeft je al tijden gekost om los van haar te komen , je maakt het jezelf alleen maar moeilijk mee. Ik denk ook dat dit meisje hard met zichzelf bezig moet gaan in plaats te vluchten in de sex want haar gedrag lijkt heel erg dat ze vlucht in de sex.
mja, nu is het niet zo dat we elkaar wekelijks zien hoor. Maar goed. ik snap je punt. Ze moet vooral rust hebben en dat weet ik ook wel..... En dat zegt ze zelf ook. Ondertussen blijft er tussen ons een enorme aantrekkingskracht......
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')